Prutsers

2 december een citroén gekocht, getekend en al, 4 december een MAIL dat de door mij gekochte auto op 2 December al verkocht was, foutje in het systeem. Op 6 December telefonisch contact gehad met de verkoper ***……excuus en vervelend bla bla bla. Ik bleef met lege handen achter. Hier zal ik ook nooooit meer een auto kopen! Zelfs nu 2 weken later niks meer gehoord zelfs geen bloemetje of wat dan ook. Vreselijk slordig en ongelooflijk dat dit zomaar kan..

• Reden bezoek Aankoop auto

Goede auto, goede deal en goede afhandeling!

Na 7 jaar met plezier in onze Toyota C-HR te hebben gereden gingen we op zoek naar een jonger exemplaar met een vergelijkbare uitrusting. Via internet kwamen we al gauw terecht bij Smeeing, met een aantal voor ons aantrekkelijke auto’s. Op de site stond eigenlijk al alle gewenste info om onze keuze te bepalen. Afspraak was gauw gemaakt en één ritje naar Soest voldoende om de knoop door te hakken. Elwin Looman wist ons vlug aan wat resterende antwoorden helpen en mbt de inruil van onze eigen auto waren we er ook redelijk snel uit, met een prijs die voor beide partijen meer dan acceptabel was. Inmiddels rijden we 1 week in dit nieuwe exemplaar en zijn er superblij mee. Puntgaaf met slechts 18k op de teller en in absolute nieuwstaat, rijdt als een zonnetje. Inmiddels ook de toegezegde handleiding plus pechhulp kaart ontvangen. Helemaal compleet dus.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Klaas, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Elwin. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing

Wat een service !!

Prima en zeer prettig geholpen door verkoper Stefan Zaal. Tijdens de verkoop overgestapt naar de door auto Smeeing aanbevolen autoverzekering BOVAG. Toen onze nieuwe auto door vandalisme twee dagen na aflevering total loss werd verklaard zijn wij van A tot Z perfect geholpen door auto Smeeing. Met Stefan een mooie nieuwe auto gezocht en tot de aflevering van de nieuwe auto, kosteloos een vervangende auto met laadpas meegekregen. Wat een service!! Ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen. Auto Smeeing bedankt!

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Mano, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. We wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing

• Reden bezoek Aankoop auto

Alles zeer goed geregeld!

Deze keer een auto voor mijzelf aangeschaft. Joey Kam was mijn adviseur. Joey heeft alles zeer goed geregeld, gezorgd voor een hogere inruilwaarde dan eerst begroot, werd steeds netjes door hem gebeld en op de hoogte gebracht. Mooi voorstel gekregen voor mijn autoverzekering. Dus ik kan alleen maar super tevreden zijn. Mensen die klagen over dat er niet wordt opgenomen als ze bellen, dat klopt, er is gewoon weg te weinig personeel, en ze hebben het razend druk. Mijn tip: gewoon zelf langs gaan.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Marion, Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joey. We vinden het leuk om te lezen dat her verkoopproces zo goed is bevallen. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe C3. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Inmiddels onze 3e auto gekocht

Naar volle tevredenheid geholpen door Gideon en Glenn. Inmiddels onze 3e auto gekocht. Onze vorige auto had binnen de garantie een lekkage in de waterpomp gekregen. Dit werd zonder problemen of discussie gefixt. Zorgt er voor dat we nu ook weer met vertrouwen terug gekomen zijn.

• Reden bezoek N.v.t.

Beste Rene, Wij hebben telefonisch contact met u gehad. We hebben besproken dat we morgen weer contact met u opnemen en tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

beloftes worden niet nagekomen -- nu inmiddels wel, heeft even geduurd...

Auto gekocht, rijdt prima! Ook belangrijk... Afspraken over compensatie en instructieboekje werden steeds niet nagekomen. Veel zeuren van mijn kant, veel beloftes van hun, maar pas na benaderen van de directeur after sales werd er actie ondernomen. Nu is het dan eindelijk geregeld, vandaar mijn beoordeling opgetrokken (was 1). Moeizaam en zeer frustrerend proces. Wel blij dat het nu klaar is en uiteindelijk netjes geregeld.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste heer Pieterse, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben besproken dat de punten die zijn afgesproken worden opgelost. Zodra dit is gedaan bent u bereid de review aan te passen. Wij zijn blij met uw feedback en nemen dit serieus in behandeling. Op naar een goede afloop! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi

Goede garage, telefonisch onbereikbaar

Kwalitatief goede garage, maar telefonisch zijn ze onbereikbaar. Zelfs als de auto voor onderhoud staat en je belt terug n.a.v. benodigde reparaties. Daarnaast wordt er soms een probleem gevonden dat er niet is, waardoor het vertrouwen in de monteurs wel is gedaald.

