• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief,meedenkend en niet opdringend met koop auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed, snelle mail contact terug en snelle aflevering.
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg tevreden met de Audi A4 die we gekocht hebben bij Jaco Hiemstra te Leeuwarden. Deskundige verkoper wat ons een eerlijk gevoel geeft over het bedrijf en de auto.
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1e keer bij dit bedrijf geweest. Top service. Eerst even gebeld of ze het onderdeel op voorraad hadden en het lag klaar toen ik daar kwam. Monteur heeft hem er snel even opgezet en met een handdruk was ik zo weer weg.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst langs geweest. Nooit eerder een VAG auto gehad, en nog nooit bij Bourguignon geweest. Goed en vriendelijk ontvangen. Of je nu een nieuwe auto hebt, of zoals ik, een 21 jaar oude Golf, je word goed en eerlijk te woord gestaan. Mij zien ze zeker weer terug!

• Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig.
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel mooie occasions te koop maar mijn voorkeur ging uit naar de zwarte VW polo TSI 1.0 uit 2016 welke ik op internet zag staan. Hier een rit van 1,5 uur voor gereden maar dat was het helemaal waard. Dezelfde dag nog terug in mijn nieuwe polo. Ik ben een blij mens.
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als zeer positief! We hebben lang naar onze auto gezocht, en na Tig auto’s bekijken, toch maar een proefrit bij deze dealer gedaan. De deal was snel gesloten en er werd goed met ons mee gedacht in aanvullende opties. De medewerkers, met name de verkoopadviseur die ons heeft geholpen (Peter) heeft ons goed geadviseerd en sneller geholpen dan verwacht! Dikke pluim!
  • Kies vestiging Bourguignon Occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. \r\nHans Vd Leest hartelijk bedankt voor de deskundige hulp en dat je zo goed kon luisteren naar onze wensen. We zijn heel blij met de Leon.\r\nOok willen we de juffrouw van de receptie bedanken voor haar geduld en kalmte bij de moeizaam verlopen betaling. Dit geheel door ons eigen toedoen. We hebben de ING feedback gegeven over deze hobbel. (Het tijdelijk verhogen van de limiet bij betalen met de pinpas is niet echt klantvriendelijk)

• Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijke bedrijf. Weet waar hun auto’s vandaan komen en nemen goed de tijd om een klant te helpen

• Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een wat stroef begin metde garage werd ik bijzonder goedontvagen en te woord gestaan.\r\nDe service was uitstekend.
  • Kies vestiging Dokkum

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service,alles goed geregeld

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel is niet deskundig en kunnen niet altijd vertellen over welke opties een auto beschikt. Medewerkers laten stagiairs hun gang gaan door verkeerde informatie te verstrekken over een occasion.\r\n\r\nKoop uw auto alsjeblieft bij een andere autogarage, waar de werknemers hart voor de zaak hebben.\r\nDoor deze ervaring heb ik een deal laten gaan ter grote van 28k.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doen onderzoeken die niet nodig zijn, rekenen teveel en hebben uiteindelijk het probleem niet opgelost. Komen afspraken niet na over contact opnemen na klacht en pas bij melden dat de rekening niet betaald word nemen ze contact met je op. Zeer slechte ervaring...geen vakmanschap en geen professionele aanpak.
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb voor de eerste keer telefonisch een auto gekocht. \r\nHad deze binnen 8 dagen nodig .Werd mij verteld dat alles in orde zou komen. En dat was ook zo alles naar wens verlopen en ook volgens afspraak. Auto werd netjes voor de deur af geleverd .bedankt voor de goede zorgen.
  • Kies vestiging Dokkum

