Mooi bedrijf, leuke mensen.

Vandaag een nieuwe Audi a3 gekocht bij Smeeing. Er werken erg leuke mensen op de werkvloer en verkoper Mark wat een toffe gast, zorgt meteen voor een glimlach op je gezicht. Bij het ophalen van de auto ging alles goed, bij het tank station werkte de auto niet meer ( eigen schuld ) ze stonden binnen enkele minuten bij de auto om het een en ander nogmaals uit te leggen en zeiden ook direct als ik het niet vertrouwde ik meteen terug kon zodat ze de auto opnieuw zouden uitlezen. Dit hoefde gelukkig niet nu onthield ik wel de instructies. Mijn volgende auto aankoop zal zeker weten bij Smeeing zijn.

Beste Ron, Hartelijk bedankt voor u uitgebreide positieve review! Wij stellen dit erg op prijs. Hopelijk kunnen wij weer meer voor u betekenen in de toekomst. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Fijne en relaxte verkoper, jammer dat niet alle afspraken zijn nagekomen

De koop van de auto ging erg fijn en relaxt. Er was afgesproken om voor de aflevering direct een onderhoudsbeurt uit te voeren, deze was helaas niet uitgevoerd. Wel direct netjes opgelost, we kunnen terugkomen voor het onderhoud wanneer de auto daar werkelijk aan toe is. Verder hadden we direct een motorstoring te pakken de eerste dag. Ik snap dat je sommige dingen niet altijd kan zien aankomen, maar is toch jammer. De volgende ochtend kwam ik erachter dat HV-accu van de (hybride)auto niet opgeladen was, na een nacht aan de lader te hebben gehangen. Hier zal dus ook nog verdere diagnose naar gedaan moeten worden. Al met al niet geheel ontevreden, de verkoop en afhandeling van storingen bevalt tot nu toe namelijk erg goed, maar heb er jammer genoeg toch geen zorgeloos gevoel aan overgehouden.

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor u review. Fijn dat u het toch positief heeft mogen ervaren bij ons! Wij stellen het erg op prijs dat u uw mening met ons deelt, hier kunnen wij weer mee aan de slag! Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe en wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Geweldige service

Fijn personeel goede uitleg alles wat besproken is wordt ook uitgevoerd

Beste Julia, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze positieve review te plaatsen! Dit stellen wij erg op prijs. Fijn om te lezen dat u het goed ervaren heeft bij ons. Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst. Wij wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goed!

Mijn ervaring bij smeeing voelde goed en vertrouwd.

Beste Samira, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd voor om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen het erg op prijs dat u het zo ervaren heeft! Namens Auto Smeeing wensen wij u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Eigenlijk geen enkele klacht, wel een opmerking. Zie hieronder

Mijn opmerking bij de aflevering. Afspraak was dat een deukje zou zijn weggewerkt en de auto zou een pollishbehandeling krijgen. Beide waren niet gebeurd. Ook is geconstateerd dat nog modder onder de drempels zat. Zeker niet wat we gewend zijn bij jullie. Joey heeft dit netjes opgepakt en gezorgd dat dit toch gedaan gaat worden. De rest van de afspraken waren conform. Onze behandeling door Joey hebben wij als prima en deskundig ervaren.

Beste Boerman, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs. Namens Auto Smeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super service

Afgelopen zondag ben ik super geholpen door Dean Winters. Een verkoper die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik kwam met een auto om in te ruilen en nadat hij een ritje had gemaakt kwam hij met een goed voorstel. Uiteindelijk heb ik een VW Tiguan allspace aangeschaft en daar ben ik zeer tevreden over. Dean snapt dat een auto kopen niet hetzelfde is als het kopen van een warm broodje. Hij nam de tijd, dacht met me mee en was erg behulpzaam. Mijn ervaring samengevat ; Mooi bedrijf, veel keus aan mooie auto's en een top medewerker. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Beste Jim, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs! Namens AutoSmeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Uiteindelijk erg prettig

Het binnen lopen zonder afspraak was geen succes. Meerdere keren door gestuurd naar iemand anders (jongen achter de balie kwam ook niet gastvrij over) en uiteindelijk niet geholpen. Een dag later op afspraak terug gekomen, waarna alles erg prettig verliep. Leuk en duidelijk contact met de verkoper (credit voor Mark) en iedereen die ik vanaf toen ben tegen gekomen was erg gastvrij. Uiteindelijk een onwijs leuke auto gekocht, die ook nog eens op verzoek eerder klaar kon zijn. Aanrader, maar maak van te voren een afspraak!