• Reden bezoek Werkplaats

Stefan komt zijn afspraken netjes na

Heb ik juli van dit jaar een auto gekocht bij Smeeing. Volgens afspraak geholpen door verkoper Stefan Zaal. Na de proefrit iets opgemerkt over de spraakbesturing. Dat zou een kwestie van instellen zijn. Dat antwoord heb ik toen geaccepteerd. Na wat extra afspraken over de aflevering ( kabel-tank-garantie) stond de auto daarna ook keurig klaar. Tot zover, Prima! Echter, die spraakbesturing bleek een extra optie te zijn die apart aangekocht dient te worden. Ik dacht toen eerlijk gezegd: oei-oei, de verkoop is gedaan dus hoe wordt hierop gereageerd? Ik kan u zeggen, Stefan heeft woord gehouden en netjes deze optie achteraf betaald. Chapeau!

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Hans, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Stefan. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing

De vrijheid die geboden wordt is goud!

Fijn bedrijf om auto’s te bezichtigen. Geen verkoper die met je mee blijft lopen. Daarnaast prima tijd gekregen voor proefritten en de auto te inspecteren. Ook de manier van contact middels whatsapp werkt zeer prettig. Zeker een bedrijf om bij terug te komen.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. We wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe Volvo. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing

Storingen & een beurt

Storing aan cruisecontrol ondanks het feit dat ik dat van te voren had aangegeven bij het maken van de afspraak is niet verholpen :( Daarnaast toen ik de auto bracht bij de werkplaats wist men niks van de afspraak ondanks het feit dat ik de afspraak 2 weken ervoor had gemaakt :( Er werd bij aanvang moeilijk gedaan over de kosten voor de leenauto. Na mijn verweer dat dit onder de bovaggarantie valt werd er alsnog ingestemd. Jullie weten dit ook toch?! :(

Goed geregeld jammer van de 2 krasjes oprechter voorportier

Tevreden op 2 krasjes op voorportier rechts na

Zoals gewend prima geholpen

Al jaren klant bij Smeeing. Fijne garage voor aankoop en onderhoud.

Zeer professioneel geholpen

Ik heb in 1 week tijd twee auto's gebracht. 1 voor een apk en 1 voor een beurt. In beide gevallen vielen de kosten heel erg mee, vooral in bij binnenkomst had aangegeven alles te doen waarvan zij het noodzakelijk achten (cart blanche). Eigenlijk ging het net zo soepel als toen ik de auto bij hun kocht.

• Reden bezoek Werkplaats

Goede informatie over de werkzaamheden vooraf.

Men kan altijd voor vragen terecht!

• Reden bezoek Werkplaats

Beste Leen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Echt heel prettig

Wij werden heel prettig geholpen door Mark. Hij nam de tijd, legde alles goed uit, en was open en vriendelijk. Nadat we een proefrit gemaakt hadden, kregen we nog volop gelegenheid om alles te bespreken en rustig te overwegen. Mark drong ons niets op, liet ons de ruimte om zelf een besluit te nemen. Heel prettig Inmiddels staat de nieuwe auto bij ons huis en zijn we daar heel blij mee.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Marianne en Chris, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Mark. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Snel en goed geregeld

De oplaadkabel die ik besteld had was er binnen een week. Op tijd voor een tripje naad Duitsland. De auto, een Kia heb ik ook bij Smeeing gekocht.

• Reden bezoek Werkplaats

Beste mevrouw Tierie, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige waardering. We wensen u veel veilige kilometers toe in de nieuwe Kia. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Auto werd fantastisch afgeleverd.

Met verkoper Joey Kam waren onze wensen doorgenomen. Voor de aflevering ook via de e-mail en WhatsApp vragen kunnen stellen, die allemaal beantwoord werden. De auto werd fantastisch afgeleverd. Alle afspraken waren nagekomen en de gegeven onderhoudsbeurt was helemaal compleet. Helemaal blij en tevreden naar Drenthe gereden.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Jaap, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joey. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Aanschaf auto

Wij komen er al jaren, in de jaren vijf auto,s gekocht. Nooit echt problemen gehad. Echt een aanrader. Top

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Sjaak, Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. We wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Totaal waardeloos service, etalon van onverantwoord omgang met klant.

