Super intake, Super auto , Details aflevering minder

Super Passat GTE bij Smeeing gekocht. Prima te woord gestaan door Chris, voor helemaal uit Groningen te komen scherp bod ontvangen zonder gedoe. Na aankoop afgesproken om de auto te komen halen ipv brengen, "dit was namelijk wel zo leuk". Helaas bij aankomst een lauwe douche, beloofde accessoires kwamen niet overeen met afspraak en er zat bij de extra tip top schoonmaakbeurt zand in de auto. Allemaal niet zo erg, maar volgende keer laat ik de auto toch liever afleveren. Daarna nog een minpuntje dat bij olie+ filter vervangen de software niet is gereset is. Hiervoor moet ik zelfs langs de dealer. Kan gebeuren. Gelukkig wordt je altijd wel netjes te woord gestaan en wordt er toch alles aan gedaan om het netjes op te lossen. Kortom in grote lijnen alles TOP. Los van deze details zeker 5 sterren.

buying a used car at Auto Smeeing with Chris Koelewijn

Recently I bought a used car offered by Auto Smeeing Soest and I am truely glad to make the decision with Auto Smeeing and especially, Chris Koelewijn. Starting the beginning he was really nice and helpfull to get my first experience (buying a car in Netherlands) through a hassle free process. He was honest and very open starting with begining of the process. He really took care of my questions and requests along the process. It's a great experience... Thanks a lot Chris Koelewijn and Auto Smeeing... I recommend everybody to have a look at Auto Smeeing and to work with Chris Koelewijn...

• Would you recommend us? Yes

Hartelijke ontvangst in een relaxte sfeer

Geholpen door Joey Kam op een uiterst professionele en zeer vriendelijke manier wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ook alle beloftes nagekomen bij de aflevering van de auto. Wij zullen Auto Smeeing aanbevelen en komen hier zeker terug. Een dikke pluim voor Joey!

Professionele en correcte aanpak

Vriendelijke verkoper, die onze vragen correct en bondig beantwoordde en de benodigde informatie bezorgde.

prettig geholpen, goede uitleg, nam alle tijd voor ons

Wij zijn zondag 19 juni 2020 gaan kijken naar een andere auto. Na wachten vanwege drukte prettig geholpen door Rick. Hij nam de tijd om ons alles te vertellen over onze keuze. De volgende dag een proefrit gemaakt en daarna besloten de auto te kopen. Vrijdag opgehaald, moesten wachten omdat de auto niet helemaal klaar was. Rick kwam ons steeds bijpraten over de stand van zaken en we hebben gedrieën een fijn gesprek gehad. Daarna bij de auto goede uitleg over de auto. Bedankt Rick voor alles en het gezellige gesprek.

Een zeer prettig ervaring

Als Stefan er voor kan zorgen dat wij het ontbrekende instructie boekje en de matten kan verzorgen, dan krijgt hij van ons een 10 De samenwerking hebben wij als zeer prettig ervaren Fam. Corsten PS. Wij zijn blij met de C3

Fijne ervaring, goede communicatie

Bij aankoop van een Toyota RAV4 prettig geholpen door adviseur Christopher. Christopher neemt de tijd en is niet opdringering (dit is iets waar ik persoonlijk een hekel aan heb). We hebben rustig de tijd gekregen om de aankoopbeslissing te nemen. Na aankoop en ophalen auto ook goede aftersales ontvangen. Professioneel bedrijf met ontspannen adviseurs!

Perfecte service

Eind 2019 een prachtige auto gekocht! Maar zoals altijd kan er met een mooie auto ook wel eens wat mis zijn! Inmiddels voor 3 reparatie acties terug geweest naar de werkplaats van Smeeing en heb daar perfecte service mogen ervaren. Geen gezeur en alles wordt binnen de garantie perfect en zonder problemen afgehandeld.

Uitstekende service

Ik heb vorige maand een nieuwe auto gekocht. Ik ben er zeer tevreden mee. Uitstekende service, denkt mee aan de wensen van de klant en goed geholpen door Mark.

Net bedrijf

3 maanden terug een audi a4 gekocht hier. Auto rijd prima 1 kleinigheidje gehad, maar naar 1 mailtje werd alles uitstekend geregeld kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijk en kundig..een fijn bedrijf!

Prettig ontvangen door de gastvrouw in de pub (mag voor het totaalplaatje ook weleens benoemd worden :-) en daarna gaan kijken bij een Suzuki Vitara met de vriendelijke en kundige verkoper Stefan Zaal. Een proefrit mogen maken in 2 auto's, dat werd snel geregeld. Een nette afhandeling bij ophalen en Suzuki functioneert naar behoren, dus superblij met deze aankoop!

Kan niet anders zeggen dan positief

Je wordt hier goed geholpen maar niet meteen overvallen door verkopers. Ze laten je eerst rustig rondkijken en er is altijd iemand in de buurt als je vragen hebt.

