Tevreden met de auto, niet met het bedrijf.

Eerste oriënterend gesprek voor een Volkswagen Polo was al vrij opdringerig met of ik wel zou gaan kopen of niet. Toch een prijsopgave laten maken omdat de auto de opties had die ik wilde en aangegeven had dat ik niet direct zou gaan beslissen. 2 dagen daarna mijn eigen auto particulier verkocht (hun inruilprijs was lachwekkend) en direct een vervolg afspraak + testrit gepland op dezelfde dag. Onderhandelen heeft bij hun geen enkele zin. Zij zeggen dat zij een policy hebben dat er aan de autoprijs niks af valt te halen. Daarin tegen doen ze alsof ze je heel veel korting geven op het pakket wat je erbij kan/moet nemen met garantie, "beurt" en afleverinspectie etc. Schrik niet, maar hier vragen zij 800 euro voor waar het bij de meeste rond de 400/500 ligt. Zij hebben hier dus mega veel marge voor dus hou daar rekening mee en betaal nooit meer dan ongeveer 400 euro voor het pakket. De service en manier van onderhandeling was zo danig slecht en niet meedenkend dat het gevoel voor de auto eigenlijk al minder werd maar na lang wikken en wegen toch besloten om de auto te kopen. Ik kom er tenslotte voor de auto en de service en onderhandeling moest ik gewoon snel vergeten. Op de dag van ophalen stond de auto netjes buiten klaar. Verwacht niet teveel van dit bedrijf dat ze beetje met gevoel de sleutels geven of nog wat uitleg krijgt. Dit kan je vergeten. Ik kreeg de sleutels voor me neus gegooid, kon hem buiten ophalen, handtekening zetten en meneer de verkoper was weer verdwenen. Daar waar je bij een goede garage/dealer nog wat uitleg of iets erbij krijgt (al is het maar een sleutelhanger van het merk voor het gebaar) aangezien je nou eenmaal geen broodje van een paar euro koopt. Maar ook dit moest ik maar snel vergeten. Met de auto ben ik helemaal blij, maar de service is zeer slecht. Je bent een nummertje voor ze en dat voel je, waarbij ze vooral niet willen dat je teveel vraagt maar gewoon de auto koopt en vooral snel weer weggaat.

Beste meneer Kenbeek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Uw mening en ervaring is belangrijk voor ons. Het is totaal niet het beeld dat wij willen achterlaten bij onze klanten. Sterken nog wij herkennen ons bedrijf niet in deze review. Daarom wilde ik graag uw ervaring horen om het daarna intern te bespreken. Maar helaas blijkt het na 1 keer kort contact te hebben gehad waarbij we hadden afgesproken zaterdag dit te bespreken. Is het mij niet gelukt u aan de telefoon te krijgen. Het lijkt erop dat u mijn nummer heeft geblokkeerd Met het door u tegen gereduceerd tarief bijbestelde Bestbuy pakket heeft u o.a. maar liefst 12 maanden garantie i.p.v. standaard 6 maanden BOVAG. Mocht er in deze 12 maanden toch iets zijn met de auto, dan zorgen wij dat u compleet wordt ontzorgd. Natuurlijk bepaalt u zelf als klant of u het pakket wil bijbestellen. Ik kan wel zeggen dat ruim 85 % van de klanten die bij ons een auto koopt het pakket afneemt. Wellicht kan u ons alsnog even bellen of mailen zodat we uitgebreid alle voordelen van het door u aangeschafte Bestbuy pakket kunnen doornemen. Ik ben het beste te bereiken op telefoonnummer 035-6039999 of op klantencontact@autosmeeing.nl Wij wensen u verder nog veel veilige kilometers met uw mooie Volkswagen Polo! Anita van Autosmeeing

Wij hebben reeds meerdere auto's bij Auto Smeeing naar tevreden gekocht. Dit keer heeft verkoper Elwin Loman ons geholpen. Hij is zeer deskundig en neemt alle tijd om alles goed uit te leggen. Afgelopen maandag mochten we dan onze BMW 320 Touring ophalen. De auto stond gepoetst en al helemaal klaar. De auto rijdt fantastisch en wij zijn er super blij mee.

Beste Mirella, Bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met de auto en veilige km`s. Met vriendelijke groet, Team AutoSmeeing

Veel keuze, iets meer service mag wel.

Mijn oog laten vallen op een blauwe VW Golf van 2017 of een grijze van 2017. Afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit met de blauwe. De blauwe auto was keurig voor ons klaargezet. Na een kopje koffie en een gesprekje met de verkoper de auto goed bekeken. Maar daar de verkoper druk was (zondag en collega's op vakantie) het pand ingegaan om de grijze te bekijken. Die stond me eigenlijk meer aan. Gevraagd voor een proefrit en de auto werd naar buiten gereden. Proefrit gemaakt en wat een fijne auto. Deze grijze moest het worden, paste ook beter qua prijs. Verder gesproken en de auto mondeling gekocht. De in te ruilen auto had ik niet bij me, maar wel foto's. Deze op de Whatsapp gezet. Dag later keurig de offerte op de mail. Lage inruilprijs voor de oude auto. Geen onderhandeling mogelijk. Toch gekocht zonder de Best Buy garantie van €895,-. Jammer dat de auto dan wel heel basic wordt afgeleverd, met nieuwe APK, maar geen nieuwe voorbanden, maar gebruikte. Jammer. Als dit soort zaken beter geregeld worden is dit een top-garage met fijne verkopers en een mooi aanbod.

Vervelende ervaring

Tijdje terug bij auto Smeeing geweest om een auto te bezichtigen. Auto had beschadigde velgen en die konden niet hersteld worden en er kon absoluut niets aan de prijs worden gedaan. Ook de inruil konden we niet uitkomen omdat we verplicht een best buy pakket moesten nemen van 800 euro. Het kwam er dus op neer dat we geld moesten bij betalen om een auto in te kunnen ruilen. We konden ons niet echt vinden in de manier van handelen van Smeeing, we zijn dus weg gegaan. 1,5 week na bezoek belde Auto Smeeing terug. Of we als de velgen hersteld worden we nog interesse hadden. Na lang nadenken toch afspraak gemaakt om de auto aan te kopen. Gister de auto opgehaald en hij stond er inderdaad super netjes bij met herstelde velgen, volle tank en gepoetst. Super blij met de auto tot nu toe, blij dat dat alsnog is opgelost. Echter vind ik nog steeds dat de klantvriendelijkheid en verkooptactiek wel een puntje is waar aan gewerkt kan worden. Hopelijk kan ik nog lang vooruit met mijn nieuwe auto!

Beste Daisy, Fijn dat alles naar tevredenheid opgelost is. Wij wensen je veel plezier met de auto en veel veilige km`s. Anita van AutoSmeeing

Uitstekende service en ruime aanbod

Op 21 mei een prachtige Ford Focus bij Auto Smeeing gekocht en we zij heel tevreden over deze bedrijf: ruime aanbod, goede prijzen, en uitstekend service. We hebben daar drie auto's geprobeerd voor dat onze keus naar de Focus ging en we werden nooit onder druk gezet om snel een keus te maken. We werden geholpen door Joey Kam en het ging geweldig: erg aardig en ttent, meedenkend, reageert snel op berichten, hij zet je niet onder druk en hij is super commerciel. In conclusie, Auto Smeeing is een absoluut aanrader.

Beste meneer Di Mauro, Bedankt voor de mooie review. Wij wensen u veel veilige km`s. Team AutoSmeeing

Ongekend

Via internet kwamen wij in contact met dit bedrijf. We hadden een leuke auto gezien die we wilden kopen, echter wonen wij in het uiterste zuiden van het land en hadden geen tijd om Soest te rijden. Vanaf de eerste interesse onzerzijds was er een uitstekend contact met de verkoop. Wij kochten de auto volledig ongezien omdat we volledig vertrouwen in dit bedrijf hadden. Er werd een aflever afspraak gemaakt en daarop ontvingen wij van de chauffeur een berichtje wanneer hij er zou zijn. Ergens onderweg kregen we nogmaals een berichtje met de exacte tijd die ook correct was. De auto werd keurig afgeleverd en deed voor de volle 100% aan onze verwachtingen. Een week later was er een klein euvel aan de wagen welk door een plaatselijke dealer opgelost is en de rekening ging keurig naar Smeeing. We zijn ondertussen met de auto naar Zuid Frankrijk gereden en zijn werkelijk super tevreden. Prima auto die aan alle verwachtingen voldoet, uitstekende garage met excellente service. We bevelen dit auto bedrijf van harte aan!!!

Beste Helmut, Bedankt voor de mooie review. Wij van Team Autosmeeing wensen jullie veel veilige km`s toe. Met vriendelijke groet, Autosmeeing

Niet lang de deur

Op zoek naar een andere auto met een specifieke wens, kwamen we bij Auto Smeeïng terecht. Voor ons toch een kleine 2 uur rijden. Van te voren foto's gemaakt van onze auto die we in wilde ruilen. Hier een eerlijke goede inruilprijs voor gekregen. Auto die we kochten had een een paar puntjes maar was keurig verholpen bij het ophalen. Tevreden over het contact en afhandeling van deze koop.

Eerlijke onderhandeling en prima service.

Inmiddels onze 4de auto bij Auto Smeeing gekocht, dus de oude ook daar weer ingeruild. Aan beide kanten eerlijk over de prijs gesproken, dus snel tot elkaar gekomen. Ook de backorder netjes afgerond en op vragen per mail een snelle reactie. Weer veilige kilometers maken en tot over een aantal jaar. Bedankt Auto Smeeing-team !!

