Snel, deskundig en betrouwbaar

Eric is snel met het inplannen van een afspraak. Beide auto’s hebben we in onderhoud bij hem. Geen praatjes, maar gewoon goed onderhoud.

Heel tevreden met garage.

Altijd prima geholpen.

Prima garage, snel en goede service

Goed overleg over de reparatie. Vooraf juiste offerte ontvangen

Altijd prima service

Betrouwbaar, klantvriendelijk en prima kwaliteit dienstverlening.

Vaste klant

Vaste klant, altijd tevreden, altijd oplossingen voorhanden en maakt altijd tijd voor je!!!!

Zit er al 35 jaar met plezier

Zin? ik heb maar een woord nodig, Top.

wat ik zeg, Top.

Je wordt direct geholpen .

Snel, vriendelijk, eerlijk en duidelijk

Zijn service is op maat voor mijn gevoel Hij weet wat ik wil en bij welke bedragen hij even moet overleggen Hij is precies en let op details Geen mooie praatjes, maar eerlijk en duidelijk Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad en ben daarom al jaren klant Geen verbeter punten te vinden Top!

snel, flexibel en deskundig

Erik heeft een goed gevoel voor wat de klant wil/wenst.

Zeer betrouwbare kundige garage

Alles volgens afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd

Geweldige garage; Eric staat altijd voor je klaar en doet top werk

Spaansen Auto's is een kleinschalige garage met hart voor de zaak en haar klanten. Eric spant zich in voor een zeer snelle en goede reparatie en onderhoud. De kosten vallen altijd weer mee. Het is geweldig zo'n garage in de buurt te hebben!

Als klant netjes behandeld

Snelle afspraak en goede reparatie.

zeer professioneel, zeer behulpzaam

Je kunt altijd bij Eric terecht, hij helpt altijd en heeft een deskundige mening/oordeel. heeft zelfs betere oplossingen dan de Dealer garage.

Ouderwets Goed!!!

Ouderwets Goed!!!

vriendelijk en een duidelijk verhaal bij problemen

altijd tijd om een probleem op te lossen en dit alles voor een redelijke prijs en een overzichtelijke nota.

Duidelijke afspraken,goed overleg.

Makkelijk een afspraak gemaakt. Bij het brengen van het voertuig e.e.a. goed doorbesproken. Netjes gebeld,dat het voertuig klaar stond om weer opgehaald te kunnen worden. Bij het ophalen,de gerepareerde/vervangen onderdelen doorgenomen en de nodige instructies meegekregen,waar rekening mee gehouden moet worden. Direct de rekening,met duidelijk aangegeven wat er aan het voertuig is uitgevoerd,meegekregen om,nog eens,na te kunnen kijken en thuis netjes te kunnen betalen.

Transparant, betrouwbaar en volgens afspraak

Uitstekend!

Prima service en communicatie.

Goede communicatie en service, niets op aan te merken.

netjes en meteen geholpen

klantvriendelijk ,netjes en meteen geholpen.

Prima service,vriendelijke behandeling

Altijd up to date en snelle service.

Correct afspraken word uitstekend geholpen en als je wat he of vraag Erik geeft een correct en duidelijk antwoord ,nee prima.

Erik is nuchtere man met heel veel kennis van de autotechniek

Ben zeer tevreden over deze garage!!!

Prima offerte vooraf en goede reparatie

Zeer tevreden met de garage. Dicht in de buurt en goed service