Geweldige service!

Zelf vanDelft naar Franeker gereden voor een proefrit. Afspraak gemaakt over de inruil. Paar dagen erna onafhankelijke aankoopkeuring laten uitvoeren waarbij Synyco de auto naar een nabijgelegen garage heen en weer bracht voor de keuring daar. De minimale gebreken zijn vervolgens verholpen en de auto is helemaal in Delft keurig afgeleverd!

Betrouwbaar bedrijf met eerlijke aandacht voor de klant

Lynk & Co gekocht bij Synyco. Nette inruilprijs gekregen voor mijn Volvo. Deal vlot gesloten. Nieuwe auto is keurig en conform afspraken afgeleverd. Er werd alle tijd genomen om uitleg over de auto te geven. Ook telefonisch word je snel en vakkundig geholpen. Kortom: Synyco is een betrouwbare partner.

Meer dan verwacht

Een mooie occasion gekocht vandaag. Ongevraagd kregen we 2 nieuwe banden en een volle tank benzine. Wat een service! Prettig personeel, ze nemen alle tijd voor je.

No nonsens bedrijf

Synyco is een bedrijf zonder blabla. Geen dure receptie of luxe kantoren maar gewoon mensen die weten waar ze het over hebben en je uiteraard een auto willen verkopen maar niet opdringerig zijn. Vragen reeele prijzen en geven een reeele prijs voor de eventuele inruiler. Verleden week is onze nieuwe Link&co tot volle tevredenheid afgeleverd met volle tank, opgeladen accu , keurig gepoetst, alle dingen die afgesproken waren (trekhaak, velgen kras vrij maken)keurig af gewerkt en een uitgebreide uitleg door Harmjan van alle systemen in de auto. Wij zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken. Zeker een bedrijf om nog eens terug te komen voor een evt. Volgende aankoop.

Nog nooit zo'n goed autobedrijf meegemaakt

Gisteren onze Lynk & Co gekregen. We wonen niet in de buurt dus proefrit aan huis gevraagd. Lieuwe kwam keurig op tijd met de auto. Er was een kleinigheidje wat vakkundig werd opgepakt door Lieuwe die contact zocht met Johan. Dat werd op afstand netjes opgelost. Het is een bedrijf wat met je meedenkt. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze hebben echt alle tijd voor de klant (waar maak je dat tegenwoordig nog mee). Binnen no time was de auto op naam gezet en waren wij de trotse eigenaar van een prachtige Lynk & Co. Daags na de koop zaten we nog met een paar dingen waar we zelf niet uitkwamen. Dit werd weer opgelost door Johan. Zelfs na de koop staan ze nog voor je klaar. Wij vinden Synyco een autobedrijf waar de klant nog 'ouderwets' koning is.

Onze ervaring was positief, klantvriendelijk bedrijf

Ondanks dat er sneeuw lag en er gevaar voor opvriezing was, kregen wij zonder aarzelen beide auto's waar we een proefrit mee wilden maken mee om uit te proberen. Daarna werden onze vragen vriendelijke beantwoord en werd er over bepaalde dingen meegedacht. Kortom een hele prettige ervaring dat ons zeker heeft geholpen de voor ons juiste keuze te maken en 1 van de auto's aan te schaffen. Deze werd als nieuw aan ons opgeleverd en we rijden er met plezier in rond, ondertussen ontdekkend welke mogelijkheden de auto nog meer heeft.

Geweldige service

Top service. Ze denken met je mee en doen hun best om de klant zo tevreden mogelijk te stellen. Kwaliteit van goede orde!

Prima no-nonsens bedrijf

Onlangs een auto aanschaft bij Synyco. Het verkoopproces heb ik al erg prettig ervaren, geen gladde verhalen, maar een duidelijk verhaal. Ook het vervolg proces zeer prettig door heldere communicatie en het thuis afleveren van het voertuig.