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beter wordt het niet.\r\n\r\nIk was op zoek naar een Leon en heb deze gevonden bij Bourguignon. Ik ben goed ter woord gestaan, de auto was goed geprijsd en zag er goed uit, wel een paar details die gedaan moesten worden maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Ik heb de auto dus echt in de best mogelijke staat meegekregen. Desondanks moest ik na een paar maanden terugkomen voor een probleempje. Een auto is eenmaal een ingewikkelde machine en er kan altijd onverhoopt wat gebeuren. Ik ga niet in op de inhoud maar het was echt een geval wat grote toestanden had kunnen opleveren bij een willekeurige andere zaak, echter hebben ze alles uit de kast gehaald om alsnog het probleem op te lossen zonder in discussie te gaan. \r\nIk kan dus gerust zeggen: Ze hebben mooie auto\'s staan, en als het gaat om service achteraf zou ieder bedrijf, niet alleen in de auto sector, een voorbeeld moeten nemen aan Bourguigon. Als je geen toestanden wilt bij of na aanschaf van een auto, ga je daar even kijken voor een occasion.\r\n\r\nNee, ik werk daar niet.\r\n
  • Kies vestiging Bourguignon Occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier mijn auto ingeruild voor een zeer goede prijs voor beide kanten. Daarnaast een Golf 7 gekocht, letterlijk een heerlijke auto. Dit bedrijf is transparant en eerlijk. Ik zal mijn volgende auto ook hier kopen zonder twijfel!
  • Kies vestiging Dokkum

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze de complimenten voor Herman Bekker (Skoda). Wat een gastvrijheid, deskundigheid en klantvriendelijke benadering.\r\nOp Herman kan Bourguignon trots zijn!
  • Kies vestiging Leeuwarden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht werd ik gebeld dat ze mijn droomauto hebben gevonden. Direct afspraak voor een bezichtiging en een proefrit gemaakt. Na de proefrit kreeg ik voor mij een mooie deal. De service is uitstekend meedenkend en klantgericht, duidelijke uitleg zonder verkooppraatjes, dat vindt ik echt een +punt! De auto is volgens afspraak keurig afgeleverd en overtreft al mijn verwachtingen!
  • Kies vestiging Bourguignon Occasions

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige auto die er super netjes uitzag. Omdat de auto zeer scherp geprijsd stond was ik een beetje sceptisch, maar na het zien van de auto was ik meteen verkocht. Ook zeer prettig gesprek gehad met de verkoper. Geen praatjes, maar gewoon duidelijk, en eerlijk. Ik rij inmiddels 2 weken naar volle tevredenheid met de auto. Bedankt Hans!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Bourguignon stelt zaken rooskleuriger voor dan ze in werkelijkheid zijn. Mijn interesse ging uit naar een A5 Sportback 3.0 TDI Quattro met kenteken 9-XBS-29. In de omschrijving van het voertuig stond vermeld dat de volgende opties aanwezig waren: skiluik, automatisch dimmende binnenspiegel, elektrisch verstelbare voorstoelen en last but not least parkeersensoren voor. \r\n\r\nAlvorens naar Leeuwarden af te reizen (woon zelf tussen Utrecht en Amersfoort) heb ik de foto\'s op internet nog eens goed bekeken, maar kon de hierboven genoemde opties niet waarnemen. Navraag bij de verkoper van Bourguignon (zal geen namen noemen) leverde een antwoord op dat naar misleiding riekt. Hij gaf toe dat hij niet goed had gecontroleerd of deze opties daadwerkelijk aanwezig waren, maar dat deed verder niets af aan de prijs. Aanvullend daarop zei de verkoper dat hij deze zaken inmiddels van de optielijst had verwijderd.\r\n\r\nMet andere woorden, bij Bourguignon wordt je een T-Bone steak voorgehouden maar deze blijkt in werkelijkheid een schouderkarbonaadje te zijn. U bent gewaarschuwd.\r\n\r\nP.S. Auto staat nog steeds te koop maar de eindcontrole van de verkoper laat nog steeds te wensen over. Drie van de vier opties zijn inmiddels verdwenen maar de automatisch dimmende binnenspiegel staat een dag later nog keurig op de lijst!!!
  • Kies vestiging Bourguignon Occasions

Helaas hadden wij met Jeroen een verschil van inzicht over een aantal inhoudelijke zaken, waardoor er is besloten de onderhandelingen te beëindigen. Wij wensen Jeroen dan ook veel succes met het vinden van een passende auto en dealer.

Over Bourguignon