Goed, snel en niet duur

Heel snel, binnen een dag, en goed geholpen met een olie lekkende oude Opel. En voor een goede prijs.

Grote showroom, fijne mensen en vooral goede auto's!

Afgelopen weekend een Skoda Rapid gekocht bij Auto Smeeing. Dankzij het brede aanbod op internet en professionele look&feel raakte ik geïnteresseerd en na een goed telefoongesprek ben ik een proefrit gaan maken. De auto stond netjes klaar en was helemaal schoon en fris. Verkoper Jeroen is een toffe kerel met veel ervaring in de business en kennis over zijn auto's. Auto Smeeing heeft bewezen dat mijn sceptische houding over import auto's onterecht was en ik rij met veel plezier, comfort én BOVAG garantie in mijn (soort van) nieuwe Skoda. Thanks Jeroen en Auto Smeeing! *4 uit 5 sterren omdat ik vind dat duidelijker geadverteerd moet worden wat wél binnen de geadverteerde prijs zit en wat niet. De Best Buy (met onderhoud en garantie) pakketten zijn heel goed, maar vallen niet binnen de geadverteerde prijs.

Op een uiterst vriendelijk manier geholpen door Jeroen zowel bij inruil als bij aankoop

Een goede inruilprijs voor onze oude auto gekregen en een mooie auto voor terug gekocht. Vriendelijk ontvangst. Zeer tevreden over het hele gebeuren.

Uitstekend en proffesioneel

Net auto bedrijf. Vriendelijk personeel. Je wordt goed en proffesioneel geholpen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend, echter werd ik bij mijn eerste bezoek voor een CLA goed geinformeerd omtrent onderhoud. Positief over Maurice\r\nTijdens een bezoek na de aanschaf voor een up was dit minder toen wij laatste moment er van af hadden gezien dat het een import auto is kreeg ik een boze verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk alle auto\'s onder een dak zodat je wagens kunt vergelijken geen opdringerige verkopers en relaxte sfeer. Men neemt de tijd voor je. Heb met plezier hier goede occasion gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Joey Kam, je bent beste verkoper! Ik heb een Audi a3 bij gekocht .je hebt me perfect geholpen. \r\n\r\nRs-betti

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een net en “ouderwets” bedrijf, daarmee bedoel ik dat de service er nog echt is zoals vanouds. Er wordt echt tijd voor je genomen en al je vragen worden beantwoord. Ik dacht dat er iets niet goed was met mijn auto(bleek later niks te zijn) en had gebeld na de aankoop van mijn auto. Ik werd meteen geholpen en er werd nog steeds een uitstekende service gegeven. Djorden was de verkoper van mijn auto. De garage was net zo aardig en netjes toen ik daar was. Jullie hebben de review echt verdiend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klant vriendelijk en ze kijken met je mee naar een goeie oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst alles erg duidelijk je kan rustig rond kijken u

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, klantvriendelijk, deskundig. Laat niets te wensen over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben nog nooit problemen gehad met Auto Smeeing

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontspannen sfeer, geen druk! Zowel bij Djorden als Mark. Blij met de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk personeel \r\nVerstand van zaken \r\nGewoon fijn om de omgang

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier tweede auto aangeschaft omdat de aanschaf van de eerste auto en de garantieafwikkeling hiervan perfect is verlopen. \r\nOok nu weer best buy garantiepakket er bij genomen. Tijdens garantieperiode problemen met airco.\r\nWerkplaats gebeld en auto naar dealer gebracht. Dealer en Smeeing samen contact en door dealer compressor en andere dingen vervangen. Koelt weer als een vriezer👍\r\nDit noem ik garantie, grote pluim!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel goed geholpen door uw medewerker Mitchel K. Door zijn enthousiasme en professionaliteit is Mitchel een aanwinst voor uw bedrijf :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als erg prettig en vriendelijk ervaren!! Kom zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben heel erg tevreden betreft service. heel wat obstakels maar vriendelijkheid en geduld stond op nummer 1

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onlangs met veel plezier een auto gekocht bij Auto Smeeing! Als groeiend gezin waren wij op zoek een grotere auto. Via autotrack hebben wij vervolgens een auto gevonden bij Auto Smeeing. Nadat wij een afspraak hadden gemaakt werden wij met veel enthousiasme ontvangen in de centrale wachtruimte dat is aangekleed als een pub. Aangekomen in de pub krijg je gelijk een relaxed en gezellig gevoel wat het kopen van een auto gelijk een stuk leuker en vertrouwder maakt. Vervolgens werden wij geholpen door Djorden van Keulen die ons van begin tot eind van het juiste advies had voorzien! Djorden begrijpt volkomen dat het kopen van een auto best een grote gebeurtenis is. Hij neemt alle tijd voor je en is totaal niet opdringerig zoals wij bij andere autodealers zijn tegengekomen. Het was daarom ook zo fijn dat hij graag mee dacht met onze situatie. Djorden heeft ons vervolgens heel fijn en goed geholpen met de aanschaf van ons nieuwe auto en met de inruil van onze huidige auto. Onze volgende auto kopen wij absoluut weer bij Auto Smeeing. Vraag dan naar Djorden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst telefonische informatie gevraagd en gelijk afspraak gemaakt. Positieve ervaringen mbt telefonisch als ontvangst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier met heel veel antosiasme ontvangen en ook zo behandeld,\r\nEen heel fijn bedrijf waar ik al meerdere auto\'s heb gekocht.\r\nEn altijd naar alle tevredenheid ,hier kun je met een gerust hart een tweede hands auto kopen zonder problemen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk