Helemaal goed

vriendelijke ontvangst en goede service.

Alles volgens afspraak

Van a tot z is alles goed geregeld.

Snel geholpen, de werkzaamheden goed afgehandeld prima.

Fijne garage!

Vriendelijk personeel!

Tor in de puntjes geregeld

Helemaal top en goed geholpen.

Uitstekkend

Test

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al jaren vaste klant. Nog steeds tevreden.

Goed contact. Afspaken altijd nagekomen.

Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf

Ik wordt er altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan en de afspraken worden goed nagekomen.

Mijn puntjes zijn netjes opgelost

Puntjes na aankoop netjes opgelost

reeds een afspraak gemaakt

ervaring prima

Goede en accurate servo

Goede en prettige service

Een tevreden klant

Voldoet aan de verwachtingen

Goede werkplaats

Kom er al jaren. Afspraken goed. Rep araties goed. Services goed. Eén nadeel: zit redelijk ver van Bedum af.

helemaal goed

heel goed geregeld en allemaal heel vriendelijk , geweldige service .

Goede garage,en mooie en goeie auto's

zeer goede service

Al jaren kom ik bij dezelfde garage bevalt me prima. een auto koop ik daar en onderhoud ook naar deze garage voor ons niets anders

Alleen maar positief over de manier waarop we ontvangen werden.

Deze week een Renault Twingo gekocht. We voelden ons meteen op ons gemak en kregen een vertrouwd gevoel. Alles keurig in orde, geen opdringerige verkoper maar een supervriendelijke verkoopster die alles geduldig begeleidde. Zelfs nog iets van de prijs afgekregen en binnen een uur na binnenkomst reden we met onze nieuwe aankoop de garage uit. Zelfs nog een pasje voor gratis APK en vloeistoffen meegekregen. Bedankt

Nonosens!

Goede ervaring, zelfs na telefonisch beter bod voor de auto. Kreeg ik de keuze wel of niet doen. Wij zijn voor de auto van Jaap Dik gegaan!

• Kwaliteit

Topbedrijf met top occasions!!

Al jaren vaste klant bij dit bedrijf. Paar maand geleden een andere auto gekocht en net als alle andere keren keurig netjes afgeleverd.ik kom hier zeker weer!!

• Kwaliteit

Bedrijf geeft geen wettelijke garantie

Het is geen betrouwbare occasion gebleken. Twee maal een probleem gehad met de auto binnen een 1/2 jaar. 1e keer probleem niet gevonden. 2e keer moesten er meerdere onderdelen vervangen worden en dit zagen ze niet als garantie, maar als normale problemen met een auto van 5 jaar. Ik had geen toestemming gegeven voor reparatie maar moest vooruit betalen om de auto te mogen ophalen.

• Kwaliteit

Geachte heer, Uw reactie vind ik niet helemaal correct, vrij snel na aankoop heeft u een storing gehad in uw auto. Deze is toen onder garantie opgelost, ondanks dat u tijdens de aankoop bewust heeft afgezien van een garantiepakket. U heeft de auto 5 maand later weer bij ons gebracht voor de APK keuring en een probleem met de kachel, Wij hebben contact met u opgenomen met de reparatiepunten voor de APK en een kachel probleem. het onderdeel dat verantwoordelijk is voor het probleem met de kachel kan helaas defect gaan na 8 jaar en bijna 200.000 km. omdat wij u toch service willen geven hebben we aangeboden om de kosten voor de storing te delen, ieder 50%. U ging niet akkoord met de kosten om het kachel probleem op te lossen, maar wel de reparatie voor de APK keuring. Deze hebben we dus ook voor u uitgevoerd, dan mogen we toch ook verwachten dat deze nota betaald wordt lijkt me. Mocht het niet duidelijk zijn, dan mag u altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Erik Dik JAAP DIK auto's 0592-345793

Nette garage, correcte omgang.

Mooie Bmw coupé gekocht hier. De communicatie met Rienk vooraf was helder en netjes. De aflevering perfect. Hele net bedrijf. Fijn dat dit nog bestaat.

• Kwaliteit

Vriendelijke personeel en goede service. Prijs onderhandeling ging soepel. Bij ophalen van auto bleek er een klein defect te zijn. Maar gelijk opgelost dus super. Aflevering verder perfect.

Snelle duidelijke actie

Via tip van mijn zus en zwager bij Jaap Dik Assen een auto gekocht. Goede auto ingeruild voor, naar ik hoop, een prima auto. In ieder geval is de laatste goed onder handen genomen, dus hoop dat ik voorlopig even weer goed vooruit kan komen. Ik wilde iets kleiner en goedkoper rijden, maar wel weer van diesel naar diesel. Ik vond de uitleg, service erg goed. Het vertrouwen voelt ook goed.

Vlot en vriendelijk geholpen

Het personeel is erg vriendelijk. Ik kan met simpele vragen ook bij hen terecht. Voel me, als niet-technisch, serieus genomen. De auto doet het, sinds aanschaf 2 jaar geleden, prima.

GOED

geen klachten.