Alles naar wens verlopen

Alles volgens afspraak

Ondanks corona zeer goed geholpen

Zoals altijd goede service

Alles volgens afspraak uitgevoerd , zeer tevreden

Goede service klantvriendelijk en het probleem is opgelost ik heb geen klachten ben super tevreden

Duidelijk en prettig

Als een warme thuis komst

Overleg over vervanging van onderdelen. Duidelijke uitleg. Kostenbesparend meedenken. Begripvol. Flexibel. Goede kwaliteit en service.

Prima service, erg klantgericht.

Goede garage met kundig en vriendelijk personeel.

super service

afspraak gemaakt voor grote onderhoudsbeurt en de auto startte niet. gelukkig hebben ze een sleepdienst. Auto werd meteen gehaald en na de onderhousbeurt weer keurig teruggebracht. vriendelijke mensen

Prima verzorgd en geregeld

Netjes volgens afspraak

goed en betrouwbaar

goeie service en komen afspraken na

Gewoon een geweldige garage met perfect personeel.

Ik kom al meer dan 40 jaar bij van de Maat Enkhuizen Ben altijd tevreden klant , afspraken , personeel gewoon perfect te noemen, denken mee in reparaties en proberen kosten laag te houden. Ik geef een cijfer 10. Ga zo door in de komende jaren.

Fijne service

Hele vriendelijke receptioniste en een goede service.

Staat hieronder

Ze zijn altijd vriendelijk en voorkomend en de auto staat weer spic en span op mij te wachten na een beurt

Een bedrijf waar ze eerlijk en correct adviseren

Via de website informatie en offerte gevraagd van een jong gebruikte auto, binnen 1 uur een passende offerte ontvangen welke kort daarop telefonisch werd toegelicht. Auto gekocht, alles conform afspraak. Mijn complimenten!

Servicebeurt en APK. Prima uitgevoerd

zeer tevreden

Topservice

Uitstekend geholpen, meedenkend en klantvriendelijk personeel

Altijd blij bij van der Maat

Moet ik daar nog wat van zeggen? Sinds 1984 kom ik er al. Dat zegt genoeg.

Zo klantvriendelijk!

Meedenkend

Nette afwerking

Goede uitleg reparaties en prima leenfiets. Noot: kijk even de verlichting van de fiets na, ik kreeg de voorlamp niet aan

Thanks we hebben de verlichting gerepareerd .

zie boven

Een klantvriendelijke, perfecte, eerlijke en gezellige garage.

Meer hoef ik niet toe te voegen hè :-).

Altijd geweldige service

Snelle en goede service

perfect geholpen, op tijd klaar en rekening als afgesproken

prettig geholpen zowel aan de telefoon als aan de balie

Bij v d Maat kom je thuis met je Citroën.

Als je binnen stapt in de snoep winkel van Citroëns en Peugeots, is er een vriendelijk welkom van achter de desk in deze showroom. Met de kennis die Jeroen,Ingrid of Erik in huis hebben, laat je je auto met een gerust hart achter. Eventueel met een Leenfiets/ auto naar huis. Na de onderhoudsbeurt haal je m weer in top conditie op met als afscheid, tot volgend jaar. De Gr van een dik tevreden Citroën rijder.

Over Bosch Car Service