zoals gewoonlijk!!

het blijft een positief bedrijf. zeer goed! ga zo door

prima geregeld

omdat de camper Ford nog in de garantie viel heb ik een afspraak gemaakt vind het tarief wel hoog een beurd en 2 uur later al klaar en een rekening van ruim 500 eurie is snel verdient

Goede behandeling netjes en correct

Duidelijke uitleg vooraf

Goede en snelle service.

Goede service; aanrader!

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg werkzaamheden, uitgevoerd zoals afgesproken en duidelijke uitleg factuur.

Duidelijk en informatief

Duidelijke service

snel en correct geholpen

Geen opmerkingen goed geholpen

Hele afhandeling grote beurt PRIMA!!

Goede en tijdige waarschuwing qua tijdstip. Vervangende auto ter beschikking.

Uitstekend!!!

Ford Sutherland is al vele jaren onze dealer. En altijd naar volle tevredenheid. Anders zouden we er niet al minstens 5 auto's hebben gekocht.

Goed ontvangen en prima geholpen

Wij hebben onze opel Grandland ingeruild voor een Kuga. We zijn prima geholpen door Mats. Er waren wat problemen met het kenteken bewijs, maar we werden keurig op de hoogte gehouden en uiteindelijk netjes opgelost.

Klantvriendelijk en zeer transparant

Ik heb mijn auto voor een half jaar geleden aangeschaft bij ford Sutherland in drachten. Helaas begon de auto na een half jaar behoorlijk te roken, na telefonisch contact te hebben gehad, mocht ik mijn auto meteen brengen voor een diagnose en de reparatie is vakkundig uitgevoerd. Harstikke bedankt team Sutherland.

Goed qua service in de garage, maar onduidelijk qua specificatie van de rekening

Goede ervaringen met de garage zelf. Filmpje van de monteur heel leuk en goed (hoewel hij het me ook persoonlijk had kunnen vertellen en laten zien; ik zat te wachten nl). Jammergenoeg worden sinds 2020 de beurten als vast bedrag gefactureerd zonder specificatie van we kosten van monteur en onderdelen. Dat zou ik graag anders zien.

goede tijdige deskundige hulp

goede tijdige deskundige hulp

Vlotten plezierige medewerkers

Vlotte en plezierige medewerkers.

Super fijn geholpen

We hebben een Ford B-max gekocht en de dealer was heel vriendelijk en behulpzaam.

zoals altijd prima en vriendelijk geholpen

verder geen op- of aanmerkingen

Prettig maar ingewikkeld

Misschien heldere telefonische verwijzing naar juiste werkplaats adres . Dat je direct de juiste werkplaats adres aan de lijn mag krijgen. Verder alles prima.

Mooie auto gevonden!

Goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Goed meegedacht met ons budget en er werd ook niet moeilijk gedaan over een paar centen. Goede aflever beurt meegekregen en een APK. Auto rijdt prima en wil hem nu ook bij Sutherland onderhouden.

zeer goed

auto weergoed en goede aleen jamer dat je niet met visa kan betaalen

Prima ervaring.

Zoals je mag verwachten. Prima bedrijf.

Ontzettend goede begeleiding, duidelijke uitleg en informatie bij ophalen auto. Meedenken bij wensen.

Leuk personeel, snelle service Uurtarief wel aan de hoge kant