Beste Jade, Hartelijk dank voor uw feedback en positiviteit. Wij stellen dit erg op prijs! Wij gaan aan de slag met de feedback die u gegeven heeft! Auto Smeeing wenst u in ieder geval veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Wageningen Auto Smeeing Soest B.V.

Zeer correcte samenwerking en fijne service

Ik heb tweedehands velgen gekocht voor mijn Tesla en deze waren volledig zoals omschreven. Jordi was zo vriendelijk om de velgen te verwisselen en mijn ruitenwisser vloeistof bij te vullen ook al maakte dat geen deel van de deal. Dit zijn kleine extra's die het zo veel fijner maken zaken te doen. De communicatie en het maken van een afspraak liep ook erg vlot. Doe zo verder!

Beste Maxim, Hartelijk bedankt voor u positieve review en dat u hiervoor de tijd heeft genomen uiteraard. Wij namens AutoSmeeing Soest wensen u veel veilige kilometers en veel rij plezier. Vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Dikke 10, Mark bedankt voor je inzet!

Gewoon een duidelijk en transparant bedrijf.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor u positieve review en dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij als AutoSmeeing Soest wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Vriendelijk personeel dat je even moet zoeken

Autos autos autos. Autos zat, maar het personeel moet je even zoeken. Op de begane grond vind je vooral een hoop autos, maar geen personeel. Ik heb een paar minuten rondgehangen bij de autos, verwachtende dat iemand me wel komt opzoeken. Allemaal mooie, luxe autos die er goed uitzien. De keuze is reuze, al zijn ze wel flink ingeparkeerd. Ik vermoed dat als je een proefrit wil maken, dat je dit zeker wel op afspraak moet doen gezien de autos naar mijn fantasie niet makkelijk uit te "graven" zijn. -- Ohja, ik zoek personeel - er is nog steeds niemand. Gelukkig wist een vriendelijke TV en een serie navigatie-bordjes met pijlen mij te wijzen naar een plek waar je koffie kan halen en waar het personeel potentieel rond hangt. Na een proefrit en een beetje onderhandelen over kleine details zijn we tot een koopovereenkomst gekomen. Smeeing heeft me heel lief gratis activering van Apple Carplay gegeven bij de auto. De aflevering en eventuele nazorg moet nog blijken, maar tot nu toe is mijn ervaring met Smeeing positief. Als ik heel kritisch moet zijn, zou een verbeterpunt zijn dat tenminste 1 iemand gewoon beneden aan te spreken is. Gezien dit het ergste is wat ik heb te melden, is Smeeing verder een aanbeveling wat mij betreft. De gratis luxe koffie en goede zitplekken zijn wel een groot pluspunt. Je wordt niet in de hoek gezet op stel goedkope houten stoelen, of in een klein kil kantoortje. Dat mini cafeetje sprak mij wel aan. Indien mogelijk zal ik mijn review updaten wanneer ik de auto voor de deur heb staan.

Beste Troby, Hartelijk bedankt voor u tijd om uw ervaring en positieve review te plaatsen/delen. Fijn om te horen dat u AutoSmeeing Soest goed ervaren heeft. Hopelijk kunnen wij meer voor u betekenen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Autosmeeing Soest.

Ik heb de hulp van Mark als zeer aangenaam ervaren bij het aanschaffen van mijn bedrijfswagen

Ik was opzoek naar een bedrijfswagen Mark heeft ons goed in het proces begeleid bij het maken van de juiste keuzes en afspraken voor een goede deal zeer spontaan en eerlijk persoon die zijn vak kent.

