Je word er normaal en netjes als klant behandelt. De mensen hebben kennis van zaken en ze hebben eigenlijk alleen maar nette auto\'s in de showroom staan. Toen we de auto op wilde gaan halen zijn we met onze oude auto gestrand. Rijnders was zo vriendelijk om ons op te halen en hebben de auto daarna nog bij ons thuis gebracht. Zowel de koop als de service zijn keurig uitgevoerd. Ook de gemaakte afspraken mbt de aankoop zijn allemaal nagekomen. Bedankt nog Tim.

Geweldig geholpen door Tim. Ruime openingstijden.Vakkundig en verstand van zaken. Eerlijke verkoper. Mooie auto gekocht en we zijn wederom zeer tevreden.

Zeer goede service. Ruime openingstijden. Halen je op als je stil staat en zorgen dat je zo snel mogelijk weer op weg bent. Tevens hebben ze mij goed geholpen met de verkoop van de auto auto.

Zeer vriendelijk, zeer deskundig veel Verstand van zaken. Heb daar een hele mooie auto gekocht waar ik heel blij mee ben.

Het bedrijf levert een goede service en is eerlijk over wat ze aanbieden tegen een goede prijs. 1 week na aanschaf was er nog een klein mankement aan de auto en die werd direct zonder problemen opgelost, super!

Ontzettend goed geholpen! Super blij met onze Clio.

Eind 2016 heb ik een BMW 525i uit 1992 bij Rijnders gekocht. Ik ben vriendelijk geholpen door Tim Rijnders. Ze hebben een prachtige showroom en nette werkplaats. Ik heb de BMW destijds in Utrecht door de ANWB laten keuren, ook daar deden ze niet moeilijk over. Als je op zoek bent naar een betrouwbare garage en/of een goede occasion, zoek dan niet verder. Hier moet je zijn.

Leuk contact met Jan Rijnders. Auto (BMW 335 cabrio) zag er keurig netjes uit. Inruil besproken en een paar dagen later kon ik de auto al ophalen. Alles volgens afspraak geregeld. Een verademing ten opzichte van veel grote(re) merkdealers waar veelal een standaard verkoopverhaal wordt opgedreund. Ga zo door zou ik zeggen.

Goede service en eerlijke prijs

Rij nu al bijna een maandje met mijn polo en ben er nogsteeds iedere dag erg blij mee! We werden zeer netjes en eerlijk behandeld bij dit autobedrijf. Ondanks de blunder van het jaar (haha) super goede service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke mensen en goede service: toen ik vanwege een wijziging van werkafspraken mijn auto niet kon komen brengen, boden ze aan mijn auto op te halen en ook weer terug te brengen. Ik was er goed mee geholpen, nogmaals bedankt!!

Top bedrijf met professioneel personeel

• Reden bezoek Andere reden

professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf, komt afspraken na en repareert/vervangt zaken die er mogelijk nog aan komen zonder probleem Een zeer vertrouwd adres en zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen jaar via het internet op zoek naar een Toyota IQ, die alhier gevonden. Keurige auto zoals op het internet ook was omschreven, prijs-kwaliteit klopt gewoon. Net bedrijf en dito showroom. Rijden er nu al ruim een half jr mee naar volle tevredenheid !

Ik was op zoek naar een BMW 323i en zij hadden precies de goeie, perfecte service super vriendelijk en ook over de nabehandeling ben ik zeer te spreken, ik adviseer deze garage /dealer voor iedereen die een auto zoekt

Zeer prettige kennismaking en prima afhandeling !!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Onze eerste ervaringen met de firma Rijnders, het bezichtigen, proefrijden en aankopen van een gebruikte Subaru zijn uitermate positief. Een keurig bedrijfsgebouw, met een mooie werkplaats en een showroom met occasions om door een ringetje te halen. We hebben rustig kunnen kijken, rijden en onze vragen werden op correcte en plezierige wijze beantwoord. De bij aankoop gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Ondanks de afstand naar het bedrijf zijn we van plan om de firma Rijnders ook voor het onderhoud van onze Subaru te blijven bezoeken.

Wij hebben er nu 2 auto\'s gekocht, we zijn zeer tevreden over de tijd en aandacht die ze ons hebben gegeven als klant. Ze zijn zeer bereidwillig om evt dingen op te lossen, als dit nodig is. Het is een eerlijk bedrijf, met deskundige mensen, een fijn familie bedrijf. We raden dit ieder aan, om daar een auto te kopen of in onderhoud te doen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Duidelijke mensen, komen hun afspraken 100% na. Goed behandeld. en heel belangrijk: Goede koffie! Top. Ga zo door en bedankt voor de goede service

Een bedrijf dat goed naar de klant luistert en echt de problemen wilt oplossen.

niet gehad,nog steeds.lopen al 25 jaar bij rijnders.ons soort mensen .gewoon praten zo als het is.service perfect.hopen nog jaren te komen.

goed en nauwkering en top met Servise

Goed bedrijf met mooie Ups. Heb een dikke VW high up gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Tnx!