Kwaliteit, goede service, klantvriendelijk.

Ik kom al een paar jaar bij Garage Spaansen en ben een heel tevreden klant.

Prachtig

Waar vind je een garage die een grote reparatie doet en dan een bedrag afrekent dat lager ligt dan het bedrag in de offerten. Dank Erik!

Vriendelijk en goeie service

Vriendelijk en goeie service

Een vakman met passie!

Kennis van auto techniek, meedenkend in oplossingen, direct handelen. En rekent een reële prijs.

Mijn ervaring bij Erik is altijd prima. Betrouwbaar, technisch en zeer klantvriendelijk. Zeer aanbevelenswaardig.

prima garage

prima garage ,aardige garage houder

Een bedrijf waar je prima afspraken mee kan maken en die ook stipt worden nagekomen.

Snelle, deskundige afwikkeling tegen een zeer betaalbare prijs. Heeft oog voor de klant.

top bedrijf

je hoef maar te bellen en eric maakt altyd tyd vrij.

heel alert

snel en simpel probleem opgelost

al jaren uitstekend behandeld

Super snelle service, kon vrijwel direct terecht en mn auto was halverwege de dag alweer klaar om opgehaald te worden. Vriendelijke eigenaar.

Snelle en zeer goede service.

Ik kon snel terecht voor een apk en onderhoud. Zeer duidelijke communicatie. Echt een aanrader.

Klantvriendelijk, professionele, snel

geweldige service!

Eric staat altijd voor je klaar! Niets is te veel voor hem .....naast de onderhoudsbeurten kun je terecht voor alle andere reparaties en of check ups.

Altijd goed nooit problemen

Altijd volgens afspraak

Goede afspraken, in goed overleg met uitstekende service.

Ik ben al decenia's klant. Nooit problemen gehad. Altijd behulpzaam, ook in het geven van advies.

goed gedaan

grote beurt weer keurig uitgevoerd

Goeie service!!

Snel en goed Geholpen

Als er iets is met de auto, kan ik bij Eric altijd terecht.

goede informatie en keurige service

Service is altijd uitmuntend niets aan toe te voegen!

Voor Eric Spaansen is niets teveel!! Staat altijd voor ons klaar, we hebben alle 3 de auto's bij hem in onderhoud!

Super voor mekaar weer.

Bij Erik zijn je auto’s op de juiste plaats voor goed onderhoud en wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen. Was weer prima voor mekaar.

uitstekend

correcte en vriendelijke behandeling goede service en kennis van zaken prima prijs kwaliteit verhouding mijn advies: maak een afspraak

Meedenkend en accuraat!

Eric is altijd attent en bereid om mee te denken. Hij zoekt zaken uit en geeft oprecht advies.

Goed vakmansschap

Goede service en vriendelijke behandeling.