Klantvriendelijk!

Zeer tevreden over de vriendelijkheid van het personeel. Ik werd erg vriendelijk geholpen en ze zijn ook erg beleefd. Mijn complimenten! Mijn enig aandachtspunt is dat er sneller op berichten gereageerd mag worden ;))

Prima aankoopervaring!

Nadat dochter en schoonzoon enkele weken geleden na een proefrit hun eerste auto bij Smeeing hadden aangeschaft, zag ik een Polestar 2 staan waar ik gelijk verliefd op werd. Toen zij de afspraak maakten om hun auto een week later op te halen heb ik gelijk een proefrit geregeld voor diezelfde dag. De Polestar stond bij aankomst al keurig klaar, de afspraken en prijs en ook de inruilprijs voor mijn huidige auto waren in de week ervoor netjes per e-mail doorgenomen en bevestigd en na een geslaagde proefrit hoefde e.e.a. dus alleen nog maar even te worden getekend. De proefrit op zaterdag beviel uitstekend en de dinsdag daarna kon ik de auto ophalen in Soest. Bij aankomst was alle papierwerk al keurig in orde. Afspraken en garantiebepalingen werden bij een kopje koffie nogmaals netjes doorgenomen en zelfs werd nog even (zonder dat ik hierom had gevraagd) snel een aanhanger kentekenplaat gemaakt omdat de verkoper hoorde dat ik regelmatig een aanhangertje gebruik. Super! Aardige bijkomstigheid: Ik als oud-inwoner van Soest, die oprichter Jan Smeeing nog kende toen hij pas was begonnen in 1967, maar er nog nooit een auto had gekocht, kocht net als onze dochter en schoonzoon binnen 1 week 2 auto's bij Smeeing terwijl ik zelf al dik 40 jaar niet meer in Soest woonachtig ben. Mark, hartelijk dank voor de vriendelijke wijze en heldere uitleg voor beide verkooptrajecten.

Beste heer Mulder, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Mark en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing Soest

Geweldig geholpen!

Vanaf de eerste dag dat mijn ogen op een mooie Mercedes gla viel werd ik met al mijn vragen direct en netjes geholpen. Capabele verkoper (Chris) die er voor gezorgd heeft dat ik gewoon online de Gla kon kopen. Na ongeveer 2 weken rij ik al rond met mijn mooie Mercedes gla. De auto rijdt en ziet er ook picobello uit. Keurig en netjes op tijd (Gerrit) bij mij thuis afgeleverd. Klasse bedrijf. Compliment aan jullie personeel.

Beste Sylvano, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing

Betrouwbaar bedrijf met veel keuze en goede service

Prettig bedrijf om heerlijk vrijblijvend auto’s te vergelijken. Enig punt van kritiek is dat door de grote drukte een verkoper wel eens vergeet terug te bellen terwijl dat beloofd is. Dat is echter door Glenn Mooi uitstekend opgepakt en zo zijn we uiteindelijk eigenaar geworden van een prachtige Volvo XC60 met 35.000 km op de teller. Keurig afgeleverd met 2 jaar garantie. Gelijk ook de verzekering met 5 jaar dekking van de aanschafwaarde bij diefstal of total-loss genomen.

Beste heer Vonk, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. . Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Glenn Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing Soest

Een goed ervaring

We hebben een goede ervaring met Smeeing. Mede omdat er niet de juiste oplader was geleverd en het display/ navigatie niet juist was ingesteld. Na telefonisch overleg met (Erik)de verkoper, kwam hij het de volgende dag op mijn werk leveren en heeft ook de instellingen veranderd. Dat noem ik nog eens service!

