Buitengewoon leuke bemiddeling met Berry in Oss

Het ging allemaal lekker soepel de bemiddeling, ik kreeg een zeer goede prijs voor mijn inruilauto terug, Berry was erg kalm en bracht het allemaal leuk, goede uitleg op de vragen die ik aan hem stelde toen ik de "nieuwe"auto ophaalde. Enig minpunt is dat hij niet de claxon die ik gevraagd had erop had laten zetten, ik had het niet erg gevonden om daarvoor bij te betalen. Toch een zeer goed voor garage Oostendorp in Oss

Ongedwongen betrouwbaar goed op klant gericht persoonlijk advies

Op maandag 28-06-2021 opgetogen naar Nijmegen vertrokken om een proefrit te gaan maken met een Suzuki Vitara. Wij wilden graag een proefrit in een soortgelijke auto als we hadden uitgekozen. Dit werd door de verkoper Sven direct geregeld en bij aankomst stond de auto al voor ons klaar. Ontvangst was hartelijk en we hadden de indruk dat we zeer welkom waren. Verkoper had goed naar ons geluisterd en wist goed wat waarvoor wij kwamen. Na Proefrit een goed verkoop gesprek gehad waarin verkoper Sven duidelijk, zakelijk maar vooral menselijk was, meedacht en ruimte gaf voor onze inbreng. Hierdoor werd de beslissing voor ons om de auto te kopen wel makkelijker gemaakt en het vertrouwen in het bedrijf gesterkt. Al met al een zeer goede indruk van het bedrijf en vooral van de verkoper Sven van der Reijden Verkoopadviseur 024-3590508.

super geholpen.

Toyota yaris gekocht bij Oostendorp van Boxtel in Oss vanaf het begin een warm Brabants gevoel bij Huub vriendelijk en duidelijk dit is mijn eerste jap en hoop dat ik er veel plezier van zal hebben.

Deskundig advies en prima geholpen

Kwam hier voor onderhoudswerkzaamheden voor mijn GTE op aanraden van mijn zusje. Werd prima op de hoogte gehouden door Gerald. Dank je wel voor de goede service.

Omgang en contact als zeer prettig ervaren

Na het zien van "de" auto op de internet site , contact opgenomen en daarna verliep het contact zeer prettig , communicatie en omgang met elkaar als zeer prettig ervaren , vriendelijk en zeer meedenkend !! voorbeeld voor vele garage houders

Geweldige service!

Vorig jaar bij de aankoop van mijn VW T-ROC al uitermate goed en correct geholpen met heldere en duidelijke afspraken. Onlangs een servicebeurt laten doen. Kon er onder het genot van een goede kop koffie op wachten. Al snel weer klaar en de auto ook nog eens gewassen weer meegekregen. Met leuke kleine attentie en een alleszins acceptabele rekening weer huiswaarts.

Hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijke en weten waar hij over praat deze verkoper. Alles goed uitgelegd proefrit aangeboden en aankoop en inruil goed begeleid. En toen we onze auto kwamen halen werden we nog geweldig verrast. Waar nog onze heel hartelijke dank. Gerard Kuipers.

Geweldig!

Afgelopen donderdag mijn auto voor een grote beurt en apk keuring gebracht. Led lampjes zijn deels stuk. De hele koplamp moet vervangen worden. Auto is vier jaar. Kosten vervanging € 720,-. Zij zorgen dat de importeur 1/3de voor zijn rekening neemt, zij doen zelf 1/3de en ik de rest. Toppie. Wat een service!

Zeer zeker aan te bevelen. Hele goede service en aandacht. Echt top.

Recent een Volkswagen E-UP en Volkswagen Golf VII Variant gekocht. Echt de beste service die je kunt krijgen. Een hele verademing wat betreft aandacht, service en manier van zaken doen ten opzichte van de grote Volkswagen dealers in het Westen van het land, waar ik toch ook al jaren ervaring mee heb. Ik kom hier zeker terug en de volgende Volkswagen of Audi komt zeker van Oostendorp Ommen (bij een goede deal natuurlijk, maar dat wel goed komen).

Aardig en deskundigen mensen

Mitsubishi space star gekocht de mensen namen alle tijd .we konden er snel uitkomen welke het zou worden. En bij aflevering weer alle tijd. Top bedrijf. ( Bart bedankt)

Wij willen Luc van Oss bedanken voor het klantgericht mee denken bij de inruil van onze auto. Luc heeft zijn uiterste best gedaan om dat mogelijk te maken, dus nogmaals hartelijk bedankt. Wij zijn een zeer tevreden klant. Fam Gehoel

Geweldige service en zeer vriendelijke mensen.

