Altijd goede service

Goede service, meedenkend en een goed advies.

Goed geholpen volgens afspraak

Duidelijk

Goede service, duidelijkheid over de prijs en vragen van te voren wat je wil doen met hun advies. Is wel iets prijziger dan een normale garage.

keurige zaak.

Prima geholpen door Bernard. Eerlijk.

Prima cliënt gericht bedrijf.

Afspraken worden goed nagekomen, heldere communicatie.

Netjes

Goede communicatie auto die snel gerepareerd was en gekeurd. Alleen niet heel goedkoop, auto die geleend was zou gratis moeten zijn bij een grote buurt. Zonder dat je zou moeten tanken. Reparatie was duur genoeg daarvoor.

gewoon vakkundig!

Gewoon doen wat je moet doen!

Zeer goede garage

Zeer goede garage de service is uitstekend vriendelijke personeel en grote keuze in auto's en de koffie staat altijd klaar.

Vriendelijk, efficiënt en vakkundig. Al vele jaren!

Prettige sfeer en goede kwaliteit / prijs verhouding

Als klant word ik nog herkend, dat zie je niet overal meer. Videofilm is mooi om te zien. Voor het meerwerk netjes gebeld, helemaal prima.

Altijd eerlijk en duidelijk advies

Zeer goed heb reeds mijn 4de ford transit custom limited dubbele cabine besteld. Dit alles in samenwerking met Arnold steketee.

SUPER

ben goed geholpen en ze hebben gedaan wat er werd afgesproken

Goed en vriendelijk behandelt

Goed behandelt en goede uitleg

Prima met een verbeterpuntje

Er had wel wat meer gecommuniceerd mogen worden tijdens de reparatie periode.

Goed geholpen!

Onlangs een occasion hier gekocht. De aankoop en oplevering is zeer prettig verlopen. Blij met de nieuwe auto!

Vriendelijk en prettig geholpen.

Auto loopt weer als een zonnetje.

goede voorlichting. daarna goede uitvoering van het vervangen van de lager .

Ondeskundig

Mustang Mach E voor eerste beurt. Vooraf geen storingen, bij vertrek allemaal storingen. Gelijk weer omgekeerd. Kreeg de vraag of hij wel een kwartier op slot had gestaan… dat weet ik niet. Jullie gaven aan dat hij klaar was. Moest updates hebben, maar auto doet deze automatisch (zo ingesteld). Duurde langer om dit te doen. Leenauto meegekregen en de vertegenwoordiger kwam de auto eind van de middag weer omruilen. Kon ruiken dat hij rookt. Waarschijnlijk niet in de auto maar wel kort daarvoor. In Duitsland een Mustang V8 gezien. Gevraagd of zij hier wat voor mij in konden betekenen. Moest ik zelf maar regelen, zij hebben 1 dealer is Duitsland waar ze auto’s van af importeren. De auto die ik gezien heb dus via een ander autobedrijf geregeld.

Snel het probleem achterhaald en oplossing geboden.

Er is meteen gekeken hoe groot de schade was en of ik door kon blijven rijden. Meteen het betreffende onderdeel besteld en dat was dezelfde dag al binnen. Snel weer opgelost. Top!

Prima werkplaats !

Ik kom al vele jaren bij Sutherland , de monteurs zijn altijd vriendelijk . Alleen van de rekening schrok ik wel een beetje , 274 euro voor de apk en motorolie verversen .

Gastvrij, vriendelijk

Gastvrij, vriendelijke verkoper Melle van Wieren.

Vriendelijk personeel goede communicatie

Fijne garage met kundige mensen

alles tiptop geregeld

alles tiptop geregeld en goede kennis/uitleg van de auto

Teleurstellend

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt + APK. Tijdens de beurt gebeld dat ruitenwissers, remblokken en schijven vervangen dienden te worden. Daarna filmpje gezien over de bevindingen van de monteur (remmerij kon nog wel 15.000km mee) en teruggebeld. Werkzaamheden waren niet nodig voor de APK en daarom ook niet laten uitvoeren. Waarom niet als adviespunt genoemd bij het ophalen van de auto? Komt veel beter over. Ik had de huurauto afgetankt (€4,27) en teruggebracht. Kreeg tot mijn verbazing een huurautoafrekening met brandstofkosten €12,66 en ik zou 116 km gereden hebben. Gemeld dat ik afgetankt had en de afstand Drachten-Buitenpost echt maar 20km was en geen 58km. Antwoord: "de monteur heeft echt deze km-stand genoteerd en echt zoveel benzine bijgetankt." Verteld wat ik hiervan vond en inmiddels een herziene rekening gekregen (en direct betaald) Ben best vriendelijk geholpen in Drachten en de onderhoudsbeurt zal heus goed uitgevoerd zijn. Heb hier door het bovenstaande toch een gevoel van teleurstelling aan overgehouden. Daarom een 6.

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen