Een hele mooie Opel mokka X

Ik heb onlangs een hele mooie Opel Mokka X T gekocht bij auto Smeeing. Heel internet afgespeurd naar dit exemplaar, Smeeing had hem! Prima service, aantrekkelijk geprijsd en inruil. Soepele onderhandelingen met verkoper Rick Bos. Ook after sales! Een van de boekjes ontbrak. Binnen enkele dagen een nieuw exemplaar in de bus!

Prima auto en extra compliment voor de (na)service

Dat een goed bedrijf je een mooie auto verkoopt voor een scherpe prijs en keurig volgens afspraak levert, vinden we allemaal heel gewoon. Maar de erg klantvriendelijke nazorg van servicemedewerker Nick mag extra genoemd worden. Een dikke tien!

Online auto kopen met TOP service - Joey bedankt.

Voor het eerst 'online' een auto gekocht, na het eerste mailverkeer (snel en correct) in contact gekomen met Joey Kam. Afspraak om auto thuis te bezichtigen was snel gemaakt. Ook deze bezichtiging, inruilprijs, proefrijden en contact was TOP. De deal gemaakt en direct met Joey een afspraak gemaakt voor aflevering. (ook snel en netjes) Op de dag van aflevering weer keurig op tijd en netjes afgehandeld. De dag erna toch een paar kleine oneffenheden ontdekt maar ook hier weer, na overleg, keurig opgepakt en afgehandeld. Grote klasse. Nogmaals bedankt Joey en zal je/ jullie zeker aanbevelen. Online auto kopen is/ wordt het nieuwe 'normaal'

Mooie deal met prima service

De communicatie, met Glenn en Mitchell, en de service waren zeer goed. Heel prettig was dat deze mooie peugeot 108 ivm deze tijd zelfs aan de deur is geleverd ipv kijken in de showroom en ophalen in Soest. Automatten zelfs nog nageleverd. Wij hebben er een heel goed gevoel bij.

TOP

Glenn Rick Bos bedankt voor het afleveren van mijn auto. En weer een tevreden kant.Auto is gisteren afgeleverd bij mij thuis. Zag er top uit rijd als een nieuwe

Zeer tevreden over dit bedrijf

Ondanks de corona tijd super goede service duidelijke afspraken en vooral het nakomen van de afspraken is zeer goed. Hele mooie en goede auto afgeleverd, aardige mensen en een persoon heeeeeeel bij gemaakt.

Op 10 Jan 2021 een proefrit voor de deur bij ons thuis gehad. Meteen verkocht!wat een geweldige auto : een Fiat 500 hybride. En vandaag geleverd aan ons huis adres. Bedankt !!!Smeeing voor het goede contact en snel leveren aan ons huis adres.

Very bad experience : Wrong price quoted online and charged higher, Vehicle delivered with issues

Bought Skoda Fabia. Car seem to be fine while purchase with the limited knowledge of mechanics, Original quoted price online including warranty was lesser. But due to some mistake in the price quoted online by them, the car couldnt be sold at that price and I have to pay 500 Euros higher. Also when asked for buying with maintenance, this car couldnt be sold with maintenance in that increased price, else that requires another 1800 Euros additional. Sold price included BOVAG warranty. I am advised that I have complete peace of mind where If there are any issues with the car for 6 months, it will be covered as part of warranty and I dont have to worry about maintenance. Within 30 days of purchase, Skoda dealer reported following issues : Front Brake pads and discs are totally wornout, rear shockabsorber rubbers are fully torn, Rear brakes need maintenance, All 4 tyres reached the advisory profile limit. Its another hefty bill of 1200+ Euros lined up. All of this are safety issues. When I took this back to Autosmeeing for warranty claim, all of this are claimed to be maintenance related issues and not covered under warranty, while I have driven only 700 kms using the car at that point in time and I see no point of getting car with warranty (Autosmeeing Personnel claims that warranty covers only items that are broken or faulty and not worn out items). Secondly, the car is sold basic (no explanation of whatsoever of this terminology by any sales personnel during sale, while I was given assurance that any issues post delivery will be covered). I am still fighting and not getting any support, while I am seriously regretting for having purchased a car from a dealer, paying dealer price including warranty and finally suffering.

• Would you recommend us? No

Dear Sir, From the seller, I understand that there was some miscommunication in the beginning but in the end both parties met. The workshop has confirmed that a repair was performed on the car (under bovag) and brake pads were replaced. We assume that you will continue to enjoy the car and wish you many safe miles with your beautiful Skoda.

Goede service duidelijke uitleg bijzonder aardig personeel Chris en Joey bedankt voor alles

Wat een goede service

De communicatie, en de service waren zeer goed. En wat zeer prettig was dat de auto ivm deze gekke tijd zelfs aan de deur is geleverd. BEDANKT HIERVOOR!

