Leuke maar toch leerzame opleiding.

Nederveen heeft hele aardige en vriendelijke mensen die gepassioneerd zijn over hun werk en dit ook met plezier doen, die indruk kreeg ik tenminste. Ook hebben ze alles op orde en eventueel reserve (brommers, helmen, etc.). Alles werd goed uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld door de instructeur. Dit maakte het een leuke dag en zo ging ik ook met zelfvertrouwen het examen in, en als je dan toch zakt dan wilt Nederveen meedenken. Zeker een aan te raden rijschool.

zowel de mensen van het kantoor als de instructeurs zijn enorm begaan en dat geeft een fijne ervarin

Ik heb bij Nederveen mijn CE rijbewijs gehaald. Daar ben ik erg goed in begeleid door verschillende instructeurs die allemaal hun eigen manier van les geven hebben. Dat geeft veel variatie en verschillende kijk op het rijden. Ik heb het meeste bij moestafa gelest en bij deze wil ik hem heel erg bedanken voor het eindeloze geduld dat hij met me had. Ook vind ik het erg fijn dat alles zo flexibel is en alles bespreekbaar. Mensen van Nederveen SUPER bedankt!!!

Vakkundige instructeurs met veel liefde voor het vak

Ik heb mijn rijopleiding als goed ervaren bij diverse instructeurs die elk een eigen aanpak hadden. Niet alles volgens het boekje, maar erg gericht op het individu. Dankjewel !

VRIENDELIJK PERSONEEL

HET WAS.MOEILIJK VOOR MIJ OM IN EEN GROTE AUTO TE RIJDEN EN HIJ WAS OOK NOG AANGEPAST EN DAN AL DIE KNOPJES OP HET STUUR IK RIJ ZELF EEN KLEINE AUTO MAAR IK IK HOOP HET TOCH WEL TE HALEN

Prettige autorijlessen gehad bij Leander Vos

Ik voelde mij erg op mijn gemak in de auto bij Leander, hij geeft duidelijk en op een fijne manier les. Communicatie buiten de lessen om verliep ook prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geregeld allemaal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk bedrijf, aardige mensen en vakkundige instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen zijn goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, met een breed aanbod en goede lesstof en instructeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het begin werden de handelingen meteen goed aangeleerd! Met plezier gereden! Wel serieuze momenten tijdens het lessen, maar met resultaat!­čÄë

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede duidelijke uitleg van situaties en goed bij brengen van de juiste handelingen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nederveen is een professioneel bedrijf dat serieus en respectvol met hun klanten omgaat. De lessen die nederveen geeft zijn van hoogwaardig niveau. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld, deskundig en goed leerproces

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke dag gehad met de instructeur.\r\nVeel van geleerd.\r\nEn aan het einde van de dag geslaagd voor de Aanhanger

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week 3 dagen op cursus geweest voor ADR basis. De instructeur (Theo) wist de stof goed over te brengen en te onderbouwen. De cursus was goed geregeld. Top lokatie.\r\n\r\nVandaag dan bij het CBR examen gedaan en geslaagd. \r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb zoveel geld betaald en maar 1 dag les gehad van 4 uurtjes alles zelf moeten

Over Nederveen opleidingen en trainingen

Filter op Taal