Niet klantvriendelijk

- Na een online offerte te hebben aangevraagd heb ik geen reactie ontvangen. - Na vooraf een afspraak voor een proefrit te hebben gemaakt met Mitchel, na 1u15m weggegaan zonder een proefrit te hebben gedaan. - Om 13:00uur een afspraak gemaakt met Mitchel, hij kwam 15 minuten te laat. - Tijdens mij afspraak met Mitchel liet hij mij wachten omdat hij gelijkertijd met een andere klant bezig was.

Beste Wim, Nogmaals dank voor het bezoek aan onze showroom en interesse in onze Peugeot 308. Afgelopen zaterdag zijn wij positief verrast door het aantal bezoekers aan onze showroom, daardoor konden wij u niet direct te woord staan. Helaas kwamen wij er, op moment van bezoek, samen achter dat de Peugeot die voor u klaarstond niet voldeed een de wensen die u stelde aan uw toekomstige auto. In goed overleg hebben wij samen besloten om de 308 niet mee te geven voor een proefrit. Natuurlijk plannen wij graag een nieuwe afspraak voor u in om te kijken naar een Peugeot 308 die wel aan uw wensen voldoet. Met vriendelijke groet, Mitchell van Loon Auto Smeeing Soest

Waardeloos bedrijf!

Gebeld voor bezoek en gevraagd of we konden proefrijden. Dit was wel mogelijk maar werd bepaald tijdens bezoek. Na bekijken Mini JCW moest ik eerst accoord gaan met de prijs (niet onderhandelbaar.....) en alleen als ik dan gelijk kocht konden we proefrijden. Waardeloos systeem! Wie laat zich eerst 27000 uit de zak kloppen voordat je een meter gereden hebt.... verkoper was ook met twee andere klanten tegelijk bezig en liet zich lange tijd niet zien.... uiteindelijk maar gewoon weggegaan. Geen aandacht voor de klant, waardeloos verkoopsysteem, arrogant om te denken dat je “ja” zegt op iets waarvan je niet weet wat je koopt. Geef liever meer geld uit bij de dealer/betrouwbare partij dan dat ik hier een auto koop!

Beste Werner, Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan onze showroom. Zoals tijdens het telefoongesprek aangegeven is proefrijden bij Auto Smeeing altijd mogelijk, ook in een Mini met 230PK. Wel heeft het onze voorkeur om eerst een voorstel op te maken. Natuurlijk is een proefrit daarna altijd geheel vrijblijvend. Inmiddels hebben wij u gesproken en wij vernemen graag of het garage bedrijf bij u in de buurt de Mini bij ons overneemt. Met vriendelijke groet, Thomas Leeuwis Auto Smeeing Soest

Servicegericht

Goed gevoel, heb het idee dat ik een eerlijke prijs heb betaald en de service Is vooralsnog uitstekend.

Afspraken niet nakomen

Ik ben naar auto smeeing gegaan voor een leaseauto de nieuwe peugeot 208. Ze hebben heel veel keuze. Na overleg met de verkoper over de leasevoorwaarden werd mij gezegd dat nadat de goedkeuring van de bank binnen was de auto binnen een week geleverd zou kunnen worden want ze hadden meerdere op voorraad. Ik was te laat voor de aanvraag die ik via de mail binnen kreeg omdat ik nog aan het twijfelen was. Daarna heb ik telefonisch contact opgenomen om alsnog te leasen. Alles via de mail ontvangen ik heb gelijk de benodigdheden opgestuurd en de goedkeuring was binnen. Daarna weer contact opgenomen met auto smeeiing voor de aflevering van de auto. Tot mijn grote verbazing werd nu ineens gezegd dat de auto pas in oktober geleverd kon worden omdat Peugeot niet toe laat dat de lease auto eerder de weg opgaat (dit heb ik achteraf bij Peugeot geverifieerd is gewoon onzin). Dus werd mij nu een gebruikte Polo aangeboden als lease. Ik ging in eerste instantie hiermee niet akkoord maar achteraf gaf ik auto smeeing nog een voorstel eerst de Polo (die is toch al 2ehands) en wannneer de Peugeot wel geleased mag worden dan omruilen, dit vonden ze geen slecht idee maar nu werd mij verteld dat wanneer ik de Peugeot zou krijgen dat hier dan toch een paar duizend km op zouden staan omdat ze deze auto’s uitlenen (raar want ze mochten toch niet voor oktober het verkeer in). Dus na dit alles toch maar afgezien geen vertrouwen hierin. Mooie zaak maar geen betrouwbare verkoopwijze, komen afspraken niet na. Komen met rare smoesjes.

Beste meneer Guller, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Yourlease en het bezoek aan onze showroom. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen om bovenstaand te bespreken. De besproken Peugeot mogen wij van de importeur alleen aanbieden in een shortlease contract. Zoals aangegeven betreuren wij de verwarring die is ontstaan en natuurlijk vernemen wij graag of wij een passend alternatief mogen aanbieden. Met vriendelijke groet, Thomas Leeuwis Auto Smeeing Soest

De belofte van topkwaliteit en topservice maakt Auto Smeeing meer dan waar.

