Zoals altijd perfect geholpen

Klantvriendelijk de auto werkt weer helemaal naar behoren ik ben zeer tevreden zoals altijd

vakkundig en klantvriendelijk

zie boven

Goede service en heldere uitleg

Zeer goede service en duidelijke heldere uitleg en goed op de hoogte houden over de gehele gang van zaken/proces. Zeer tevreden

Goed geholpen. Luisterend oor. Realistische prijzen en goede service

Prettig

Goed en keurig geholpen.

maatwerk!

positief en persoonlijk

Ze staan altijd klaar voor je, in één woord 'fantastisch'

Altijd even vriendelijk, geven alle begrip, met raad en daad staan ze de klant bij, geven de beste deal die er gemaakt kan worden. Komen de afspraken altijd na, en geven zelfs ongevraagd extra's!

Ptima geluisterd en probleem verholpen

Prettige en deskundige hulp

prima service

al jaren klant en tevreden

Goede garage

Ik wordt er altijd keurig en correct geholpen

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Afspraak = afspraak

Op tijd, keurig en snel geholpen

Gewoon top.

Mijn auto opgehaald gefixeden weer terug gebracht! Dat kan gewoon niet betet

Mooie aankoop na goed advies

We gingen kijken voor een andere auto, maar na advies werd het toch een auto die meer bij ons paste. De onderhandelingen verliepen goed en voor onze mooi inruilauto kregen we een acceptabele prijs. Kortom we zijn tevreden rijders met een mooie Citroën van "van der Maat".

Behulpzaam en duidelijk

Kort en krom is een tegenstelling van recht en lang en werkt volgens Cruijff altijd

Alles prima en prettig geregeld

Ben volgens mij al meer dan 40 jaar klant bij van der Maat en ben daar heel tevreden mee.

Goede service.

De auto werd opgehaald en teruggebracht. De keuring en reparatie werden keurig gedaan.

Leuke ontvangst en afhandeling.

Het afhandelen van de terugroepactie , vlot afgehandeld. Ook het meerwerk top uitgevoerd zoals we hadden afgesproken . Met vriendelijke groet John Snel

helemaal tevreden

De auto werd in de ochtend opgehaald vanaf huis voor een onderhoudsbeurt en eind van de middag weer terug gebracht, Ik had er geen omkijken naar.

Top!!! Zoals altijd!!!

Snel en vakkundig geholpen zoals altijd!!

kon niet veel beter

niets aan de behandeling veranderen, zo is die "perfect"

Prima geholpen afspraak goed gepland de dag ervoor gebracht.

uitstekend

Zeer goede en correcte hulp. Snel geholpen bij startproblemen.

Top garage.....

Blijf terug komen