Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam

Ik kocht voor de eerste keer in mijn leven een schadeauto. Door de telefoon werd ik al goed geholpen, de auto was precies zoals omschreven. Dat ik door de files pas om half zeven er kon zijn was geen probleem. Ik kon de auto op de brug bekijken en omdat ik de auto rijdend wilde meenemen waren ze bereid kosteloos een witte kentekenplaat te monteren. Vriendelijke en betrouwbare eigenaar en eigenaresse. Zo zie je het niet vaak bij garagebedrijven. Klasse!

Erg goed geholpen

Vandaag voor 1e keer in mijn leven een schadeauto gekocht om zelf op te knappen. Door huidige eigenaar duidelijke uitleg gekregen en alle hulp om veilig de weg op te kunnen, alsook advies waar 2e hands auto onderdelen te koop zijn. Deze mensen voelde vertrouwd aan en weten waarover ze het hebben, echt klasse.

Zeer correct en net autobedrijf

Bedrijf dat altijd eerlijk is in zijn communicatie is, en helpt waar ze kunnen.

Hele goede service!!!!

Word altijd goed te woord gestaan met koffie!!!!

Aanschaf gebruikte auto. Een tijd na aanschaf vandalisme aan de auto, bij Lunenburg auto\'s de afhandeling van de schade geregeld. Zeer deskundig geholpen.

• Showroom

Ik ben zeer tevreden omdat ik goed geholpen ben na een schade. betrouwbaar en een goede service.

• Showroom

Ik ben hier via een kennis terecht gekomen, ik wist niet dat dit bedrijf ook occasions verkocht. Ik ben hier goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van mijn auto. Ik kom zeker terug bij dit bedrijf, ook voor de onderhoud en APK van mijn auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

vriendelijk en eerlijk bedrijf ,staan met twee benen op de grond. En helpen je gelijk en geven goed advies,zulke bedrijven kom je bijna niet meer tegen . de nazorg is ook prima in orde

• Showroom

Ik was op zoek naar een occasion (particulier) en gedegen advies. Ik ben geweldig vriendelijk, geduldig en transparant geholpen! Ook na de koop kan ik terecht voor goed advies en staan ze voor me klaar.

• Showroom

goed contact eerlijk en zorgzaam voor hun klanten wat ze beloven komen ze ook na zonder meer een goed service

• Showroom

Zeer goede service en denken gericht met de klant mee!

• Showroom

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto!