Deskundig personeel en eerlijk. Draaien er nooit om heen

Radiateur vervangen en lekkage verholpen.

Goeie service

Klantvriendelijk

Fijne service

Fijne garage waar ze gezichten onthouden. Zo voel je je niet meer zomaar een klant. Maar ook daadwerkelijk gehoord en goed geholpen. Groot aanbod in auto's kortom voor elk wat wils.

• Kwaliteit

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Geweldige service. Altijd meedenken. En zeer goede monteurs.

Was top

Omdat ik geen garantie had toch na aankoop goed geholpen met wat punten die niet goed waren en dat was super , monteur belde my zelf terug met wat hy gedaan had nog en dat is service van taxi rtc ruud boshuizen assen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede communicatie en zeer professioneel. Ford Mustang geïmporteerd uit Duitsland. Kijken en regelen altijd de beste oplossing. Met dank aan Daan Stevens rijd ik nu met veel plezier in mijn Ford Mustang GT 5.0 v8 . Hebben de auto volledig gecontroleerd. Kortom Top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk geholpen betrouwbare zaak.

Auto voor de APK gebracht. Waren een paar puntjes die advies waren, netjes gebeld door Margot of ze het mochten vervangen wat ze wel adviseerden. Al met al goed geholpen en kom hier zeker weer terug.

Geen klachten

Wat mij opvalt dat bij een apk keuring altijd wel een reparatie volgt

Vriendelijk en kundig

Auto voor apk en kleine beurt.

Zijn vriendelijk en word goed geholpen

Klant vriendelijk

Wordt altijd netjes en goed benaderd. Auto wordt goed onderhouden.

Prettig geholpen

BMW 2 serie gekocht, super blij mee. Heb er 200 km voor moeten rijden, maar zeker geen spijt van. Henry de verkoper super aardige man en verstaat zijn vak goed. Had wel iets meer van de verkoopprijs af mogen doen.

• Kwaliteit

Onderhoud telefonisch kort en bondig

Je kunt op de gemaakte afspraken vertrouwen

Aanschaf en onderhoud

Zeer content met de behandeling bij de aanschaf van de auto. Er was een klein probleem met de auto. Dit werd gelijk serieus aangepakt en adequaat opgelost.

Zeer goede service en vakmanschap

nvt

Een goede en een klantvriendeljke garage

ondanks drukte werd ik als vaste klant toch snel geholpen

Auto maakte vreemd geluid, werkplaats chef constateerde lekke demper. Planning zat voor 14 dagen vol. Ondanks dat werd een vervangend onderdeel besteld en kon ik 2 dagen later langskomen en was het met een uur gefikst.

Klantvriendelijkheid is uitstekend

Betrouwbaar autobedrijf

Prettige afhandeling.

Snelle afhandeling met koffie

Snel goed geholpen

Onze achter rem bleef vast zitten snel een telefoontje en de chef werkplaats, “kom maar direct” we hadden nog garantie en dus was het snel geregeld met nieuwe remmen achter ben ik weer vertrokken

Super service!

Ik heb een Opel gekocht bij auto centrum Hoogezand, helaas wou deze na een maand niet meer starten. Maar de mannen van auto centrum Hoogezand hielpen mij vriendelijk en kostenloos weer op weg! Dikke aanrader wat mij betreft!

Super service

Snelle sevice, klantgerichtheid, klantvriendelijk, vriendelijke mensen, vriendelijke verkoper.

Goede en snelle service.

het is daar wel goed

Mijn ervaring bij de garage is heel goed