Erg goede ervaring.

Goede ervaring

Beste Rene, Hartelijk dank voor u positieve review. Wij hopen in de toekomst weer klaar te staan om u weer een goede ervaring/service mee te geven! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Eerste telefonisch contact met de verkoper.

Via-BOVAG verwacht je mensen die ter zakekundig zijn. bij het contact begon de verkoper meteen mijn auto een golf plus af te kraken. Dit is een verkoop techniek die mij tegen de haren instrijkt. Ik wil met deze zaak niet verder,

Beste meneer Wadenoijen, Vervelend om te lezen dat u het eerste contact als slecht heeft ervaren. Helaas herkennen wij ons niet in wat u omschrijft, gezien wij altijd willen kijken naar een passende taxatie. Wij vinden het daarom ook vervelend om dit te lezen. Wij hebben u geprobeerd te bellen om samen met u te kijken naar een oplossing, maar helaas zonder resultaat. Graag komen wij ook alsnog met u in contact om de mogelijkheden te bespreken. Wij zijn te bereiken op het nummer: 035-6039925 en u kunt ons altijd mailen op het volgende e-mail adres: klantencontact@autosmeeing.nl Wij hopen snel van u te horen.

Fijn geholpen en zaken gedaan

Goede nazorg en service.

2x TOP,...De aangekochte Jeep!.. en het hele verkoop proces!

Nu ik nog steeds rondrijd met een smile van oor tot oor in mijn prachtige Jeep, neem ik nu maar even een moment om onze tevredenheid over de auto maar zeker het hele verkoop proces te uiten. Het gaat vaak over,... er een goed gevoel over hebben, ..vanaf het eerste bezoek en de gesprekken met sales tot uiteindelijk het wegrijden klopte gewoonweg. Correcte zakelijke benadering, heldere communicatie, zonder enige druk, mee willen bewegen in de afleverstaat vd Jeep, afspraak is afspraak, enz.... En dat alles in een mooi bedrijf dat niet alleen goed ingericht is compleet met sfeervolle Bar, maar maatschappelijk ook oog heeft voor het milieu en goede doelen. Medewerkers van Auto Smeeing en in het bijzonder Mark Hoogendoorn, bedankt voor deze fijne ervaring! nb. Voorlopig kom ik niet meer terug want de Jeep gaat ons vele jaren plezierig rijden geven.

Beste Bosch, Hartelijk dank voor de moeite om deze positieve review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u deze ervaring goed en fijn ervaren heeft. Vanuit AutoSMeeing Soest wensen wij u de aankomende jaren veel rijplezier met uw Jeep. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Een heel fijn bedrijf waar ik zeker mensen aanraad om eens rond te lopen Als je opzoekt bent naar een andere auto.

Beste Aisha, Fijn dat u een positie review plaats en daar de tijd voor genomen heeft! Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer wat voor u beteken als u opzoekt bent naar een nieuwe auto. Namens Team AutoSmeeing Soest wensen wij u nog vele veilige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Vriendelijke ontvangst, zeer goed advies en service

Kwam daar de 1e keer binnen en wordt door een dame heel vriendelijk ontvangen. Zij legde uit waar de auto's stonden en na wat uitleg liet zij mij alleen om rustig rond te kijken. De keuze is reuze. Ben na een tijdje naar de pub gelopen om koffie gelopen en koffie gedronken. Daarna wees de dame nog een ruimte met veel auto's. Daar zag ik de auto die ik zocht. Terug gekomen vroeg de dame of ik een verkoper wilde spreken. Met nam alle tijd en heb een offerte aangevraagd. Bij het 2e bezoek zijn we gaan proef rijden. Er werd ons ook nog een alternatief getoond ( een jongens droom) maar uiteindelijk toch gekozen voor de 1e keus. Mensen die wij daar spraken met lange ervaring als klant bevestigden ons gevoel. Nu rijden wij heerlijk in onze nieuwe auto en zijn zeer tevreden. Ik kan u adviseren om daar te gaan kijken als u een auto zoekt

Beste Maut, Als aller eerste hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor deze positieve review! fijn om te lezen dat u het bezoek goed heeft ervaren bij ons. Wellicht kunnen wij in de toekomst weer zaken met u doen. Namens team AutoSmeeing Soest wensen wij u vele veilige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

alles keurig netjes

Van de aankoop tot de enthousiaste overdracht; alles 0 fout

Beste Andre, Hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze positieve review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u de ervaring bij ons goed ervaren heeft. Veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSMeeing Soest.

