prettige sfeer met tijd en ruimte

Bij mijn aaankoop van een nieuwe E Bike zijn we vriendelijk te woord gestaan. De verkoper Tommy nam alle tijd en gaf een prima uitleg over het onderhoud en de verzekering. Bij het afhalen van de fiets werd er nogmaals duidelijk het gebruik doorgenomen.

Derailleur is op mijn verzoek nu goed afgesteld.

Schakelen ging niet goed. Derailleur voor en achter laten afstellen. Nieuwe kabel was wel nodig.

Super stom

Waarom verteld die man van de werkplaats nou niet dat jullie leenfietsen hebben in plaats van alleen maar te blijven herhalen dat het zo druk is. Nou moet ik naar een ander terwijl ik de eigenlijk niet wil. Super stom

Mijn ketting was van mijn fiets en zelf kon ik hem er niet opkrijgen , zaterdag middag na 3 uur ,Kemps gebeld , kon gelijk even langs komen en ze hebben hem gelijk weer erop gelegd. Waar vind je zoiets geweldig .Er is wel bij gezegd een afspraak te maken voor extra te spannen en smeren, ,dus gelijk een afspraak gemaakt.

Geweldige service

Klantvriendelijk, proffesioneel, behulpzaam, snelle service en altijd goed geholpen

Geheel verzorgd en ontzorgd.

Zeer vriendelijke en voorkomende bejegening.

Super snelle en correcte service

Zoals boven beschreven

goed geholpen

mijn remmen zijn goed gerepareerd. Door de feestdagen net iets langer moeten wachten op de reparatie dan gewoonlijk.

Goede service gerichte winkel

Goede service gerichte winkel met vriendelijke mensen

Zeer klantvriendelijk

Beter als zeer klantvriendelijk kan ik het niet omschrijven,

goede winkel en service

wij vinden een zeer goede winkel en de service is goed en zeer vriendelijk personeel

super goede fietswinkel

altijd even vriendelijk zeer goede service

Je voelt je heel erg welkom klantvriendelijk.

Het was een hele fijne ervaring en wat een prachtige nieuwe winkel.

Spaken in voorwiel kapot en slag in het wiel. Kon niet meer fietsen. Fiets gebracht en diezelfde dag gratis zo gerepareerd zodat ik weer kon fietsen totdat het noodzakelijk nieuw wiel binnen was. Toen wiel er na een week was, heb ik de fiets gebracht, kreeg ik een leen fiets en kon mijn fiets diezelfde dag weer ophalen. Kortom prima service.

Ben uitermate tevreden over de vlotte afhandeling van problemen met remmen (remblokjes vervangen)

Ik vond het heel fijn dat ik meteen langs kon komen met mijn Koga om de remblokjes te laten vervangen want ik durfde er niet langer mee te fietsen.

Snelle service!

Snelle service, fietst weer lekker licht na onderhoud. En vriendelijke mensen

Vriendelijke ontvangst en goede service

De servicebeurt is snel en vakkundig uitgevoerd. Helaas was het door drukte onmogelijk op korte termijn een afspraak hiervoor in te pannen.

Heel tegemoetkomend en goed, snel en duidelijk. En voorkomend ,vriendelijk. en zakelijk zakelijk.

Prettige service en mooi aanbod van gebruikte fietsen

Bij het zoeken naar een gebruikte fiets hebben we een mooi exemplaar kunnen vinden waarbij met name het meedenken en de service om de fiets rijklaar te maken voor ons heel prettig waren. We hebben nu weer een goede fiets en het vertrouwen dat we geholpen worden als er toch nog iets aan de fiets zou mankeren. Met een goed gevoel de winkel verlaten.

Supervriendelijk contact en snelle oplossing

Licht van mijn Sparta ion werd direct gemaakt. Later terug ivm display dat niet meer werkte. Deze werd ook direct vervangen. Als laatste ook nog behulpzaam tijdens mijn telefoontje over de werking van de nieuwe display.

prima service

afspraak/reparatie verliep goed. Ik kan weer veilig remmen!

Klantvriendelijk, perfecte service.

Nadat mijn e bike is gestolen, ben ik met enorme betrokkenheid geholpen aan een nieuwe fiets.

Persoonlijk, ervaren en begripvol

Zo als ik al jaren gewend ben wordt ik bij Kemps Bike Totaal geweldig geholpen. De service en persoonlijke benadering stel ik zeer op prijs

Bij Kemps krijg jij en je fiets de aandacht die nodig is.

Medewerkers van Kemps zijn professioneel, klantvriendelijk en staan voor je klaar. Naast het werk is er ook altijd tijd om vragen te beantwoorden en een vriendelijk woord. Wij hebben onze fietsen nu 5 maanden en zijn tevreden over het advies bij aankoop en over het gebruik ervan. Wij wonen op 10 km afstand, als we aankomen staat de koffie klaar met heerlijke versnaperingen. De winkel is schoon en opgeruimd. Tot nu toe dus alleen maar lof voor deze zaak.

Heel goed.

Super! Fiets was kapot en wordt professioneel en kundig gemaakt. Ondanks dat ik een week te vroeg was. Personeel is erg vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Professionele en goede organisatie.