Geweldige service en zeer vriendelijke mensen.

Team Garage Oostendorp bedankt voor het helpen zoeken naar onze mooie Touran. Afstand was geen probleem.

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto en we spreken elkaar ongetwijfeld weer. Vriendelijke groet, Team Oostendorp Ommen.

Echt keurig geholpen, alle verdere wensen bespreekbaar, zeer correcte behandeling.

Wij hebben een prachtige Tiguan R-line DSG uit 2017 gekocht. Dit na een uitgebreid, zeer prettig en persoonlijk gesprek. Er was voldoende tijd beschikbaar om met elkaar van gedachten te wisselen, en Laurens heeft echt zijn uiterste best gedaan om het ons volledig naar de zin te maken. TOP !!!!

Mooie auto's en een perfecte service

'We hebben bij Garage Oostendorp een hele mooie VW Tiguan gekocht tegen een redelijke prijs en zijn daar zeer blij mee, de service die werd verleend kan ik perfect noemen.

Leuke bedrijf

Ik heb een toyota Auris station TS van 2017 gekocht. Er was eerst een miscommunicatie tussen ons maar ze hebben geprobeerd mij tevreden te maken. Ik heb korting gekregen en eindelijk heb ik de auto gekocht. Wat ik zie dat ze proberen de klant te helpen. natuurlijk willen ze, zoals andere autobedrijf verdienen, maar het is belangrijk voor mij dat ze mij zo mogelijk goed helpen.

Een genot om een auto te kopen!

Ruim anderhalf jaar geleden een occasion Skoda Yeti aangeschaft bij Garage Oostendorp. Vanuit Apeldoorn wat minder handig om ook onderhoud te laten doen dus voertuig naar de lokale garage gebracht. Zijn commentaar ´´U hebt een juweeltje waarin u rijdt, gaat nog wel 100.000 mee´´....en dat met al 200.000 op de klok. Garage Oostendorp, ook na ruim anderhalf jaar nog steeds elke kilometer blij met U !!

De klant is koning.

Bij binnenkomst van de showroom voel je al de prettige sfeer die de ruimte uitstraalt. De ontvangst door de verkoper/directeur is al niet anders. Een aangenaam contact met grote bereidheid om aan de klantenwens tegemoet te komen. Ook zakelijk gezien een goede transactie verkregen, waarbij betrouwbaarheid na een telefonisch contact ook bewezen wordt. Met een goed gevoel tot een deal gekomen. Bij de aflevering blijken alle afspraken keurig nagekomen en is er nog een mooie verrassing.

garantie valt tegen

golf sportfan gekocht bij garage oostendorp binnen garantie termijn watertankje van ruitensproeer lek werd mij vertelt valt niet onder garantie ik zou met auto over hoge drempels de onderplaat hebben geraakt was bij reparatie en geen krasje te zien was hier niet gelukkig mee kosten wel 208. euro

Mijn ervaring met garage Oostendorp is als met mijn volkswagens, betrouwbaar en betaalbaar.

Garage Oostendorp ,zoals gezegd als een Volkswagen, meedenkend, betouwbaar. Ze denken met je mee en doen wat ze zeggen, en zelfs meer.

Wat een ontzettend leuk bedrijf

Het was een flinke rit maar we werden niet teleurgesteld. Wat een leuk bedrijf is dit.

Klantvriendelijk, behulpzaam en netjes.

Net bedrijf, nette mensen en vriendelijk...

geweldig personeel, de verkoopmedewerkers , receptie medewerkers en ook de monteurs staan je altijd vriendelijk te woord. Je wordt altijd goed en correct geholpen.

Beste Jeanette, Dank voor de mooie recensie en de aankoop van jullie mooie Volkswagen Polo.

Was goed

Ik heb een vw golf sportsvan gekocht. De nummerplaat aan de voorkant zat helemaal los. De nummerplaat was beschadigd en bijgeschilderd. Ik heb er dikkere schoefjes in gedaan. Ik had geen garantie. Dat vond ik jammer van zo'n mooie auto. Meer klachten heb ik niet. Verder was het prima.

Beste Theo, Dank voor de recensie, spijtig te horen dat de kentekenplaat niet goed bevestigd was en beschadigd is. Wil je contact met ons opnemen zodat wij de kentekenplaat kunnen vervangen? Met vriendelijke groet, Joost Garage Oostendorp Ommen

Vakkundige mensen en fantastische service.

Vakkundige mensen en fantastische service.

Beste Ben, Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Lijkt ons goed!

Eerste indruk: prettige ontvangst en goede aflevering! Verder moeten we afwachten maar hebben er vertrouwen in.

Hartelijk dank voor de recensie en graag tot ziens.

Goed meegedacht en prima geregeld!

Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen voor de 'nieuwe' tweedehands auto en hebben een goede auto voor ons gezocht. Het was prima geregeld. We zijn tevreden met deze Polo!

Beste Marian, Dank voor de mooie recensie en de fijne relatie.

Prachtige auto's, goede prijzen en zeer klantgericht! Gewoon top!

Prachtige auto's, goede prijzen en zeer klantgericht! Gewoon top!

Beste Fred, Dank voor de mooie recensie!

Zeer positief en behulpzaam

Vriendelijke benadering en er wordt met je mee gedacht.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Agatha.

Zeer klantvriendelijk en mooi bedrijf!

Prima!

Eerlijke TOP-garage!!!!

Een maand geleden een VW Tiguan gekocht. Goede inruil andere auto, auto netjes schoon & naar volle tevredenheid afgeleverd!👍🏻👍🏻👍🏻

Voor de tweede keer een occasion Tiguan gekocht bij Oostendorp, top! Joost van Silfhout kwam de auto in Amstelveen afleveren, als dat geen service is..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto