Geachte heer van Dijk, Wij vinden het echt heel vervelend dat u ontevreden bent over onze service en dienstverlening. U was erg tevreden over ons en met name over de proefrit aan huis welke wij u hebben verleend. Het was uw keuze dat wij de auto direct bij u achter lieten, zonder dat wij de auto een afleveringsbeurt hebben/kunnen geven. Er is een korting verleend en u heeft de auto vervolgens aangeboden bij uw eigen garagehouder. Bij de onderhoudswerkzaamheden werd er door uw garagehouder een rammel in de wielophanging aan voorzijde geconstateerd. Deze reparatie hebben wij keurig betaald á 549,34 euro. Ook hebben wij u aangeboden om nog eens 50% mee te betalen aan de onderhoudskosten waarvan u eigenlijk eerder een korting had verkregen. Bovenstaande beoordeling klopt dan ook niet helemaal. Ondanks dat wensen wij u ontzettend veel rijplezier in uw nieuwe auto, en hopelijk alsnog tot ziens.
Beste familie Boer, Wij vinden het ook heel vervelend voor u hoe bovenstaande is verlopen. Wel willen wij nog duidelijk maken dat er hele duidelijke afspraken zijn gemaakt. Vooraf en tijdens jullie bezoek aan onze showroom hebben wij duidelijk aangegeven dat er meerdere klant waren voor deze auto en dat er een financieringsverzoek liep op de betreffende auto. Ook hebben wij u verteld dat daar ieder moment een uitslag van zou kunnen komen, maar dat de auto niet gereserveerd was. Ons eerste contact was op 20-6 j.l. en onze partner Autogeld hebben hun uiterste best voor u gedaan om een en ander z.s.m. voor elkaar te krijgen. Dat de andere kopende partij zich 2 uren eerder melde met het nieuws dat ze de financiering rond hadden kunnen wij helemaal niets aan doen. De auto is dan ook aan deze klant verkocht. Wij hebben u ter onderbouwing ook nog een kopie mail gestuurd waarin u kon zien dat deze klant eerder was dan de financieringsmaatschappij van u. In deze mail hebben wij wederom ons excuus aangeboden en begrip getoond voor de situatie. Ter compensatie hebben wij u aangeboden om de brandstof kosten te vergoeden. Dat wij vervolgens ondanks onze inspanning alsnog een slechte beoordeling krijgen betreuren wij ten zeerste. Hopelijk krijgen wij alsnog in de toekomst de kans om u een geschikte auto te verkopen. Met vriendelijke groet, Team Auto Synyco B.V.
Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd