uitstekend

Goed werk afgeleverd en gedaan wat er verwacht mocht worden

Reparatie had wat sneller gekent

Reparatie aan stuurkolom heeft wel lang geduurd door dat de juiste kolom niet de juiste bleek te zijn. maar gelukkig stond er wel steeds weer een andere auto klaar

Gedeeltelijk tevreden.

Spuitwerk netjes. Alleen heeft men met zijn viese schoenen binnenkant van de auto gestaan. Extra schoonmaak werkzaamheden. Winterbanden gewisseld. Een van de banden maat een trillendgeluid. Terugkomen???

Ons advies is om direct naar uw band te laten kijken. Onze excuses voor de vieze schoen afdruk in uw auto. Wij gaan dit in ons monteurs overleg meenemen.

Volgens afspraak en méér!

Keurig uitgevoerde onderhoudsbeurt, netjes gebeld toen de auto klaar was. En als klap op de vuurpijl keurig uitgezogen interieur!

snel, professioneel

Nvt

Zeer klantgericht

Zoals altijd ben ik weer heel goed en fijn geholpen. Auto rijdt weer prima en goed advies gekregen mbt gebruik E10 brandstof

Top, as usual!

Prima service, snel en accuraat.

goede service

zeer goede service, vakkundig en afspraak is altijd afspraak

Zo ver ik als leek kan beoordelen . Goed.

Als altijd is de service uitstekend.

Auto gehaald en gebracht wegens mijn ziekte. Alles perfect afgehandeld.

uitstekend

heel goed

Gewoon heel goed !

Top behandeling omtrent klanten en hun auto's

Kom er al jaren....leuk personeel....top garage....

Rustig, behulpzaam, keurig geholpen.

Neemt alle tijd voor je. Geen probleem wanneer je meerdere auto's wilt uitproberen.

Schappelijke kosten.

Koelwater-temperatuurmeter schoot bij stadsrit sterk omhoog. Diagnose gaf geen verklaring. Ondanks onderzoek werd deze gratis afgehandeld. Paar kleine reparatiepuntjes naar tevredenheid opgelost. De heer Coevert geeft goede tekst en uitleg over te verwachten en gedane werkzaamheden. Leenauto voor twee dagen meegehad. En dat alles tegen zeer acceptabele kosten.

Altijd uitstekende service!

snel geholpen

Accuprobleem snel en vriendelijk verholpen

Goede ervaring.

Ik had een klacht. Oude auto, kreeg leenauto en het was dezelfde dag opgelost.

Prima service. Gastvrij onthaal met koffie.

Ik werd direkt geholpen. Onder het genot van een kopje koffie werd mij de gelegenheid geboden even te wachten op de reparatie. Het was sneller klaar dan ik verwacht had. Prima!

Fantastische service!

Goede service, altijd snel en doen alles netjes in overleg

100% tevreden!

Snelle diagnose, vlotte afhandeling en prima service.

Goede service en persoonlijke begeleiding

Juiste informatie en duidelijk afspraken nakomen

Vriendelijk personeel, wordt gehouden aan de afspraken die vooraf zijn gemaakt! Enig puntje: ik ben gewend dat de auto na een grote beurt gewassen is. Dit gebeurde standaard bij een andere dealer met mijn vorige auto. Nog leuker om je auto op te halen!

Prima!

De garage,het onderhoud en het personeel is prima . Je wordt goed geholpen. Ze houden rekening met je wensen, Zijn voorkomend en vooral gespecialiseerd in het onderhoud van auto's. Het enige minpunt is: Je krijgt steeds een enquete als je er geweest bent. Ik begrijp dat jullie willen weten hoe de klant het vindt. Maar als er iets niet goed gaat, zeggen we dat heus. Nu ben ik nog niet thuis of de enquete zit al in mijn pc. Strontvervelend. Maar dat geldt bij alle bedrijven waar je elke keer je beleving moet vermelden als je met ze te maken hebt gehad. Ik vind het wel vervelend dat ik steeds herinneringsmailtjes krijg. Weet u dat.... Ja, die afspraak heb ik zelf gemaakt. Ik ben oud maar nog niet dement maar heel zelfstandig. Graag rekening houden met de persoon. Niet gaan betuttelen want dan gaat iedereen achterover leunen en laten ze hun eigen afspraken blabla. Maar jullie hebben ws andere ervaringen. Graag schrappen uit de enquete lijst. ( Ze gaan straks nog denken dat ze goddelijk zijn :)