Prima bedrijf waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ik was al tijden op zoek naar een Lynk en Co,en na veel speurwerk via een promofilmpje op YouTube ben ik terecht gekomen bij AUTOSYNYCO in Franeker. Afspraak gemaakt voor een proefrit aldaar, kon de volgende dag al terecht. Daar aangekomen prima ontvangen met een bakje prima koffie. We hadden het gevoel of we deze mensen al jaren kende,heel vriendelijk en toen we de proefrit gingen maken werdt ons alle tijd gegeven om de auto te proberen. Na proefrit besloten de auto te kopen zonder verkooppraatjes van de verkoper in dit geval Johan. Alles werd in orde gemaakt en afgesproken werd om de auto de 20ste december te leveren. 20 december auto opgehaald en wat mij opviel was hoe keurig netjes de auto opgepoetst was. Na een zeer uitgebreide uitleg door Harmjan zijn we weer vertrokken naar onze thuishaven. Kortom,zeer vriendelijk personeel die alle tijd voor je nemen in een ontspannen sfeer. Prima bedrijf met kwaliteit aan auto's. Absoluut een aanrader.

Gisteren mijn Volkswagen Polo opgehaald bij Auto Synyco. Ik heb dit van het begin tot het einde als ontzettend prettig ervaren. Harmjan heeft mij veel kunnen vertellen over de auto, was erg vriendelijk en enthousiast. Ik heb mijn vorige auto ingeruild en zo zijn we tot een mooie deal gekomen. Er werd tijd genomen om alles rustig en duidelijk te doorlopen, wat ik erg prettig vond. Harmjan, ik wil je ontzettend bedanken voor het gehele proces bij het kopen van mijn auto!

prima!

Afgelopen vrijdag mijn "nieuwe" Mercedes ML afgehaald. Alles was geregeld zoals afgesproken! Zoals het hoort maar niet zoals het vaak gaat dus prima gedaan Auto Synyco, Harmjan Tienstra!

Top klantenservice van begin tot eind bij het kopen van onze Lynk & co.

Graag delen wij onze unieke en positieve ervaring met het kopen van een Lynk & co bij Auto Synyco in Franeker. Onze interesse werd gewekt via de website van Auto Synyco en hebben wij via de website gevraagd om informatie en de inruilwaarde voor onze auto. Binnen hele korte tijd werden wij door Harmjan gebeld met de antwoorden op onze vragen en met een heel mooi voorstel voor de inruilwaarde van onze auto. Direct een afspraak gemaakt voor een proefrit aan huis! Een prima service waardoor je geen 200 km hoeft te rijden. Vrijdagmorgen kwam Timo, een slimme IT student, de auto conform afspraak brengen en hij gaf tijdens de proefrit allerlei nuttige informatie over de auto. Wij waren al enthousiast, maar na de proefrit waren we helemaal overtuigd. Harmjan en Timo hebben samen alles geregeld om de koop af te wikkelen en binnen 1 uur waren wij de eigenaar van de auto!! Harmjan en Timo bedankt voor de fijne ondersteuning bij de koop van deze mooie auto!

Betrouwbaar en doen wat je belooft

Als je een auto koopt is betrouwbaarheid essentieel. Vriendelijk zijn alle autoverkopers, meelevend, adviserend, enz. Bij Synyco is het net even een tandje meer, ook de helderheid en het duidelijke verhaal heb ik gewaardeerd. Opmerkelijk is de aflevering: aan huis. En dan ook nog door iemand die niet alleen kundig maar ook nog erg prettig in de omgang is. Samenvattend: heel wat auto's gekocht in het verleden, Synyco spant de kroon.

Van begin tot eind deskundig en eerlijk geholpen.

Vanaf onze eerste bezichtiging, en eerste proefrit zijn we zeer deskundig en met veel geduld te woord gestaan. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen t.a.v. de Lynk & Co die we op het oog hadden. De betreffende auto had enkele kleine schades waar we netjes op werden geattendeerd en waar Auto Synyco zelf een oplossing voor zocht. Veel dank verschuldigd aan Wouter en Harm Jan.

