Snel en adequaat handelen Top!

Keurig vooraf offerte mbt reparatie. Duidelijke communicatie.

Helemaal blij en tevreden. Hartstikke duidelijk ook! Dankjewel weer

Prima geregeld.

Alles keurig afgehandeld.

Prima geholpen!

Netjes mijn probleem voorgelegd en alles in samenspraak en offerte overlegd en uitgevoerd. Weer helemaal blij met het resultaat!

Netjes.

Omdat ik niet kon starten, bleek dat aan de accu te liggen. Na een afspraak gemaakt te hebben, is het mankement netjes verholpen. Er is een nieuwe accu geplaatst.

Goede service en personeel

Vriendelijk en deskundig

Mijn 2e hands Opel Karl nog net geen 2 jaar in eigendom en voor onderhoud + APK hier gebracht. Keurig offerte ontvangen ter goedkeuring van te verrichten werkzaamheden met bijbehorende kosten. Prima communicatie en werk en prijs zoals afgesproken.

Diensten netjes en volgens afspraak uitgevoerd

Mijn keuring is netjes, op tijd en volgens afspraak uitgevoerd. Tussentijdse communicatie was goed. Heldere tussentijdse offerte ontvangen.

Een correcte behulpzame garage.

Zie koptekst

Betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk.

Zoals altijd bij een onderhoudsbeurt en APK goed overleg en een helder kostenoverzicht. Een betrouwbare en vriendelijke garage.

No nonsens garage en een zeer nette garage

Goede en nette garage

Ik heb goede ervaringen met garage Jansen

Duidelijk en vriendelijk

Duidelijke afspraken, goede informatie en vriendelijke medewerkers. En de auto rijdt weer als een zonnetje.

Wederom weer goed geholpen

Zeer fijne mensen

tot volle tevredenheid.

Al 10 tallen jaren tevreden klant.

Snel en vakkundig geholpen

Fijne deskundige medewerkers.

heel goed

goede service en goede uitleg klant vriendelijk

Betrouwbaar, kwaliteit , top !

Gewoon goed

Alles volgens afspraak

Fijne omgang, erg klantvriendelijk en altijd goed geholpen

Sinds ik een auto heb (nu 4 jaar) laat ik hier alles verhelpen of oplossen wat ik als hobbyist niet kan. Alles wordt netjes verholpen, eerlijke transparante prijsopgaven vooraf en, indien toch duurder, altijd vooraf overleg. Daarnaast ook beschikking over goed gereedschap voor veel verschillende taken. Dik tevreden, zeker een plek waar ik blijf komen.

Keurig

Altijd snel een reactie of de auto goedgekeurd is. Ook keurig een mail met een prijsopgave mochten er dingen niet door de keuring komen.

Mr van Coothstraat 67 6651ZH Druten