Prima geregeld

Aardige instructeur, leuke opleiding, geslaagd

Top rijschool

Fijn gelest met goed onderhouden vrachtwagen, fijne en kundige instructeurs!

Professionele aanpak, met slagen als doel!

Heldere en duidelijk aanpak, waardoor je in korte tijd op het gewenste niveau wordt gebracht (door de professionele en ervaren instructeurs), om te slagen.

Heel erg veel geleerd van de praktijkles!

Fantastisch

Vandaag BE rijbewijs gehaald. Geen moment stress gehad. Instructeur was zeer kundig. Nam de tijd om alles uit te leggen. Al met al een leerzame dag zonder al te veel stress. Dank daarvoor!

Het contact was prettig en effectief .

De aandacht die Gerard verdient, heeft hij gekregen. Hij heeft een vorm van ASS en dat vraagt meer geduld voor de instructeur. Hij is goed voorbereid op zijn praktijkexamen en dat vond ik zeer prettig.

Slechte busopleiding

Door verschillende instructeurs die elk op hun eigen manier lesgeven, sommige een verkeerde manier, is het lastig om een rode draad in de opleiding te volgen. Wat er op neerkomt dat je bij de ene iets moet afleren terwijl je bij de ander dat moet aanleren. (Sorry voor de paar instructeurs waar ik wel goed les van heb gehad)

Helemaal top!

Keurige rijschool. Duidelijk qua pakket keuze. Aanrader!!

lekker laagdrempelig en gewoon een goede opleiding gehad

Ben via mijn werkgever bij Nederveen terecht gekomen voor een taxipas opleiding. Wat mij opviel was de laagdrempeligheid en goede toegankelijkheid van de rijschool. Goede maar vooral duidelijke instructies met mogelijkheden om alles wat je vroeg in praktijk voorbeelden te laten uitleggen of te verduidelijken. Ook het gevoel tijdens instructies serieus genomen te worden en hierin ondersteunt te worden was voor mij heel belangrijk. Tijdens het praktijkexamen ook veel steun aan de instructeur gehad. Gewoon een degelijke, goede en complete rijschool

In een woord geweldig

Een super fijne rijschool. De rijleraar was heel erg prettig, neemt alle tijd voor je. Kan je een keer niet dan zoekt hij mee naar een goede oplossing om toch aan je wekelijkse les te komen.

Fantastisch

Goed geregeld, fijne instructeur

Vond het fijn en heel duidelijk

Ik voelde me op mijn gemak en dat vind ik belangrijk als ik iets leer en het was gewoon duidelijk en fijn.

Ik vind dat je snel geholpen wordt en met een goede uitleg de cursus in gaat en daardoor een mooie slagingspercentage

Goed geregeld!

Rijschool Nederveen heeft mij in 3 maanden naar Rijbewijs C met code 95 begeleid zowel theoretisch al praktisch.

Hele goede begeleiding

Ik werd goed begeleid en heb er heel veel aan gehad het was een top dag

Geweldig goede ervaring

Ik heb net c rijbewijs behaald mijn instructeur A. de Jong is een geweldig rustig man echt een topper bij een heel fijn les bedrijf. Tot nu toe alles via Nederveen gedaan en alles in een keer behaald. Echt top.

Een appart verhaal.

Veel lessen met orlando gehad, echt een top man, top lessen. Helaas had ik soms ook andere instructeur. Wat mij opval is dat iedereen een totaal andere manier heeft van uit leggen. Heel erg verwarrend. Ik raakte hierdoor soms echt de kluts kwijt. Dat vind ik heel raar dat een rijschool zoiets niet aanpakt. Bij aanbevelen voor anderen zeg ik ja, alleen omdat het met orlando heel fijn was. Verder zou ik naar andere rij school gaan.

Fijne hulp en begeleiding in eenn omscholingstraject!

Na jaren als vertegenwoordiger op de weg en inmiddels een half jaar als directie chauffeur actief te zijn, denk je te kunnen rijden. Nou, niets is minder waar! Een bus rijden vergde nogal wat indenken in mijn geval. Het commentaar over en weer was af en toe op het scherpe af, maar ik dank de heren instructeurs dat ze mij hebben kunnen om turnen. Er waren wel wat examens voor nodig, want het 'kwartje' viel maar niet bij mij. Team Nederveen, bedankt!!

Is goed verlopen

goeie duidelijke aanwijzingen en goed geholpen om mijn rijbewijs te halen. theorie en tijden waren allemaal goed geregeld.

Supergoede ééndaagse opleiding gehad (E achter B)

Hele fijne en goede eendaagse opleiding E achter B gehad, waar ik door mijn instructeur goed begeleid ben. Wilco bedankt voor de fijne dag!

Een hele goeie rijschool

Met hele goeie rijinstructeurs

Goede rijschool met fijne begeleiding

Een goede rijschool waarbij je fijn begeleid wordt naar je rijexamen.

Geweldig, super instructeur en goed uitgelegd.

Geweldig, super instructeur en goed uitgelegd.

Dr rij instructuur was top ( Orlando)

Het was geweldige sfeer

Druk

Ik zeg druk omdat ik 2 instructeurs heb gehad voor het rijden. Twee compleet verschillende karakters en werkwijze. Rustig en druk. Voor mij persoonlijk werdt ik van druk erg nerveus en dus minder prettig. Fijne locatie.