Fijn bedrijf met vriendelijk personeel

In april heb ik mijn nieuwe auto bij Auto Smeeing gekocht. Soest is voor ons niet in de buurt (we komen uit Zeeland), maar toch besloten de rit te maken. Achteraf gezien geen spijt van gehad! Het contact en de onderhandeling waren prettig. Bij het ophalen van de auto wat langer moeten wachten i.v.m. drukte (ondanks een afspraak), maar dat mocht de pret niet drukken :-) De auto had geen automatten, deze zijn besteld en zouden later nagestuurd worden met de post. Dit heeft ruim drie weken geduurd, maar uiteindelijk zijn ze netjes binnengekomen. Een week na het leveren werden we gebeld om te vragen naar onze ervaringen. Ik rij met veel plezier in mijn nieuwe auto en zal bij een volgende auto ook zeker weer aan Auto Smeeing denken!

Prima bedrijf met kundig en vriendelijk personeel

Via zoeken op internet zijn we bij Smeeing in Soest terechtgekomen. Het bedrijf was de lange rit vanuit Twente zeker waard. We zijn vriendelijk en professioneel geholpen door verkoper Joey Kam. Hij nam alle tijd onze vragen te beantwoorden en ons uitleg te geven. Daarnaast was de prijs- kwaliteitsverhouding van de door ons gekochte auto (Hyundai Kona electric) dik in orde.

Positief verrast

Voor het eerst een auto gekocht bij een bedrijf niet bij ons in de buurt. Toch twee uur rijden. Afspraak gemaakt voor een proefrit. Groot bedrijf. Je wordt door gestuurd naar hun pup (ook in corona tijd) je kunt een kojjie nemen. Auto stonf netjes klaar. Echter de accu was leeg. Auto gestart en proefrit gemaakt. Besluit genomen om de auto te kopen. Gekozen voor best buy online pakket. Auto wordt thuis afgeleverd. Nog wat extra’s besteld (trekhaak en cruise controle). Na aflevering blijkt de cruise controle niet na behoren te werken. Moeten meerdere keren inschakelen en Cruisecontrole gaat er van zelf af. Gebeld met klantenservice en afgespraak gemaakt wanneer ze de auto komen ophalen. So far alleen maar positief over het Smeeing auto’s en beveel dit autobedrijf van harte aan.

Jammer voor de nazorg.

Vorig jaar juni mooie skoda octavia rs gekocht niks mis mee op 1 dingetje na. tijdens het rijden hoorde ik een irritant geluid en omdat soest een beetje ver ligt voor mij heb ik een plaatselijk garagebedrijf laten kijken wat het was, euvel was dat 1 remschijf niet meer goed was en de remblokken zagen er ook niet meer uit. heb een foto toegestuurd van de remschijf en blokken maar geen reactie ontvangen van smeeing, ook een paar keer gebeld maar werd telkens gezegd dat ik gebeld zou worden door de werkplaats. Toch maar zelf laten vervangen aan beide kanten. jammer!

Professioneel, attent, open en eerlijk

Op basis van alleen foto's al een eerlijke inruilprijs voor onze auto gekregen. Goed ontvangen door Mark Hoogendoorn voor een proefrit en hij heeft ons ook eerlijk en attent begeleid bij de aankoop van onze nieuwe auto. Toen we de auto kwamen afhalen, stond Mark klaar om ons te ontvangen. Hij heeft de overschrijving van de oude en nieuwe auto uitstekend uitgevoerd. Kortom niets dan lof voor de wijze waarop wij door Autobedrijf Smeeing zijn ontvangen en de aankoop van onze nieuwe auto is verlopen.

Leuk autobedrijf.

Heel leuk geholpen. Een leuk en gezellig autobedrijf Alles was goed geregeld voor een nette prijs

Prima geholpen. Ook de mankementen, die achteraf waren geconstateerd prima verholpen. Vervangende auto die klaarstond. Geen minpunt kunnen vinden. Dus een 1 als review is bespottelijke, en niet op z,n plaats.

Fantastisch!

Het is een heel mooie autobedrijf en ben heel goed geholpen door Joey Kam! Hij heeft alles goed uitgelegd en was zeer professioneel. Als ik weer een nieuwe auto wil kom ik hier zeker terug!

Super goed geholpen

Goede inruilprijs gehad voor mijn oude auto en met de golf die ik daar gekocht heb bleek een.led lamp kapot te zijn. Ik heb de firma gebeld super netjes geholpen en vroegen zelfs of ze de auto moesten halen voor reparatie maar ben er zelf heen gereden met 15 min was het weer gemaakt super garage

Super goed!

