Weer keurig geholpen.

APK en klein onderhoud.

Duidelijk en goed werk

Ik word altijd vriendelijk en fijn geholpen. Er is tijd en aandacht. Alles wordt helder gebracht en uitstekend werk geleverd!

Super fijne auto garage met vakmanschap

Snel een afspraak kunnen maken, ik kon wachten terwijl mijn banden erop werden gelegd. De prijs was niet over de top en de monteur weet waar hij het over heeft.

Gemakkelijk om een afspraak te maken. Alles gebeurt in overleg met klant.

Jeep Patriot binnen eeen werkdag vakkundig hersteld

half negen in de ochtend zonder afspraak gebracht, staat 16.00 weer klaar met gereviseerde remmen

Super fijne garage!

Als je op zoek bent naar een betrouwbare garage, dan is Automobiel Jansen zeker een goede keuze.

Betrouwbaar en vakkundig.

Flexibel, brede ervaring en komt afspraken na.

tot volle tevredenheid

Al meer dan 30 jaar komen wij bij Jansen automobiel. Nooit problemen en hopen nog vele jaren van deze garage gebruik te maken.

Goede service…

Na controle werkzaamheden krijg je netjes op schrift een proforma offerte en na goedkeuring wordt deze uitgevoerd en netjes afgehandeld.

Kwaliteit, betaalbaar en topservice!

Kwaliteit, betaalbaar en topservice. Geen verrassingen, heldere offertes, met een veilig gevoel autorijden

goed geholpen betrouwbare nette zaak.

goed geholpen betrouwbare nette zaak

Eerlijke APK met perfecte servicebeurt

De leenauto stond een dag van te voren al klaar. Meteen in de ochtend een duidelijke offerte wat er gevonden was bij de APK keuring en duidelijk wat er nog meer moest worden gedaan voor de jaarlijkse filter beurt.

Nieuwe wielen voor de auto

Snelheid en stiptheid

Snel en netjes geholpen.

Er wordt goed meegedacht en deskundig gewerkt.

Snelle hulp

Kom er al jaren zonder problemen. Zelfs rond de feestdagen wordt er goed meegedacht over het eventueel verschuiven van afspraken indien nodig.

Staan altijd voor je klaar

Altijd goede service

Vriendelijk en professioneel

Garage met vriendelijke en behulpzame vakmensen die hun afspraken nakomen

Prettige communicatie met Henry

Prettig geholpen door henry

Super mensen

Prima garage!

Een uitstekend bedrijf , snel , accuraat en professioneel

Fijne garage

Altijd goed en betrouwbaar

Bedrijf dat altijd mee denkt met zijn klanten. Snel, flexibel en betrouwbaar.

Super service!

Goede communicatie, erg transparant door een volledige offerte te sturen voordat zij aan de slag gaan met de auto. Via de mail een akkoord gegeven en dan gaan ze voor je aan de slag. Door een technisch probleem tijdens het repareren konden wij de auto helaas niet ophalen in de middag. Hierdoor kosteloos een huurauto meegekregen zodat ik toch naar het werk kon de dag erop. Heel fijn opgelost zo.

Zeer correct

Zomerbanden gewisseld voor winterbanden. Alles volgens afspraak afgehandeld. Tevens de zomerbanden weer gestald. Zeer correcte en vriendelijke behandeling. Is aan te bevelen .

Altijd nette en prima service

Meedenkend!

Garage jansen is een goed meedenkend garage. Denkt goed mee over het probleem en doet alles eraan om het te verhelpen. Mijn ervaring is eerlijk en een transparante garage.

Mr van Coothstraat 67 6651ZH Druten