Veel geleerd in een week.

In 12 uur goed gewezen op de punten die verbeterd moesten worden dat ik eventueel thuis ook nog wat eraan kon doen. Doordat ik al in bezit van een AM-rijbewijs ben qua verkeer niet extreem veel hoeven leren wat erg makkelijk was voor mezelf. Heel prettig vond ik dat we bijna veel hebben geoefend op moeilijke plekken die vorige examens veel waren gereden. Hierdoor stond ik niet echt voor verassingen.

top

Zeer goede rijschool met mooi materiaal en hele goede instructeurs Mustafa en Theo erg bedankt.

Vondt het echt super wordt echt top geregeld

Gelukkig genoeg geduld

Leuk kennismaken met de instructeur. Al waren er ook momenten van wrijving; toen begrepen we elkaar verkeerd. Ik moest ook zelf leren mijn zenuwen opzij te zetten. Relaxed qua lestijden, niet op de minuut, geen haast. Handig, verhelderend RIS-lesboek. Maar gelukkig volgden we niet te strak het stramien, maar wat voor mij nodig was. "Je moet het lesboek ook niet TE letterlijk nemen." Gelukkig.

het was gewoon goed

Plezierig en klantvriendelijk

Planning/kantoor is goed bereikbaar en staan open voor de klant. Instructeurs zijn kundig en gedreven. Gaat op voor theorie zowel als voor praktijk. Het materieel (tbv bus) is afdoende voor de opleiding.

Alle onderdelen top begeleid!

Zowel de onderdelen van de theoretische vakken als de praktische goed geregeld waardoor ik in 1 keer kon slagen. Top!

Geven Goed les

Echt een top rijschool

Ik heb het als zeer plezierig ervaren om bij Nederveen te lessen duidelijke instructies Gezellige instructeurs

Zeer positieve ervaring!

Hele goede begeleiding en prettige sfeer.

ik heb van een eerlijke instruteur les gehad

het was een moeilijke cursus

Prima en goed geregeld, Een aardige instructeur. 1 puntje het zou prettig zijn als je van te voren iets meer informatie krijg over de lesdag plus examen. Betreft lunch, dagindeling, pauze etc

Prettige en duidelijke voorbereiding op het examen

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en de uitleg was verhelderend en duidelijk. Heb heel veel tips ontvangen maar af en toe een compliment ontvangen zou motiverend zijn.

Goede leerzame dag!

Tip: aangeven dat eten en drinken meegenomen moet worden, nu vanaf 08.00 uur tot thuiskomst 15.45 uur niet kunnen eten.

Alles is prima geregeld.

Scooterrebewijs. Vriendelijk ontvangst en alles is goed geregeld van lessen tot examen.

Uitstekende instructeur, goede rijlessen, niks op aan te merken.

Goede instructeur die zegt waar het op staat. Geeft je goede adviezen.

Fijne en leuke instructeurs

Het is jammer dat ik de 3e keer pas geslaagd was voor mijn trekker rijbewijs (1e keer te voorzichtig en 2e keer te gretig zeiden de examinators) maar uiteindelijk goed gekomen.

Fijne rijschool!

Fijne rijschool, goed contact, makkelijk betalen door automatisering, duidelijke planning en gezellige lessen! Wilco bedankt.

Perfect!

Het was fijn om te leren trekker rijden bij nederveen Vooral dankzij de twee leuke instructeurs die geduldig met mij omgingen Dank jullie wel!

Leuk en leerzaam

Ik heb een positieve ervaring met Nederveen, gezien mijn werk rooster en andere privé omstandigheden was het plannen soms lastig. De planning van Nederveen denkt hier over mee. De instructeur is top, duidelijk communicatie lekker direct en geeft goed advies / les.

was goed.ok

maar het CBR ,niet.dat zijn Criminelen ja.met bizare regen val.de afslag naar Gorinchem,miste ik.die .Dame ,gaf een ruk .aan het stuur,ja ,ik stond ,achter een ,File.op gesteld ,omrent.het exstreem regende.richting ,rotterdam,wachtende ,op het Bord ,van de afslag.ik hoorde Haar niet goed.omtrent dat ik .oude Hoorapperaten heb.nog maals .zij gaf .een ruk aan het stuur.en zij ,keihard ,hier moet je heen.er ,kwam ,een ,transport busje.rechts ,achter mijn.en raakte mij bijna.op 5 centimeter.zij .is een heel gevaarlijke persoon.en wil .mijn de schuld geven.om haar grote fout te verbergen.ja ,is ,echt ,100 % .de waarheid.ik .lieg .echt niet.zou .u zovriendelijk willen zijn.om dit te copieeren.en naar het ..CBR ,willen sturen.ja .dat ik nogmaals een .rijtest .mag doen.in .mijn eigen Auto.zoder ,een vrouw.die Nerveus is.graag een ,man.dank u.ok/p/s .ik krijg .over twee weken.Nieuwe Hoorapperaten ja.ze .zijn besteld.okwas hard nodig .die ,ik heb .zijn .6 jaar .oud.en .passen .niet meer ,in deze tijd.ik hoor haast niemand meer.ok

Hep heel veel plezier gehad met de opleidingen

Fijn personeel en goede begeleiding

Super goede ervaring en goede begeleiding

Goede opleiding en service.

perfect

zeer tevreden over de instructeur! rustig en duidelijk!