Vriendelijke mensen

Fijne mensen en meedenken aan oplossingen

AUTO WERD OPGEHAALD EN GEBRACHT ALLES ZAGER GOED UIT

zIE BOVENSTAANDE

Uitstekend geholpen en prima prijs

zie boven

Streep op achterkant voorstoel

Zomer- voor winterbanden verwisselen en ruitenwissers vervangen lijkt me niet moeilijk. Echter: bij het opbergen van de banden (achterin de auto), raakten de banden de voorstoel van achteren. Ik had de banden tegen een doek (die ik over de andere voorstoel had gelegd) laten leggen. De doek was er om de creme stoel te beschermen, mocht vuil worden... Toen ik terug reed lagen de banden dus niet (alleen) tegen de doek aan. Dit is nu al de tweede keer dat het mij overkomt. De vorige keer heb ik het aan de balie gezegd, nu doe ik het op deze manier.

Prima service.

Al jaren servicebeurten zonder klachten.

Servicebeurt en APK zijn perfect gedaan. Werd tussentijds gebeld dat er iets vervangen moest worden. Er werd zelfs geadviseerd om een alternatief te laten installeren.

Niet helemaal de kwaliteit die omgewend ben

Wintercheck in rekening gebracht terwijl ik een Citroën card heb. Verzochte aircocheck niet uitgevoerd ondanks dat hierom verzocht was omdat wij het idee hadden dat er wat mee aan de hand was. Mijn vrouw kreeg het advies om hier pas van de lente wat mee te doen ondanks dat een drooglopend systeem schade veroorzaakt aan de compressor.

Het was vrijdag te druk en we waren niet goed bemand op de receptie. Inmiddels hebben wij elkaar gesproken . Wij hebben de airco wel gecontroleerd , dit stond niet op de factuur wel op de werkopdracht van de monteur. We hebben het advies gegeven om voor de zomer de airco opnieuw te vullen. De MyCard konden wij in mei niet verlengen omdat het product op dat moment niet beschikbaar was . We hebben toen wel de pechhulp dekking voor Europa aangevraagd.

Top en snel geholpen!

Probleem met mijn koppeling werd direct en vakkundig verholpen, zoals altijd!

heel goed

goede service, personeel vriendelijk en attent

Prima. Deskundig en klantvriendelijk

zie boven

Klantvriendelijk, zeer correct, duidelijk.

Bijzonder goed bedrijf

Snel, degelijk en betrouwbaar

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en professioneel.

Goed geholpen service gericht

Zeer prettig

Omdat alles in overleg gaat. Servers is goed. Community zeer prettig. Houd rekening met de wensen van de klant.

Niet de eerst! Wel de beste.

Punctueel.

Hele goede service!

Goed meegedacht naar wat het kon zijn, oplossing accu besteld en dezelfde dag kon ik nog terecht! Helemaal top!

Super service!

Dat ik al jaren vertrouwd auto rij en altijd een super service krijg!

Deze garage kan ik aanraden

Vriendelijk ontvangst, denken mee in kansen en mogelijkheden, prima service, goede koffie

Van der Maat is mijn maat!

Alles weer perfect zo als altijd!

Top en gezellig

Goede en snelle service

Ik werd goed geholpen, mijn auto was snel weer klaar, aardige mensen

Vakkundig, klantvriendelijke benadering met een prima service.

De zin hierboven spreekt voor zich. De eigen slogan wordt voor mij waargemaakt.

uitstekend

Goed werk afgeleverd en gedaan wat er verwacht mocht worden

Reparatie had wat sneller gekent

Reparatie aan stuurkolom heeft wel lang geduurd door dat de juiste kolom niet de juiste bleek te zijn. maar gelukkig stond er wel steeds weer een andere auto klaar