Snel geholpen, lekkere koffie

Werd vriendelijk ontvangen, snel geholpen

Voor jaarlijkse onderhoudsbeurt werd auto opgehaald en teruggebracht door een van de medewerkers. Communicatie heel goed en prettig verlopen.

Zeer goede ervaringen

Werk op maat een goede service. Denken mee wat het beste voor jou is

Vriendelijk en duidelijk

Fijne duidelijk samenwerking. Auto is weer keurig gemaakt en onderhoud is weer gebeurd.

Positief

Klantvriendelijke garage.

Servicegericht (o.a. leenauto/fiets), vriendelijke bejegening, adequate afhandeling van problemen (tot nog toe...)

alle hulp krijg ik

mijn auto gaat voor onderhoud maar ik hoef niet te brengen hij wordt gehaald dat is super

Goede service met leenauto brengen en halen.

Een afspraak zoals het hoort

Alles ging zoals afgesproken!

Goed als altijd

Voor ons altijd goed geweest .

klantgericht, prima

geen mooie praatjes gewoon goed werk

Prima te woord gestaan bij de balie. Wel graag melding als de auto klaar is. Nu moest ik zelf informeren.

Vriendelijke mensen

Fijne mensen en meedenken aan oplossingen

AUTO WERD OPGEHAALD EN GEBRACHT ALLES ZAGER GOED UIT

zIE BOVENSTAANDE

Uitstekend geholpen en prima prijs

zie boven

Streep op achterkant voorstoel

Zomer- voor winterbanden verwisselen en ruitenwissers vervangen lijkt me niet moeilijk. Echter: bij het opbergen van de banden (achterin de auto), raakten de banden de voorstoel van achteren. Ik had de banden tegen een doek (die ik over de andere voorstoel had gelegd) laten leggen. De doek was er om de creme stoel te beschermen, mocht vuil worden... Toen ik terug reed lagen de banden dus niet (alleen) tegen de doek aan. Dit is nu al de tweede keer dat het mij overkomt. De vorige keer heb ik het aan de balie gezegd, nu doe ik het op deze manier.

Prima service.

Al jaren servicebeurten zonder klachten.

Servicebeurt en APK zijn perfect gedaan. Werd tussentijds gebeld dat er iets vervangen moest worden. Er werd zelfs geadviseerd om een alternatief te laten installeren.

Niet helemaal de kwaliteit die omgewend ben

Wintercheck in rekening gebracht terwijl ik een Citroën card heb. Verzochte aircocheck niet uitgevoerd ondanks dat hierom verzocht was omdat wij het idee hadden dat er wat mee aan de hand was. Mijn vrouw kreeg het advies om hier pas van de lente wat mee te doen ondanks dat een drooglopend systeem schade veroorzaakt aan de compressor.

Het was vrijdag te druk en we waren niet goed bemand op de receptie. Inmiddels hebben wij elkaar gesproken . Wij hebben de airco wel gecontroleerd , dit stond niet op de factuur wel op de werkopdracht van de monteur. We hebben het advies gegeven om voor de zomer de airco opnieuw te vullen. De MyCard konden wij in mei niet verlengen omdat het product op dat moment niet beschikbaar was . We hebben toen wel de pechhulp dekking voor Europa aangevraagd.

Top en snel geholpen!

Probleem met mijn koppeling werd direct en vakkundig verholpen, zoals altijd!

heel goed

goede service, personeel vriendelijk en attent

Prima. Deskundig en klantvriendelijk

zie boven

Klantvriendelijk, zeer correct, duidelijk.

Bijzonder goed bedrijf

Snel, degelijk en betrouwbaar