Prima bedrijf, vakkundig en vriendelijk geholpen .

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf , zijn netjes geholpen. Erg klantvriendelijk en hebben erg mooie auto's en veel keuze . Zou dit bedrijf zeker aanraden .

Vlotte en vriendelijke levering

Onze vorige auto was "total loss" in die zin dat maken niet meer verantwoord was gezien leeftijd en omvang van de schade. Na een oriëntatie leverde ROKS met buitengewone snelheid de auto van onze keuze binnen 4 dagen. Helemaal tiptop.

Fijne, persoonlijke en professionele vakmensen.

Duidelijke en eerlijke adviezen ontvangen. We hebben een jong gebruikte auto gekocht na jarenlang nieuwe lease auto's gereden te hebben. Het is dan fijn om met vertrouwde tot aankoop over te gaan. We kunnen Roks van harte aanbevelen.

Goede service en klantgericht

Prima service en kwaliteit

Vriendelijk, behulpzaam en dat geeft een vertrouwdd gevoel.

Zaken gedaan met Patrick, hier behandelen ze klanten als een klant. Helemaal niet opdringerig, zijn deskundigheid is top. Dit bedrijf is zeker aan te raden

Prima en attent geholpen

Vrijwel direct gebeld nadat ik online (via BOVAG-site) had aangegeven belangstelling te hebben voor een bepaalde auto. Ook een proefrit maken was geen probleem. Met alle egards ontvangen. Daar de auto/proefrit een succes was gelijk tot zaken gekomen. Ook bij het ophalen met alle egards ontvangen, stond de auto netjes klaar en was de papierwinkel etc. netjes geregeld. PRIMA!

top

meedenken, probleem oplossend, goede kwaliteit

Een bijzonder prettige zaak

Een prettige zaak. Er wordt alle tijd voor je genomen en je krijgt er goede uitleg. Er wordt ook met je ‘meegedacht’ als je twijfelt over al dan niet inruilen. De verkoper, de baas in dit geval, was ook de vriendelijkheid zelve. Echt een bedrijf waar je je op je gemak voelt.

Geen groot glazen / dealer gebonden pand, maar een dorpsgarage die nog de tijd heeft voor de klant !

Familiebedrijf. Niets moet , je kan zelf met suggesties ,input komen . Auto was keurig netjes afgeleverd. Bij aflevering werd alle tijd en geduld genomen.

prima autobedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel goed geholpen

Een professioneel autobedrijf. Er is openheid gegeven over de afkomst van de (demo) auto, de auto is perfect afgeleverd, goed opgepoetst, 4 jaar bovag garantie. Heel tevreden over hoe ik ben geholpen en de aflevering. En heel tevreden met de auto!

zeer klantgericht en klantvriendelijk

Er wordt geluisterd naar de klant en afspraken worden nagekomen. Lijkt allemaal normaal maar dat is het toch niet altijd. Als je uiteindelijk de auto hebt gekocht moet je een goede gevoel overhouden en dat is gelukt. Compliment.

Prima autobedrijf

Goede service en groot aanbod van jonge, zo goed als nieuwe, auto’s. Onze nieuwe auto bevalt prima.

Prima deal. Top

Na vele omzwervingen weer bij garage Roks uitgekomen. Top deal. Top auto.

geweldig

Zoals gebruikelijk ben ik ook deze keer zeer tevreden over de overdracht van de oude en nieuwe auto

Zeer tevreden over het bedrijf en wordt super goed geholpen met alles echt in één woord fantastisch.

Uitstekende service en een prachtig aanbod!

Allereerst was ik meteen onder de indruk van de prachtige locatie. Het pand straalt echt klasse uit en dat is ook wel passend bij het aanbod. Auto’s in top staat. Medewerkers zijn erg vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen. Na aankoop nog steeds uitstekende service! Er werd niet moeilijk gedaan over wat ik opgelost wilde hebben en samen zijn we daar uit gekomen. Bij aanschaf van mijn volgende auto zal ik zeker eerst hier kijken.

Top!!

Auto’s super netjes afgeleverd en snel!

zeer goed

mijn ervaring is zeer goed

Op een prettige manier mijn auto ingeruild.

Op een prettige manier mijn auto ingeruild.

Zeer vakkundig geholpen topbedrijf

Zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken een aanrader als je een auto wil kopen

Aankoop naar volle tevredenheid

Ben zeer tevreden over mijn aankoop! Na goed overleg over aankoopprijs, garantie-afspraken en inruilprijs auto. Heb vertrouwen in eventuele nazorg i.v.m. Bovag-garantie. Heb de afstand er graag voor over gehad!

een welkom gevoel en service-bereid

Ik ben sinds kort klant. Een nieuwe occasion gekocht en een oude ingeruild. I had wat bijkomende vragen die snel in de vorm van een oplossing werden beantwoord en volgens afspraak nagekomen.

Betrouwbaar eerlijk en zakelijk

een vriendelijke ontmoeting met Ad Roks en het maakte op ons een vertrouwelijke en degelijke indruk.

Super tevreden.

Zeer mooie jonge auto’s. Waar ik voor kwam daar was ik naar op zoek. Het was de kleur en uitvoering die ik wilde. Binnen een half uur gekocht en een redelijke prijs voor mijn auto gekregen. Dus tevreden. Aardige gewone mensen met super mooie auto’s. Ik beveel iedereen aan hier eens naartoe te gaan.