Goede uitleg/instructie

Mijn ervaring met nederveen is uitstekend. Heb al me rijbewijzen gehaald bij hun.. goede rij instructeurs waar ik mee gelest heb (Ramon, Omar, Martin) nemen hun tijd om dingen uit te leggen.. Ik zeg"Ga zo door"

Wicher Lammers

Prima man komt keurig op tijd. Kan niet van elke rij instructeur zeggen als ik Mijn vrienden begrijp

Goede rijschool met duidelijk contact en planning

Ik heb hier mijn theorie en praktijk gedaan voor mijn T rijbewijs. De kwalitiet van de theorie en praktijk lessen zijn erg goed. Alleen wel jammer dat er ceel gewissrld word met instructeurs. (3 in 5 lessen)

Geweldig,rustig,relaxed.

Rijschool Lammers onderdeel van Nederveen.Veel van geleerd.Neemt de tijd om alles uit te leggen.Helemaal top.

Goed!

Ik had zelf het gevoel dat 1 dag cursus om lzv te halen vrij kort was maar de mensen van nederveen hebben ervoor gezorgd dat ik het (net aan) in 1 dag haalde. Fijne mensen om les van te krijgen maar het is wel heel veel informatie op 1 dag.

Goeie Shit

Gezellig en alles werd uitvoerig behandeld

Positief

Positief

Super vriendelijk Goeden kwaliteit aparatuur Hele duidelijke uitleg

Goede rijschool

Professioneel

Super goede instructeurs

Top rijschool, de instructeurs leggen je alles prima uit. Het is me zo bevallen dus ik ga weer door bij Nederveen voor me rijbewijs CE. Ga zo door Nederveen

Leuk gezellig veel geleerd

Het is leuk alleen als je iets mankeert dan duurt als wel net iets te lang.

Beste Corne, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad, nogmaals bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en bedankt voor je tip om onze communicatie nog beter te maken. Dit nemen we zeker mee naar de toekomst. Veel plezier met je trekker rijbewijs en veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Janita Customer service

Top sevice. Iedereen van wie ik les heb gehad geeft les op dezelfde manier waardoor het heel duidelijk was.

Goed en duidelijk

Goede ervaring aardige instructeurs Veel duidelijkheid

Hele fijne rijinstructuurs

Hele goede begeleiding voor mijn BE rijbewijs. Maken zaken niet te complex en keken echt wat ik nodig had met de nodige humor wat de druk op het examen verminderde. Aanrader!!!

Geweldige ervaring gehad bij Peter de groot

Denk in oplossingen en niet in problemen

Als vrachtwagenchauffeur al bekend met de cursussen code 95 altijd perfect. Sinds kort omscholing gedaan voor de bus , ook gewoon perfect. Zowel praktijklessen als theorie alles netjes geregeld.

Leuk en hoop geleerd in een dag. Dank zei Nederveen ook nog geslaagd. TOP!!

Top rijschool

Top ervaring gehad! Aardige instructeurs, professioneel bedrijf!

Goed georganiseerd

Goede ontvangst en alles was verder goed geregeld.

Super geholpen met de uitleg van de stof en de praktijk lessen ook super uitgelegd

Super goede leerschool om je rijbewijzen en opleidingen te volgen

Professioneel, scherp als het moet, ontspannen als het kan.

Na iedere les kreeg ik gericht verbeterpunten mee. Ik kon daardoor ook echt iedere les een stap maken.

Helemaal top!

Goede opleiding, in 1x geslaagd voor mijn bromfietsrijbewijs!

Goed bedrijf

Een goed bedrijf goede uitleg voor je BE rijbewijs en je wordt op je gemaakt gesteld.

Een goede professionele begeleiding

Ik heb de begeleiding als zeer prettig en professioneel ervaren.

Fijne rijinstructeurs om les van te krijgen

Ik beveel deze rijschool zeker aan

Hakgriend 4 3371 KA Hardinxveld-Giessendam