Super fijne service

Vriendelijke geholpen en het personeel denkt mee.

prima werk geleverd.

prettige samenwerking ervaren,goede service

Mooie auto, tevreden klant.

Nette bedrijfsauto gekocht,deze auto is bezorgd aan huis en netjes afgeleverd door een vriendelijke meneer. Zeer tevreden met de auto.

Flexibel

Er was een misverstand, maar dat werd goed opgelost

Prima afhandeling servicebeurt en APK

Afhandeling APK/servicebeurt conform afspraak en binnen afgesproken tijd.

Alles prima gedaan

Afspraak prettig verlopen, communicatie goed, kortom tevreden klanten

Gewoon goed

Aanbevelingswaardig

Op zich netjes geholpen

Jammer dat er maar één monteur was. Kwam mijn planning niet uit, ondanks vroegtijdige afspraak. Wel netjes opgelost. Als ik dit had geweten, dan had ik een afspraak gemaakt in Heerenveen, waar ik goede ervaringen heb opgebouwd in de afgelopen jaren.

Onbetrouwbaar bedrijf

PAS OP! Begin juni een 2 jaar jonge Kuga PHEV gekocht. Komt uit Duitsland volgens de verkoper , uit de Ford organisatie, dan ook goed onderhouden. Onderhoudshistorie zou ik nog ontvangen. Achteraf blijkt deze uit Italie te komen, Sutherland geeft hierop niet thuis. Kan of wil ook geen geschiedenis geven van de auto. Bij naspeuren is deze van een particulier geweest en nog enkele maanden onbekende eigenaar. Totaal anders en onderhoud- en schade geschiedenis vd auto dus onbekend! Tevens heb ik bij deze RIJKLAAR geprijsde auto nog verplicht een extra pakket moeten kopen, anders geen garantie! Later blijkt er toch opeens ook nog Ford garantie te zijn, maar dit kan ook niet zwart op wit gegeven te worden. Auto blijkt o.a. erg luidruchtig en heeft een losse bumper. Klachten worden niet serieus genomen en afgedaan als eigenschap van de auto. Ondanks alle positieve reacties, Ik nooit meer Ford of naar Sutherland , hier worden onwaarheden verteld, afspraken niet nagekomen, overbodige kosten onrechtmatig in rekening gebracht, en onvoldoende nazorg! Erg teleurgesteld! Onbetrouwbare garage. Opereren in schemer gebied.

Prima!

Ik ben zeer tevreden over het meedenken.

Mijn ervaring met Ford Sutherland is goed goede service het is een top bedrijf

Jammer dat afspraken niet worden nagekomen

Mijn C-max diesel ingeruild tegen Kuga hybride (jonge occasion), welke verkocht wordt als zeer goede caravantrekker. Afspraak gemaakt met verkoper dat ik trekhaak elders laat monteren wegens groot prijsverschil, waarbij het voorbehoud als dit niet tijdig gerealiseerd kan worden ik de auto na mijn vakantie zal afnemen (zodat ik nog met mijn huidige auto op vakantie kan). Anderhalve week voor mijn vakantie krijg ik een telefoontje van dhr Sutherland dat "men de auto niet zo lang wil laten staan" en er wordt min of meer geëist dat ik de auto voor mijn vakantie nog afneem. Derhalve noodzakelijk dat ik de trekhaak door Sutherland laat monteren, meerkosten t.o.v. elders (na onderhandeling): 565,- Euro. Herhaaldelijk besproken dat er een constantstroomverbinding tbv caravan moet worden gerealiseerd. Na aflevering van de auto blijkt dit vervolgens niet gebeurd te zijn. Ik woon op plm 1 uur rijden van Sutherland Heerenveen, dus volgende dag weer terug om dit te laten oplossen, wat uiteindelijk wel goedgekomen is. Van een Ford-dealer verwacht je toch wel iets meer professionaliteit in het nakomen van afspraken. Wat vooral overheerst is ergernis...

afspraak makkelijk ingepland, goede vervangende auto en snel klaar.

uitstekend

Altijd vriendelijke en deskundige mensen!

Goede service, en goede vakmensen je weet gelijk waar je aan toe bent

Heldere, goede communicatie. Goed benaderbaar Komen afspraken na.

Heldere, goede communicatie. Goed benaderbaar. Geen onnodig wachten of interessant doenerij. Komen afspraken na. Snelle communicatie via whatsapp. Goede service.

Mijn ervaring is zeer goed bij deze garage

Goed.

Goed om de vertrouwde gezichten uit de Jouster garage in Sneek te zien. Dat is voor mij ook de reden om, voorlopig, bij Sutherland te blijven. Het gaat mij om de klik met de mensen! Het merk auto is net echt belangrijk.

goede service

word altijd goed en vlot geholpen

Goede en correcte service

Keurige terug koppeling dat de service beurt op de afgesproken dag kon plaats vinden. Netto ontvangst van de baliemedewerker en de werkplaats order was al gereed, dus geen elle lange vragen. Ook de nette gratis leenauto stond klaar. Tijdens de beurt belde de baliemedewerker keurig dat de ruitenwisserbladen eigenlijk ook moesten worden vervangen, of dat mocht. Dus een meedenkende dealer in Leeuwarden. Enigste minpuntje is dat je al heel lang van te voren een service afspraak moet laten inplannen.

Klantvriendelijk

Goede ter zake kundige achtergrondinformatie over de auto. Mede dankzij filmpje. Leenauto beschikbaar. Kortom goede service .

Altijd goede service en vriendelijk behandeld

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de staat van de auto en de reparaties/onderhoud dat gedaan word en de kosten. Reparaties widen vakkindig uitgevoerd

Groot accuprobleem na zes weken (eindelijk) opgelost

Na drie garagebezoeken, bleek een groot accuprobleem (accu plugin hybrid). Ik heb in dit geval begrip voor de lange duur. Wij moesten zes weken een auto huren. Daarvan was de garage op de hoogte. Garage of Ford Nederland heeft daar totaal niets over gezegd. Dat heeft mij nogal teleurgesteld.

Keurige service en goed werk geleverd

Als altijd, keurige service, onderhoud was weer keurig uitgevoerd, de rekening was even een oeps momentje, maar dat lag meer aan mijn auto dan aan Sutherland :-)

Goede service en keurig geregeld mbt vervangend vervoer

Erg prettig geholpen volgens afspraak.