Een hele fijne ervaring.

De eerste kennismaking is in het café, wat er gezellig en welkom uitziet. Er is niet altijd iemand aanwezig (dat is een minpuntje), het was dus wel even zoeken wie of waar ik moest zijn, maar Mark kwam al snel om de hoek kijken en was daarna wanneer nodig snel aanwezig. Hij reageert snel op mailtjes, het was een zeer goede ervaring. Voor het eerst dat ik er alleen op uitging om een auto te kopen en dat is goed uitgepakt. Dank je wel Auto Smeeing.

Beste Louise, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om u ervaring met ons te willen delen. Wij stellen het erg op prijs dat u het positief heeft ervaren bij ons. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers met u nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Goede. Service

We zijn goed geholpen met de verkoper we zijn met de prijs over heen gekomen nu vrijdag ons nieuwe Opel Mokka -e. Op halen zal even wennen moeten Nog bedankt er voor auto bedrijf Smeeing. Goede Servische

Beste RJC Rink, Hartelijk bedankt voor u positieve review en u 9 sterren beoordeling! Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heeft. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Helemaal blij met mijn elektrische Fiat 500

Ruim 3 weken terug heb ik een elektrische Fiat 500 gekocht bij Auto Smeeing. Ik ben vanaf het eerste moment goed geholpen. Ik werd niet een bepaalde kant op gedwongen (zoals het voor mij vaak wel voelt), maar heb gewoon mijn eigen keuze kunnen maken. Bij het ophalen van de auto zag hij er helemaal netjes en strak uit. Kortom, dit bedrijf is zeker aan te raden!

Beste Nienke, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze mooie positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs van u. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe met u elektrische Fiat 500. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Een bedrijf die de tijd voor je neemt

Op zaterdag naar autobedrijf Smeeing gegaan om op ons gemak een auto uit te zoeken. Daar werden we zeer professioneel geholpen door Stefan zaal. Op de zondag terug gegaan om een proefrit te maken. Ook toen weer uitstekend geholpen en werd er goed meegedacht door Stefan zaal. De zaterdag daarna onze auto opgehaald de verkoper Stefan zaal was ondanks ziekte gewoon aanwezig De dame die de overschrijving regelt had dit ook bij uitzondering op de zaterdag geregeld Allebei bedankt voor jullie inzet

Beste Jan Willem, Hartelijk bedankt voor u mooie uitgebreide review. Fijn dat u het zo goed heeft ervaren bij ons! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe en veel rij plezier met u nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goede service en mooie auto.

We zijn enorm goed geholpen door Stefan van Auto Smeeing. Nu heel blij met onze nieuwe auto, maar voor een toekomstige auto weten we bij wie en waar we moeten zijn.

Beste Thijs, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze mooie positieve review bij ons achter te laten. Auto Smeeing stelt dit erg op prijs! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Zeer goed geholpen door de verkoper Marc. Gezien mijn situatie out of the box mee gedacht en goed geholpen. Zeer tevreden over de garage en de verkoopafdeling! Erg bedankt voor de service Marc!

Beste John, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heeft! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super goed geholpen

Heel fijn geholpen door Stefan Zaal, hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en was vriendelijk en attent. Heel blij met onze aankoop en de manier waarop we geholpen zijn. Ook de dame in het cafe is een vriendelijke gastvrouw.

Beste Eep, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heb. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Mission impossible

Dinsdag in de showroom geweest, vrijdag met de auto op pad. Dit was echt een huzaren stukje van verkoper Mark en de achterliggende organisatie. Niet dat ze dit nu elke keer willen doen, maar als het er op aan komt dan staan ze er! Alles voor een glimlach bestaat al bij een andere zaak, maar alles uit de kast en de klant verrast is hier zeker van toepassing.

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze positieve review achter te laten. Wij stellen dit erg op prijs. Namens Auto Smeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Goed geholpen door vriendelijke verkoper

Ik kon snel een afspraak maken voor een proefrit. Deze verliep soepel en ik kreeg er ruim de tijd voor. De verkoper was vriendelijk en drong niet te veel aan. Het enige verbeterpunt hier is dat er voor de proefrit gevraagd kan worden voor wie de auto is. Er werd (niet door de verkoper met wie ik het meest contact had, maar door iemand anders) vanuit gegaan dat de auto voor mijn vriend was in plaats van voor mij: er werd naar zijn gegevens en rijbewijs gevraagd. Dat is toch jammer. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden, de communicatie was erg goed en alles is naar verwachten en behoren verlopen!

