Top bedrijf met proffesioneel en aardig personeel

Een no nonsense auto bedrijf, een aanbod van auto’s welke in uitstekende staat verkeren. Ik heb hier een golf variant R line aangekocht, hierin ben ik goed voorgelicht en geholpen door Hans van der Leest, zoals de reviews welke op internet te vinden zijn al omschrijven. Geen ongewenste verkoop praatjes, maar een fatsoenlijke en nette communicatie over de inruil en de aankoop van de nieuwe auto. De auto zelf was erg snel op te halen, waardoor er geen lange wachttijd is tot je in de nieuwe aanwinst kan wegrijden. Bourguignon zal ik zeker aanraden bij mijn kennissen en familie.

Het was voor ons 2 uur rijden naar Leeuwarden maar zeker de moeite waard. Zeer prettig geholpen, goede en eerlijke prijsstelling, ruime mooie collectie. Kortom, blij dat ik hier naartoe ben gegaan. Aanrader!

We zijn fijn geholpen door de heer Jaco Hiemstra! Dik tevreden.

We zijn ook blij met de aankoop van de Volkswagen Tiguan. We rijden er met veel plezier in. Geen klachten tot hiertoe, we hopen dat het zo mag blijven. We wensen u samen toe, dat u veel auto's mag verkopen en in de toekomst goede zaken mag blijven doen. We vonden dat jullie een mooi bedrijf hebben. Als beoordeling geven wij u het cijfer 7,5 of 8.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Prachtige auto gekocht bij dit zeer prettige bedrijf. Fijne ontvangst, alle gemaakte afspraken nagekomen. Kortom, prettig zaken doen, we zullen jullie zeker aanbevelen. Wellicht tot de volgende keer."

Goede en snelle service!

De auto was ontzettend snel rijklaar. Erg tevreden met het proces en de informatievoorziening. Dank Peter!

Veel zeer nette occasions, prima geholpen.

Ruime occasion hal met meer dan 150 perfect gepoetste occasions. Proefrit gemaakt met de door ons gevonden Touran, zeer nette auto. Na de proefrit even goed gekeken, 1 spiegel was beschadigd, besloten de auto aan te schaffen met afspraak de spiegel als nieuw te laten repareren. Bij ophalen was een volledig nieuwe spiegel gemonteerd - perfect geregeld. Een audio CD die in onze inruil auto was achter gebleven werd netjes opgestuurd.

Goede ervaring

Goede service en deskundig prijs kwaliteit goed. Ben zeer tevreden en na een paar dagen gebeld dat alles nog goed was met de auto Super

Tevreden klant .

Keurig en tevreden nieuwe klant , dit is mijn 7de audi en de eerste bij jullie en ben zeer blij met de q7 .

Was heel goed en duidelijk

Prettig zaken mee te doen. Alles was heel duidelijk en snel geregeld.

Een top ervaring, echt een feestje

Hans van der Leest heeft bij de aflevering van de occasion er een echt feestje. Vlotte service en met een goed gepoetste auto naar huis. Topervaring, aanrader

Slecht

Dit is wat de verkoper zei🤬 Ok, was vorig jaar januari ook al niet gelukt, zullen we het volgend jaar gewoon niet nog een keer proberen? Dit is nog eens netjes toch

Vriendelijk geholpen, goede service.

Een tevreden klant.

Echt top dat ook de gebruikte auto's netjes erbij staan. Ook de koop was snel rond, met de verkoper was goed mee te handelen. Dus voor de volgende auto komen wij zeker terug.

Uitstekend.

Ons contactpersoon is al jaren Hans van der Leest van de vestiging Leeuwarden. Voelt precies aan welke auto geschikt is voor ons, houdt goed rekening met onze wensen. Goed aanbod van occasions in alle prijsklassen. Echt een betrouwbaar bedrijf.

Fantastisch om zo van auto te wisselen.

Met Hans sinds 3 auto's geleden een leuk contact opgebouwd. Dus bij behoefte om van auto te wisselen gaan we direct naar Bourguignon om met Hans te sparren. En tot nu toe altijd naar tevredenheid zaken gedaan. Ook de overstap naar onze Leon verliep weer fijn en soepel.

Alles keurig geregeld!

Nuchtere en sociale aanpak bij de aankoop en inruil van de auto. Heren bedankt!

Prachtig auto van een prachtig bedrijf

Ik heb een prachtig Auto gekocht..super blij mee en wat een super mensen werken hier.

Goed en vertrouwd adres

Mijn contactpersoon is Hans van de occasionafdeling. Een persoon die vertrouwen uitstraalt en het stapje extra doet voor de klant. Hij is open over de prijsstelling en geeft goed advies.

Uitermate correcte en vriendelijke afhandeling

Ben op een prettige manier te woord gestaan en de afspraak is terdege goed nagekomen,

Positief,meedenkend en niet opdringend met koop auto

Erg goed, snelle mail contact terug en snelle aflevering.

• Kies vestiging Leeuwarden

Wij zijn erg tevreden met de Audi A4 die we gekocht hebben bij Jaco Hiemstra te Leeuwarden. Deskundige verkoper wat ons een eerlijk gevoel geeft over het bedrijf en de auto.

• Kies vestiging Leeuwarden

1e keer bij dit bedrijf geweest. Top service. Eerst even gebeld of ze het onderdeel op voorraad hadden en het lag klaar toen ik daar kwam. Monteur heeft hem er snel even opgezet en met een handdruk was ik zo weer weg.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Kies vestiging Leeuwarden

Voor het eerst langs geweest. Nooit eerder een VAG auto gehad, en nog nooit bij Bourguignon geweest. Goed en vriendelijk ontvangen. Of je nu een nieuwe auto hebt, of zoals ik, een 21 jaar oude Golf, je word goed en eerlijk te woord gestaan. Mij zien ze zeker weer terug!