Bij v d Maat kom je thuis met je Citroën.

Als je binnen stapt in de snoep winkel van Citroëns en Peugeots, is er een vriendelijk welkom van achter de desk in deze showroom. Met de kennis die Jeroen,Ingrid of Erik in huis hebben, laat je je auto met een gerust hart achter. Eventueel met een Leenfiets/ auto naar huis. Na de onderhoudsbeurt haal je m weer in top conditie op met als afscheid, tot volgend jaar. De Gr van een dik tevreden Citroën rijder.

goede service

Kan een afspraak inplannen wanneer het ook mij uitkomt. Er word altijd overleg gepleegd wanneer er extra onvoorziene kosten gemaakt moeten worden. En er word goed geïnformeerd welke kosten er aan zitten te komen

Geen omschrijving mogelijk....

Zeer tervreden

Prettige service

Zeer netjes geholpen en de vragen die ik had netjes beantwoord.

Vriendelijk en vakbekwaamheid geholpen.

De auto moest een onderhoudsbeurt ondergaan. Vriendelijke ontvangst en ophaal. Vervangend vervoer prima. Niks veranderen aan de dienstverlening.

top

Goede service zowel prive als zakelijk. Altijd een oplossing!

Prima wel met veel geduld

De ervaring is gekleurd door de negatieve reactie uit Frankrijk. Hierdoor is er veel extra tijd verloren gegaan.

Prima!

Smorgens gebracht en smiddags opgehaald. Telefonisch overleg tussendoor en een kopje koffie bij het ophalen. Helemaal goed

Vriendelijk. Servicegericht. Probleemoplossend

Netjes en vriendelijk geholpen.

Werd bij afgifte van de sleutel, vriendelijk ontvangen en geholpen! Werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd.

Fantastische service!

Nadat mijn mooie 500 in alle talen zweeg, werd zij opgehaald en weer voorzien van nieuwe energie!

goede service en voorlichting

Belden en mailden meteen als er bijzonderheden waren. Leenauto tegen redelijke prijs. Vriendelijk personeel aan de receptie.

Je belt ze staan gelijk klaar voor je

Correct en volgens afspraak.

uitstekende en snelle service!

langs gereden voor een afspraak te maken voor een defect en na 15 min. was ik weer op pad met een gerepareerde auto!! :-)

Gewoon heel goed.

prima afspraak, en weer goed de weg op.

excellent

Dit soort velden vind ik tijdverspilling als ik de service al in 1 woord kan vertalen.

het is goed en verdere uitleg niet nodig

De afspraak voor de reparatie is goed verlopen.

Tevreden in 1 zin!

Goed en vakkundig geholpen. Auto rijdt weer als een zonnetje.

Is altijd top

Van te voren is een prijsopgave gemaakt. Er zijn geen bijzonderheden geconstateerd. De medewerkers zijn altijd heel attent. Er stond vervangend vervoer klaar. Alles is volgens afspraak gegaan. Top

Zeer tevreden.

Voelde me welkom als klant, heel vriendelijk geholpen. En het belangrijkste natuurlijk, onze auto is vakkundig gemaakt. Wij kunnen weer veilig op pad.

Zeer goede service. Klant gericht

Persoonlijk klantgerichte service staat hoog in ‘t vaandel. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goede uitleg mbt de auto. En ook de aftersale is dik in orde.

Prima service, prijsopgave vooraf, ophaal- en breng-service. Tijden in goed overleg. Al lang tevreden klanten.

fantastische dealer

Altijd een goede en meedenkende garage. Ben al jaren klant en blijf dat zeker.

De Star 42 1601 MH Enkhuizen

229284 505