Beste Myrthe, Hartelijk bedankt voor de positieve review en u duidelijk feedback. De feedback die u mee geeft, zullen wij oppakken en ermee aan de slag gaan. Verder namens Auto Smeeing Soest wensen wij u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Wij zijn netjes en correct geholpen

De verkopers staan dicht bij de klant, niet op zo'n afstandelijke manier. Dat hebben wij als prettig ervaren

Beste Clemens, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review achter te laten. Wij stellen dit erg op prijs! Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Vriendelijke service en goed geholpen

Wij zijn erg goed geholpen door Stefan en zijn blij met onze aankoop. Ook hebben we een mooie prijs gekregen voor onze in te ruilen auto. Lekker snel proces zonder lastige onderhandelingen. Stefan is transparant en denkt mee in oplossingen en mede daarom was de deal ook snel gemaakt. Wij gaan met veel plezier wat kilometers maken in onze nieuwe auto.

Beste Tyas, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om deze positieve review te plaatsen! ik zal dit ook aan mijn collega Stefan Zaal doorgeven. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Klantvriendelijk en goede service

Mark is klantvriendelijk en geeft goed advies/uitleg. Denkt met je mee. We zijn blij met onze nieuwe aanwinst.

Beste Tuyen, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de tijd genomen heeft. Ik zal dit ook door geven aan Mark! Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Top kwaliteit occasions, goede service en zeer klantvriendelijk!

Onze aller eerste keer bij Autosmeeing was super goed bevallen dus zonder twijfel terug bij hun geweest voor onze 1e elektrische occasion. En weer waren wij goed geholpen mbt de aanschaf van onze EV. Hartelijk dank voor de top service Stephan! Groetjes, Familie Pawiro uit Almere.

Beste Fila Pawiro, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Fijn om te zien en te lezen dat u het zo positief ervaren heeft! ik zal dit uiteraard ook doorgeven aan mijn collega Stefan Zaal! Wellicht kunnen wij weer meer betekenen voor u in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Prettige verkoper, auto tot in de puntjes verzorgd

Mark is een fijne verkoper. Denkt met je mee en maakt heel duidelijk dat het ook de wens van hen is om een goede auto te verkopen en een tevreden klant te hebben. Ik vond het een prettige ervaring.

Beste Rinke, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen het erg op prijs. Fijn om te lezen en te zien dat u het goed heeft ervaren bij Auto Smeeing! Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing.

Uitstekend!

Goed geholpen door Stefan, nam de tijd om vragen te beantwoorden. Heeft zich flexibel opgesteld. Dacht goed mee.

Beste Sandia, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij stellen dit erg op prijs! Ik zal dit ook doorgeven aan Stefan Zaal. Wellicht kunnen wij weer iets voor u beteken in de toekomst. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Super service

Via een vriendin(al jaren klant) bij Auto Smeeing Soest terecht gekomen, Ik kan niks anders zeggen dan super service, heel vriendelijk personeel die echt de tijd voor je neemt op een mooie locatie onder het genot van een bakkie koffie. Uitgebreid advies, ruime keus in auto's. Dus opzoek naar een nieuwe auto? Auto Smeeing is the place to be

Beste Kim, Hartelijk bedankt voor het nemen van u tijd om uw positieve ervaring met ons te delen! Wij stellen het erg op prijs dat u een positie review heeft achter gelaten. Wellicht kunnen wij weer voor u klaar staan in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Prima bedrijf!

Ik heb een knappe set velgen met banden gekocht. Communicatie voor en na de verkoop was uitstekend. Een aanrader!

Beste Maarten, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen het erg op prijs dat u het positief ervaren heeft bij ons. Wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Perfecte service

Zelfs door mijn keuzestress wist Mark mij goed te begeleiden in dit traject. Ik kan niets anders zeggen dan top service!

Beste Daisy, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen! Wij stellen dit erg op prijs. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Boven verwachting!

Mijn kind had een aanrijding , in paniek naar smering gelopen daar werd zij zo ontzettend lief opgevangen door Pieter Holthuis en Kevin Glocosa Hebben kosteloos nummerbord uitgedeukt en nieuwe houder en bevestigd Geweldig dit bedrijf! Ontroerd en dankbaar

Beste Hanneke, Harstikke bedankt voor uw mooie positieve review. Bedankt dat u hier de tijd voor heeft genomen. Ik hoop dat alles goed gaat met uw dochter en dat ze niet erg geschrokken is van de aanrijding! Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Mooi bedrijf met veel vertrouwen.

