Bij aankomst in om 08:00 voor de jaar beurt voor mijn ford mondeo stond de leen auto klaar na het ontvangst van de sleutel kon ik weer huis waarts Na een aantal uren kreeg ik een video boodschap met de uitleg van de mankementen van mijn auto duidelijk en doel treffend met de prijzen van de beurt en onderdelen geen verassing meer achteraf prima goed geregeld eind van de middag de ford mondeo weer gehaald rekening mee gekregen en deze op en later tijdstip over gemaakt bedankt tot volgend jaar Met vriendelijke groet Karel reker warffum

Zeer goede service!

Goede afhandeling van de reparatie.

Was weer uitstekend

Vriendelijk personeel, duidelijke informatie bij vragen, als er geen antwoord is wordt het nagevraagd, filmpje van de monteur van de beurt is duidelijk en geeft echt extra transparantie. Goede koffie/choco, niet onbelangrijk als je 2+ uur besluit te wachten :-) prettige sfeer overall.

Een eerder gerepareerde lekkage is nu kosteloos opnieuw gerepareerd, waarvoor mijn hartelijke dank!

Prima aflevering van auto.

Goede uitleg door verkoper over interieur auto. Auto was niet geheel klaar bij aflevering, direct afspraak gemaakt om het alsnog goed af te handelen. Prima!

Correcte afhandeling van de apk keuring en servicebeurt

Goede afhandeling van de apk keuring en servicebeurt

Altijd goede service

Goede service, meedenkend en een goed advies.

Goed geholpen volgens afspraak

Duidelijk

Goede service, duidelijkheid over de prijs en vragen van te voren wat je wil doen met hun advies. Is wel iets prijziger dan een normale garage.

keurige zaak.

Prima geholpen door Bernard. Eerlijk.

Prima cliënt gericht bedrijf.

Afspraken worden goed nagekomen, heldere communicatie.

Netjes

Goede communicatie auto die snel gerepareerd was en gekeurd. Alleen niet heel goedkoop, auto die geleend was zou gratis moeten zijn bij een grote buurt. Zonder dat je zou moeten tanken. Reparatie was duur genoeg daarvoor.

gewoon vakkundig!

Gewoon doen wat je moet doen!

Zeer goede garage

Zeer goede garage de service is uitstekend vriendelijke personeel en grote keuze in auto's en de koffie staat altijd klaar.

Vriendelijk, efficiënt en vakkundig. Al vele jaren!

Prettige sfeer en goede kwaliteit / prijs verhouding

Als klant word ik nog herkend, dat zie je niet overal meer. Videofilm is mooi om te zien. Voor het meerwerk netjes gebeld, helemaal prima.

Altijd eerlijk en duidelijk advies

Zeer goed heb reeds mijn 4de ford transit custom limited dubbele cabine besteld. Dit alles in samenwerking met Arnold steketee.

SUPER

ben goed geholpen en ze hebben gedaan wat er werd afgesproken

Goed en vriendelijk behandelt

Goed behandelt en goede uitleg

Prima met een verbeterpuntje

Er had wel wat meer gecommuniceerd mogen worden tijdens de reparatie periode.

Goed geholpen!

Onlangs een occasion hier gekocht. De aankoop en oplevering is zeer prettig verlopen. Blij met de nieuwe auto!

Vriendelijk en prettig geholpen.

Auto loopt weer als een zonnetje.

goede voorlichting. daarna goede uitvoering van het vervangen van de lager .

Ondeskundig

Mustang Mach E voor eerste beurt. Vooraf geen storingen, bij vertrek allemaal storingen. Gelijk weer omgekeerd. Kreeg de vraag of hij wel een kwartier op slot had gestaan… dat weet ik niet. Jullie gaven aan dat hij klaar was. Moest updates hebben, maar auto doet deze automatisch (zo ingesteld). Duurde langer om dit te doen. Leenauto meegekregen en de vertegenwoordiger kwam de auto eind van de middag weer omruilen. Kon ruiken dat hij rookt. Waarschijnlijk niet in de auto maar wel kort daarvoor. In Duitsland een Mustang V8 gezien. Gevraagd of zij hier wat voor mij in konden betekenen. Moest ik zelf maar regelen, zij hebben 1 dealer is Duitsland waar ze auto’s van af importeren. De auto die ik gezien heb dus via een ander autobedrijf geregeld.

Kattebos 148 8446 DB Heerenveen

513623 415