Beste heer Kooistra, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing soest

Vriendelijk, begripvol en vertrouwd

Bijzonder goed geholpen door 2 mensen, ik stond op het deck om te kijken en een jongeman die daar aan het werk was kwam gelijk kijken of hij me ook helpen. De auto waar ik interesse in had was toch niet helemaal wat ik zocht en zo waren we op een Volkswagen up gekomen. Ik ben thuis nog even gaan zitten en kwam achter een hele andere soort gelijke auto de Skoda citygo die was nog net iets nieuwer en het uiterlijk trok mij goed. Helaas had ik geen tijd om te komen op de dagen dat de eerste man ons geholpen had dus ik kwam een andere avond terug waar ik door Mark werd geholpen. Ik vertelde hem intresse te hebben in de citygo dus hij reed hem gelijk even naar binnen omdat het donker buiten was waar we hem goed konden zien. We kwamen er snel uit en hun hadden begrip voor mijn situatie. Ik had m’n auto in de prak gereden waardoor ik nog even moest wachten op het geld van mijn auto. Ik ging de auto afgelopen vrijdag ophalen en alles is volgens afspraak. Enorm blij mee en een goed gevoel bij. Heel erg bedankt!

Beste Tessa, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkopers. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing Soest

Probleemloze overgang naar bijna nieuwe auto.

Goede ervaring bij de aankoop van een half jaar oude plug-in met weinig kilometers op de teller. Weliswaar de hoofdprijs, maar daar stond een zeer redelijke inruilwaarde tegenover. Gezien de huidige lange wachttijden voor PHEV's tevreden met de aankoop. Ondanks drukke tijd rond oud en nieuw binnen een week geleverd. Klein minpuntje: bij het openen van de motorkap bleek de luchtinlaat onder de voorruit helemaal vol herfstbladeren...

Een prima ervaring met dit bedrijf

Alle afspraken werden keurig nagekomen en de aflevering gebeurde keurig op tijd. De koffie is prima.

Beste Dick, Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing Soest

Fantastisch

Ik Heb een auto bij Smeeing gekocht en mensen wat een betrokkenheid van zowel de verkoper als de fiancieerings afd. echt in 1 woord geweldig!. je wordt heel goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en ze regelen alle zaken er omheen zoals verzekeing pechhulp overschrijven etc! te veel om op te noemen... Ik ben dan ook zeer tevreden met deze aankoop. ohja! wat dacht je van garantie, ook weer super geregeld. Naar deze Automobielbedrijf ga je met plezier heen, en de koffie staat ook altijd klaar. Echt een topzaak!!!

Beste Herman, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. graag tot een volgende keer! Met vriendelijk groet, Sarah van auto Smeeing soest

Friendly staff that are there to help you

We worked with Mark who was friendly, helpful, and patient. No pressure sales tactics. We felt comfortable exploring all of the many cars on site.

• Would you recommend us? Yes

Dear christopher, Thank you very much for these kind words, also to our salesman Mark It was a pleasure doing business with you and we wish you many safe kilometers. Kind regards, Sarah Auto Smeeing Soest

rare gang van zaken (update)

Na een eerste moeizame ontmoeting heeft auto Smeeing haar best gedaan om tot een goed voorstel te komen voor de inruil en aankoop van een mooie BMW 5-serie. Mijn aanpak zou zelf anders zijn geweest, maar dat kan verschil van inzicht zijn. Ben in ieder geval blij met het resultaat. Dank Auto Smeeing

Geweldig bedrijf en goede zorg voor de klant

Ik ben de gelukkige eigenaar van een nieuwe Peugeot 5008. De verkoper (Joey Kam) heeft me erg goed geholpen tijdens het gehele verkoopproces tot aan levering. De communicatie was altijd goed, open en transparant. Ik zou zo weer een auto kopen bij Auto Smeeing!

Beste Rutger, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze uitgebreide positieve review achter te laten. Auto Smeeing stelt dit erg op prijs. Wij wensen u veel veilige kilometers toe met de Peugeot 5008. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Zorg op maat

Vandaag vanuit Den Haag onze Volkswagen Golf Station opgehaald. Alles was goed geregeld, fijne professionele gezellige persoonlijke benadering. Alle vragen werden beantwoord, ruim de tijd gekregen. Heel fijn. Blij naar huis met een hele mooie fijne auto die er heel mooi uit ziet maar ook nog eens goed rijdt. Vertrouwen in de toekomst, wat fijn is na wat vervelend auto-ervaringen.

