Fantastisch!

Het is een heel mooie autobedrijf en ben heel goed geholpen door Joey Kam! Hij heeft alles goed uitgelegd en was zeer professioneel. Als ik weer een nieuwe auto wil kom ik hier zeker terug!

Super goed geholpen

Goede inruilprijs gehad voor mijn oude auto en met de golf die ik daar gekocht heb bleek een.led lamp kapot te zijn. Ik heb de firma gebeld super netjes geholpen en vroegen zelfs of ze de auto moesten halen voor reparatie maar ben er zelf heen gereden met 15 min was het weer gemaakt super garage

Super goed!

We worden altijd goed geholpen. Eerlijk, sfeer is goed. Als de problemen er zijn dan proberen ze snel op te lossen. Tot nu toe hebben we geen slechte ervaringen gehad. We blijven komen.

slecht

slechte ervaring

Eeerlijk, vakkundig en een betrouwbaar product

Ik heb donderdag jl. een occasion Nissan Qashqai gekocht. Prima ontvangst, eerlijk betoog v.w.b. de staat en prijs van deze nieuwe auto en de inruilprijs voor mijn oude Opel Mokka. Het (concept) contract v.w.b. totaalprijs, garantie en onderhoud is inhoudelijk en duidelijk. De nalevering, via post, van nieuwe automatten en instructieboekje is prima geregeld. Ik heb alle vertrouwen in de staat en werking van mijn occasion Nissan Qashqai Ook de enthousiaste autoverkoper Rick Bos viel op. Hij is beleefd, ter zake kundig en eerlijk en daardoor, een ambassadeur voor “Auto Smeeing”. Mijn dank en complimenten....

Waardeloos onbetrouwbaar autobedrijf, minachting voor klanten

In september 2020 een auto gekocht, de verkoper noemde vele voordelen waaronder de all seasonbanden. Snel zaken, geen prijsonderhandeling mogelijk en nog sneller betalen (op 1 dag na de verkoop 4x een telefoontje dat het geld nog niet binnen zou zijn!) . Na de aankoop een check door mijn eigen garage bleken er oude winterbanden op te zitten ipv de aangeprezen all seasonbanden. Toen begon de ellende die klantenservice heet bij dit bedrijf. 15 keer gebeld/gemailed en gerappelleerd om dit te herstellen. Er werd gewoon niet gereageerd en de klant wordt totaal genegeerd. Bovag erbij gevraagd, afspraken tot herstel via hen gemaakt. Maar daarna opnieuw radio-stilte om de afspraken te bevestigen. Uiteindelijk via de site een afspraak voor bandenwissel gemaakt. Uiteraard nadien met een check door mijn eigen garage. Het blijken de aller-aller-aller goedkoopste banden te zijn die er bestaan, merk totaal onbekend, met verzwaring van loodjes op de velgen omdat de zaak anders gaat trillen. Een absoluut onbetrouwbaar bedrijf waarbij minachting voor klanten de bedrijfspolicy lijkt te zijn. Geen zaken mee doen!

Beste Mevrouw te Wechel, Bedankt voor uw review. Naar onze mening en de onafhankelijke partij BOVAG hebben wij ons uiterste best gedaan om u zoveel mogelijk tegemoet te komen. Wij hebben ook nog nieuwe all-Season banden onder uw mooie BMW geplaatst. Auto Smeeing wenst u veel plezier en veel veilige kilometers toe.

Integere verkopers waar goed zaken mee te doen is

Voor een aantrekkelijke prijs heb ik bij Smeeing een bijna nieuwe auto kunnen kopen waar ik zeer tevreden mee ben terwijl ik voor de oude auto een mooie inruilprijs kreeg. Met dhr Bos is het prettig en vertrouwd zaken doen, zeer aanbevolen. Voor mijn volgende auto staat Smeeing weer hoog op de lijst.

Een hele mooie Opel mokka X

Ik heb onlangs een hele mooie Opel Mokka X T gekocht bij auto Smeeing. Heel internet afgespeurd naar dit exemplaar, Smeeing had hem! Prima service, aantrekkelijk geprijsd en inruil. Soepele onderhandelingen met verkoper Rick Bos. Ook after sales! Een van de boekjes ontbrak. Binnen enkele dagen een nieuw exemplaar in de bus!

Prima auto en extra compliment voor de (na)service

Dat een goed bedrijf je een mooie auto verkoopt voor een scherpe prijs en keurig volgens afspraak levert, vinden we allemaal heel gewoon. Maar de erg klantvriendelijke nazorg van servicemedewerker Nick mag extra genoemd worden. Een dikke tien!

