Correcte vriendelijk afhandeling

Enorm aanbod van auto’s welke allemaal mooi schoon en schadevrij Daarnaast prettige verkoper die wist waarover hij sprak , Stefan

Perfect!

Wij hebben onze auto verkocht aan smeeing! Ze boden ons de prijs die we er voor wilden hebben. Netjes en super afgehandeld!

Terzake kundig

Recht doorzee approach en terzake kundig advies. Follow up van verkoop prettig en doeltreffend. After sale service is meegaand.

Fijne koopervaring

Uitstekend geholpen door Chris en collega's. Ondanks de bizarre drukte afgelopen zaterdag snel en netjes geholpen, mijn nieuwe bedrijfsbus wordt deze week nog geleverd. Chris heeft telkens snel en correct mijn vele vragen beantwoord en meerdere offertes gemaakt om zo met een nette inruilwaarde van mijn oude bus tot een mooie deal voor beide partijen te komen. Al met al een aanrader.

fijn vrijblijvend advies en vriendelijke adviseur

Op de bonnefooi naar dit bedrijf gekomen; verrassend autobedrijf, vriendelijke ontvangst, rustig rond kunnen kijken.. Tijdens kopjje koffie gewacht op adviseur met uiteindelijk goed gevoel en goede deal naar huis. Zeer goede service van Stefan Zaal bij de afwerking tijdens het ophalen van onze auto.

Goede garage met ervaren verkopers

Heb n andere auto gekocht na een kleine electrische storing gestrand op de terugweg zijn zeer snel weer op weg geholpen. De auto is twee dagen later gerepareerd terug gebracht bij ons thuis en hebben de leenauto mee terug genomen. Kortom wat belooft word word ook waar gemaakt.

Netjes en doortastend geholpen.

Fijn dat ze de auto netjes en snel konden leveren.

Voor herhaling vatbaar

Op 7 augustus bij Chris Koelewijn van Smeeing een opel CrosslandX gekocht. We hadden nog nooit eerder een gebruikte auto gekocht. Soms zijn dingen voor verkopers vanzelfsprekend maar voor ons is dat niet altijd zo. Er zat geen antenne op het dak bij het ophalen. We kregen er alsnog eentje mee. Na een paar dagen ontdekten we dat de hoedenplank ontbrak. Deze is door Chris keurig nagestuurd na constatering dat er wel mee geadverteerd was. Ook de mattenset ontbrak. Helaas moesten we die zelf aanschaffen. Al met al viel het uiteindelijk allemaal reuze mee. Alles werd toch keurig opgelost. We zijn goed en vriendelijk geholpen door Chris. Geen druk of gehaast. De auto rijdt heerlijk en we zijn tot nu toe zeer tevreden!

Keurig en netjes op kleine puntjes na die goed opgepakt worden en waar iets mee gedaan wordt

Fijn geholpen met acceptabele inruilprijs

Fijn geholpen met acceptabele inruilprijs

Gewoon goed

Correct spontaan en houd zich aan de afspraak. Eerste reactie na aanmelding via internet , snelle reactie, keurige ontvangst bij kijken naar de auto. Gewoon doen wat je afspreekt. Goed.

super goed geholpen

ben super goed geholpen door Chris Koelewijn. ben netjes te wordt gestaan door de telefoon en ook bij het bedrijf zelf. Alle afspraken die we gemaakt hadden werden keurig netjes na gekomen. een super bedrijf bedankt Chris Koelewijn en je collega's voor de goede service

Geweldig !!

Niks dan lof over Auto bedrijf Smeeing zijn héél goed geholpen door verkoper Joey Kam zowel met de aankoop als met de aflevering van onze Renault Twingo beveel dit zeker bij een ieder aan goede vriendelijke uitleg goede service en lekkere koffie ook complimenten voor de lieve dame in de Pub. Wij zullen bij een toekomstige andere aanschaf zeker naar Auto bedrijf Smeeing gaan voor ons niet bij de deur maar zeker de moeite waard zowel in keuze van auto’s als in het vertrouwen dat je moet hebben bij een aankoop van een auto. Echt super bedankt nogmaals Joey Kam. Groetend, familie Lamers .

Goede service, komen afspraken na, snel en fijn geholpen. Kortom zeer tevreden!

Onlangs een Mercedes gekocht bij Auto Smeeing in Soest. Na de wagen online gezien te hebben, direct contact opgenomen en de volgende dag al een proefrit kunnen maken! Ook de inruil ging netjes en soepel, kortom de gehele aankoop vlekkeloos verlopen. Zeer goed geholpen door Dhr. Koelewijn en op de afgesproken datum werd de auto netjes verzorgd afgeleverd. Kortom zeer tevreden over de service en het goede contact. Zeker een aanrader.