Beste MS, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om een uitgebreide positieve review achter te laten. Auto Smeeing stelt dit erg op prijs. Wij wensen u veel veilige kilometers toe en hopen u weer te mogen ontvangen in onze showroom in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Wederom een fijne auto .

Na onze vorige auto zijn we ook deze keer weer bij auto Smeeing terecht gekomen . Hierbij zijn we zeer netjes geholpen door Mitchell van Loon. Toen we vandaag onze nieuwe auto op kwamen halen stond deze al netjes klaar , en is de afhandeling in alle tevredenheid verlopen. Mitchell bedankt !! Martin & Saskia

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor het achter laten van een positieve review. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe met de aanschaf van uw nieuwe auto. Hopelijk kunnen wij in de toekomst u onze service weer aanbieden. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Enorm fijn autobedrijf!

Door Maurice zijn we geadviseerd in de aanschaf van twee zakelijke auto’s. Een beetje senioriteit komt dan goed van pas. Maurice heeft goed meegedacht en weet echt waar hij het over heeft. Modificaties waren binnen een week geregeld; daar wordt je blij van! Daarnaast een hele nette inruilprijs geboden voor twee oudere auto’s. Wij hebben voorlopig weer een vast adres gevonden!

Beste Geert, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om een uitgebreide positieve review achter te laten. Wij als Auto Smeeing stellen het erg op prijs en wensen u veel veilig kilometers toe! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen bij ons in de showroom. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Uitmuntend

Ben zeer goed geholpen, alles netjes uitgelegd van A-Z. Een bedrijf dat je bij binnenkomst gelijk welkom laat voelen, en een goede service bied. Nemen telefonische snel op en hun administratie afdeling kun je snel en eenvoudig met al je vragen terecht. Zou iedereen aanraden om bij Auto Smeeing hun auto te kopen. Toppers!

Van verkoop tot en met aflevering van een hele fijne ervaring

Joris heeft ons tijdens de verkoop en de uiteindelijke aflevering heel goed geholpen. Zijn collega’s hebben achter de schermen ook alles mbt de nieuwe auto perfect geregeld. We zijn via de mail goed op de hoogte gehouden en bij de aflevering was alles wat beloofd was ook echt voor elkaar. Heel fijn om mee te maken dat er dus ook autobedrijven zijn die hun verhaal ook echt waar maken en waar service heel serieus wordt genomen. Wij zijn erg blij met de nieuwe auto en willen Smeeing zonder twijfel aanbevelen.

Beste Freddy, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide positieve review. Auto Smeeing Soest stelt het erg op prijs. Wij wensen u veel veilige kilometers toe en wellicht zien wij u weer in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super! Mitchel is echt top

Tweede keer mijn auto gekocht en ingeruild. De persoonlijke touch die Mitchel geeft is echt uniek en houd me bij Smeeing. Absolute aanrader

Beste Rogier, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review achter te laten. Auto Smeeing stelt dit erg op prijs. U positieve review zal ik ook doorgeven aan Mitchell van loon! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Amazing service and experience

Auto Smeeing provides really personal approach, understanding personal needs and budgets. Every test drive organised without prior appointments, just amazing. Special thanks to Mark for all his efforts, guidance and help.

• Would you recommend us? Yes

Dear Alex, Thank you very much for your lovely positive review. Auto Smeeing appreciates this enormously, I will also pass this on to Mark. Auto Smeeing wishes you many safe miles. Kind regards, Marissa from Auto Smeeing Soest.

Top, dank voor de afhandeling van de aankoop van onze nieuwe auto!

