Roks , laat niets te wensen over!

Wij hebben gevonden wat we zochten. Twee prachtige auto’s ,waar we met veel plezier mee rijden. Een goede prijs voor onze auto’s geen gezeur in 1 x goed. Roks maakt waar ,waar het voor staat. Bedankt.

Perfect advies en de auto's zijn werkelijk zo goed als nieuw

Roks Autobedrijf meldt op zijn site dat ook nieuwe auto's geleverd worden. Dus een afspraak gemaakt. Ga erheen met het vaste voornemen een nieuwe te kopen. Na enkele minuten zegt Ad Roks: waarom een nieuwe, ik heb hier een hele mooie Jaguar voor je staan die vrijwel nieuw is. Na een proefrit in de middag was ik helemaal verkocht. In slechts enkele uren was ik van nieuw naar gebruikt en toch volkomen tevreden. Bedankt voor het juiste advies en de snelheid van handelen. Een prettig en betrouwbaar bedrijf met geweldig mooie auto's.

Garantie is ook echt garantie.

In oktober bij garage Roks in Goirle een Nissan Juke gekocht. Ik heb geen proefrit gemaakt, omdat wij al eerder hier een auto hebben gekocht, waar wij uiterst tevreden over waren. De Juke opgehaald, en snel merkte ik dat de auto stotterde. Garage gebeld en het probleem uitgelegd en kon de auto ter reparatie brengen. Bougies zijn vervangen, maar niet met het gewenste resultaat. Weer terug en nu werden de bobines vervangen. Weer niet opgelost. Derde keer aangeboden en nu duurde het een paar dagen. Geen probleem, kreeg elke keer een leenauto mee. Na een telefoontje auto opgehaald en het probleem was opgelost. Auto rijd als een zonnetje, geweldig. Ik durf garage Roks als een eerlijk en betrouwbaar autobedrijf aan te bevelen.

Tijdens de garantieperiode fantastisch opgelost!

Onze auto gekocht bij Roks in Goirle. Tijdens de eerste APK keuring bij onze merkgarage, waren er een flink aantal punten die niet door de keuring kwamen of die net te over het randje balanceerde. Toen we contante zochten met Roks, nodigde hij ons uit om langs te komen, zodat zij in de werkplaats konden kijken wat er loos van. Toen ik daar aankwam trokken ze dezelfde conclusie. Direct ter plaatsen alles opgelost. Omdat ik vanuit Leiden naar Goirle reed, kon ik erop wachten en ter plaatsen even werken voor de paar uurtjes dat het duurde. Dikke pluim voor de service!

Betrouwbaar autobedrijf!!

In het begin van dit jaar voor mijzelf een nette Citroën C4 Grand Picasso bij Ad aangekocht. Samen vervolgens op zoek gegaan naar een geschikte auto voor mijn partner. Vandaag onze tweede auto, een Ford Focus Wagon, bij Ad gekocht en wederom naar volle tevredenheid. Ad geeft een goede prijs terug voor in te ruilen auto's en zorgt dat evt. punten in garantieperiode netjes worden opgelost. Patrick zorgt dat alle auto's er netjes uit zien bij aflevering. Wij moeten 50 minuten rijden naar Goirle, maar dat hebben we ook voor het onderhoud over omdat dit goed gebeurd door de monteurs. Kortom een autobedrijf om graag terug te komen en waar je je goed bij voelt, want dat is voor mij het allerbelangrijkste in een betrouwbaar autobedrijf.

Zowel fijn autobedrijf als goede garage!

Inmiddels ook de eerste auto aangeschaft via Ad Roks, na tips vanuit onze omgeving. Erg tevreden over de service en kundigheid! Over de kwaliteiten van Roks als garagebedrijf waren we al zeer tevreden; Ton is altijd duidelijk in het scheppen van verwachtingen, denkt goed mee en weet wat hij doet. Onze vorige auto is dan ook altijd netjes gemaakt/ onderhouden.