Beste Efraim, Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat u uw bezoek goed heeft ervaren en de juiste begeleiding gekregen heeft. Wij wensen u namens AutoSmeeing Soest veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Zeer slechte nazorg

Auto gekocht op zondag 5 december. Wij wisten waar we naar op zoek waren en hadden al meerdere auto’s gereden. Als Smeeing wil verkopen zijn ze correct en snel. Na een proefrit, auto gekocht. Week later 11 december konden we hem ophalen. Auto zou gepoetst klaar staan. Helaas was dit niet het geval. “Gemiste kans” hiervoor in de plaats zou de tank gevuld? worden. Half uur later kregen we de sleutels en succes ermee… O ja.. de originele Ford automatten zouden in de komende week thuis bezorgd worden. Inmiddels is het 5 januari en nog steeds geen matten. We hebben een mail gestuurd waar snel ,in hun straatje, op is gereageerd en er is nav onze “klacht” 1x geprobeerd te bellen. Daarna is er geen poging gedaan om nogmaals te contact met ons op te nemen. Service is ver te zoeken, als de auto is verkocht lopen ze niet meer zo hard voor de klant.

betrouwbaar

Begin van de week op 03-01-2022 mijn tweede auto bij Smeeing gekocht weer super netjes geholpen door verkoper Joris Daams

Beste meneer Schut, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een positieve beoordeling te geven. Hartelijk dank hiervoor. Wij wensen u veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Goede communicatie en snelle service

Stefan Zaal heeft mij uitstekend geholpen. Flexibel en snel in de communicatie. Ik ben erg tevreden en heel blij met mijn nieuwe auto.

Beste Lotte, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij wensen u veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer helpen! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Veel keuze en nette auto’s

Op afspraak proefrit gemaakt en dezelfde dag nog mee genomen. Vriendelijke mensen. Het was wat druk en vanwege de maatregelen mss wat minder persoonlijk en de tijd maar prima deal gemaakt dus top.

Beste Sebastiaan, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om deze positieve review te schrijven. Wij hopen in de toekomst weer klaar te staan voor u en wensen u veilige kilometers toe met uw nieuw auto. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Zeer onpersoonlijk, willen snel verkopen.

Onze ervaring is dat je heel onpersoonlijk wordt behandeld. En dat ze zo snel mogelijk naar de volgende klant willen gaan. Tijdens het afleveren wordt je in de pub neergezet, en lopen ze zo weg om onze huidge auto over te schrijven en de nieuwe auto op onze naam te zetten. En komen daarna terug met de mededeling de auto is over geschreven hier heb je de sleutels van de nieuwe auto. Met het afleveren werd onze nieuwe auto zo buiten in de regen gezet. En werden de eerder besproken punten niet nagelopen. Ook worden de eerder gemaakt afspraken niet nagekomen. Zoals het weg poetsen van schade aan de auto. Terwijl met de verkoop werd verteld dat regelen we en poetsen we weg. We konden de schade bij de aflevering van de auto ook niet zien want de auto stond in de stomende regen. Tijdens de verkoop kunnen ze heel snel reageren als het gaat om betalen. Daarna krijg je geen reactie meer. Voor ons een hele nare ervaring wat we erg jammer vinden.

Beste mevrouw Kortgene, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te lezen dat jullie onze verkoop/aflevering zo hebben ervaren. Het is niet onze bedoeling geweest om het zo over te laten komen. Inmiddels is er contact geweest en halen wij de auto bij jullie op om de punten netjes op te lossen zoals besproken bij het verkoopgesprek. Auto Smeeing wenst jullie veel plezier en veilige kilometers toe met jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing

Goed ervaren.

Op de site een mooie grand c max gezien. App verstuurd of we konden kijken. Gelijk reactie van Stefan Zaal dat we welkom waren. Na een proef rit waren we gelijk verkocht. Goede en snelle (ondanks corona van onze kant) aflevering. Wij zijn helemaal blij met onze gezinsauto.

Beste Yvonne, Hartelijk bedankt om de moeite te nemen om uw positieve review te plaatsen. Hopelijk bevalt uw auto nog steeds en heeft u er veel rijplezier van. Wellicht tot in de toekomst voor nieuwe zaken. Met vriendelijke groet, Marissa AutoSmeeing Soest.

heel goed

Op internet kwam ik bij auto Smeeing een hele mooie jonge Touran tegen uit 2019 met weinig kilometers. Nadat ik interesse getoond had werd daarop adequaat gereageerd. Nadat ik foto's van mijn huidige Touran had gedeeld met Joris van Auto Smeeing kwam er al gauw een voorstel. Daar kwamen we snel uit. Twee dagen later de auto bekeken gereden daar was alles ook zo top geregeld. De aflevering was ook super voor elkaar. Tot op heden niets dan lof voor dit bedrijf. Wij zijn heel blij met de auto.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor het tijd nemen van het plaatsten van deze positieve review. Wij stellen dit erg op prijs. Namens AutoSmeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe met uw auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Autosmeeing Soest.

