Fantastisch

Heel snel geholpen, wat een service.

Vriendelijke verkoper van wie we veel informatie kregen over de nieuwe Ford Eco sport.

Wij zijn prima geholpen bij garage Sutherland, zowel in Heerenveen als in Drachten.

Vlotte, correcte en prettige afhandeling.

Al ruim dertig jaar een prettige ervaring met Ford Sutherland. Aan te bevelen!!

Uitstekende ontvangst en prima geinformeerd over gebreken en wat herstel gaat kosten

Alles keurig verzorgd

Positief

Helder open eerlijk

Goede service en duidelijke uitleg. Professioneel en vakbekwaam ik kom hier al jaren en dat blijven we doen.

Super!

Top service!

Wij zijn al sinds 1994 vaste klant van Sutherland te Gorredijk. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Gerben Jansen en zijn team weten precies hoe je als klant graag gezien wordt. Dit vertaald zich in klant vriendelijkheid, vertrouwen, oplossingsgerichtheid, en niet onbelangrijk, de prijs/kwaliteit in de goede verhouding .Ik zeg wel eens, het is nog net geen familie maar je voelt je er altijd thuis!!

vriendelijk, informatief, wat wil een mens/klant dan nog meer?

zie boven

Zeer persoonlijk en open contact. Plezierig om zaken mee te doen.

Een bedrijf dat vertrouwen geeft. Dus wat mij betreft blijf ik daar zaken mee doen.

vertrouwd en ervaren; pro-actief.

Tijdig gemeld dat mijn zomerbanden geen zomer meer mee kunnen en prima advies gegeven.

Goede communicatie ,evenals een mooie video van de gebreken

Goed bedrijf.

Tot de volgende keer.

Precies zoals service behoort te zijn.

Ik word altijd keurig en vriendelijk te woord gestaan. Vooraf wordt een probleem duidelijk doorgenomen.

Zeer correct afspraak is afspraak.

Als je de auto brengt weetje gelijk wat de beurt of reparatie kost , mocht er ongezien een mankement zijn wordt je keurig gebeld met een kosten plaatje, en mag je dan zelf beslissen dat je dat uit wil laten voeren. Vandaar zeer correct en afspraak is afspraak. Ford Drachten. Ga zo door.

Goede klantbehandeling

Goed geholpen

Opgestuurde filmpje was heel fijn. Ook lager de uitleg bij de factuur.

Ford Sutherland in Wolvega is een fijne, goede garage! Klantvriendelijkheid en service top

Ford Sutherland in Wolvega is een fijne, goede garage! Klantvriendelijkheid en service zijn Top!

Prima garagebedrijf

Goed als altijd!

Goed als altijd!

Goede service en plezierig contact

Zeer servicegericht tegen een redelijke prijs.

Super service

Veel keuze, goed advies en een super service.

vriendelijk

werd vriendelijk en deskundig behandeld