TOP!!

Ontzettend goed geholpen door Rik Bos! Weet waar hij het over heeft en is een prettige gesprekspartner, tot de volgende keer! Gr. Remco

Beste Remco, Fijn dat u AutoSMeeing Soest goed ervaart! Wij als team willen daarom u ook bedanken dat u tijd heeft genomen om deze positieve review te plaatsen. Wellicht kunnen wij weer wat betekenen voor uw in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Vlotte en correcte afhandeling

Prima ontvangst in eigen pub met goede koffie. Zakelijke houding die op zich helderheid geeft. Korting niet, prijsstelling echter acceptabel voor mij!

Beste Paul, Fijn dat u de tijd genomen heeft om een positieve review te plaatsen. Wellicht dat wij in de toekomst weer zaken kunnen doen voor u! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Mooi bedrijf prima geholpen

Mijn ervaring met autobedrijf smeeing is prima in orde, Ben zeer goed geholpen door Chris, Ben alsnog tevreden met de aankoop.

Beste Ron, Bedankt voor het vertrouwen in AutoSmeeing. Fijn te lezen dat Chris u goed geholpen heeft. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers toe met uw mooie auto. Anita van AutoSmeeing

Een lang bestaand bedrijf geeft vertrouwen

En mijn vertrouwen is niet beschaamd, je komt binnen in een prachtig bedrijf, wij werden verwelkomt en verkoper Joey Kam nam ons mee naar de auto waar wij voor kwamen. Deskundig vertelde hij over de auto en geduldig beantwoorde hij al onze vragen,na een proefrit zijn we tot overeenstemming gekomen. Niet opdringerig maar geheel vrijblijvend zijn we later tot een deal gekomen. Ook de aflevering is geheel volgen afspraak verlopen. Joey nogmaals bedankt

Beste menner/ mevrouw Kok, Bedankt voor het vertrouwen en de complimenten over Joey, het bedrijf en de auto. Wij wensen jullie veel veilige kilometers en wellicht tot de volgende keer. Anita van AutoSmeeing

Toch goede service

Helaas werd de levering van mijn aankoop uitgesteld, maar wel om een hele goede reden. Ze nemen geen risico een auto toch af te leveren wanneer er iets mis is. Dit zie je elders nog weleens gebeuren. Het is even jammer voor ons maar geeft wel een gevoel van goede service. Hou dit vol.

Beste M.A. Simon, Bedankt voor het vertrouwen in onze service. Ik heb begrepen dat de auto is afgeleverd. Wij wensen u veel veilige kilometers. Anita van Auto Smeeing

Deze mensen verdienen een pluim. Keurige aflevering en een nette service. Ook bij vragen nemen ze de tijd. Afspraken worden correct nagekomen.

Beste Maarten, Bedankt voor de mooie complimenten en de pluim. Wij streven ernaar om onze service hoog te houden zoals u ervaren heeft. Fijn weekend. Anita van AutoSmeeing

Geweldig!!

Zeer vriendelijk personeel! Nette aflevering van onze nieuwe auto. Goede inruilprijs en vooraf een offerte, ook als zeer prettig ervaren Chris onze verkoper hield keurig netjes contact met ons. Auto is thuis afgeleverd, netjes en zoals afgesproken met trekhaak Super keurige service !! Bedankt auto Smeeing! Wij zijn super blij met onze nieuwe auto en zeer maar dan ook zeer tevreden met jullie. En bij een volgende auto komen we zeker terug

Beste Frank en Bianca, Fijn om te lezen dat jullie overal tevreden over zijn. Bedankt dat jullie dit op klanten vertellen delen. wij wensen jullie veel plezier met jullie mooie auto en zien jullie graag voor de volgende auto terug. Anita van autoSmeeing

Nu 2 weken verder met onze nieuwe vw golf sportsvan een korte samenvatting met autosmeeing: Prettige ontvangst ondanks grote drukte. Toch voldoende aandacht en tijd Komen afspraken na Communiceren correct en snel. Auto zag er heel netjes uit zoals op de fotos Autopapieren in orde en duidelijk omtrent historie en onderhoudgeschiedenis. Proefrit netjes voorbereidt Mooi inruilprijs voor onze ford en geen gedoe. Tot nu toe zeer tevreden na meer dan 500km rij plezier.

