Professionele presentatie en goed behandeld.

Gisteren een occasion voor onze zoon gekocht bij dit bedrijf. Na wat telefonische afspraken helemaal vanuit Limburg naar Den Haag getogen. Auto stond er netjes bij, goed gepoetst, motor blonk echt als nieuw. Zelden gezien bij occasions van bijna 10 jaar! De auto werd afgeleverd met rondom nieuwe sportvelgen + banden, volle tank, nieuwe APK en 6 maanden garantie incl. kleine beurt !!. Wat normaal maar 3 maanden is bij wat oudere auto en beneden de € 7500. Zonder prijsverhoging. Ook de auto op de brug inspecteren was geen probleem. Alle geduld en aandacht voor de klant. Vol vertrouwen mogen proefrijden zonder inlevering van rijbewijs !! Op de auto zelf was dan ook verder weinig aan te merken en dus hebben we hem ook gelijk meegenomen. Dit was van tevoren besproken en daar hebben ze keurig aan meegewerkt, ondanks dat het Zaterdag was. Normaal moet je de auto eerst kopen, voordat een garage überhaupt iets voor je doet. Kortom alle lof en credits voor dit bedrijf. Even afwachten hoe de auto het verder gaat doen, maar komt wel goed.

Al 40 jaar klant (!)

uitstekend en eerlijk werkend garagebedrijf voor dagelijkse dingen, maar ook complexe restauratie zaken van oldtimers. De familie Selier is een parel in hun branche.

goede sfeer, hulpvaardige moteurs

Kom daar zo nu en dan en al jaren voor doe het zelf werk aan mijn auto. Je kan een brug huren en je gang gaan. Maar als je dat vraagt, is er is altijd assistentie aanwezig. Prima garage!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes en snel geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig netjes en snel geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Joop & Ko, zijn twee optimaal getalenteerde hard werkende professionals. Ik ken ze al zo\'n ong.15 jaar en ze zijn nooit te beroerd om vreemde problemen op te lossen. Met een gebetje en een geintje en nooit onvriendelijk. \r\nHeren als jullie ergens anders naar toe verhuizen of gaan werken, bel me even. Ik ben enorm op jullie gesteld, en mijn volgende auto zou ik graag weer aan jullie toe vertrouwen. Bedankt voor alle trouwe toffe jaren. Ik wens jullie beiden een geweldige toekomst en goede gezondheid. Hartelijke Groet Donald\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very friendly fair honest and good price
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en ervaren mensen, altijd vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al jaren kom ik bij hen vanwege de betrouwbaarheid, vriendelijkheid, deskundigheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, goede service, goede kwaliteit; kortom, een goed garage om een auto te laten repareren.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk. Heel goed geholpen. Fijn dat alles in overleg gebeurt en dat ze altijd bellen als er iets met de auto moet gebeuren. Super

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al \'bijna twintig jaar zeer tevreden over al het onderhoud.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne garage met supervriendelijke mensen: altijd deskundig, op zoek naar een oplossing en met liefde voor auto\'s. Goed overleg vooraf en tijdens reparaties over mogelijke kosten en een overzichtelijke rekening. Top kwaliteit tegen scherpe prijs. Ik ben al meer dan 10 jaar een tevreden klant bij de binnenstadgarage