Goede ervaring met de werkplaats voor de servicebeurt van de Ecosport

Fijn dat er dit keer een video werd gemaild met info over het onderhoud en de staat van de auto.

Top auto, maar ontevreden over kwaliteit service.

Een 6 jaar oude Mondeo gekocht. Natuurlijk zie je graag meer inruil voor je oude auto, maar in goed gesprek met elkaar zijn we tot een deal gekomen en heb ik de auto gekocht. Gekozen voor het zekerheidspakket met minimaal ¼ volle tank, poetsbeurt, 6 maanden garantie. Hoewel ik heel erg tevreden ben over de kwaliteit en het comfort van de auto zelf, ben ik dat niet zozeer over de service van Sutherland Gorredijk. Dus met name voor de kwaliteit van de auto beveel ik de Ford garage aan. Bij aflevering zag alles er wel goed uit met ook niet meer dan een ¼ tank vol voor de 160km rit naar huis. Eenmaal thuis bij het beter bekijken van de auto blijkt de auto eigenlijk helemaal niet gepoetst van binnen en was de krik niet compleet en lagen er nog dingen van vorig eigenaar onder de kofferbakmat. Sutherland Gorredijk was bereid om dit te herstellen, maar dan wel in Gorredijk, zoals bij de koop ook overeen was gekomen. Bij de afspraak duidelijk aangegeven wat het probleem was met schoonmaak van interieur, is de auto nog een keer gepoetst. Eenmaal halverwege de weg naar huis kwam ik er achter dat alleen de punten die benoemd zijn (helaas ook weer niet allemaal) gedaan waren. Wat je op het eerste oog niet zag, was ook niet gedaan. Toen ik de directeur van het filiaal er op aanspraak was men bereid de auto nog een keer te laten poetsen, maar daar heb ik voor bedankt. Zou me weer een vrije dag kosten. ‘De auto wordt of is professioneel gepoetst’ houdt volgens mij zoveel in dat de auto gepoetst is voor de foto’s op de website. Niet zozeer bij aflevering. Mijn auto heeft mogelijk een paar maanden buiten gestaan. Neemt niet weg dat je je klant niet zo weg kunt laten rijden. Ze hebben nog wel geholpen met het overzetten van gebruiksonderdelen van mijn oude auto op de nieuwe. Mijn advies, zeker als je van verder weg komt. Maak hele duidelijke en gedetailleerde afspraken, liefst op papier Check alles voordat je het terrein af rijdt Wacht niet te lang op antwoord via de mail en bel

Goede communicatie, goed werk verricht.

zeer goed

Goede wijn behoeft geen krans.

Uiterst vriendelijk, beleefd en vakbekwaam personeel. Geen moeite is hen teveel om je het als klant tevreden te stellen. Voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Netjes geholpen

Netjes geholpen en uitleg gehad over wat ze gedaan hadden.

Altijd goed

iedere keer weer alles volgens afspraak.

Nette goede verkoper Michel brouwer

Heb daar Mondeo gekocht , nette prijs voor m’n Volvo gekregen . Ga 8 mei m’n ford ophalen , zal ook wel netjes afgeleverd worden. Echt een fijne garage tot nu toe m’n ervaring met ze. Zeker aan te bevelen.

Prima en zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik kom er al dik 25 jaar en diverse auto’s aangeschaft en laten onderhouden Duidelijke communicatie over de kosten en behulpzame monteurs die respect voor je auto hebben

Zeer tevreden over contact, service en kwaliteit

Goeie ervaring leuk contact

Heb een leuk contact met Hun gehad. Als tip zal ik meegeven als er iets vanuit de fabriek niet OK is dat vooraf te melden. Verder een leuke deal gehad bereidwilligheid en vriendelijk te woord gestaan

De service was goed!!

Een goede prijs kwaliteit verhouding!vriendelijke autoverkopers!

Zoals altijd....prima

Zoals altijd. Prima

Altijd gastvriendelijke en duidelijk

Altijd prima en duidelijke service.

Prima service en contact.

Prima geholpen erg behulpzaam. Bij afhalen was een bloemetje of flesje wijn best leuk geweest. Verder zeer tevreden hoor.

Fantastisch!

We hebben in Gorredijk een Octavia gekocht en we zijn echt super geholpen. Aardige mensen met humor. Het was geen probleem om de auto even mee te hebben en een goede proefrit in te maken. We hebben er voor een half jaar garantie bijgekocht maar daar hebben we tot nu toe geen beroep op hoeven doen!

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over de beurt die mijn auto gehad heeft, de behandeling en de service die verleend wordt.

Verkoopteam professioneel, ervaren en zeer vriendelijk

Zeer goede ervaring met verkoper, heel vriendelijk ontvangen, en verkoper weet alles goed duidelijk uit te leggen

Uitstekende service en keurig geholpen.

Super personeel

Prettig geholpen

Vanaf het maken van een afspraak t/m het weer ophalen van de camper werd ik vriendelijk geholpen. Er werden goede adviezen gegeven.

Kwaliteit in service!

Prettig geregeld allemaal. Fijn bedrijf.

Auto gekocht en remmen bleken niet goed .. dit is netjes opgelost ! Goede service !

to the point, vriendelijk, bereidheid om tot goede oplossing te komen

zie boven

Prettig zaken doen, tot dusver uitstekend.

Prettig zaken doen, tot dusver uitstekend.

Ik kom uit Lelystad, dat zegt alles.

Je voelt je bij de FORD familie.