Beste Arnold, Bedankt dat u tijd heeft genomen voor de uitgebreide review om uw ervaring te delen. Dit waarderen wij. Wij wensen u veel rijplezier. Fijn weekend. Anita van AutoSmeeing

Redelijk

Uiteindelijk lossen ze t goed op

Beste Rick, Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Fijn weekend. Anita van AutoSmeeing

Uitstekende klantgerichte service!

Na melding van een storing aan mijn recent aangeschafte BMW X1, werd ik direct geholpen. Communicatie met de werkplaats was zeer klantgericht en prettig. De geboden service zeer flexibel, professioneel en klantgericht, kortom top! Mijn complimenten aan de mensen van de werkplaats.

Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Wij wensen u veel veilige kilometers. Anita van Autosmeeing

Niet nakomen van hun woord / geen originele matten

Ander halve week geleden hebben wij onze Polo ingeruild voor een Mercedes. Wij hadden erg veel zin om met onze nieuwe aanwinst de weg op te gaan toen ons op viel dat de auto matten niet aanwezig waren. Toen wij dit lieten weten aan de receptioniste belde ze met de verkoper en kregen we een vaag antwoord dat de verkoper dit was vergeten te vertellen maar dat de auto matten naar ons huis adres werden toegestuurd. Op de vraag wanneer we de matten zouden ontvangen kon ze geen antwoord geven waarop wij weer terug naar de auto zijn gelopen. De verkoper kwam naar buiten met excuses en vertelde dat de matten binnen 2 dagen binnen zouden zijn. We zijn ander halve week verder en we hebben nog steeds de auto matten niet ontvangen. 2 dagen geleden contact opgenomen en weer werd ons verzekerd dat de matten de volgende dag bezorgd zouden worden, maar helaas weer niks ontvangen. Wij vinden dit niet netjes en zijn dan ook niet meer tevreden met de service!! En heel benieuwd hoevaak we nog contact op moeten nemen voor we EINDELIJK onze auto matten krijgen. We zullen door deze ervaring niet snel terug komen bij Smeeing auto garage. Na de review is er direct contact met ons opgenomen en zijn de matten de volgende dag persoonlijk naar ons toegebracht, erg fijn! Helaas zien we net dat het geen originele Mercedes matten zijn en dat voor een auto van net 2jr toch niet helemaal is zoals het hoort! Helaas nog niet tevreden, hopelijk komt er nog een passende oplossing.

Zeer tevreden!

Na 3 jaar rijden in onze vw golf variant begon in juni onze zoektocht naar een opvolger met iets meer trekvermogen ivm de aanschaf van een caravan. Onze voorkeur ,een Volkswagen Passat variant met voor ons de juiste specificaties vinden bleek bij de meeste bedrijven bij ons in de buurt lastig te worden.(weinig aanbod van ex-lease auto’s ivm door laten lopen contracten ivm met Corona) werd ons verteld. Op internet was ons de site van auto smeeing al eens opgevallen en de reviews waren goed. Dus eind juni op zondag middag naar soest gereden. Daar aangekomen waren we blij verrast door het grote aanbod en konden hier dus ook verschillende nette auto’s vergelijken. Na een goed gesprek met verkoper Jeroen met daarbij een goed inruilvoorstel op onze oude auto werd de auto de showroom uitgereden voor een proefrit. Deze bleek doorslaggevend. Onze keuze is uiteindelijk gevallen op een uit Duitsland geïmporteerde zeer rijk uitgeruste Volkswagen Passat variant automaat in een mat grijze kleur. Nog die zelfde week hebben wij het ritje naar soest nogmaals mogen maken om de sleutels van onze Passat in onvangst te nemen. Netjes geholpen door een (aflever-collega) van Jeroen. Na een week nog even een mail gestuurd om te vragen of er nog een Nederlands boekje van ons media systeem geregeld zou kunnen worden? geen reactie per mail ontvangen, maar binnen een week lag dit boekje in de brievenbus. Top service! Als wij in de toekomst toe zijn aan een andere auto,zullen we zeker nog eens terug gaan. Maar voorlopig eerst maar eens een tijdje rijden met deze prachtige auto!