Online auto kopen met TOP service - Joey bedankt.

Voor het eerst 'online' een auto gekocht, na het eerste mailverkeer (snel en correct) in contact gekomen met Joey Kam. Afspraak om auto thuis te bezichtigen was snel gemaakt. Ook deze bezichtiging, inruilprijs, proefrijden en contact was TOP. De deal gemaakt en direct met Joey een afspraak gemaakt voor aflevering. (ook snel en netjes) Op de dag van aflevering weer keurig op tijd en netjes afgehandeld. De dag erna toch een paar kleine oneffenheden ontdekt maar ook hier weer, na overleg, keurig opgepakt en afgehandeld. Grote klasse. Nogmaals bedankt Joey en zal je/ jullie zeker aanbevelen. Online auto kopen is/ wordt het nieuwe 'normaal'

Mooie deal met prima service

De communicatie, met Glenn en Mitchell, en de service waren zeer goed. Heel prettig was dat deze mooie peugeot 108 ivm deze tijd zelfs aan de deur is geleverd ipv kijken in de showroom en ophalen in Soest. Automatten zelfs nog nageleverd. Wij hebben er een heel goed gevoel bij.

TOP

Glenn Rick Bos bedankt voor het afleveren van mijn auto. En weer een tevreden kant.Auto is gisteren afgeleverd bij mij thuis. Zag er top uit rijd als een nieuwe

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ondanks de corona tijd super goede service duidelijke afspraken en vooral het nakomen van de afspraken is zeer goed. Hele mooie en goede auto afgeleverd, aardige mensen en een persoon heeeeeeel bij gemaakt.

Op 10 Jan 2021 een proefrit voor de deur bij ons thuis gehad. Meteen verkocht!wat een geweldige auto : een Fiat 500 hybride. En vandaag geleverd aan ons huis adres. Bedankt !!!Smeeing voor het goede contact en snel leveren aan ons huis adres.

Very bad experience : Wrong price quoted online and charged higher, Vehicle delivered with issues

Bought Skoda Fabia. Car seem to be fine while purchase with the limited knowledge of mechanics, Original quoted price online including warranty was lesser. But due to some mistake in the price quoted online by them, the car couldnt be sold at that price and I have to pay 500 Euros higher. Also when asked for buying with maintenance, this car couldnt be sold with maintenance in that increased price, else that requires another 1800 Euros additional. Sold price included BOVAG warranty. I am advised that I have complete peace of mind where If there are any issues with the car for 6 months, it will be covered as part of warranty and I dont have to worry about maintenance. Within 30 days of purchase, Skoda dealer reported following issues : Front Brake pads and discs are totally wornout, rear shockabsorber rubbers are fully torn, Rear brakes need maintenance, All 4 tyres reached the advisory profile limit. Its another hefty bill of 1200+ Euros lined up. All of this are safety issues. When I took this back to Autosmeeing for warranty claim, all of this are claimed to be maintenance related issues and not covered under warranty, while I have driven only 700 kms using the car at that point in time and I see no point of getting car with warranty (Autosmeeing Personnel claims that warranty covers only items that are broken or faulty and not worn out items). Secondly, the car is sold basic (no explanation of whatsoever of this terminology by any sales personnel during sale, while I was given assurance that any issues post delivery will be covered). I am still fighting and not getting any support, while I am seriously regretting for having purchased a car from a dealer, paying dealer price including warranty and finally suffering.

• Would you recommend us? No

Dear Sir, From the seller, I understand that there was some miscommunication in the beginning but in the end both parties met. The workshop has confirmed that a repair was performed on the car (under bovag) and brake pads were replaced. We assume that you will continue to enjoy the car and wish you many safe miles with your beautiful Skoda.

Goede service duidelijke uitleg bijzonder aardig personeel Chris en Joey bedankt voor alles

Wat een goede service

De communicatie, en de service waren zeer goed. En wat zeer prettig was dat de auto ivm deze gekke tijd zelfs aan de deur is geleverd. BEDANKT HIERVOOR!

Top ervaring

Mark Hoogendoorn en het team van Smeeing hebben ons prima geadviseerd. Snel met hun reacties op vragen. Zeer klantvriendelijk.

We zijn vriendelijk en goed geholpen bij het aanschaffen van onze eerste auto. De verkoper dacht goed met ons mee. Prima service!

Een geïmporteerde Mini Cooper S gekocht. Fijne auto. Bleek achteraf een klein mankementje in het stuur te zitten. Geen probleem voor de werkplaats afdeling. Afspraak gemaakt, gratis een leenauto mee en Nick hield regelmatig contact. Erg tevreden.

