Klantvriendelijk en goede service

Mark is klantvriendelijk en geeft goed advies/uitleg. Denkt met je mee. We zijn blij met onze nieuwe aanwinst.

Beste Tuyen, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heeft. Ik zal dit ook door geven aan Mark! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Top kwaliteit occasions, goede service en zeer klantvriendelijk!

Onze aller eerste keer bij Autosmeeing was super goed bevallen dus zonder twijfel terug bij hun geweest voor onze 1e elektrische occasion. En weer waren wij goed geholpen mbt de aanschaf van onze EV. Hartelijk dank voor de top service Stephan! Groetjes, Familie Pawiro uit Almere.

Beste Fila Pawiro, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Fijn om te zien en te lezen dat u het zo positief ervaren heeft! ik zal dit uiteraard ook doorgeven aan mijn collega Stefan Zaal! Wellicht kunnen wij weer meer betekenen voor u in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Prettige verkoper, auto tot in de puntjes verzorgd

Mark is een fijne verkoper. Denkt met je mee en maakt heel duidelijk dat het ook de wens van hen is om een goede auto te verkopen en een tevreden klant te hebben. Ik vond het een prettige ervaring.

Beste Rinke, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen het erg op prijs. Fijn om te lezen en te zien dat u het goed heeft ervaren bij Auto Smeeing! Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Uitstekend!

Goed geholpen door Stefan, nam de tijd om vragen te beantwoorden. Heeft zich flexibel opgesteld. Dacht goed mee.

Beste Sandia, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij stellen dit erg op prijs! Ik zal dit ook doorgeven aan Stefan Zaal. Wellicht kunnen wij weer iets voor u beteken in de toekomst. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super service

Via een vriendin(al jaren klant) bij Auto Smeeing Soest terecht gekomen, Ik kan niks anders zeggen dan super service, heel vriendelijk personeel die echt de tijd voor je neemt op een mooie locatie onder het genot van een bakkie koffie. Uitgebreid advies, ruime keus in auto's. Dus opzoek naar een nieuwe auto? Auto Smeeing is the place to be

Beste Kim, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om uw positieve ervaring met ons te delen! Wij stellen het erg op prijs dat u een positie review heeft achter gelaten. Wellicht kunnen wij weer voor u klaar staan in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Prima bedrijf!

Ik heb een knappe set velgen met banden gekocht. Communicatie voor en na de verkoop was uitstekend. Een aanrader!

Beste Maarten, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen het erg op prijs dat u het positief ervaren heeft bij ons. Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Perfecte service

Zelfs door mijn keuzestress wist Mark mij goed te begeleiden in dit traject. Ik kan niets anders zeggen dan top service!

Beste Daisy, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen dit erg op prijs. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Boven verwachting!

Mijn kind had een aanrijding , in paniek naar smering gelopen daar werd zij zo ontzettend lief opgevangen door Pieter Holthuis en Kevin Glocosa Hebben kosteloos nummerbord uitgedeukt en nieuwe houder en bevestigd Geweldig dit bedrijf! Ontroerd en dankbaar

Beste Hanneke, Harstikke bedankt voor uw mooie positieve review. Bedankt dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik hoop dat alles goed gaat met uw dochter en dat ze niet erg geschrokken is van de aanrijding! Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Mooi bedrijf met veel vertrouwen.

Fijn, net bedrijf met erg klantvriendelijke medewerkers. Alles is perfect geregeld zoals beloofd. Helemaal niet opdringerig en laat het gevoel over n auto netjes aan de klant over.

Beste Mart, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd genomen heeft om u positieve ervaring met ons te delen. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

In één woord TOP

Fijn geholpen. Twee proefritten gemaakt met twee verschillende auto's op een drukke zaterdag was geen enkel probleem. Maurice heeft ons prima geholpen , pusht niet , neemt rustig de tijd. Wat hij belooft wordt nagekomen. In het hele traject uitstekende communicatie, van geluidje bij de motor tot herstel van de bumper. Zelfs over de aflevering op lokatie werden we keurig geïnformeerd door de chauffeur hoe laat hij er zou zijn. Kortom van begin tot eind een dikke 10. Onze complimenten en bedankt voor de uitstekende service.

Beste Marleen, Hartelijk bedankt voor u mooie review, wij stellen het erg op prijs dat u een uitgebreide positieve review heeft geplaats en hiervoor de tijd genomen heeft! Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Wellicht kunnen we weer een topservice aan u aanbieden in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Top bedrijf

Net mijn 2de auto gekocht bij smeeing. Ook mijn beide autos ingeruild. Goede deals kunnen maken en komen de afspraken goed na. Top geholpen door Jasper, vriendelijk personeel!

