Uitstekend.

Ons contactpersoon is al jaren Hans van der Leest van de vestiging Leeuwarden. Voelt precies aan welke auto geschikt is voor ons, houdt goed rekening met onze wensen. Goed aanbod van occasions in alle prijsklassen. Echt een betrouwbaar bedrijf.

Fantastisch om zo van auto te wisselen.

Met Hans sinds 3 auto's geleden een leuk contact opgebouwd. Dus bij behoefte om van auto te wisselen gaan we direct naar Bourguignon om met Hans te sparren. En tot nu toe altijd naar tevredenheid zaken gedaan. Ook de overstap naar onze Leon verliep weer fijn en soepel.

Alles keurig geregeld!

Nuchtere en sociale aanpak bij de aankoop en inruil van de auto. Heren bedankt!

Prachtig auto van een prachtig bedrijf

Ik heb een prachtig Auto gekocht..super blij mee en wat een super mensen werken hier.

Goed en vertrouwd adres

Mijn contactpersoon is Hans van de occasionafdeling. Een persoon die vertrouwen uitstraalt en het stapje extra doet voor de klant. Hij is open over de prijsstelling en geeft goed advies.

Uitermate correcte en vriendelijke afhandeling

Ben op een prettige manier te woord gestaan en de afspraak is terdege goed nagekomen,

Positief,meedenkend en niet opdringend met koop auto

Erg goed, snelle mail contact terug en snelle aflevering.

• Kies vestiging Leeuwarden

Wij zijn erg tevreden met de Audi A4 die we gekocht hebben bij Jaco Hiemstra te Leeuwarden. Deskundige verkoper wat ons een eerlijk gevoel geeft over het bedrijf en de auto.

• Kies vestiging Leeuwarden

1e keer bij dit bedrijf geweest. Top service. Eerst even gebeld of ze het onderdeel op voorraad hadden en het lag klaar toen ik daar kwam. Monteur heeft hem er snel even opgezet en met een handdruk was ik zo weer weg.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Kies vestiging Leeuwarden

Voor het eerst langs geweest. Nooit eerder een VAG auto gehad, en nog nooit bij Bourguignon geweest. Goed en vriendelijk ontvangen. Of je nu een nieuwe auto hebt, of zoals ik, een 21 jaar oude Golf, je word goed en eerlijk te woord gestaan. Mij zien ze zeker weer terug!

Zeer plezierig.

• Kies vestiging Leeuwarden

Veel mooie occasions te koop maar mijn voorkeur ging uit naar de zwarte VW polo TSI 1.0 uit 2016 welke ik op internet zag staan. Hier een rit van 1,5 uur voor gereden maar dat was het helemaal waard. Dezelfde dag nog terug in mijn nieuwe polo. Ik ben een blij mens.

• Kies vestiging Leeuwarden

Als zeer positief! We hebben lang naar onze auto gezocht, en na Tig auto’s bekijken, toch maar een proefrit bij deze dealer gedaan. De deal was snel gesloten en er werd goed met ons mee gedacht in aanvullende opties. De medewerkers, met name de verkoopadviseur die ons heeft geholpen (Peter) heeft ons goed geadviseerd en sneller geholpen dan verwacht! Dikke pluim!

• Kies vestiging Bourguignon Occasions

Prima ervaring. Hans Vd Leest hartelijk bedankt voor de deskundige hulp en dat je zo goed kon luisteren naar onze wensen. We zijn heel blij met de Leon. Ook willen we de juffrouw van de receptie bedanken voor haar geduld en kalmte bij de moeizaam verlopen betaling. Dit geheel door ons eigen toedoen. We hebben de ING feedback gegeven over deze hobbel. (Het tijdelijk verhogen van de limiet bij betalen met de pinpas is niet echt klantvriendelijk)

• Kies vestiging Leeuwarden

Goed en vriendelijke bedrijf. Weet waar hun auto’s vandaan komen en nemen goed de tijd om een klant te helpen

• Kies vestiging Leeuwarden

Na een wat stroef begin metde garage werd ik bijzonder goedontvagen en te woord gestaan. De service was uitstekend.

• Kies vestiging Dokkum

goede service,alles goed geregeld

zeer slecht, onaanvaardbaar

Personeel is niet deskundig en kunnen niet altijd vertellen over welke opties een auto beschikt. Medewerkers laten stagiairs hun gang gaan door verkeerde informatie te verstrekken over een occasion. Koop uw auto alsjeblieft bij een andere autogarage, waar de werknemers hart voor de zaak hebben. Door deze ervaring heb ik een deal laten gaan ter grote van 28k.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Doen onderzoeken die niet nodig zijn, rekenen teveel en hebben uiteindelijk het probleem niet opgelost. Komen afspraken niet na over contact opnemen na klacht en pas bij melden dat de rekening niet betaald word nemen ze contact met je op. Zeer slechte ervaring...geen vakmanschap en geen professionele aanpak.

• Kies vestiging Leeuwarden

Heb voor de eerste keer telefonisch een auto gekocht. Had deze binnen 8 dagen nodig .Werd mij verteld dat alles in orde zou komen. En dat was ook zo alles naar wens verlopen en ook volgens afspraak. Auto werd netjes voor de deur af geleverd .bedankt voor de goede zorgen.

• Kies vestiging Dokkum