In eerste instantie vond ik het vervelend om van te voren een afspraak te maken om langs te komen. Dit ben ik uit het verleden niet gewend, echter begrijp nu waarom. De verkoper, in dit geval Joey Kam, had en nam echt de tijd voor een informatief gesprek. Wat Joey niet direct wist, zocht hij het ter plaatse uit of liet het binnen 24 uur per mail weten. Buiten bijzondere klantvriendelijkheid werd er meegedacht in oplossingen en zijn alle afspraken, ook na de koop, nagekomen. Chapeau met in het bijzonder dank aan Joey.

Beste Adrie, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze uitgebreide positieve review achter te laten. Fijn om te lezen dat u het zo goed ervaren heeft bij Auto Smeeing. Auto Smeeing stelt het erg op prijs. Ik zal dit ook doorgeven aan Joey Kam. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goede, snelle service en vooral goede communicatie.

Ik ben bij Auto Smeeing zeer fijn geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Bij elke stap was de communicatie helder en mijn contactpersoon makkelijk te bereiken. Van het eerste contact was het prettig en was de service uitstekend. Kan ze alleen maar aanbevelen!

Beste Dominique, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om een positieve review achter te laten. Auto Smeeing stelt het erg op prijs! Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goede service en afhandeling

Offerte aangevraagd via web, informatie opgevraagd door zaak om foto’s te sturen gedaan goede inruilprijs via telefoon daarna afspraak gemaakt voor proefrit gelijk verkocht en andere auto aangeschaft.

Beste Patrick, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heeft. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Vriendelijke en professionele Service..!!

We hebben ervoor gekozen om 2,5 vanuit Het zuiden naar Soest te rijden omdat bij auto Smeeing de mooiste Outlander stond met de beste opties en km. Eenmaal aangekomen zie je pas hoeveel auto’s er op voorraad zijn en hoe groot de zaak is. We zijn heel fijn geholpen door Mark en zijn collega’s. Er wordt alle tijd genomen om rustig je wensen te bespreken, daarnaast kregen we meer dan schappelijke inruil op onze oude auto. Wij gaan nu genieten van een fantastische nieuwe auto en zullen in de toekomst zeker weer het stuk rijden…:-)

Beste Mike, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze positieve review achter te laten. Fijn om te horen/lezen dat u blij bent met de aanschaf van uw nieuwe auto! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Positief verrast!

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van Auto Smeeing gehoord en ging na het lezen van een aantal positieve en negatieve reviews toch met wat gemixte gevoelens hun kant op. Ben bij aankomst vriendelijk ontvangen en redelijk snel geholpen. Je wordt bij de receptie doorverwezen naar de Pub, waar je de verkoper ontmoet en tevens alles bespreekt. Persoonlijk is dat niet mijn ideale omgeving om daar zaken te doen terwijl je omringt bent met alle andere kopers maar ieder zijn ding. Bij aflevering was de auto netjes gewassen en zoals afgesproken lagen er nieuwe automatten in. Er bleken 3 banden toe te zijn aan vervanging en zonder gedoe en gezeur reed ik weg met 4 nieuwe sloffen! Het personeel is vriendelijk, proberen altijd met je mee te denken en de service is top. Ben met een glimlach in mijn nieuwe auto gestapt en heerlijk weggereden. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je een andere auto wilt kopen!

Beste Patrick, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om u ervaring met ons te delen. Fijn om te lezen dat u het goed heeft ervaren bij ons. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe met u nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Een hele fijne ervaring.

De eerste kennismaking is in het café, wat er gezellig en welkom uitziet. Er is niet altijd iemand aanwezig (dat is een minpuntje), het was dus wel even zoeken wie of waar ik moest zijn, maar Mark kwam al snel om de hoek kijken en was daarna wanneer nodig snel aanwezig. Hij reageert snel op mailtjes, het was een zeer goede ervaring. Voor het eerst dat ik er alleen op uitging om een auto te kopen en dat is goed uitgepakt. Dank je wel Auto Smeeing.

Beste Louise, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om u ervaring met ons te willen delen. Wij stellen het erg op prijs dat u het positief heeft ervaren bij ons. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers met u nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.