Eerlijk open betrouwbaar vriendelijk

2 weken terug een BMW 320 d Touring gekocht. Ex lease. Heel goed gevoel over dit bedrijf. Lennard heeft ons prima geholpen in een fijne sfeer. Altijd lastig op afstand betrouwbaarheid in te schatten maar heb volste vertrouwen in hun. Dankjewel Lennard

Eerste ervaring twijfel

Na 50 km ging er een lampje branden, werd in eerste instantie niet fijn te woord gestaan. Morgen gaat de auto terug ben benieuwd. Nu rammelt de uitlaat ook, zou ik opnieuw een afspraak moeten maken of.... Wordt vervolgd

Top!!!

Vandaag mijn auto gehaald. Erg blij mee. Goeie service zeer klant vriendelijk. Goede inruil. Netjes en beleefd. Als ik de auto weer wil inruilen kom ik hier zeker terug. Bedankt. Blij met mijn BMW...

• Kwaliteit

Goede ontvangst en veel keuze

Van de week onze Seat Leon St opgehaald. Verkoper Lennart heeft ons goed geholpen! Als we ooit weer een andere willen hou ik zekers hun cite in de gaten!

Wederom top!!

Vanmiddag mijn BMW 435i gran coupe in ontvangst genomen. Na een lange zoektocht eindelijk een goede gevonden en zoals ik al jaren gewend ben is hij weer top afgeleverd. Bedankt Daan en Erik voor deze prachtige wagen!!

Super bedrijf

renault clio gekocht hele goede service zag bij thuiskomst dat de hoedenplank ontbrak die zat er al niet bij toen we hem hadden gekocht ik heb gebeld en we kunnen langs komen en krijgen er 1 super goede service ben zeker te vree netjes staan ze je te woord zeker de moeite waard om daar je auto te kopen

geweldig

Kwam in 1ste instantie voor wat info. Bij aankomst met Lennard buiten een gesprek gehad en er volgde een proefrit. Bij terug komst naar regel en wetgeving gehandeld te hebben, zijn er afspraken gemaakt en is er er een overeenkomst uitgekomen. We zijn tevreden over de gang van zaken met Jaap Dik Auto's. Lennard bedankt voor de fijne gang van zaken. Ook de vriendelijkheid die er in het bedrijf heerst geeft een fijn gevoel.

Top ervaring

Daan is een topper! Voor de tweede keer hier een Audi gekocht en ingeruild tegen een goede prijs. Uitstekende service en afspraken worden nagekomen! Jaap Dik kan ik van harte aanbevelen.....

Goed autobedrijf

Ik heb laatst een VW Golf gekocht bij Jaap Dik autobedrijf. De service is heel netjes, werd goed behandeld. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat er een vloermat ontbrak,heb hun gecontact en er werd meteen een hele nieuwe mattenset naar mij toegestuurd.

• Kwaliteit

Uitstekend! Echt een aanrader!

Was op zoek naar een waardige vervanger van mijn oude vertrouwde 159, mede doordat ik meer km's ging rijden. Op 08/04/2021 kwamen wij door een advertentie over een zwarte Alfa Mito 1.3 JTDm uit het jaar 2012 bij Jaap Dik terecht, waarna tijdens het bezoek al snel duidelijk werd dat de Alfa exact zoals beschreven was. Precies zoals ik dat graag zie, waarbij een testrit natuurlijk snel gemaakt werd. Hier werd dan ook totaal niet moeilijk over gedaan, want men staat hier duidelijk garant voor de kwaliteit van hun auto's. Na de testrit duidelijk de knoop doorgehakt en besloten tot aanschaf van dit juweeltje op wielen. Hierbij werden wij uiteraard ontzettend goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Afgelopen zaterdag (17/04/2021) eindelijk de auto kunnen ophalen, waarbij het wagentje er top bij stond. Nu anno 20/04/2020 kan ik zeggen dat ik dus totaal geen spijt heb gehad om de 159 in te ruilen voor de Mito. Rijdt echt perfect, waarbij ik tot nu toe nog steeds geen mankementen kunnen ontdekken. Wat een plezier! Echt in 1 woord top! Over het bedrijf kan ik dan ook het volgende zeggen: Deze mensen staan garant voor hun kwaliteit en service! Is mijns inziens serieus een aanrader voor wie een vriendelijke betrouwbare adres zoekt voor service en/of een andere auto!

• Kwaliteit

Fijn contact en goede service

Zeer goede ervaring gehad met Jaap Dik auto's en verkoper Lennard. In aanvang prettig contact per telefoon en whats-app (erg handig en makkelijk!) en vervolgens goed ontvangen in de showroom waar de auto netjes klaar stond en we snel tot zaken zijn gekomen. Ik kan dit met bedrijf met goede service zeker aanbevelen!

