Uitstekende instructeur, goede rijlessen, niks op aan te merken.

Goede instructeur die zegt waar het op staat. Geeft je goede adviezen.

Fijne en leuke instructeurs

Het is jammer dat ik de 3e keer pas geslaagd was voor mijn trekker rijbewijs (1e keer te voorzichtig en 2e keer te gretig zeiden de examinators) maar uiteindelijk goed gekomen.

Fijne rijschool!

Fijne rijschool, goed contact, makkelijk betalen door automatisering, duidelijke planning en gezellige lessen! Wilco bedankt.

Perfect!

Het was fijn om te leren trekker rijden bij nederveen Vooral dankzij de twee leuke instructeurs die geduldig met mij omgingen Dank jullie wel!

Leuk en leerzaam

Ik heb een positieve ervaring met Nederveen, gezien mijn werk rooster en andere privé omstandigheden was het plannen soms lastig. De planning van Nederveen denkt hier over mee. De instructeur is top, duidelijk communicatie lekker direct en geeft goed advies / les.

was goed.ok

maar het CBR ,niet.dat zijn Criminelen ja.met bizare regen val.de afslag naar Gorinchem,miste ik.die .Dame ,gaf een ruk .aan het stuur,ja ,ik stond ,achter een ,File.op gesteld ,omrent.het exstreem regende.richting ,rotterdam,wachtende ,op het Bord ,van de afslag.ik hoorde Haar niet goed.omtrent dat ik .oude Hoorapperaten heb.nog maals .zij gaf .een ruk aan het stuur.en zij ,keihard ,hier moet je heen.er ,kwam ,een ,transport busje.rechts ,achter mijn.en raakte mij bijna.op 5 centimeter.zij .is een heel gevaarlijke persoon.en wil .mijn de schuld geven.om haar grote fout te verbergen.ja ,is ,echt ,100 % .de waarheid.ik .lieg .echt niet.zou .u zovriendelijk willen zijn.om dit te copieeren.en naar het ..CBR ,willen sturen.ja .dat ik nogmaals een .rijtest .mag doen.in .mijn eigen Auto.zoder ,een vrouw.die Nerveus is.graag een ,man.dank u.ok/p/s .ik krijg .over twee weken.Nieuwe Hoorapperaten ja.ze .zijn besteld.okwas hard nodig .die ,ik heb .zijn .6 jaar .oud.en .passen .niet meer ,in deze tijd.ik hoor haast niemand meer.ok

Hep heel veel plezier gehad met de opleidingen

Fijn personeel en goede begeleiding

Super goede ervaring en goede begeleiding

Goede opleiding en service.

perfect

zeer tevreden over de instructeur! rustig en duidelijk!

goeie leerzame dag gehad.

Fijne instructeur dag was zo voorbij.

Prima!

Goede instructies, goede materialen, duidelijke instructeur

Goede, betrouwbare en flexibele leerschool

Instructeurs beschikken over veel kennis en ervaring.Ze geven goede begeleiding. Organisatie is flexibel, met korte lijnen en alles valt te bespreken. Betrouwbaar, afspraken worden nagekomen, er wordt 'meegedacht', snel antwoord op een vraag en ze zijn goed bereikbaar. De sfeer is gezellig, informeel en daardoor snel vertrouwd. Kortom bij deze rijschool ben je in goed handen op goede banden!

Super ervaring hele fijne rij instructeur.

Super ervaring!! Na fijn overleg met rij instructeur het lessen en examen doen voor rijbewijs BE aan gegaan. Uiteindelijk ook in 1 keer geslaagd, helemaal prima zo. Bedankt.

Prettige instructeur

Prima begeleiding, advies, organisatie.

Ik heb de rijlessen en begeleiding als zeer positief ervaren,

Goede rijschool

Ben tevreden met deze rijschool, weet waar ik aan toe ben. Gaven goede kritiek, als t fout ging. Goeie begeleiding!!

Fijne en goede lessen gehad van Andries!

Het was altijd erg gezellig en leerzaam. Hij legde alles duidelijk uit en het verliep soepel. Ook een hele fijne les auto.

Veel geleerd in een korte tijd!

Alles werd goed uitgelegd, en als je iets niet goed doet word het ook gezegd en uitgelegd hoe het wel moet.

Zeer spontane rij instructeur

Goede ervaring, contact met de rijinstructeur was prima , lessen als zeer prettig ervaren

Super !

Fijne lessen gehad, zeker een aanrader

Erg goed geholpen!

Goede uitleg en goed geholpen bij nederveen! Heb m'n theorie en praktijk in 1 keer gehaald!

Heel fijn

Alles wordt rustig en met veel geduld uitgelegd. Je krijgt goede feedback en je bent op een leuke manier bezig om je rijbewijs te halen! Allemaal hartstikke bedankt!

alles is netjes geregeld

Ik heb mijn C examen van de eerst keer behaald. Ik ben super blij dat ik Nederveen heb gekozen. Rijinstructeurs waren zeer vriendelijk.

Leuke maar toch leerzame opleiding.

Nederveen heeft hele aardige en vriendelijke mensen die gepassioneerd zijn over hun werk en dit ook met plezier doen, die indruk kreeg ik tenminste. Ook hebben ze alles op orde en eventueel reserve (brommers, helmen, etc.). Alles werd goed uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld door de instructeur. Dit maakte het een leuke dag en zo ging ik ook met zelfvertrouwen het examen in, en als je dan toch zakt dan wilt Nederveen meedenken. Zeker een aan te raden rijschool.