Prima geholpen

Goede service, goede adviezen, duidelijkheid

geweldige service

snel aan de beurt, snel klaar

apk geregeld, de banden waren niet goed meer zelf een keuze mogen maken, en de volgende dag was de auto klaar. topbanden , je voelt het aan de auto!

Snelle en goede service

Voor de eerste keer geweest voor het onderhoud aan mn Peugeot. Vriendelijk geholpen voor en na de afspraak. De rekening viel me ook alles mee. Deze garage is me aanbevolen door V Dijk koeriers. En monteur Rob spreek zo af en toe wel eens.

Ik wordt bij deze garage altijd perfect geholpen

was snel gedaan

Zoals gewoonlijk goed en duidelijk verzorgd.

Vriendelijke ontvangst, adequate afhandeling.

Top!! As usual!!!

Vervelend probleempje met mijn handrem is vakkundig opgelost!

Een goede service ontvangen.

Prettige ontvangst en een goede begeleiding in het afhandelen van de problemen die ik opgegeven had bij de afspraak voor een servicebeurt.

Correct en volgens afspraak

Prettig contact

Goed geregeld

Dit was voor mij de 1e keer en gewoon goed

bonafide familiebedrijf

Receptie- en verkoop medewerker gastvrij en vriendelijk (n.b. koffie met koek) Kwaliteit van de werkzaamheden is moeilijk te beoordelen, maar ben na 5 servicebezoeken op geen enkele manier teleurgesteld. Alle werkzaamheden worden netjes uitgevoerd tegen schappelijke prijzen. Van harte aanbevolen.

problemenen worden opgelost

meerdere voertuigen in onderhoud bij van der Maat altijd naar onze wensen

Prima en persoonlijke service.

De auto C3 Aircross zf953j heeft een servicebeurt gehad, prima uitgevoerd en duidelijk uitgelegd hoe en wat.

uit de kunst

als ik dit ga omschrijven, dan gaat de waarde ervan verdwijnen!

Ook in Enkhuizen is de service en het onderhoudspeil top!

Vanaf het moment dat ik in Enkhuizen arriveerde, was de hele behandeling prima. Tot en met de heerlijke capucino. Klasse Jeroen!

zeer goede ontvangst en behandeling.

Correct en goede reparatie/nakijken

Geweldig bedrijf.

Prima zorg voor auto en klant.

Zoals altijd erg goed

Vriendelijk en snel geholpen

gewoon goed

reparatie is een zaak van vertrouwen en als die beschaamd wordt zijn er wel andere bedrijven , maar ik hoop van niet

Zoals altijd perfect geholpen

Klantvriendelijk de auto werkt weer helemaal naar behoren ik ben zeer tevreden zoals altijd

vakkundig en klantvriendelijk

zie boven

Goede service en heldere uitleg

Zeer goede service en duidelijke heldere uitleg en goed op de hoogte houden over de gehele gang van zaken/proces. Zeer tevreden