Beste Angela, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs en wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Wellicht kunnen we weer meer betekenen voor u in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Uitstekend geholpen

Super fijne service Mark heeft mijn prima geholpen Erg mooie zaak met uitgebreide collectie auto’s Aanrader voor iedereen

Beste Desiree, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de moeite genomen heeft. Wellicht kunnen we weer meer voor elkaar betekenen in de toekomst. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Mooi bedrijf, leuke mensen.

Vandaag een nieuwe Audi a3 gekocht bij Smeeing. Er werken erg leuke mensen op de werkvloer en verkoper Mark wat een toffe gast, zorgt meteen voor een glimlach op je gezicht. Bij het ophalen van de auto ging alles goed, bij het tank station werkte de auto niet meer ( eigen schuld ) ze stonden binnen enkele minuten bij de auto om het een en ander nogmaals uit te leggen en zeiden ook direct als ik het niet vertrouwde ik meteen terug kon zodat ze de auto opnieuw zouden uitlezen. Dit hoefde gelukkig niet nu onthield ik wel de instructies. Mijn volgende auto aankoop zal zeker weten bij Smeeing zijn.

Beste Ron, Hartelijk bedankt voor u uitgebreide positieve review! Wij stellen dit erg op prijs. Hopelijk kunnen wij weer meer voor u betekenen in de toekomst. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Fijne en relaxte verkoper, jammer dat niet alle afspraken zijn nagekomen

De koop van de auto ging erg fijn en relaxt. Er was afgesproken om voor de aflevering direct een onderhoudsbeurt uit te voeren, deze was helaas niet uitgevoerd. Wel direct netjes opgelost, we kunnen terugkomen voor het onderhoud wanneer de auto daar werkelijk aan toe is. Verder hadden we direct een motorstoring te pakken de eerste dag. Ik snap dat je sommige dingen niet altijd kan zien aankomen, maar is toch jammer. De volgende ochtend kwam ik erachter dat HV-accu van de (hybride)auto niet opgeladen was, na een nacht aan de lader te hebben gehangen. Hier zal dus ook nog verdere diagnose naar gedaan moeten worden. Al met al niet geheel ontevreden, de verkoop en afhandeling van storingen bevalt tot nu toe namelijk erg goed, maar heb er jammer genoeg toch geen zorgeloos gevoel aan overgehouden.

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor u review. Fijn dat u het toch positief heeft mogen ervaren bij ons! Wij stellen het erg op prijs dat u uw mening met ons deelt, hier kunnen wij weer mee aan de slag! Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe en wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Geweldige service

Fijn personeel goede uitleg alles wat besproken is wordt ook uitgevoerd

Beste Julia, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze positieve review te plaatsen! Dit stellen wij erg op prijs. Fijn om te lezen dat u het goed ervaren heeft bij ons. Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst. Wij wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goed!

Mijn ervaring bij smeeing voelde goed en vertrouwd.

Beste Samira, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd voor om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen het erg op prijs dat u het zo ervaren heeft! Namens Auto Smeeing wensen wij u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Eigenlijk geen enkele klacht, wel een opmerking. Zie hieronder

Mijn opmerking bij de aflevering. Afspraak was dat een deukje zou zijn weggewerkt en de auto zou een pollishbehandeling krijgen. Beide waren niet gebeurd. Ook is geconstateerd dat nog modder onder de drempels zat. Zeker niet wat we gewend zijn bij jullie. Joey heeft dit netjes opgepakt en gezorgd dat dit toch gedaan gaat worden. De rest van de afspraken waren conform. Onze behandeling door Joey hebben wij als prima en deskundig ervaren.

Beste Boerman, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs. Namens Auto Smeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super service

Afgelopen zondag ben ik super geholpen door Dean Winters. Een verkoper die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Ik kwam met een auto om in te ruilen en nadat hij een ritje had gemaakt kwam hij met een goed voorstel. Uiteindelijk heb ik een VW Tiguan allspace aangeschaft en daar ben ik zeer tevreden over. Dean snapt dat een auto kopen niet hetzelfde is als het kopen van een warm broodje. Hij nam de tijd, dacht met me mee en was erg behulpzaam. Mijn ervaring samengevat ; Mooi bedrijf, veel keus aan mooie auto's en een top medewerker. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Beste Jim, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs! Namens AutoSmeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Uiteindelijk erg prettig

Het binnen lopen zonder afspraak was geen succes. Meerdere keren door gestuurd naar iemand anders (jongen achter de balie kwam ook niet gastvrij over) en uiteindelijk niet geholpen. Een dag later op afspraak terug gekomen, waarna alles erg prettig verliep. Leuk en duidelijk contact met de verkoper (credit voor Mark) en iedereen die ik vanaf toen ben tegen gekomen was erg gastvrij. Uiteindelijk een onwijs leuke auto gekocht, die ook nog eens op verzoek eerder klaar kon zijn. Aanrader, maar maak van te voren een afspraak!

Beste Jade, Hartelijk dank voor uw feedback en positiviteit. Wij stellen dit erg op prijs! Wij gaan aan de slag met de feedback die u gegeven heeft! Auto Smeeing wenst u in ieder geval veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Wageningen Auto Smeeing Soest B.V.