Super mooi bedrijf.

Mooie auto gekocht, daarbij geholpen door Patrick. Patrick is een bekwame niet opdringerige verkoper. Kennis van zaken. Het geeft een vertrouwd gevoel zoals hij de verkoop doet. Dus aan te bevelen om eens een kijkje bij hun te nemen.

Geweldig bedrijf met mooie auto's

Vandaag mijn A1 opgehaald. Van begin tot einde perfect geregeld. Een mooie "no nonsens" familie bedrijf waar fam. Roks trots op kan zijn!! Zeer mooie auto's voor nette prijzen. Bedankt voor de goeie zorgen!!

In een woord "Fantastisch"

We hebben, via hun mooie, goede en duidelijke website, één van de mooie en unieke auto's die Anita, Ad en Patrick in de showroom hebben staan op het oog. Het is wel even rijden van Hoogeveen naar Goirle, maar daar hebben we echt geen moment spijt van gehad. De keuze is uitgebreid en voor elk wat wils. De ene auto blinkt nog harder dan de ander. Alles is tip top geregeld en omdat je het idee hebt hebt dat je thuis komt gaat alles snel en soepel. De auto was dan ook snel gekocht. Gelijk een afspraak gemaakt om de auto op te komen halen. Dit kon al snel geregeld worden. Alle puntjes staan ook echt op de i. Wij hebben nog nooit zo'n goed gevoel gehad bij het kopen van een auto. Kan het absoluut aanraden om hier een mooie auto te kopen.

Een zeer klantvriendelijk familiebedrijf.

Wij zijn al 30 jaar klant bij garage Roks en worden altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Zelfs op een zondag toen we onverhoopt met stukken stonden. Nu hebben we onze auto weer bij Roks gekocht en ook nu weer erg fijn geholpen door Ad en zijn collega's.

Persoonlijk aandacht en service

Eind mei heb ik bij Ad een andere auto gekocht. Door het goede gevoel snel zaken kunnen doen. Auto is prima in orde.

TOPPIE

Hebben in juni een auto gekocht en zijn geweldig goed geholpen door Patrick. Ze doen wat ze beloven. Een ouderwets familiebedrijf een klant is hier nog klant. Echt aan te bevelen.

geweldig hoe op onze bijzondere situatie is gehandeld

Door een dwarslaesie waren we gedwongen om onze auto te vervangen door een zg rolstoelauto. Een niet allerdaagse auto waar je al snel de hoofdprijs voor moet betalen. Aan Ad de situatie uitgelegd; hij gaf aan voor ons op zoek te zullen gaan naar een auto die qua prijs/kwaliteit zeker wel verantwoord zou zijn. Binnen een week had hij een prima VW Caddy rolstoelauto gevonden. Met inruil van onze auto bleven we prima binnen ons vooraf aangegeven budget. Wat ons in deze koop vooral trof was de menselijke maat waarmee Ad met ons meedacht en ons wilde helpen. We houden een bijzonder warm gevoel over aan de persoonlijke aandacht die we van Ad in deze hebben mogen krijgen.

Professioneel autobedrijf

Professioneel familiebedrijf die doen wat ze beloven. Prachtige showroom en een groot assortiment mooie jonge auto’s. Al meerdere keren een auto gekocht en kom steeds terug vanwege de geweldige service en betrouwbare auto’s.

Uitstekend!

Een hele goede en snelle service. De foto's waren nog niet gemaakt dus later op de middag kreeg ik de foto's online toegestuurd. Auto zag er perfect uit. Als goede service kwam Patrick richting Drenthe waar we de auto konden bekijken en uiteindelijk ook gelijk gekocht hebben en onze andere auto gelijk mee terug kon naar Goirle. Natuurlijk waren we de zonnebril vergeten die nog achter het klepje zat en deze werd de volgende dag ook nog netjes naar ons toegestuurd. We zullen Autobedrijf Roks zeker voor iedereen aanraden.