Snelle en goede service

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto zijn we bij Jaap Dik auto's uitgekomen. Een offerte aangevraagd voor de auto die we op het oog hadden icm inruil en binnen 24 uur reactie. Vervolgens telefonisch contact gehad met Lennard en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Waarna we over zijn gegaan tot aankoop. Contact verliep moeiteloos en totaal niet opdringerig, service is goed! Wij zouden zeker nog eens terugkeren als we een andere auto zoeken.

Top garage!!

Telefonisch netjes te woord gestaan, goede inruil prijs. Komt afspraken na. De auto bevalt zeer goed netjes afgeleverd en rijd zoals het hoort. Bedankt :-) En tot een volgende keer !!

• Kwaliteit

Goede, heldere informatie en prettig contact

Prima geregelde coronamaatregelen, Vriendelijk en deskundig advies van Lennard. Ook de besproken aanpassingen, zijn goed en op tijd geregeld. De auto stond op de afgesproken tijd klaar en bevalt uitstekend.

Tot service

Goed openen gesprek. Alles werd duidelijk besproken. En zijn blij met onze aankoop.

Aanrader

Vriendelijk personeel, snelle reactie op berichten en snelle service. Prima ervaring en zou bij het uitzoeken van een volgende auto zeker eerst bij Jaap Dik gaan kijken.

Super service

Afgelopen september een golf aangeschaft bij Jaap Dik. Nette aflevering en problemen snel contact en netjes afgehandeld. Een aanrader voor een nieuwe auto

Beetje vreemd vanwege de corona regels. Maar alles top geregeld door Lennart. Hij kwam zelfs voor een proefrit naar het mooie ulrum...

Fijn contact, goede deal

Mede vanwege Corona moest met enig pijn in het hart de diesel de deur uit. Al enige tijd zonder haast aan het oriënteren op een waardige vervanger. Toen kwam er bij Jaap Dik een kandidaat voorbij. Na telefonisch contact over de kandidaat en Whatsapp contact over het in te ruilen voertuig, kon ik een proefrit maken aan huis. Top service! Jaap Dik auto's heeft mij rustig de tijd gegeven om na te denken over de eventuele aanschaf. Nadat we via Whatsapp nog wat contact hadden gehad over de voorwaarden, was de deal gesloten. Gedurende het hele proces was het contact fijn, eerlijk en informeel. De medewerker van Jaap Dik heeft nooit druk uitgeoefend en goed meegedacht in de mogelijkheden.

Goede service!

Via via uiteindelijk bij Jaap Dik terecht gekomen, vanaf het 1ste contactmoment erg fijne service ervaren. Door Corona was het helaas niet mogelijk om de auto op locatie te zien, videobellen was daar een prima alternatief voor. Daan (verkoper) weet waar die het overheeft en beantwoorden al onze vragen duidelijk. Helaas ligt Assen niet bij ons in de buurt anders was de auto er ook heen gegaan voor het onderhoud. Al met al erg tevreden over de service en de auto!

In een woord top service!

Daan Stevens heeft ons wederom meer dan perfect geholpen. Binnen een paar weken heeft hij opnieuw dé auto gevonden die echt aan al onze wensen voldeed. Tijdens het zoek- en aankooptraject heeft Daan ons heel goed op de hoogte gehouden van alle stappen. En ons van waardevol advies voorzien, waarna hij de auto snel geïmporteerd heeft en rijklaar gemaakt. We zijn volledig ontzorgd en rijden inmiddels weer met heel veel plezier in onze nieuwe auto. En dat ook nog eens voor een scherpe prijs.

Geweldig.

Zeer goed alles geregeld in deze coronatijd. Wij hadden interesse in een auto. Er werd een afspraak gemaakt voor de auto te bekijken en een proefrit bij ons aan de deur. We kregen een mooie eerlijke prijs terug voor onze auto. Een hele vriendelijke man en staat goed voor je klaar. Wij gaan zeker terug, en we brengen de auto ook voortaan voor onderhoud bij Jaap Dik. Wij zijn zeer tevreden.

Goed en eerlijk bedrijf

Na een lange zoektocht naar een Audi kwam ik uiteindelijk via via bij Jaap Dik auto’s terecht. Dezelfde dag nog afspraak gemaakt en gelijk langs gekomen voor een bezichtiging. Ze geven je de tijd om zelf naar de auto te kijken, Na een proefrit was de keuze snel gemaakt. Vaste klant erbij!

Super tevreden!

Van de week mijn auto gekocht bij Jaap Dik. Ik werd netjes geholpen en raadt daarom zeker deze zaak aan ! Goed om te zien dat Jaap Dik goed met de corona regels omgaat !

zéér tevreden

Ben bij Jaap Dik al jaren klant, en da's niet voor niks! Mooie jong gebruikte auto's voor een nette prijs. Goede service en bij problemen denken ze met je mee om het echt naar tevredenheid op te lossen. Ja Daan, jij hebt deze review en een compliment verdiend, tot onze volgende deal! groeten Peter en Kevin

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen