Betrouwbaar eerlijk en zakelijk

een vriendelijke ontmoeting met Ad Roks en het maakte op ons een vertrouwelijke en degelijke indruk.

Super tevreden.

Zeer mooie jonge auto’s. Waar ik voor kwam daar was ik naar op zoek. Het was de kleur en uitvoering die ik wilde. Binnen een half uur gekocht en een redelijke prijs voor mijn auto gekregen. Dus tevreden. Aardige gewone mensen met super mooie auto’s. Ik beveel iedereen aan hier eens naartoe te gaan.

Perfect gehandeld over nieuwe Peugeot 2008

Ben dik tevree over het afhandelen , de aankoop van mijn Peugeot 2008. Aardige mensen, doch zakelijk, zoals het hoort..

Vakmanschap

Vriendelijke ontvangst en verstand van zaken.

Fijne garage om te komen

Een ontspannen manier een auto kopen en nemen ruim de tijd voor je.

Super bedrijf..

Ben door het googelen uiteindelijk terecht gekomen bij Roks autobedrijf in Goirle....op de site straalt het bedrijf al klasse en kwaliteit uit; de werkelijkheid doet zeker niet ten onder. Mooi en degelijk bedrijf; uitstekende bediening, prachtige auto's, aardige en nette mensen...daarnaast worden alle gemaakte afspraken netjes nagekomen....zoals het hoort!! Echt de moeite waard om op zoek naar jong gebruikt langs te gaan.

Topbedrijf!

Vriendelijke medewerkers, goed advies en geweldige service.

Heldere verkoop, goede service.

Plezierige zaak, warme ontvangst.

Prima profecioneel betrouwbaar

Fijn bedrijf, prachtige auto’s

Wij zijn heel prettig geholpen bij autobedrijf Roks en hebben hier een prachtige occasion gekocht, echt een aanrader

prima geholpen

Doen wat ze beloven

Mooi bedrijf

Heldere en goede communicatie,mooie showroom en auto’s

Kwalitatief meedenkend en gezellig professioneel

Prijs/kwaliteit netjes. Behulpzaam naar de wensen van koper toe. Gezellig/aardig in de omgang. En zaterdags is er worstenbrood!!! Audi Q2 gekocht en laten aanpassen naar mijn wensen en smaak. Alles voor nette prijs en in redelijk korte tijd gerealiseerd! Nog steeds heel tevreden met mijn aankoop!

Service prima zoals we gewend zijn

Peugeot 2008 van 2 jaar oud gekocht Redelijke inruilprijs gekregen voor mercedes a klasse De peugeot rijdt super We zijn er erg blij mee

Zeer prettig, dikke "PLUS" vanaf het eerste contact tot het laatste en erna!

Prettige persoonlijke benadering van "vader & zoon" Eerlijke en duidelijke informatie/verkoop. Geweldige auto's, mooie showroom. Aflevering was een "feestje" en de auto top. Dikke pluim

Al meerdere auto's gekocht bij Roks. De prijzen zijn prima en ook de service is uitstekend.

Top autobedrijf met een hele goede service.

Bij Autobedrijf Roks is duidelijk dat de klant centraal staat en dat ze auto’s in- en verkopen met passie voor het vak!!

Snel en accuraat het probleem gevonden en opgelost.

Professionele garage.

Ik ben zeer tevreden.

Super service bij reparatie. Vriendelijk personeel. Ook al woon nu niet meer in de buurt blijf ik toch naar Roks gaan.

Een zeer goed autobedrijf met een goede persoonlijke service.

Afgelopen jaar 3 wagens aangeschaft voor zowel privé als zakelijk gebruik. Roks is een bedrijf waarop wij kunnen bouwen en die zijn afspraken nakomt.

Gezellig

Goede garage, vriendelijk en spontaan. De service is uitstekend en denkt ook met je mee. De koffie staat altijd klaar ook kom je maar voor een babbeltje.

Prima service en eerlijk handelen!!!

Prima service! Compliment voor het hele team.

Top service!

Het alarm van onze cabrio moest onlangs worden gekeurd ivm de verzekering. Dat kon op dat moment niet bij automobielbedrijf Roks, maar prima geregeld bij de officiële dealer. Ik kreeg zonder moeite een leenauto mee.

Klantvriendelijkheid en passie

Deze week een auto gekocht bij Autobedrijf Roks. Na een fijne ontvangst zonder opdringerig te zijn werd alle moeite gedaan om de auto uit de showroom te halen zodat we een proefrit konden maken. Bij de fam. Roks is duidelijk dat de klant centraal staat en dat ze auto’s in- en verkopen met passie. Gaven zelfs een jaar garantie, die je bij veel andere bedrijf erbij moeten kopen. Kortom. Autobedrijf Roks kan ik zeker aanbevelen!! Veel succes met jullie zaak.

Klantvriendelijk

Zeer service gericht bedrijf met eerlijke autoprijzen.

Dorpsstraat 72 5051CL Goirle