Top ervaring

Mark Hoogendoorn en het team van Smeeing hebben ons prima geadviseerd. Snel met hun reacties op vragen. Zeer klantvriendelijk.

We zijn vriendelijk en goed geholpen bij het aanschaffen van onze eerste auto. De verkoper dacht goed met ons mee. Prima service!

Een geïmporteerde Mini Cooper S gekocht. Fijne auto. Bleek achteraf een klein mankementje in het stuur te zitten. Geen probleem voor de werkplaats afdeling. Afspraak gemaakt, gratis een leenauto mee en Nick hield regelmatig contact. Erg tevreden.

Waar vind je nog zo'n verkoper?

Een mooie Talisman gekocht en geholpen door een jonge verkoper (Djorden van Keulen) Er is altijd wel iets dat je wilt laten aanpassen en/of voor garantie in aanmerking komt na gebruik van de nieuwe auto. Het contact met Djorden was geweldig, vriendelijk, snel, met het gevoel dat je als klant de koning bent, niets was voor hem teveel aan vragen. Alle kleine dingetjes werden zonder gemor opgelost, zoals ook gevraagd door mij. Zonder vrees zit ik dan ook mijn garantie periode tot 1 april 2021 uit. Smeeing is een aanrader mocht je een jonge goede auto en service zoeken. Wees zuinig op verkopers zoals Djorden, normaal heb ik niet zoveel met verkopers in het algemeen, maar voor hem maak ik een uitzondering dit te uitte in een review. Ga zo door Djorden!. Gr, Winfred

Dubbel

We hadden een mooie auto te koop zien staat op internet. Enorm groot bedrijf en veel mooie auto's staan. We hadden een auto om in te ruilen. Meneer nam de tijd en was beleefd en vriendelijk. Op zich bod hij een redelijke prijs voor onze auto, maar wat we echt belachelijk vonden, zijn de bijkomende kosten. Voor 2 pakketjes werd er 1500euro gevraagd, dan krijg je keurig erop en als nodig distributie riem ect. U begrijpt dat dat kosten dusdanig opliepen dat je onderaan de streep vreselijk veel moest bijbetalen voor eigenlijk weinig. Ik verwacht als ik een auto koop van 14000 euro dat je toch mag verwachten dat je een goede auto koopt. Het betrof hier een KIA. Al met al, misschien als je niets in te ruilen heb en je geen nieuwe keurig erop wil, dus alleen meeneem prijs dat je een leuke auto kan scoren en misschien er nog iets te handelen is qua prijs, maar zover zijn we niet gegaan. Na me revieuw geplaatst te hebben ben ik keurig gebeld door het bedrijf. De jongeman legde me keurig uit hoe hun bedrijf werkt. Dit was ook keurig uitgelegd door de jongeman die ons zaterdag had geholpen. Het is bedrijfsbeleid om de auto prijs zo te laten, zodat bij direct aanschaf voor een auto zonder inruil je korting kan krijgen op de aangeboden pakketten. Dan nog deel ik niet de mening van hun bedrijfsbeleid en voelt het niet dat je een leuke deal kan maken. Maar goed, iedereen heeft hier een andere mening over en dat mag. Zoals ik al zei, groot bedrijf met veel mooie auto's.

Helder, zakelijk en persoonlijk

Een groot aanbod dus weet van tevoren voor welke auto je komt. Snel en professioneel. Je weet duidelijk waar je aan toe bent.

super behandeld

Vrijdag onze auto opgehaald die we Zaterdag ervoor gekocht hebben bij autobedrijf Smeeing. Heel vriendelijk ontvangen , en de auto stond klaar om een proefrit mee te maken. Daarna in de pub even rustig met je partner kunnen nadenken over de gemaakte keuzen. Netjes te woord gestaan door Chris Koelewijn en ook prima mee kunnen onderhandelen, had niet het gevoel dat ze je vel over je neus willen halen. Snelle levering, na besloten te hebben de auto te kopen. Wij zijn heel tevreden met de manier hoe hun met hun klanten omgaan. Als het weer nodig is gaan wij er zeker weer naar toe.

Wat een super garage!

In mei van dit jaar hebben wij onze auto bij Smeeing in Soest gekocht, stonden met verbazing te kijken naar het uitgebreide assortiment. Na een paar weken kwamen we tot de ontdekking dat 1 van de kentekenverlichtingsblokjes stuk was, we hebben gebeld en er werden meteen 2 nieuwe blokjes opgestuurd. Ook was er een storingslampje dat af en toe begon te branden. Wij gebeld, en we konden de volgende dag al komen om de auto uit te laten lezen, bleek dat het niet meteen gerepareerd kon worden dus daar werd een datum voor gepland. Wij wonen ca. 1 uur rijden vanaf Soest, maar dat was geen probleem onze auto werd opgehaald op maandag en weer teruggebracht op donderdag. Zelden hebben wij zoiets meegemaakt bij een garage. kortom: TOP SERVICE!! Wij komen zeker terug als wij ooit weer een andere auto aan willen schaffen.

