Nieuwe auto ivm pech met de eerste auto

Ze hebben goed dienst verleend Als het nodig us zoeken hun oplosding voor de klant. Ze geven best aardig inruil waarde voor de auto die je inleverd

Prima bedrijf

Goed geholpen, genoeg keuze aan auto's. Goede prijs, kwaliteit.

zeer tevreden

doen hun werk goed 150km gereden naar deze garage,Frank en hem collega's kunnen goed samenwerken.eerlijke garage zeer tevreden van ons aankoop.

Prettig geholpen

Bedankt Frank, voor de prettige bediening. Meteen een proefrit kunnen maken. Ik ging voor een kleine tweede auto ivm werk. Mijn keuze zou niet direct op een Panda zijn gevallen, maar wat is dit een leuke auto. Rijdt ook erg lekker. Alles fijn en snel geregeld. Auto rijdt tot nu toe als een zonnetje. Servicepakket afgesloten, zodat ik het eerste jaar geen kosten heb. Heb hiervan nog geen gebruik hoeven maken.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen, Via onze eigen website., Via een zoekmachine (Google)

Perfec

Goede service en klantvriendelyk

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

Goed autobedrijf. Duidelijke afspraken.

Maand geleden auto gekocht bij Schaepkens. Deze is goed afgeleverd en rijd tot nu toe erg prettig.

Very good an professional

I bought a Polo Cross. Very good condition. Had a small problem with the tires but it was fixed immediately after reporting. Will recommend SCHAEPKENS to anyone looking for a good reliable vehicle.

Klant vriendelijk

Alles goed geregeld.

Heel mooie auto

Heb een hele mooie Suzuki Swift gekocht. Ze hadden er een goeie grote beurt aan gegeven, heel erg tevreden! Vriendelijke mensen, goeie service. Wat wil je nog meer?

SUPER GOED ADVIES EN SERICE

geweldig advies en service

Goed autobedrijf

Vriendelijk Mooie auto’s Veel keuze Behulpzaam Betrouwbaar Nu onze 3e auto hier gekocht. Geen klachten. Een aanbeveling voor als je een jonge mooie 2e hands auto zoekt. Keuze genoeg voor iedere beurs

Top autobedrijf

Klant is hier nog koning, vriendelijk personeel, top geholpen, voor ons een uurtje rijden, maar geen probleem. Zeker aan te raden om eens een kijkje te nemen bij dit nette familiebedrijf.

Geweldige service

Geweldige service, vriendelijk personeel, heel behulpzaam

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Goede ervaring

Over de gekochte auto zelf kunnen we nog niet heel veel zeggen, we hebben hem pas een paar dagen. Tot nu toe is alles in orde. De proefrit, de onderhandeling alles verloopt prettig. We hebben 2 proefritten gemaakt en binnen een korte tijd staat de auto klaar en kun je rijden. De medewerkers die we gesproken hebben zijn vriendelijk. Er wordt de tijd voor je genomen en voelt je als klant gehoord. Er wordt niks gehaast, er wordt de tijd voor je genomen, zelf op Zaterdag. De verkoper Jos die wij hadden is een aardige jonge man die een nette inruilprijs biedt voor je auto en de tijd voor je neemt. Kortom een aanrader.

Alles top

Snel en duidelijke afspraken mee gemaakt, en nagekomen. Met aankoop nieuwe auto met inruil van vorige auto.

Klantvriendelijk en goede service

Geen zakelijk gedoe, geen opdringerigheid. Kregen alle vrijheid om rustig rond te kijken + duidelijke uitleg.

Perfect geholpen

Echt een grote keuze en zeer goed geholpen met zowel aanschaf en verkoop . Een dikke 10

Sehr netter Kontakt. Super Auto. Vielen lieben Dank

Gerne wieder. Auch als Werkstatt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.

Een goed en eerlijk bedrijf!

Ondanks wat kleine problemen hebben ze alles direct en correct opgelost en zijn we superblij met onze nieuwe aankoop!

Klantvriendelijke, eerlijke zaak

We zijn goed geholpen, toen we op zoek waren naar een tweede gezinsauto. We mochten direct een proefrit maken. Auto was snel verkoopsklaar en wij zijn tevreden.

Goede ervaring

Een goede, kleine en leuke betrouwbare 2e hands auto gekocht hier.

Doen wat ze beloven

Grote keuze, goed verzorgde auto’s , vriendelijke en ongedwongen manier om ontspannen auto’s te bekijken en proef te rijden. Mijn vrouw en ik hebben beslist veel interesse bij aankoop van onze vervolg auto’s

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Duidelijk en eerlijk advies

Duidelijk en eerlijk advies

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Fijne verkoper, voelt goed, service erna ook. oa nog nasturen van onderhoudsgeschiedenis.

Via google auto gezien, gebeld, gaan kijken en gekocht. Tot heden geen problemen.

Prime en zeer klantvriendelijk

Prime en zeer klantvriendelijk