Zeer prettige ervaring

Mijn motorrijbewijs gehaald met een kundig en prettige instructeur. Telefonisch contact met het oog op inplannen van lessen en examens ook zeer klantgericht en meedenken.

Goeie opleiders

ik heb hele goeie opleiding gehad en alle toetsen en examens in 1x kunnen halen. En bedank hiervoor alle opleiders.

Prima! Goede begeleiding en prima planning.

Zeer goede en duidelijke instructie! Materiaal prima verzorgd. Vragen (ook over planningen) worden vlot beantwoordt. Aanpassingen in planningen worden soepel en snel behandeld.

Goede ervaring met rijschool nederveen

Fijn materieel ( lesauto/aanhanger ) en een supper begelijding van de rij instructeur en een leuke dag gehad !!

Fijne lessen met een ontspannen sfeer

De planning van Nederveen is top! Ze zijn snel en duidelijk met plannen. Bij een wijziging bellen ze van te voren op. Tijdens de vrachtwagen lessen werden er duidelijke instructies gegeven hoe ik mezelf kon verbeteren tijdens het rijden en waar ik op moest letten. De basis is hetzelfde bij de verschillende instructeurs die ik heb gehad. Alleen zou het goed zijn als extra dingen, zoals de cruisecontrol instellingen; hoe hard je een rotonde neemt (in welke versnelling) en de binnenspiegel van je auto niet te gebruiken om beter te leren kijken via de buitenspiegels ook te delen met collega's onderling. Met de instructeurs had ik een gezellig gesprek tijdens het rijden. Daardoor had ik een ontspannen gevoel tijdens het rijden.

Fijne deskundige mensen die verder gaan dan nodig.

Personeel zijn stuk voor stuk fijne en deskundige mensen. Ik beveel Nederveen van harte aan.

Goeie uitleg en vriendelijk

Goeie en rustige benadering! Vond ik erg fijn helaas niet bij alle instructeurs sommige zijn te grof in de mond. Maar iedereen blijft vragen hoe het met je is! En hebben interesse in je! Leuke ervaring gehad

Goed geregeld

T-rijbewijs

Vakbekwame instructeur zorgt voor in een keer slagen!

Door de 31 jaar ervaring die instructeur Wim heeft opgedaan, en dit over te brengen naar zijn leerlingen (in dit geval ikzelf) werpt zijn vruchten af tijdens het praktijkgedeelte en het examen.

Mijn ervaring was heel goed

Ik heb een prachtig tijd met jullie gehad. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald op jullie school. Dank jullie wel.

Prima geregeld

Alles wordt snel geregeld, Prima instructeurs en ook prettig in de omgang.Ik heb het naar m'n zin gehad. Ook goed materieel / mooie vrachtauto's. Enige minpuntje was dat ik bij jullie mail de bijlagen niet ontvang. Ik weet niet waar dat aan ligt maar dit probleem heb ik in ieder geval niet met mail van anderen.

best gelopen

best gegaan

zeer goede begeleiding en training.

Bedrijf weet waar ze voor staan, al jaren een begrip voor de regio.

betrokken bij de leerling

Fijne rijschool doet erg hun best om het voor jouw zo goed mogelijk te laten verlopen.

Super les gehad voor me E achter B in 1 x geslaagd

top

goede begeleiding gehad zowel in theorie als in de praktijk super tevreden. met de grote complimenten aan instructeur mustafa

Goed georganiseerd bedrijf en alles heel duidelijk

Goede en snelle organisatie. Niet geslaagd bellen en het word weer meteen geregeld voor een volgende keer

Goede rijschool. Zeer bekwame instructeurs, zowel theorie als praktijk. Ook heel blij dat ik meerdere instructeurs had zodat ik van verschillende perspectieven kon leren. Een minpunt was het materiaal. De bus waarin ik reed had een losse wiel die pas werd gezien toen het er bijna af lag. Gelukkig was er niks ernstigs gebeurd.

Veel geleerd in een korte tijd en veel plezier gehad

De ervaring met de instructeurs was erg leuk en ze leren het vak erg goed! Met veel plezier heb ik de theorie avonden en rij uren door gebracht!

Prima geregeld

Aardige instructeur, leuke opleiding, geslaagd

Top rijschool

Fijn gelest met goed onderhouden vrachtwagen, fijne en kundige instructeurs!

Professionele aanpak, met slagen als doel!

Heldere en duidelijk aanpak, waardoor je in korte tijd op het gewenste niveau wordt gebracht (door de professionele en ervaren instructeurs), om te slagen.

Heel erg veel geleerd van de praktijkles!

Fantastisch

Vandaag BE rijbewijs gehaald. Geen moment stress gehad. Instructeur was zeer kundig. Nam de tijd om alles uit te leggen. Al met al een leerzame dag zonder al te veel stress. Dank daarvoor!

Het contact was prettig en effectief .

De aandacht die Gerard verdient, heeft hij gekregen. Hij heeft een vorm van ASS en dat vraagt meer geduld voor de instructeur. Hij is goed voorbereid op zijn praktijkexamen en dat vond ik zeer prettig.