Best Lynk n Co dealer

Bought a nice Lynk n Co auto from Autosynyco recently. Entire sales process including trade-in went very smooth. Also, the car was delivered at my home. Thank you!

Gewoon goed!

Onlangs onze 2e auto gekocht bij Synyco. Het fijne van dit bedrijf is dat je nooit het gevoel hebt dat je bedonderd wordt. Eerlijke, vriendelijke verkopers. Toen na de aankoop van onze eerste auto iets stuk bleek te zijn is dit keurig netjes opgelost door Wouter. De aankoop van onze tweede auto ging al net zo vlot en netjes als bij de eerste. Een goede prijs voor onze oude auto en keurig netjes geholpen. Ook een volgende auto kopen we zeker weer bij Wouter. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Een verademing!

Een zaak van no-nonsense beleid. Men is open en eerlijk, tenminste zo hebben wij het ervaren. Afspraak is afspraak! Gewoon HEEL prettig om bij Synyco zaken te doen. Wij hopen dat er velen na ons dit zullen kunnen beamen en ervaren!!!!

Correcte en plezierige onderhandeling,

Via een plezierige en correcte onderhandeling werden we de eigenaar van een hele mooie en fijne auto. Tot in de puntjes opgepoetst en onderhouden.

Uitstekende ervaring met autobedrijf Synyco.

Na jarenlang ervaring bij relatief grote autobedrijven waar je eigenlijk maar een nummer bent en waar de service naar mijn mening maar matig is, was het een verademing om weer eens mee te maken dat bij jullie bedrijf de klant nog koning is en waar service vanzelfsprekend is. Het contact met Wouter Postma was zeer plezierig en hij nam ook ruim de tijd voor mij. Kortom super geholpen.

Goede, vlotte service.

We hebben een auto gekocht en onze ingeruild. Via het contactformulier kwamen wij in contact. Gelijk de volgende dag konden wij al een proefrit maken. We hadden onze dochter van 3 mee en we werden vriendelijk ontvangen. Ze gaven ons alle tijd voor zowel de proefrit als het overleg en dat vonden we uitermate prettig. De auto was zelfs al eerder klaar dan afspraak. Hij werd keurig volgens afspraak afgeleverd. We hebben de service als zeer prettig ervaren.

gewoon goed

Woon in Almere, dat is bijna 1 uur en 40 minuten rijden naar ons, Ochtend gebeld voor proefrit aan huis. Zelfde dag zijn ze geweest. Proefrit was geslaagd. Auto is niet meer terug gegaan. Wij hebben deze telfonisch gekocht en afgehandeld met inruil onze auto. Top service!

Goed bedrijf met vakkundig personeel en scherpe prijzen!

We hebben onze Audi A3 ingeruild voor een A5 en zijn er super tevreden over. Via WhatsApp hadden we al overeenstemming over de prijs, dus na de proefrit aan huis, hebben we direct onze A3 laten meenemen en is de A5 achtergelaten, echt super! Toen we erachter kwamen dat de stoelverwarming en massage van de bijrijdersstoel niet werkte, hebben ze dat bij de garage ernaast (Audi, VW, Skoda) laten maken. Gisteren zijn we aangekomen in de Ardèche, wat een heerlijke rit in deze super fijne A5! Echt een top bedrijf met erg goede service!!

Vriendelijk,duidelijk en no nonsens bedrijf.

Onze ervaring is dat wij duidelijk en vriendelijk geholpen zijn. Er was alle tijd om alles uit te leggen, wat ons het idee gaf dat er een goed passende auto voor ons werd gezocht. Kortom betrouwbaar en snelle service. Erg tevreden.

Zeer leuk en goed!

uitstekend! Aardige personeel! Fantastische service! Ik ben ontzettend tevreden!

Over Auto Synyco B.V.

Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.