Twee maanden geleden Kia Optima hier gekocht. Heb van tevoren, meteen na proefrit aangegeven, dat zonnewering/gordijntje aan de rechter kant van passagier gebroken is, autoverkoper heeft meteen belooft dat het voor de aanschaf opgelost wordt, maar het is niet gebeurd. Kleinere gebreken zoals ontbrekende “puntbevestigingen” in de bagageruimte, één van twee verlichting lampjes ook in bagageruimte doet het niet, één van twee plastic draaiknoppen/scharneren in handschoenenkast ontbreekt. Alles dit had opgelost moeten zijn. Er was een afspraak gemaakt, dat de auto z.s.m. bij mij thuis wordt opgehaald en binnen één dag op alle boven genoemde punten worden opgelost. Kernwoord hier is - Z.S.M. Tijdens de proefritbezoek heeft autoverkoper verteld dat Autosmeeing heel netjes met de controle van de banden omgaat en de acceptabel profieldiepte ruim hoger, houdt dan minimale profieldiepte voor APK, ongeveer 1 mm. meer. Bij proefrit heb ik niet opgelet, bleek pas na aanschaf dat de banden van mijn nieuwe auto zijn – winterbanden... met profieldiepte van minder dan 4 mm. Hiermee wordt het dringend aangeraden om banden (althans in winter) te vervangen. Ja, er was niets over omgang met winterbanden gezegd, maar als ik de auto voor bijna dertig duizend koop en na half jaar alle banden weg moet gooien, dan vind ik het zeker niet netjes en heb ontzettend nare gevoel bij. De auto heb ik met Best Buy pakket gekocht, waarbij onderhoud volgens fabrieksschema hoort. Maar als ik in onderhoudsboekje kijk, dan zie ik dat remvloeistof niet vervangen is, terwijl dit voor mijn auto met km. stand 88400 wel voorgeschreven is. De blad voor corrosiebescherming controle in onderhoudsboekje is helemaal door Autosmeeing niet ingevuld. Ik word feitelijk beleefd genegeerd, iedere keer wordt beloofd dat het z.s.m. opgelost wordt en daarna... gewoon stilte, gebeurt niks. Ik weet geen raad meer, denk dat ik als volgende een klacht bij Bovag zal indienen en hopen dat het uiteindelijk wel helpt.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste heer Fatejev, Wij hebben telefonisch contact met u gehad. We hebben besproken dat we tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Komen afspraken na.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste heer huijberts, Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek als zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Seat Leon Sporttourer top!

2 maanden geleden een mooie Seat Leon ST phev gekocht bij deze zaak. Wij werden prima geholpen door Joris en de onderhandelingen liepen soepel en vlot. Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds super tevreden met deze prachtige auto en de service van autobedrijf Smeeing. Ik kan dit bedrijf en hun medewerkers zeker aanraden.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste heer Hauwert, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joris. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Wat een top bedrijf

Vandaag heb ik mijn nieuwe auto mogen ontvangen bij deze mooie klantvriendelijke zaak. 2 weken geleden zag ik een prachtige BMW aangeboden via de website. Gelijk had ik informatie opgevraagd, en kwam ik in contact met Chris Koelewijn. En zeer rustige klantvriendelijke man, zeer gericht op de beste ervaring van de klant. Op de dag dat ik mijn proefrit zou gaan maken, werd ik voldoende geïnformeerd met de stand van zaken, en na het binnen stappen van de prachtige showroom was er al een gevoel van vertrouwen bij dit bedrijf. Bij het aanleveren van de auto vandaag werden wij door een onwijs leuke heer ontvangen: Ron. Een zeer energieke man waarmee wij een leuk en open gesprek hebben gehad. Al met al een zeer fijn process vanaf: aanvraag tot aanlevering en ben daardoor met een smile van oor tot oor het terrein afgereden met een nieuwe auto. Van harte dank team AutoSmeeing! -Danick Onofra.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste heer Onofra, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Chris en onze aflever specialist Ron. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Smeeing denkt mee aan oplossingen, ook na de koop !

Prima tevreden tot nu toe over de verkoop, oplevering en naservice Na opleveren was er een vreemde geur die maar niet wegtrok Nu gaat Smeeing een Ozon behandeling toepassen Hoop dat dat nog meer bijdraagt aan het plezier aan onze bij Smeeing gekochte VW Golf Variant Prima auto verder

• Reden bezoek Werkplaats

Beste heer Bauer, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige waardering. We wensen u nog veel plezier met uw Golf. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Aankoopproces prima!

Aflevering kan beter. Uitleg van bijv. het computer scherm blijkt achteraf onvoldoende.

• Reden bezoek Aankoop auto

Beste Mary, Helaas kan ik uw gegevens niet vinden in ons systeem. We zouden graag in contact met u komen om hier over te praten. Zou u contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken via: [email protected] Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Koningweg 14

3762 EC Soest

610 56 13 19

Over Auto Smeeing

Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Profile Smeeing, Yourlease,fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.