Hele goede ervaring

Mijn andere auto daar gekocht. Goede uitleg, vriendelijk behandeld en veel vertrouwen wederzijds

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website., Via een zoekmachine (Google)

Vriendelijke behandeling en goede informatie over auto's en een uitstekende service

Goede service en klantvriendelijk

Goede auto afgeleverd, klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.. Had de auto gekocht met Bovag garantie en dan moeten ze ook aan allerlei punten voldoen. Er waren twee punten wat niet goed was gegaan, maar nadat ik contact had opgenomen, kon ik een dag/tijd inplannen en hebben ze het alsnog in orde gemaakt!!! Dit is overigens de tweede auto die ik bij hun gekocht heb, dus dat zegt toch ook wel wat

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Goede service, vriendelijk en snelle afhandeling

Hele goede service, maakt meteen tijd voor de klant. Zoekt naar opties voor de klant. Snelle afhandeling.

Zeer tevreden.

Afgeleverd volgens afspraak, vriendelijke verkoper, zeer tevreden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Vriendelijk en men doet wat is afgesproken

Prima adres voor een tweedehands auto. Men is vriendelijk, attent en doet wat is afgesproken. Ook het onderhandelen gaat prima… zeker niet flauw! Ik ben blij!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Zeer vriendelijk en kundig.

Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Kon meteen een proefrit maken en met de aankoop is alles goed en snel verlopen. Heb ook op een goede manier mijn oude auto kunnen inruilen

compleet goed

alleen maar goede ervaringen

Echte goede service.

Goed geholpen door fijne verkoper. Goede service en Welkoms gevoel, Top gewoon.

Prima afhandeling

Auto in prima staat afgeleverd.

Top service!

Fijne ervaring met de koop van een 2e hands Ford Ka. We konden nergens zien of de distributieriem vervangen was en de voorbanden hadden niet genoeg profiel. Verkoper Frank ging dit gelijk checken en was het met ons eens. We hebben de auto gekocht met Bovag garantie en hiervoor werd de distributieriem al vervangen. En voor een eerlijke meerprijs 4 nieuwe all-season banden erop laten leggen. Ik werd zelfs opgepikt bij het treinstation, dus ik ben zeer tevreden over de service!

Klantvriendelijk en duidelijk

Klantvriendelijk bedrijf met duidelijke communicatie. Auto al 2 maanden van tevoren gekocht en kon kostenloos blijven staan tot de leaseauto was ingeleverd. Netjes rijklaar gemaakt en toen later bleek dat de kofferbak verlichting niet functioneerde is dit snel en 'gewoon' onder garantie hersteld. Tot nu toe zeer tevreden met de keuze voor Schaepkens.

Zeer prettige ervaring

Super klantvriendelijk, nemen echt de tijd voor je. Bedankt voor deze prettige ervaring heren!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen

Ervaring, een zeer goede dienstverlening & zijn meedenkend. De afspraken zoals gemaakt worden volledig nagekomen.

Heel fijn.

Heel vriendelijk en ongecompliceerd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Betrouwbare en klantvriendelijke garage

Al de 2e auto naar volle tevredenheid gekocht

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Van koop tot aflevering zijn we super tevreden

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

Fantastische service van het team zoals altijd! En we zijn erg blij met onze nieuwe auto.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Deskundig

Vriendelijk en vakbekwaam

Goed ontvangen en zeer vriendelijk,

Laagdrempelig

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Goede service en zeer tevreden

Topdienstverlening

Eerste dealer waar ik een auto had bezocht en meteen de juiste auto had gevonden. De hulp was echt top. Een echte aanrader

Zeer goede ontvangst

Prettige mensen!!!! Nette afhandeling