Ouderwets veel aandacht voor klant

Fantastisch bedrijf geweldige service na aankoop Citroën en fantastische after sale. RinusTroost Leidschendam

geweldige service!

Nadat mijn auto problemen kreeg met het startstop systeem is deze uitgelezen en de accu opgeladen. Netjes een factuur ontvangen en later zag ik thuis dat er niks voor betaald hoefde te worden! Als dat geen service is!

klantgericht en klantvriendelijk

Goede verkoopsfeer. Het klikte heel snel tussen ons. Het autobedrijf straalt ook klasse en kwaliteit uit. Goede tweedehands auto gekocht. Dik tevreden.

Klantvriendelijk en -efficiënt

De onderhoudsbeurt werd vooraf goed doorgesproken: alleen zaken die ook nodig zijn worden goed uitgevoerd. Kreeg fiets mee naar Enkhuizen. Binnen een paar uur kreeg ik SMS en voicemail dat het onderhoud klaar was en wat er precies uitgevoerd was. Ook de rekening was duidelijk en werd van uitleg voorzien. De prijs was redelijk voor zo'n onderhoudsbeurt. Kortom, van der Maat maakte wederom een goede indruk.

Prima geholpen

Goede service, goede adviezen, duidelijkheid

geweldige service

snel aan de beurt, snel klaar

apk geregeld, de banden waren niet goed meer zelf een keuze mogen maken, en de volgende dag was de auto klaar. topbanden , je voelt het aan de auto!

Snelle en goede service

Voor de eerste keer geweest voor het onderhoud aan mn Peugeot. Vriendelijk geholpen voor en na de afspraak. De rekening viel me ook alles mee. Deze garage is me aanbevolen door V Dijk koeriers. En monteur Rob spreek zo af en toe wel eens.

Ik wordt bij deze garage altijd perfect geholpen

was snel gedaan

Zoals gewoonlijk goed en duidelijk verzorgd.

Vriendelijke ontvangst, adequate afhandeling.

Top!! As usual!!!

Vervelend probleempje met mijn handrem is vakkundig opgelost!

Een goede service ontvangen.

Prettige ontvangst en een goede begeleiding in het afhandelen van de problemen die ik opgegeven had bij de afspraak voor een servicebeurt.

Correct en volgens afspraak

Prettig contact

Goed geregeld

Dit was voor mij de 1e keer en gewoon goed

bonafide familiebedrijf

Receptie- en verkoop medewerker gastvrij en vriendelijk (n.b. koffie met koek) Kwaliteit van de werkzaamheden is moeilijk te beoordelen, maar ben na 5 servicebezoeken op geen enkele manier teleurgesteld. Alle werkzaamheden worden netjes uitgevoerd tegen schappelijke prijzen. Van harte aanbevolen.

problemenen worden opgelost

meerdere voertuigen in onderhoud bij van der Maat altijd naar onze wensen

Prima en persoonlijke service.

De auto C3 Aircross zf953j heeft een servicebeurt gehad, prima uitgevoerd en duidelijk uitgelegd hoe en wat.

uit de kunst

als ik dit ga omschrijven, dan gaat de waarde ervan verdwijnen!

Ook in Enkhuizen is de service en het onderhoudspeil top!

Vanaf het moment dat ik in Enkhuizen arriveerde, was de hele behandeling prima. Tot en met de heerlijke capucino. Klasse Jeroen!

zeer goede ontvangst en behandeling.

Correct en goede reparatie/nakijken

Geweldig bedrijf.

Prima zorg voor auto en klant.

Zoals altijd erg goed

Vriendelijk en snel geholpen