Team Garage Oostendorp bedankt voor het helpen zoeken naar onze mooie Touran. Afstand was geen probleem.

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto en we spreken elkaar ongetwijfeld weer. Vriendelijke groet, Team Oostendorp Ommen.

Echt keurig geholpen, alle verdere wensen bespreekbaar, zeer correcte behandeling.

Wij hebben een prachtige Tiguan R-line DSG uit 2017 gekocht. Dit na een uitgebreid, zeer prettig en persoonlijk gesprek. Er was voldoende tijd beschikbaar om met elkaar van gedachten te wisselen, en Laurens heeft echt zijn uiterste best gedaan om het ons volledig naar de zin te maken. TOP !!!!

Mooie auto's en een perfecte service

'We hebben bij Garage Oostendorp een hele mooie VW Tiguan gekocht tegen een redelijke prijs en zijn daar zeer blij mee, de service die werd verleend kan ik perfect noemen.

Leuke bedrijf

Ik heb een toyota Auris station TS van 2017 gekocht. Er was eerst een miscommunicatie tussen ons maar ze hebben geprobeerd mij tevreden te maken. Ik heb korting gekregen en eindelijk heb ik de auto gekocht. Wat ik zie dat ze proberen de klant te helpen. natuurlijk willen ze, zoals andere autobedrijf verdienen, maar het is belangrijk voor mij dat ze mij zo mogelijk goed helpen.

Een genot om een auto te kopen!

Ruim anderhalf jaar geleden een occasion Skoda Yeti aangeschaft bij Garage Oostendorp. Vanuit Apeldoorn wat minder handig om ook onderhoud te laten doen dus voertuig naar de lokale garage gebracht. Zijn commentaar ´´U hebt een juweeltje waarin u rijdt, gaat nog wel 100.000 mee´´....en dat met al 200.000 op de klok. Garage Oostendorp, ook na ruim anderhalf jaar nog steeds elke kilometer blij met U !!

De klant is koning.

Bij binnenkomst van de showroom voel je al de prettige sfeer die de ruimte uitstraalt. De ontvangst door de verkoper/directeur is al niet anders. Een aangenaam contact met grote bereidheid om aan de klantenwens tegemoet te komen. Ook zakelijk gezien een goede transactie verkregen, waarbij betrouwbaarheid na een telefonisch contact ook bewezen wordt. Met een goed gevoel tot een deal gekomen. Bij de aflevering blijken alle afspraken keurig nagekomen en is er nog een mooie verrassing.

garantie valt tegen

golf sportfan gekocht bij garage oostendorp binnen garantie termijn watertankje van ruitensproeer lek werd mij vertelt valt niet onder garantie ik zou met auto over hoge drempels de onderplaat hebben geraakt was bij reparatie en geen krasje te zien was hier niet gelukkig mee kosten wel 208. euro

Mijn ervaring met garage Oostendorp is als met mijn volkswagens, betrouwbaar en betaalbaar.

Garage Oostendorp ,zoals gezegd als een Volkswagen, meedenkend, betouwbaar. Ze denken met je mee en doen wat ze zeggen, en zelfs meer.

Wat een ontzettend leuk bedrijf

Het was een flinke rit maar we werden niet teleurgesteld. Wat een leuk bedrijf is dit.

Klantvriendelijk, behulpzaam en netjes.

Net bedrijf, nette mensen en vriendelijk...

geweldig personeel, de verkoopmedewerkers , receptie medewerkers en ook de monteurs staan je altijd vriendelijk te woord. Je wordt altijd goed en correct geholpen.

Beste Jeanette, Dank voor de mooie recensie en de aankoop van jullie mooie Volkswagen Polo.

Was goed

Ik heb een vw golf sportsvan gekocht. De nummerplaat aan de voorkant zat helemaal los. De nummerplaat was beschadigd en bijgeschilderd. Ik heb er dikkere schoefjes in gedaan. Ik had geen garantie. Dat vond ik jammer van zo'n mooie auto. Meer klachten heb ik niet. Verder was het prima.

Beste Theo, Dank voor de recensie, spijtig te horen dat de kentekenplaat niet goed bevestigd was en beschadigd is. Wil je contact met ons opnemen zodat wij de kentekenplaat kunnen vervangen? Met vriendelijke groet, Joost Garage Oostendorp Ommen

Vakkundige mensen en fantastische service.

Vakkundige mensen en fantastische service.

Beste Ben, Hartelijk dank voor de mooie recensie.

Lijkt ons goed!

Eerste indruk: prettige ontvangst en goede aflevering! Verder moeten we afwachten maar hebben er vertrouwen in.

Hartelijk dank voor de recensie en graag tot ziens.