Bij Auto Smeeing maken ze er een topsport van om je als klant in de watten te leggen. Alles staat in het teken van een optimale service. Bij de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik totaal ontzorgd. De persoonlijke aandacht was oprecht. Het advies was op maat en de afwikkeling meer dan zorgvuldig. Dat maakt zakendoen met Smeeing tot een feestje. Een aanrader!

Ik wist al voor welke auto en uitvoering ik wilde gaan, en deze werd aangeboden door Smeeing. Zelf kom ik uit Limburg, en na de positieve reviews gelezen te hebben, heb ik een afspraak gemaakt voor de auto die ik wou hebben. Na een ritje van 2uur, werd ik vriendelijk ontvangen in de pub, daar werden de mogelijkheden uitvoerig besproken. Na de testrit ben ik akkoord gegaan met de koop, en hebben we een datum gepland voor aflevering. Eenmaal thuis had ik nog enkele vragen, ff bellen, en ze werden keurig beantwoord. Aflevering van de auto was ook goed, alle papierwerk samen doorlopen en afgehandeld. Daarna de 200km terug naar huis met de nieuwe auto, meteen een mooie test en ik ben zeer tevreden.

Super service en vriendelijk personeel

Ik ben super geholpen er is tijd voor ons genomen.

Prima bedrijf

Zeer groot aanbod. Je word prettig en vriendelijk geholpen. Prijzen zijn zeer redelijk.

Super blij met mijn fantastische nieuwe auto

Al enige tijd was ik op internet aan het zoek naar een nieuwe auto. In mijn hoofd een witte VW Golf. Toen ik een bericht op de site achterliet, werd ik binnen 5 min gebeld voor een afspraak en kon diezelfde middag langs komen. Ondanks dat ik als vrouw alleen kwam, werd ik zeer serieus genomen en werd er een scherpe prijs neergelegd. De volgende ochtend nogmaals geweest en de deal rond gemaakt. 4 dagen later kon ik mijn nieuwe auto op komen halen. Hartelijk dank voor de goede service. Ik hoop jullie de komende jaren niet meer nodig te hebben!

Zeer content met aankoop van octavia bij Djorden

Prettig ontvangen, eerlijke en kundige verkoper, vriendelijk en kordaat in onderhandeling. Auto functioneert naar behoren. Blij met deze aankoop. Auto gekocht in coronacrisis, wat maakte dat het erg rustig was. Kan ook meespelen!

Belachelijk voorstel voor inruil.

Na telefonisch contact over een Mazda cx5 werd mij verteld dat ik langs moest komen om een inruilprijs vast te stellen. Ze wisten wat ik wilde inruilen. Een Mazda cx 5 van 2015. Diesel hp/ gtm uitvoering 87.400 km. Na 80 km rijden werd mij een belachelijk lage inruilprijs voorgesteld. Je begrijpt dat dit een behoorlijke domper was. 160 km voor Jan joker gereden. Volgens mij lag het niet aan de verkoper Chris maar mocht hij van de inkoopafdeling niet meer terug geven. Dus dit "autobedrijf" heeft voor mij behoorlijk afgedaan.

Beste heer Versteegh, Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en goed om te vernemen dat u prettig bent geholpen door onze collega Chris. Helaas liggen de inruilprijzen niet altijd in lijn der verwachting, wel zijn wij van mening dat wij u een marktconform voorstel hebben gedaan. Natuurlijk vinden wij het Jammer dat we er voor nu nog niet uit zijn gekomen. Hopelijk lukt het volgende keer wel! Voor verdere vragen zijn wij 7 dagen per week voor u bereikbaar op 035-6039925 Met vriendelijke groet, Joris Daams Auto Smeeing Soest.

Prima afhandeling

Ik heb in overleg met Jeroen mijn auto kunnen inruilen, en heb een auto genomen waar we heel blij mee zijn. De gekochte auto had een onderhoudsbeurt gekregen en was netjes gepoetst. Jeroen hoefde de auto niet uit te leggen, want ik had al 2 Tiguans als zaakauto gereden als werknemer van PON. Mijn buurman Marco Beelen heeft al 4 auto's bij jullie gekocht en had mij jullie ook aangeraden.

Auto gekocht later wat problemen maar netjes opgelost

Auto (Mazda cx5) gekocht medio oktober 2019 bij Maurice Smeeing goed contact met elkaar, na aflevering wat problemen met trekhaak en systemen in auto. Probleem bleek iets complexer dan gedacht maar netjes opgelost, auto is naar Mazda dealer gebracht, prima geregeld. Medio april 2020 problemen met start stop systeem bleek door accu ook dit is weer netjes opgelost. Tot op heden is het contact met het bedrijf dus ook de werkplaats afdeling als er probleempjes zijn netjes opgelost. Dit is overigens niet de eerste auto welke ik daar gekocht heb en ben nog steeds tevreden over hoe men daar een klant behandeld.