Fijn personeel en goede begeleiding

Super goede ervaring en goede begeleiding

Goede opleiding en service.

perfect

zeer tevreden over de instructeur! rustig en duidelijk!

goeie leerzame dag gehad.

Fijne instructeur dag was zo voorbij.

Prima!

Goede instructies, goede materialen, duidelijke instructeur

Goede, betrouwbare en flexibele leerschool

Instructeurs beschikken over veel kennis en ervaring.Ze geven goede begeleiding. Organisatie is flexibel, met korte lijnen en alles valt te bespreken. Betrouwbaar, afspraken worden nagekomen, er wordt 'meegedacht', snel antwoord op een vraag en ze zijn goed bereikbaar. De sfeer is gezellig, informeel en daardoor snel vertrouwd. Kortom bij deze rijschool ben je in goed handen op goede banden!

Super ervaring hele fijne rij instructeur.

Super ervaring!! Na fijn overleg met rij instructeur het lessen en examen doen voor rijbewijs BE aan gegaan. Uiteindelijk ook in 1 keer geslaagd, helemaal prima zo. Bedankt.

Prettige instructeur

Prima begeleiding, advies, organisatie.

Ik heb de rijlessen en begeleiding als zeer positief ervaren,

Goede rijschool

Ben tevreden met deze rijschool, weet waar ik aan toe ben. Gaven goede kritiek, als t fout ging. Goeie begeleiding!!

Fijne en goede lessen gehad van Andries!

Het was altijd erg gezellig en leerzaam. Hij legde alles duidelijk uit en het verliep soepel. Ook een hele fijne les auto.

Veel geleerd in een korte tijd!

Alles werd goed uitgelegd, en als je iets niet goed doet word het ook gezegd en uitgelegd hoe het wel moet.

Zeer spontane rij instructeur

Goede ervaring, contact met de rijinstructeur was prima , lessen als zeer prettig ervaren

Super !

Fijne lessen gehad, zeker een aanrader

Erg goed geholpen!

Goede uitleg en goed geholpen bij nederveen! Heb m'n theorie en praktijk in 1 keer gehaald!

Heel fijn

Alles wordt rustig en met veel geduld uitgelegd. Je krijgt goede feedback en je bent op een leuke manier bezig om je rijbewijs te halen! Allemaal hartstikke bedankt!

alles is netjes geregeld

Ik heb mijn C examen van de eerst keer behaald. Ik ben super blij dat ik Nederveen heb gekozen. Rijinstructeurs waren zeer vriendelijk.

Leuke maar toch leerzame opleiding.

Nederveen heeft hele aardige en vriendelijke mensen die gepassioneerd zijn over hun werk en dit ook met plezier doen, die indruk kreeg ik tenminste. Ook hebben ze alles op orde en eventueel reserve (brommers, helmen, etc.). Alles werd goed uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld door de instructeur. Dit maakte het een leuke dag en zo ging ik ook met zelfvertrouwen het examen in, en als je dan toch zakt dan wilt Nederveen meedenken. Zeker een aan te raden rijschool.

zowel de mensen van het kantoor als de instructeurs zijn enorm begaan en dat geeft een fijne ervarin

Ik heb bij Nederveen mijn CE rijbewijs gehaald. Daar ben ik erg goed in begeleid door verschillende instructeurs die allemaal hun eigen manier van les geven hebben. Dat geeft veel variatie en verschillende kijk op het rijden. Ik heb het meeste bij moestafa gelest en bij deze wil ik hem heel erg bedanken voor het eindeloze geduld dat hij met me had. Ook vind ik het erg fijn dat alles zo flexibel is en alles bespreekbaar. Mensen van Nederveen SUPER bedankt!!!

Vakkundige instructeurs met veel liefde voor het vak

Ik heb mijn rijopleiding als goed ervaren bij diverse instructeurs die elk een eigen aanpak hadden. Niet alles volgens het boekje, maar erg gericht op het individu. Dankjewel !

VRIENDELIJK PERSONEEL

HET WAS.MOEILIJK VOOR MIJ OM IN EEN GROTE AUTO TE RIJDEN EN HIJ WAS OOK NOG AANGEPAST EN DAN AL DIE KNOPJES OP HET STUUR IK RIJ ZELF EEN KLEINE AUTO MAAR IK IK HOOP HET TOCH WEL TE HALEN

Prettige autorijlessen gehad bij Leander Vos

Ik voelde mij erg op mijn gemak in de auto bij Leander, hij geeft duidelijk en op een fijne manier les. Communicatie buiten de lessen om verliep ook prima.

Erg goed geregeld allemaal.

leuk bedrijf, aardige mensen en vakkundige instructeur