Top bedrijf

Ja word altyd netjes geholpen en ja wachttyd is bekend als je klant bent

Nononse

Normale omgang met klant zonder poespas

Tot nu toe prima.

Wij werden goed geholpen.

medewerkers denken mee.

Snelle service en meedenkend

Mijn Fiësta Mk. 7 is voor waterlekkage bij Sutherland geweest. Het probleem was eerder al vastgesteld en om dit goed op te lossen hebben de medewerkers goed meegedacht! Hierdoor zijn er nieuwe dakstrips op de auto gekomen en zijn de bekende plekken waar de lekkage zich voordoet netjes en goed gedicht. Tot nu toe heeft het probleem zich niet opnieuw voorgedaan, dus ik ben zeer tevreden.

Goede service zowel werkplaats als magazijn Bedankt voor de fijne samenwerking

Fijn bedrijf om mee zaken te doen

Wout is een verkoper die zijn vak verstaat. Kundig & vriendelijk.

Correct gehandeld

De vraag was om de auto uit te lezen. Dit hebben ze gedaan, en ze hebben mij de foutcode en storing doorgegeven. Probleem zelf opgelost door een gebruikt onderdeel te plaatsen. Lambda Sonde 367,- euro 1 stuks. Tov gebruikt 60,- euro voor 1e en 2e lambda. Maar het probleem is opgelost. Top

Servicebeurt volgens afspraak uitgevoerd, gebeld over slechte accu.

De beurt is volgens afspraak uitgevoerd, zouden er extra problemen zijn dan zou er gebeld worden. Dit is ook gebeurd, de accu was slecht en werd gevraagd of er een nieuwe accu geplaatst moest worden, dit is akkoord.

Geven de wel de aandacht en service zoals je het hoopt te krijgen….maar bijna nergens meer krijgt. Super

Top geregeld!!

Vriendelijk en professioneel team.

Normaal ben ik gewend dat ik een gewassen auto terug krijg. Maar helaas. Dit doen ze namelijk wel in Amstelveen. Tip, doe dit wel als service.

Bij aankomst in om 08:00 voor de jaar beurt voor mijn ford mondeo stond de leen auto klaar na het ontvangst van de sleutel kon ik weer huis waarts Na een aantal uren kreeg ik een video boodschap met de uitleg van de mankementen van mijn auto duidelijk en doel treffend met de prijzen van de beurt en onderdelen geen verassing meer achteraf prima goed geregeld eind van de middag de ford mondeo weer gehaald rekening mee gekregen en deze op en later tijdstip over gemaakt bedankt tot volgend jaar Met vriendelijke groet Karel reker warffum

Zeer goede service!

Goede afhandeling van de reparatie.

Was weer uitstekend

Vriendelijk personeel, duidelijke informatie bij vragen, als er geen antwoord is wordt het nagevraagd, filmpje van de monteur van de beurt is duidelijk en geeft echt extra transparantie. Goede koffie/choco, niet onbelangrijk als je 2+ uur besluit te wachten :-) prettige sfeer overall.

Een eerder gerepareerde lekkage is nu kosteloos opnieuw gerepareerd, waarvoor mijn hartelijke dank!

Prima aflevering van auto.

Goede uitleg door verkoper over interieur auto. Auto was niet geheel klaar bij aflevering, direct afspraak gemaakt om het alsnog goed af te handelen. Prima!

Correcte afhandeling van de apk keuring en servicebeurt

Goede afhandeling van de apk keuring en servicebeurt

Altijd goede service

Goede service, meedenkend en een goed advies.

Goed geholpen volgens afspraak

Duidelijk

Goede service, duidelijkheid over de prijs en vragen van te voren wat je wil doen met hun advies. Is wel iets prijziger dan een normale garage.

keurige zaak.

Prima geholpen door Bernard. Eerlijk.

Prima cliënt gericht bedrijf.

Afspraken worden goed nagekomen, heldere communicatie.