Waar vind je nog zo'n verkoper?

Een mooie Talisman gekocht en geholpen door een jonge verkoper (Djorden van Keulen) Er is altijd wel iets dat je wilt laten aanpassen en/of voor garantie in aanmerking komt na gebruik van de nieuwe auto. Het contact met Djorden was geweldig, vriendelijk, snel, met het gevoel dat je als klant de koning bent, niets was voor hem teveel aan vragen. Alle kleine dingetjes werden zonder gemor opgelost, zoals ook gevraagd door mij. Zonder vrees zit ik dan ook mijn garantie periode tot 1 april 2021 uit. Smeeing is een aanrader mocht je een jonge goede auto en service zoeken. Wees zuinig op verkopers zoals Djorden, normaal heb ik niet zoveel met verkopers in het algemeen, maar voor hem maak ik een uitzondering dit te uitte in een review. Ga zo door Djorden!. Gr, Winfred

Dubbel

We hadden een mooie auto te koop zien staat op internet. Enorm groot bedrijf en veel mooie auto's staan. We hadden een auto om in te ruilen. Meneer nam de tijd en was beleefd en vriendelijk. Op zich bod hij een redelijke prijs voor onze auto, maar wat we echt belachelijk vonden, zijn de bijkomende kosten. Voor 2 pakketjes werd er 1500euro gevraagd, dan krijg je keurig erop en als nodig distributie riem ect. U begrijpt dat dat kosten dusdanig opliepen dat je onderaan de streep vreselijk veel moest bijbetalen voor eigenlijk weinig. Ik verwacht als ik een auto koop van 14000 euro dat je toch mag verwachten dat je een goede auto koopt. Het betrof hier een KIA. Al met al, misschien als je niets in te ruilen heb en je geen nieuwe keurig erop wil, dus alleen meeneem prijs dat je een leuke auto kan scoren en misschien er nog iets te handelen is qua prijs, maar zover zijn we niet gegaan. Na me revieuw geplaatst te hebben ben ik keurig gebeld door het bedrijf. De jongeman legde me keurig uit hoe hun bedrijf werkt. Dit was ook keurig uitgelegd door de jongeman die ons zaterdag had geholpen. Het is bedrijfsbeleid om de auto prijs zo te laten, zodat bij direct aanschaf voor een auto zonder inruil je korting kan krijgen op de aangeboden pakketten. Dan nog deel ik niet de mening van hun bedrijfsbeleid en voelt het niet dat je een leuke deal kan maken. Maar goed, iedereen heeft hier een andere mening over en dat mag. Zoals ik al zei, groot bedrijf met veel mooie auto's.

Helder, zakelijk en persoonlijk

Een groot aanbod dus weet van tevoren voor welke auto je komt. Snel en professioneel. Je weet duidelijk waar je aan toe bent.

super behandeld

Vrijdag onze auto opgehaald die we Zaterdag ervoor gekocht hebben bij autobedrijf Smeeing. Heel vriendelijk ontvangen , en de auto stond klaar om een proefrit mee te maken. Daarna in de pub even rustig met je partner kunnen nadenken over de gemaakte keuzen. Netjes te woord gestaan door Chris Koelewijn en ook prima mee kunnen onderhandelen, had niet het gevoel dat ze je vel over je neus willen halen. Snelle levering, na besloten te hebben de auto te kopen. Wij zijn heel tevreden met de manier hoe hun met hun klanten omgaan. Als het weer nodig is gaan wij er zeker weer naar toe.

Wat een super garage!

In mei van dit jaar hebben wij onze auto bij Smeeing in Soest gekocht, stonden met verbazing te kijken naar het uitgebreide assortiment. Na een paar weken kwamen we tot de ontdekking dat 1 van de kentekenverlichtingsblokjes stuk was, we hebben gebeld en er werden meteen 2 nieuwe blokjes opgestuurd. Ook was er een storingslampje dat af en toe begon te branden. Wij gebeld, en we konden de volgende dag al komen om de auto uit te laten lezen, bleek dat het niet meteen gerepareerd kon worden dus daar werd een datum voor gepland. Wij wonen ca. 1 uur rijden vanaf Soest, maar dat was geen probleem onze auto werd opgehaald op maandag en weer teruggebracht op donderdag. Zelden hebben wij zoiets meegemaakt bij een garage. kortom: TOP SERVICE!! Wij komen zeker terug als wij ooit weer een andere auto aan willen schaffen.