Goede service alles prima gegaan matten waar er niet bij gebeld 3 dagen later per post afgeleverd Stefan nog bedank.

Fijn bedrijf, fijne verkoper (Chris Koelewijn), afspraken worden nagekomen

Wij hebben een maandje geleden een Nissan Qashqai gekocht bij Smeeing, met inruil van een Volkswagen Polo. Proefrit gemaakt in een vergelijkbare auto, omdat de betreffende Qashqai nog klaar gemaakt moest worden. Een week later nog een proefrit kunnen maken in 'onze' Qashqai. Onze verkoper, Chris Koelewijn, heeft ons super netjes geholpen. Hij kwam zijn afspraken na. Geen bla,bla verhalen, maar gewoon netjes/oprecht en eerlijk! Een erg fijne verkoper. Dus als je naar Smeeing gaat, vraag naar Chris ;-) De service van Smeeing is ook top! Een kleine manco aan de auto, waardoor de auto nagekeken moest worden. De auto is opgehaald en weer thuis gebracht. Kortom: wij raden Smeeing zeker aan!! (sowieso is het al een feest om bij Smeeing rond te lopen. Zo veel keus in zoveel mooie auto's)

Goede service, mooie auto's

Op zaterdag 17 oktober heb ik bij de firma met een Mercedes C180 proef gereden en deze gekocht, met inruil van mijn Lexus die ik tevens 3 jaar terug bij de firma had aangeschaft. De auto zou onderhoud krijgen en gepoetst worden. Omdat ik in Wervershoof woon hadden we de afspraak dat de auto op vrijdag 23 oktober (mijn verjaardag) bij mij thuis omgeruild zou worden. Echter kwam ik er achter dat het me financieel toch te krap ging worden. En had er slapeloze nachten van. Op maandag 19 oktober contact gezocht met Chris Koelewijn die ziek thuis zat. Ondanks zijn ziekte heeft hij mij terug gebeld. Toen ik Chris had uitgelegd dat de C180 aanschaf bij mij niet goed voelde en dat ik gebruik wou maken van de omruilgarantie, was dit geen probleem, ondanks dat hij dit nog niet eerder had meegemaakt. Ik had een mooie Audi A3 TSFI Automaat gezien en toevallig ook bekeken op de 17e. Deze was gelukkig nog niet verkocht, waarna Chris een mooie prijs heeft gemaakt voor de omruil met mij Lexus. De auto is keurig gepoetst op mijn verjaardag bezorgd. Dit was wel een linke aktie zonder proefrijden. Maar ik ben er nu super blij mee. Heerlijke auto en geen financiele problemen. Nog bedankt Chris en sterkte met je gezondheid. Misschien tot over 3 jaar weer. Richard K. uit Wervershoof.

De auto prima, de service na je betaald hebt is slecht

Volkswagen Polo gekocht, keurige auto. Toen ik een proefrit maakte, hebben we 2 auto's vergeleken. De opties hebben wij toen doorgenomen, ook dat apple carplay erop zou zitten. Achteraf blijkt dat Apple Carplay niet helemaal erop zit, alleen de voorbereiding, dit is mij niet verteld. Smeeing wees mij door naar een Volkswagen Dealer en hieruit blijkt dat ik nog eens 349,- euro extra moet betalen om deze service op mijn auto te krijgen. Ook zit er gelijk een terugroep actie op de Auto wat mij niet van te voren verteld is. Ik vind dit op een auto van 19.000,- euro best wel bedroevend. Ik heb Smeeing hierover gesproken en zij willen mij in geen enkel opzicht tegemoetkomen.

Prettig bedrijf met mooie auto’s en deskundig personeel

Vandaag mijn auto opgehaald. Vorige ingeruild tegen marktconforme prijs. Zowel de aankoop als aflevering gingen vlot en altijd een lekker kopje koffie in de Pub. Vakkundig geholpen door Jeroen Buijze. Auto Smeeing is een aanrader met een enorme voorraad mooie/jonge auto’s. Ook als je er vanuit Brabant naar toe moet rijden is het de moeite waard.

Top zaak afspraken worden nagekomen

Ben zaterdag 26/9 om 8.30 vertrokken naar soest waar ik om 11.00 u afgesproken had met chris koelewijn om een Q3 te bekijken. Heb 2 autos ingeruild en ben 5/10 weer gegaan en heb de Q3 gehaald, auto had alles gehad wat afgesproken was en ben naar volle tevredenheid met de auto naar huis gereden. Ben nog nooit zo goed behandeld. Ben zelf 35 jaar monteur. Top zaak prima mensen.

top ontvangst

afgelopen donderdag proefrit gemaakt in 1 polo auto stond keurig klaar na de koffie proefgereden en snelle afhandeling volgende week donderdag ophalen kan niet wachten. Patrick bedankt voor de goede service Ron Nieuwland..