Betrouwbaar autobedrijf

Kort geleden een gebruikte Mini Cooper uit 2014 gekocht bij Auto Smeeing. Ik ben hierbij geholpen door Chris. Nette prijs voor de Mazda MX-5 gekregen die ik ingeruild heb. Gemaakte afspraken over de levering van de Mini zijn netjes nagekomen en de auto werd keurig thuis afgeleverd. Kortom een autobedrijf waar je prima zaken mee kunt doen.

Prettig bedrijf, vriendelijke verkoper, geen poespas of bullshit verhalen, top!

Na een proefrit heldere uitleg over auto. Eerlijk verhaal en geen opdringerig gedoe. Erg fijn zaken doen.

super bedrijf

Voor de 2e keer een auto gekocht hier, dit keer bij de verkoper bas van dam die heeft ons echt zeer fijn geholpen wel was het even schrikken voor ze omdat er even heel kort een brandje was. Met afleveren ook super gedaan en zelf een fles wijn mee gekregen top service ga ze door wij komen hier graag terug.

We zijn tevreden auto bevalt goed

Tieleman keukens schrijft in zijn reklame'het kopen van een keuken moet een feestje zijn . Bij Auto Smeein is het kopen en afhalen van je auto niet egt een feestje.Je wordt bij binnenkomst netjes naar de kantine gestuurd kopje koffie en maar wachten.alles lijkt tot in de minuut geregeld. Vroeger zat je gezellig met de verkoper een halfuur aan een tafel je kwam voor je nieuwe auto. helaas dat is niet meer Verder was alles keurig geregeld

Vlot geholpen en vriendelijk personeel.

Zorgvuldig

Ik ben geholpen door Chris bij autobedrijf Smeeing. Ik ben altijd goed op de hoogte gebracht door Chris wat als klant erg fijn is. Je kan altijd je vraag stellen bij dit bedrijf en ik voel dat er ook goed geluisterd wordt naar mijn vragen. Sinds vandaag ben ik in het trotse bezit van een Mercedez-Benz en ik raad iedereen aan die van een mooie/sportieve auto houdt om een kijkje te gaan nemen bij dit bedrijf. Chris bedankt voor je hulp!

Super intake, Super auto , Details aflevering minder

Super Passat GTE bij Smeeing gekocht. Prima te woord gestaan door Chris, voor helemaal uit Groningen te komen scherp bod ontvangen zonder gedoe. Na aankoop afgesproken om de auto te komen halen ipv brengen, "dit was namelijk wel zo leuk". Helaas bij aankomst een lauwe douche, beloofde accessoires kwamen niet overeen met afspraak en er zat bij de extra tip top schoonmaakbeurt zand in de auto. Allemaal niet zo erg, maar volgende keer laat ik de auto toch liever afleveren. Daarna nog een minpuntje dat bij olie+ filter vervangen de software niet is gereset is. Hiervoor moet ik zelfs langs de dealer. Kan gebeuren. Gelukkig wordt je altijd wel netjes te woord gestaan en wordt er toch alles aan gedaan om het netjes op te lossen. Kortom in grote lijnen alles TOP. Los van deze details zeker 5 sterren.

buying a used car at Auto Smeeing with Chris Koelewijn

Recently I bought a used car offered by Auto Smeeing Soest and I am truely glad to make the decision with Auto Smeeing and especially, Chris Koelewijn. Starting the beginning he was really nice and helpfull to get my first experience (buying a car in Netherlands) through a hassle free process. He was honest and very open starting with begining of the process. He really took care of my questions and requests along the process. It's a great experience... Thanks a lot Chris Koelewijn and Auto Smeeing... I recommend everybody to have a look at Auto Smeeing and to work with Chris Koelewijn...

• Would you recommend us? Yes

Hartelijke ontvangst in een relaxte sfeer

Geholpen door Joey Kam op een uiterst professionele en zeer vriendelijke manier wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ook alle beloftes nagekomen bij de aflevering van de auto. Wij zullen Auto Smeeing aanbevelen en komen hier zeker terug. Een dikke pluim voor Joey!

Professionele en correcte aanpak

Vriendelijke verkoper, die onze vragen correct en bondig beantwoordde en de benodigde informatie bezorgde.

prettig geholpen, goede uitleg, nam alle tijd voor ons

Wij zijn zondag 19 juni 2020 gaan kijken naar een andere auto. Na wachten vanwege drukte prettig geholpen door Rick. Hij nam de tijd om ons alles te vertellen over onze keuze. De volgende dag een proefrit gemaakt en daarna besloten de auto te kopen. Vrijdag opgehaald, moesten wachten omdat de auto niet helemaal klaar was. Rick kwam ons steeds bijpraten over de stand van zaken en we hebben gedrieën een fijn gesprek gehad. Daarna bij de auto goede uitleg over de auto. Bedankt Rick voor alles en het gezellige gesprek.