We worden altijd goed geholpen. Eerlijk, sfeer is goed. Als de problemen er zijn dan proberen ze snel op te lossen. Tot nu toe hebben we geen slechte ervaringen gehad. We blijven komen.

slecht

slechte ervaring

Eeerlijk, vakkundig en een betrouwbaar product

Ik heb donderdag jl. een occasion Nissan Qashqai gekocht. Prima ontvangst, eerlijk betoog v.w.b. de staat en prijs van deze nieuwe auto en de inruilprijs voor mijn oude Opel Mokka. Het (concept) contract v.w.b. totaalprijs, garantie en onderhoud is inhoudelijk en duidelijk. De nalevering, via post, van nieuwe automatten en instructieboekje is prima geregeld. Ik heb alle vertrouwen in de staat en werking van mijn occasion Nissan Qashqai Ook de enthousiaste autoverkoper Rick Bos viel op. Hij is beleefd, ter zake kundig en eerlijk en daardoor, een ambassadeur voor “Auto Smeeing”. Mijn dank en complimenten....

Waardeloos onbetrouwbaar autobedrijf, minachting voor klanten

In september 2020 een auto gekocht, de verkoper noemde vele voordelen waaronder de all seasonbanden. Snel zaken, geen prijsonderhandeling mogelijk en nog sneller betalen (op 1 dag na de verkoop 4x een telefoontje dat het geld nog niet binnen zou zijn!) . Na de aankoop een check door mijn eigen garage bleken er oude winterbanden op te zitten ipv de aangeprezen all seasonbanden. Toen begon de ellende die klantenservice heet bij dit bedrijf. 15 keer gebeld/gemailed en gerappelleerd om dit te herstellen. Er werd gewoon niet gereageerd en de klant wordt totaal genegeerd. Bovag erbij gevraagd, afspraken tot herstel via hen gemaakt. Maar daarna opnieuw radio-stilte om de afspraken te bevestigen. Uiteindelijk via de site een afspraak voor bandenwissel gemaakt. Uiteraard nadien met een check door mijn eigen garage. Het blijken de aller-aller-aller goedkoopste banden te zijn die er bestaan, merk totaal onbekend, met verzwaring van loodjes op de velgen omdat de zaak anders gaat trillen. Een absoluut onbetrouwbaar bedrijf waarbij minachting voor klanten de bedrijfspolicy lijkt te zijn. Geen zaken mee doen!

Beste Mevrouw te Wechel, Bedankt voor uw review. Naar onze mening en de onafhankelijke partij BOVAG hebben wij ons uiterste best gedaan om u zoveel mogelijk tegemoet te komen. Wij hebben ook nog nieuwe all-Season banden onder uw mooie BMW geplaatst. Auto Smeeing wenst u veel plezier en veel veilige kilometers toe.

Integere verkopers waar goed zaken mee te doen is

Voor een aantrekkelijke prijs heb ik bij Smeeing een bijna nieuwe auto kunnen kopen waar ik zeer tevreden mee ben terwijl ik voor de oude auto een mooie inruilprijs kreeg. Met dhr Bos is het prettig en vertrouwd zaken doen, zeer aanbevolen. Voor mijn volgende auto staat Smeeing weer hoog op de lijst.

Een hele mooie Opel mokka X

Ik heb onlangs een hele mooie Opel Mokka X T gekocht bij auto Smeeing. Heel internet afgespeurd naar dit exemplaar, Smeeing had hem! Prima service, aantrekkelijk geprijsd en inruil. Soepele onderhandelingen met verkoper Rick Bos. Ook after sales! Een van de boekjes ontbrak. Binnen enkele dagen een nieuw exemplaar in de bus!

Prima auto en extra compliment voor de (na)service

Dat een goed bedrijf je een mooie auto verkoopt voor een scherpe prijs en keurig volgens afspraak levert, vinden we allemaal heel gewoon. Maar de erg klantvriendelijke nazorg van servicemedewerker Nick mag extra genoemd worden. Een dikke tien!

Online auto kopen met TOP service - Joey bedankt.

Voor het eerst 'online' een auto gekocht, na het eerste mailverkeer (snel en correct) in contact gekomen met Joey Kam. Afspraak om auto thuis te bezichtigen was snel gemaakt. Ook deze bezichtiging, inruilprijs, proefrijden en contact was TOP. De deal gemaakt en direct met Joey een afspraak gemaakt voor aflevering. (ook snel en netjes) Op de dag van aflevering weer keurig op tijd en netjes afgehandeld. De dag erna toch een paar kleine oneffenheden ontdekt maar ook hier weer, na overleg, keurig opgepakt en afgehandeld. Grote klasse. Nogmaals bedankt Joey en zal je/ jullie zeker aanbevelen. Online auto kopen is/ wordt het nieuwe 'normaal'