comminucatie was goed met inplannen van de lessen. Goed trekker rijles gekregen. Rondom corona naar mijn mening wat weinig info gekregen over verloop van T-rijbewijs.

Prima opgeleid naar rijbewijs C

Een bedankje is hier op zijn plaats! De praktijklessen heb ik voor 95% gevolgd bij Omar, die me uitstekend heeft opgeleid, hij is een goede docent die niets ontgaat en je positieve input geeft. Ik heb hem dat ook verteld, maar geef het nog maar een keer aan hem door! Ook alle andere leraren hebben mij prima onderwezen, zowel bij de theoretische stof, als bij de besloten terrein toets en de praktische toets. Ook de mensen op het kantoor wil ik bedanken voor hun betrokkenheid. Uiteindelijk het echte examen, wat ik met een sympathieke examinator, wonderwel in één keer heb behaald. Misschien een klein puntje ter verbetering: Soms mogen bepaalde zaken, zoals locatie (waar moet ik nu eigenlijk precies zijn) en wat voor type theorie examen ga ik nu eigenlijk afleggen, wat duidelijker worden toegelicht, het is voor jullie en veel chauffeurs waarschijnlijk allemaal 'gesneden koek' maar ik was totaal onbekend met het hele gebeuren. Dit als positieve 'kritiek' verder alle lof! veel succes met jullie bedrijf! Met vriendelijke groet, Ro Romijn

Er hangt een gezellige sfeer en alle instructeurs hebben alle geduld om je het vak te leren

Prima rijles met examen

In het begin niet zo goede ervaring met me eerste les van de bus van wegen de instructeur die ik toen had. Daarna heb ik Orlando gehad en is verder alles goed gegaan. Ook in 1 keer geslaagd voor de bus. De bussen waren helaas niet van al te goede staat meer. Bijvoorbeeld geen airco wat wel lekker is met dat warme weer

Goed geregeld altijd en vriendelik medewerkers

Goed geregeld altijd en vriendelik medewerkers

Prima opleiding

Mijn opleiding tot Bus Chauffeur, Rijbewijs D + code 95 was prima. Zowel theorie als praktijk sloten goed op elkaar aan. Prima instructeurs die allemaal mijns inziens bekwaam zijn. Ik ben in een keer geslaagd voor alle 6 de onderdelen. Dus helemaal Top!!

Fijne rijschool!

Mooie wagens, fijne rij-instructeurs die je op je gemak stellen en prima uitleg!

top

super personnel en altijd open en aardig om te helpen

Goede rijschool die echt kwaliteit levert!

Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald, dankzij de goede instructeur Lammers! Een man met passie voor zijn vak!

Professionals

Kundige rij instructeurs en docenten, weten zeer goed waar ze het over hebben en kunnen dat op een begrijpelijke en makkelijke manier overbrengen zodat je het snel oppikt.

Zeer positieve ervaring! Instructeur gehad die erg vak bekwaam is.

Goede begeleiding

Goede instructeurs. Degelijke opleiding.

hele fijne ervaren rijschool

mijn instructeur is Omar geweest. Hele fijne correcte instructeur!! inplannen van de lessen is ook heel snel gegaan ivm corona crisis. Echt heel tevreden hoe Nederveen dit heeft behandeld. SUPER!

Zeer duidelijke lessen en fijn personeel!

Vanaf het begin word je op je gemak gesteld door de instructeurs. Er wordt duidelijk en helder lesgegeven en je krijgt de vrijheid om het tot je te nemen. Dus niet dat je na de eerste opmerking direct alles perfect moet doen. Kortom een heel prettig traject wat resulteerde in direct slagen!

Ik heb met John gelest en heb er veel plezier van gehad

Zeer goede bege8en vriendelijk

Zeer goed geholpen en vriendelijk.

Ligt aan welke rijinstructeur

Mijn eerste rijinstructeur was eentje die wist dat die ging stoppen met les geven. Gaf mij het gevoel dat ik kon rijen, dit kon ik op dat moment totaal niet. Nog geen bijzondere verrichtingen geleerd of scannen enz. Op de gegeven moment nieuwe rijinstructeur: Leander Vos. Enorme goeie, geef je de ruimte om je te ontwikkelen en legt het goed uit. Is eerlijk en laat je pas afrijden als je het pas ECHT kan en er ook echt aan toe ben.

Heel fijn

Ik heb deze rijlessen als zeer positief ervaren. Prettig om met de instructeur in de auto te zitten, altijd in voor een praatje, maar houdt het wel professioneel. Je krijgt duidelijke uitleg en instructie en je weet waar je aan toe bent.

Gewoon goed

Superleuke dag gehad

Zeer prettige ervaring

Mijn motorrijbewijs gehaald met een kundig en prettige instructeur. Telefonisch contact met het oog op inplannen van lessen en examens ook zeer klantgericht en meedenken.

Goeie opleiders

ik heb hele goeie opleiding gehad en alle toetsen en examens in 1x kunnen halen. En bedank hiervoor alle opleiders.

Prima! Goede begeleiding en prima planning.

Zeer goede en duidelijke instructie! Materiaal prima verzorgd. Vragen (ook over planningen) worden vlot beantwoordt. Aanpassingen in planningen worden soepel en snel behandeld.

Goede ervaring met rijschool nederveen

Fijn materieel ( lesauto/aanhanger ) en een supper begelijding van de rij instructeur en een leuke dag gehad !!

Fijne lessen met een ontspannen sfeer

De planning van Nederveen is top! Ze zijn snel en duidelijk met plannen. Bij een wijziging bellen ze van te voren op. Tijdens de vrachtwagen lessen werden er duidelijke instructies gegeven hoe ik mezelf kon verbeteren tijdens het rijden en waar ik op moest letten. De basis is hetzelfde bij de verschillende instructeurs die ik heb gehad. Alleen zou het goed zijn als extra dingen, zoals de cruisecontrol instellingen; hoe hard je een rotonde neemt (in welke versnelling) en de binnenspiegel van je auto niet te gebruiken om beter te leren kijken via de buitenspiegels ook te delen met collega's onderling. Met de instructeurs had ik een gezellig gesprek tijdens het rijden. Daardoor had ik een ontspannen gevoel tijdens het rijden.