Top service en netjes!

Afgelopen week een auto gekocht bij Roks. Zeer netjes bedrijf waar je goed wordt geholpen. De auto was van binnen (!) en buiten helemaal gereinigd en zag er top uit. Zelfs voor de meest kieskeurige personen. Alle vragen werden duidelijk beantwoord door Ad. We konden de auto meteen mee naar huis nemen. Ik ben heel blij met de auto en raad dit bedrijf dan ook zeker aan! Onwijs bedankt!

Keurige garage

Keurig geholpen en perfecte service

Wat een (h)eerlijk bedrijf

Onlangs onze auto bij Roks autobedrijf gekocht. Wat een (h)eerlijk bedrijf om zaken mee te doen. Binnen 2 uur hadden we antwoord op al onze vragen. De ontvangst die daarop volgde was gastvrij en ongedwongen. Ad is een man van zijn woord, betrouwbaar, serieus en afspraken worden netjes nagekomen. Wij kunnen iedereen die op zoek is naar een jonge, gebruikte auto dit bedrijf van harte aanbevelen.

top bedrijf met top personeel

ben heel netjes te woord gestaan en niets is te veel. ook in de werkplaats kun je altijd terecht bij Ton. Ad en Patrick zeer vriendelijk voor iedereen. zeker aan te bevelen.

Top bedrijf met passie en deskundigheid

Heb een hele mooie occasion gekocht bij Roks. Na een paar dagen was ik niet helemaal tevreden. Na een telefoontje een afspraak gemaakt en de auto is weer helemaal goed. Echt oog voor de klant en het motto van Eigenaar Ad is, het moet goed zijn. Grote passie met de mensen daar is wat ik zag, volgende occasion gaan wij daar kopen en dat zou ieder moeten doen. Helemaal top!

een autobedrijf "waar de klant koning is"

Pas geleden een auto gekocht, wat een geweldige zaak is dat daar in Goirle. Thuis aangekomen had ik nog 2 kleine aandachtspunten gezien. Werd de volgende dag direct en uitstekend verholpen. Bedankt nog Ad en Ton.

Vandaag een mooie auto gekocht van de eigenaar zelf .Een heel goed ontvangst in een prachtige showroom.Veel ervaring en dat merk je gelijk in het gesprek, een aanrader als je een auto gaat kopen.Echt Top, dat zie je niet vaak!

Trekhaak laten bevestigen aan de auto. Net bedrijf. Alles netjes afgehandeld

• Reden bezoek Andere reden

zeer tevreden, familiebedrijf met oog voor de klant

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op zoek naar een Audi A3, op internetsites (ook in DE) uitgekomenbij Roks Goirle. Een 2015 met 29,5k kms. Heel goede prijs cf. koerslijsten, dus wat gefrons. Geen bijzonderheden volgens Autocoach.nl. en RDW check. As Roks beantwoordt mailvragen helder. Na optie naar Goirle gereden. Showroom en werkplaats ogen minstens merkdealernivo (brandschoon, zelfs toilet met sfeeraccesoires). Verschillende merkauto’s, allemaal als nieuw en streeploos. No nonsens approach door Ad, geen overdreven stropdassenbenadering. Onder een cappucino licht Ad toe dat hij geen leaseauto’s inkoopt, maar demo’s en dealerauto’s. Aha, vandaar de lagere km standen van de als ex lease ogende auto’s. As rijdt de A3 uit de showroon voor een proefrit, zonder vragen of papieren achter te laten. De A3 is als nieuw en terug bij Ad, waren wij er snel uit. Wij zagen af van de afleverbeurt, maar toch en volle tank én als nieuw gepoetst. Geen zeurpraat hierover. Ad geeft nog 2 paraplus cadeau. Roks is premiummerkdealernivo, en ontstijgt dit door de goede prijzen en kantbenadering. Een echte aanrader.

Dorpsstraat 72

5051CL Goirle