Beste Ricardo, Bedankt dat je tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Wij waarderen dit enorm. Wij wensen je veel plezier en veilige kilometers. Anita van Auto Smeeing.

Mooie Seat Ibiza 2018

Ik heb een aantal weken geleden bij garage Smeeing een mooi Seat Ibiza gekocht. Ik zelf kom uit de buurt van Nijmegen dus was een uurtje rijden. Bij binnenkomst werden goed ontvangen. Er werd meteen gesproken over koffie en dat ze er iemand bij gingen halen om ons te helpen. We moesten ongeveer 15 minuten wachten tot er iemand ons kwam helpen. Alleen omdat wij niet specifiek een afspraak hadden gemaakt werden we tegelijkertijd geholpen met een andere klant. We werden geholpen door Mark. Hij hielp ons erg goed. Toen wij een testrit gingen maken zagen we dat er een kras op de auto zat. en vroegen we toch om de andere Seat. Deze was verder in perfecte staat. De verkoop verliep vervolgens prima. Een mooie prijs voor een mooie auto. Toen ik thuis aankwam zag ik dat er geen bodem matten in de auto zaten. Na hier naar gevraagd te hebben, hebben ze meteen nieuwe matten opgestuurd. Ik ben heel erg tevreden met mijn auto en hopelijk hebben we in de toekomst nog een mooie deal. Bedankt.

Beste Roy, Bedankt voor de mooie uitgebreide review. Wij waarderen dit enorm. Wij wensen je veel veilige km`s toe. Ik zal het aan Mark doorgeven. Met vriendelijke groet, Anita van AutoSmeeing

Geweldig !

Mitchell van Loon bij Auto Smeeing was super vriendelijk wist alles zo goed uit te leggen ook nog multitalig. Echt een geweldig service van A tot Z, alles wordt voor je geregeld. Zeker een aanrader gewoon geweldig !

Beste Farah, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Wij wensen je veel en veilige km`s toe en wellicht tot ziens. Anita van AutoSmeeing

TOP ervaring

Vriendelijke , meedenkende en meewerkende verkoper (Mitchell) . Alles netjes en correct geregeld en afgehandeld. Zeer positieve ervaring geweest , en zal zeker niet de laatste keer zijn dat wij langskomen, of mensen doorsturen .

Beste Henk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Dat waarderen wij. Wij wensen u veel veilige km`s toe en wellicht tot een andere keer. Vast bedankt voor het doorsturen van uw vrienden, kennissen. Anita van AutoSmeeing

Tevreden met de auto, niet met het bedrijf.

Eerste oriënterend gesprek voor een Volkswagen Polo was al vrij opdringerig met of ik wel zou gaan kopen of niet. Toch een prijsopgave laten maken omdat de auto de opties had die ik wilde en aangegeven had dat ik niet direct zou gaan beslissen. 2 dagen daarna mijn eigen auto particulier verkocht (hun inruilprijs was lachwekkend) en direct een vervolg afspraak + testrit gepland op dezelfde dag. Onderhandelen heeft bij hun geen enkele zin. Zij zeggen dat zij een policy hebben dat er aan de autoprijs niks af valt te halen. Daarin tegen doen ze alsof ze je heel veel korting geven op het pakket wat je erbij kan/moet nemen met garantie, "beurt" en afleverinspectie etc. Schrik niet, maar hier vragen zij 800 euro voor waar het bij de meeste rond de 400/500 ligt. Zij hebben hier dus mega veel marge voor dus hou daar rekening mee en betaal nooit meer dan ongeveer 400 euro voor het pakket. De service en manier van onderhandeling was zo danig slecht en niet meedenkend dat het gevoel voor de auto eigenlijk al minder werd maar na lang wikken en wegen toch besloten om de auto te kopen. Ik kom er tenslotte voor de auto en de service en onderhandeling moest ik gewoon snel vergeten. Op de dag van ophalen stond de auto netjes buiten klaar. Verwacht niet teveel van dit bedrijf dat ze beetje met gevoel de sleutels geven of nog wat uitleg krijgt. Dit kan je vergeten. Ik kreeg de sleutels voor me neus gegooid, kon hem buiten ophalen, handtekening zetten en meneer de verkoper was weer verdwenen. Daar waar je bij een goede garage/dealer nog wat uitleg of iets erbij krijgt (al is het maar een sleutelhanger van het merk voor het gebaar) aangezien je nou eenmaal geen broodje van een paar euro koopt. Maar ook dit moest ik maar snel vergeten. Met de auto ben ik helemaal blij, maar de service is zeer slecht. Je bent een nummertje voor ze en dat voel je, waarbij ze vooral niet willen dat je teveel vraagt maar gewoon de auto koopt en vooral snel weer weggaat.

