Fijne verkoper, voelt goed, service erna ook. oa nog nasturen van onderhoudsgeschiedenis.

Via google auto gezien, gebeld, gaan kijken en gekocht. Tot heden geen problemen.

Prime en zeer klantvriendelijk

Prime en zeer klantvriendelijk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen

Fijn adres voor een tweedehands auto

Tweedehands auto's worden bij aankoop netjes gepoetst, doen het daar goed en hebben Bovag garantie

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en duidelijk

Goed ontvangen, nemen de tijd, duidelijk, goed en vriendelijk geholpen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Goeie mensen en zeer proffessioneel

Werd zeer goed geholpen, heb ook niet echt meer op of aanmerkingen. Is zeker een aanrader.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Super service en transparante verkoop

Occasion gekocht bij Schaepkens en zeer tevreden! Goede dienstverlening en open en eerlijke communicatie. Ik mocht voor definitieve aankoop auto laten checken door een expert en officiële Suzuki occasion check laten doen daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Transparante werkwijze en auto is keurig afgeleverd! Ik raad Schaepkens aan iedereen aan!

Hier is de klant koning

Biepaalde items die ik niet onder de knie had even gebeld. Ik kon meteen langs komen en zij hebben dit dit allemaal geregeld Grote klasse nogmaals bedankt

Extremely great service! A+++

Thanks for the professional and friendly service from Frank and the team! I will go back for my car servicing and purchasing as Schaepkens are extremely professional and transparent about the cars they are selling. Would highly recommend them !

Fijne garage ..leuke mensen

Goede en aardige mensen .. Hoop dat ik jaren plezier mag beleven van mijn gekochte auto !

Perfect van a tot z

Auto gezien op hun site. Eenmaal daar perfect opgevangen meteen proefrit kunnen maken. Van aankomst tot afhandeling helemaal top. Inmiddels 5000 verder met de auto en dik tevreden.

Waanzinnig goed service.

Iedereen binnen Schaepkens heeft zich voor 300 % ingezet, zodat het onmogelijke toch waar werd en wij nu heerlijk van onze vakantie kunnen genieten in onze topauto. Alle medewerkers van Schaepkens, enorm bedankt.

Prettig en duidelijk

Prettig en duidelijk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen

Ik heb daar al eens een ford fiesta gekocht. Die heb ik 16 jaar met plezier gehad

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Goede service en ontzettend blij met onze nieuwe auto!

Ruimte keus aan occasions in iedere prijsklasse. We zijn erg goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto en ontzettend blij ermee!

Top service!

Super service, vriendelijke verkoper. Heel blij met mijn nieuwe auto.

top kwaliteit auto"s

Zeer ervaren verkopers. Dringen niet aan en laten je rustig keuze maken. verkopen alleen eerste klasse auto"s.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Uitstekend reële en eerlijke service en advies

In gesprek met Jos heeft hij eerlijk advies en informatie gegeven over de auto. De kleinschalige en dorpse nuchterheid heeft me een goed gevoel gegeven.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

heel klant vriendelijke mee denkend en goede service.

Goede en vriendelijke service

Wij hebben een Peugeot 2008 gekocht bij Schaepkens. Verkoper was vriendelijk en duidelijk en service top. Overdracht van ingeleverde auto's ook fijn verlopen. Wij raden Schaepkens bij iedereen aan. Vooral fijn het jaar Bovag garantie, is er iets dan staan ze voor je klaar. (Maar daarvoor hopen we ze in het jaar niet te zien.)

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

heel erg fijn en ze zorgen goed voor je

ben dik tevreden

Top advies en service

Mooie auto afgeleverd

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Ja ben zeer tevreden zeer vriendelijk personeel neemt de tijd voor je hebben een groot aanbod van auto's diverse merken

Geduldig en zeer klantvriendelijk

Ondanks de onzorgvuldigheid van de financiering 3 weken geduld gehad om de uitgekozen auto voor mij te verzorgen en ondanks de drukte mijn auto voor het pinksterweekend af kunnen halen Chapeau

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk personeel en veel keuze.

Klimmenderstraat 110

6343 AE Klimmen