Zeer correcte samenwerking en fijne service

Ik heb tweedehands velgen gekocht voor mijn Tesla en deze waren volledig zoals omschreven. Jordi was zo vriendelijk om de velgen te verwisselen en mijn ruitenwisser vloeistof bij te vullen ook al maakte dat geen deel van de deal. Dit zijn kleine extra's die het zo veel fijner maken zaken te doen. De communicatie en het maken van een afspraak liep ook erg vlot. Doe zo verder!

Beste Maxim, Hartelijk bedankt voor u positieve review en dat u hiervoor de tijd heeft genomen uiteraard. Wij namens AutoSmeeing Soest wensen u veel veilige kilometers en veel rij plezier. Vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Dikke 10, Mark bedankt voor je inzet!

Gewoon een duidelijk en transparant bedrijf.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor u positieve review en dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij als AutoSmeeing Soest wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Vriendelijk personeel dat je even moet zoeken

Autos autos autos. Autos zat, maar het personeel moet je even zoeken. Op de begane grond vind je vooral een hoop autos, maar geen personeel. Ik heb een paar minuten rondgehangen bij de autos, verwachtende dat iemand me wel komt opzoeken. Allemaal mooie, luxe autos die er goed uitzien. De keuze is reuze, al zijn ze wel flink ingeparkeerd. Ik vermoed dat als je een proefrit wil maken, dat je dit zeker wel op afspraak moet doen gezien de autos naar mijn fantasie niet makkelijk uit te "graven" zijn. -- Ohja, ik zoek personeel - er is nog steeds niemand. Gelukkig wist een vriendelijke TV en een serie navigatie-bordjes met pijlen mij te wijzen naar een plek waar je koffie kan halen en waar het personeel potentieel rond hangt. Na een proefrit en een beetje onderhandelen over kleine details zijn we tot een koopovereenkomst gekomen. Smeeing heeft me heel lief gratis activering van Apple Carplay gegeven bij de auto. De aflevering en eventuele nazorg moet nog blijken, maar tot nu toe is mijn ervaring met Smeeing positief. Als ik heel kritisch moet zijn, zou een verbeterpunt zijn dat tenminste 1 iemand gewoon beneden aan te spreken is. Gezien dit het ergste is wat ik heb te melden, is Smeeing verder een aanbeveling wat mij betreft. De gratis luxe koffie en goede zitplekken zijn wel een groot pluspunt. Je wordt niet in de hoek gezet op stel goedkope houten stoelen, of in een klein kil kantoortje. Dat mini cafeetje sprak mij wel aan. Indien mogelijk zal ik mijn review updaten wanneer ik de auto voor de deur heb staan.

Beste Troby, Hartelijk bedankt voor u tijd om uw ervaring en positieve review te plaatsen/delen. Fijn om te horen dat u AutoSmeeing Soest goed ervaren heeft. Hopelijk kunnen wij meer voor u betekenen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Autosmeeing Soest.

Ik heb de hulp van Mark als zeer aangenaam ervaren bij het aanschaffen van mijn bedrijfswagen

Ik was opzoek naar een bedrijfswagen Mark heeft ons goed in het proces begeleid bij het maken van de juiste keuzes en afspraken voor een goede deal zeer spontaan en eerlijk persoon die zijn vak kent.

Beste Efraim, Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat u uw bezoek goed heeft ervaren en de juiste begeleiding gekregen heeft. Wij wensen u namens AutoSmeeing Soest veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.

Zeer slechte nazorg

Auto gekocht op zondag 5 december. Wij wisten waar we naar op zoek waren en hadden al meerdere auto’s gereden. Als Smeeing wil verkopen zijn ze correct en snel. Na een proefrit, auto gekocht. Week later 11 december konden we hem ophalen. Auto zou gepoetst klaar staan. Helaas was dit niet het geval. “Gemiste kans” hiervoor in de plaats zou de tank gevuld? worden. Half uur later kregen we de sleutels en succes ermee… O ja.. de originele Ford automatten zouden in de komende week thuis bezorgd worden. Inmiddels is het 5 januari en nog steeds geen matten. We hebben een mail gestuurd waar snel ,in hun straatje, op is gereageerd en er is nav onze “klacht” 1x geprobeerd te bellen. Daarna is er geen poging gedaan om nogmaals te contact met ons op te nemen. Service is ver te zoeken, als de auto is verkocht lopen ze niet meer zo hard voor de klant.

betrouwbaar

Begin van de week op 03-01-2022 mijn tweede auto bij Smeeing gekocht weer super netjes geholpen door verkoper Joris Daams

Beste meneer Schut, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een positieve beoordeling te geven. Hartelijk dank hiervoor. Wij wensen u veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Marissa van AutoSmeeing Soest.