Beste meneer Kenbeek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Uw mening en ervaring is belangrijk voor ons. Het is totaal niet het beeld dat wij willen achterlaten bij onze klanten. Sterken nog wij herkennen ons bedrijf niet in deze review. Daarom wilde ik graag uw ervaring horen om het daarna intern te bespreken. Maar helaas blijkt het na 1 keer kort contact te hebben gehad waarbij we hadden afgesproken zaterdag dit te bespreken. Is het mij niet gelukt u aan de telefoon te krijgen. Het lijkt erop dat u mijn nummer heeft geblokkeerd Met het door u tegen gereduceerd tarief bijbestelde Bestbuy pakket heeft u o.a. maar liefst 12 maanden garantie i.p.v. standaard 6 maanden BOVAG. Mocht er in deze 12 maanden toch iets zijn met de auto, dan zorgen wij dat u compleet wordt ontzorgd. Natuurlijk bepaalt u zelf als klant of u het pakket wil bijbestellen. Ik kan wel zeggen dat ruim 85 % van de klanten die bij ons een auto koopt het pakket afneemt. Wellicht kan u ons alsnog even bellen of mailen zodat we uitgebreid alle voordelen van het door u aangeschafte Bestbuy pakket kunnen doornemen. Ik ben het beste te bereiken op telefoonnummer 035-6039999 of op klantencontact@autosmeeing.nl Wij wensen u verder nog veel veilige kilometers met uw mooie Volkswagen Polo! Anita van Autosmeeing

Wij hebben reeds meerdere auto's bij Auto Smeeing naar tevreden gekocht. Dit keer heeft verkoper Elwin Loman ons geholpen. Hij is zeer deskundig en neemt alle tijd om alles goed uit te leggen. Afgelopen maandag mochten we dan onze BMW 320 Touring ophalen. De auto stond gepoetst en al helemaal klaar. De auto rijdt fantastisch en wij zijn er super blij mee.

Beste Mirella, Bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met de auto en veilige km`s. Met vriendelijke groet, Team AutoSmeeing

Veel keuze, iets meer service mag wel.

Mijn oog laten vallen op een blauwe VW Golf van 2017 of een grijze van 2017. Afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit met de blauwe. De blauwe auto was keurig voor ons klaargezet. Na een kopje koffie en een gesprekje met de verkoper de auto goed bekeken. Maar daar de verkoper druk was (zondag en collega's op vakantie) het pand ingegaan om de grijze te bekijken. Die stond me eigenlijk meer aan. Gevraagd voor een proefrit en de auto werd naar buiten gereden. Proefrit gemaakt en wat een fijne auto. Deze grijze moest het worden, paste ook beter qua prijs. Verder gesproken en de auto mondeling gekocht. De in te ruilen auto had ik niet bij me, maar wel foto's. Deze op de Whatsapp gezet. Dag later keurig de offerte op de mail. Lage inruilprijs voor de oude auto. Geen onderhandeling mogelijk. Toch gekocht zonder de Best Buy garantie van €895,-. Jammer dat de auto dan wel heel basic wordt afgeleverd, met nieuwe APK, maar geen nieuwe voorbanden, maar gebruikte. Jammer. Als dit soort zaken beter geregeld worden is dit een top-garage met fijne verkopers en een mooi aanbod.