Zeer goede ontvangst en hulp!

20 min van te voren een afspraak gemaakt, en werden gelijk geholpen. En nu zijn we in een week weer mobiel.Dank

Beste Snijders, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo snel geholpen kon worden en positief over ons bent. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Netjes georganiseerd bedrijf met aardige werknemers

Na eerst via internet een afspraak gemaakt te hebben ben ik de volgende zaterdag vertrokken naar Smeeing. Daar aangekomen werd ik vriendelijk ontvangen, omdat ik een half uur te vroeg was voor mijn afspraak mocht ik plaatsnemen in de pub. In de pub kreeg ik meteen wat te drinken, nog voordat ik mijn drinken op had was er al een andere verkoper (Maurice) die mij te woord stond en meteen de auto voorreed. Na de testrit heb ik besloten om de auto te kopen, dit werd goed afgehandeld en afgelopen woensdag kon ik mijn auto al ophalen. Ook dit was goed geregeld, omdat Maurice verhinderd was werd mijn auto overhandigd door een andere verkoper die mij goed te woord stond.

Beste Bas, Hartelijk bedankt voor uw positieve review en dat u daar uiteraard de tijd voor genomen heeft. Fijn om te lezen dat u het positieve ervaren heeft. Wellicht kunnen wij weer wat voor u betekenen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Erg goede ervaring.

Goede ervaring

Beste Rene, Hartelijk dank voor u positieve review. Wij hopen in de toekomst weer klaar te staan om u weer een goede ervaring/service mee te geven! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Eerste telefonisch contact met de verkoper.

Via-BOVAG verwacht je mensen die ter zakekundig zijn. bij het contact begon de verkoper meteen mijn auto een golf plus af te kraken. Dit is een verkoop techniek die mij tegen de haren instrijkt. Ik wil met deze zaak niet verder,

Beste meneer Wadenoijen, Vervelend om te lezen dat u het eerste contact als slecht heeft ervaren. Helaas herkennen wij ons niet in wat u omschrijft, gezien wij altijd willen kijken naar een passende taxatie. Wij vinden het daarom ook vervelend om dit te lezen. Wij hebben u geprobeerd te bellen om samen met u te kijken naar een oplossing, maar helaas zonder resultaat. Graag komen wij ook alsnog met u in contact om de mogelijkheden te bespreken. Wij zijn te bereiken op het nummer: 035-6039925 en u kunt ons altijd mailen op het volgende e-mail adres: klantencontact@autosmeeing.nl Wij hopen snel van u te horen.

Fijn geholpen en zaken gedaan

Goede nazorg en service.

2x TOP,...De aangekochte Jeep!.. en het hele verkoop proces!

Nu ik nog steeds rondrijd met een smile van oor tot oor in mijn prachtige Jeep, neem ik nu maar even een moment om onze tevredenheid over de auto maar zeker het hele verkoop proces te uiten. Het gaat vaak over,... er een goed gevoel over hebben, ..vanaf het eerste bezoek en de gesprekken met sales tot uiteindelijk het wegrijden klopte gewoonweg. Correcte zakelijke benadering, heldere communicatie, zonder enige druk, mee willen bewegen in de afleverstaat vd Jeep, afspraak is afspraak, enz.... En dat alles in een mooi bedrijf dat niet alleen goed ingericht is compleet met sfeervolle Bar, maar maatschappelijk ook oog heeft voor het milieu en goede doelen. Medewerkers van Auto Smeeing en in het bijzonder Mark Hoogendoorn, bedankt voor deze fijne ervaring! nb. Voorlopig kom ik niet meer terug want de Jeep gaat ons vele jaren plezierig rijden geven.

Beste Bosch, Hartelijk dank voor de moeite om deze positieve review te plaatsen. Wij vinden het fijn dat u deze ervaring goed en fijn ervaren heeft. Vanuit AutoSMeeing Soest wensen wij u de aankomende jaren veel rijplezier met uw Jeep. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Een heel fijn bedrijf waar ik zeker mensen aanraad om eens rond te lopen Als je opzoekt bent naar een andere auto.

Beste Aisha, Fijn dat u een positie review plaats en daar de tijd voor genomen heeft! Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer wat voor u beteken als u opzoekt bent naar een nieuwe auto. Namens Team AutoSmeeing Soest wensen wij u nog vele veilige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.