Fijn, net bedrijf met erg klantvriendelijke medewerkers. Alles is perfect geregeld zoals beloofd. Helemaal niet opdringerig en laat het gevoel over n auto netjes aan de klant over.

Beste Mart, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd genomen heeft om u positieve ervaring met ons te delen. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

In één woord TOP

Fijn geholpen. Twee proefritten gemaakt met twee verschillende auto's op een drukke zaterdag was geen enkel probleem. Maurice heeft ons prima geholpen , pusht niet , neemt rustig de tijd. Wat hij belooft wordt nagekomen. In het hele traject uitstekende communicatie, van geluidje bij de motor tot herstel van de bumper. Zelfs over de aflevering op lokatie werden we keurig geïnformeerd door de chauffeur hoe laat hij er zou zijn. Kortom van begin tot eind een dikke 10. Onze complimenten en bedankt voor de uitstekende service.

Beste Marleen, Hartelijk bedankt voor u mooie review, wij stellen het erg op prijs dat u een uitgebreide positieve review heeft geplaats en hiervoor de tijd genomen heeft! Wij wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto! Wellicht kunnen we weer een topservice aan u aanbieden in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Top bedrijf

Net mijn 2de auto gekocht bij smeeing. Ook mijn beide autos ingeruild. Goede deals kunnen maken en komen de afspraken goed na. Top geholpen door Jasper, vriendelijk personeel!

Beste Angela, Hartelijk bedankt voor het nemen van uw tijd om deze positieve review te plaatsen. Wij stellen dit erg op prijs en wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. Wellicht kunnen we weer meer betekenen voor u in de toekomst. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Uitstekend geholpen

Super fijne service Mark heeft mijn prima geholpen Erg mooie zaak met uitgebreide collectie auto’s Aanrader voor iedereen

Beste Desiree, Hartelijk bedankt voor u positieve review. Wij stellen het erg op prijs dat u hiervoor de moeite genomen heeft. Wellicht kunnen we weer meer voor elkaar betekenen in de toekomst. Auto Smeeing wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Mooi bedrijf, leuke mensen.

Vandaag een nieuwe Audi a3 gekocht bij Smeeing. Er werken erg leuke mensen op de werkvloer en verkoper Mark wat een toffe gast, zorgt meteen voor een glimlach op je gezicht. Bij het ophalen van de auto ging alles goed, bij het tank station werkte de auto niet meer ( eigen schuld ) ze stonden binnen enkele minuten bij de auto om het een en ander nogmaals uit te leggen en zeiden ook direct als ik het niet vertrouwde ik meteen terug kon zodat ze de auto opnieuw zouden uitlezen. Dit hoefde gelukkig niet nu onthield ik wel de instructies. Mijn volgende auto aankoop zal zeker weten bij Smeeing zijn.

Beste Ron, Hartelijk bedankt voor u uitgebreide positieve review! Wij stellen dit erg op prijs. Hopelijk kunnen wij weer meer voor u betekenen in de toekomst. Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.

Fijne en relaxte verkoper, jammer dat niet alle afspraken zijn nagekomen

De koop van de auto ging erg fijn en relaxt. Er was afgesproken om voor de aflevering direct een onderhoudsbeurt uit te voeren, deze was helaas niet uitgevoerd. Wel direct netjes opgelost, we kunnen terugkomen voor het onderhoud wanneer de auto daar werkelijk aan toe is. Verder hadden we direct een motorstoring te pakken de eerste dag. Ik snap dat je sommige dingen niet altijd kan zien aankomen, maar is toch jammer. De volgende ochtend kwam ik erachter dat HV-accu van de (hybride)auto niet opgeladen was, na een nacht aan de lader te hebben gehangen. Hier zal dus ook nog verdere diagnose naar gedaan moeten worden. Al met al niet geheel ontevreden, de verkoop en afhandeling van storingen bevalt tot nu toe namelijk erg goed, maar heb er jammer genoeg toch geen zorgeloos gevoel aan overgehouden.

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor u review. Fijn dat u het toch positief heeft mogen ervaren bij ons! Wij stellen het erg op prijs dat u uw mening met ons deelt, hier kunnen wij weer mee aan de slag! Auto Smeeing Soest wenst u veel veilige kilometers toe en wellicht kunnen we weer meer voor u betekenen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Marissa van Auto Smeeing Soest.