Mijn ervaringen met Nederveen zijn TOP!

De tijd die ik bij Nederveen heb doorgebracht was zeer leerzaam en fijn. Uiteraard kreeg ik ook wel eens kritiek op mijn rijgedrag en kijkgedrag tijdens de lessen. Maar dit was geheel terecht, en heb ik altijd als opbouwende kritiek beschouwd. Men heeft zeker hun best gedaan in het plannen van de lessen en code 95. En helemaal lof over de coulance die men mij gaf toen de lesbus kapot ging, en ik op de andere bus moest gaan lessen. Deze lessen kreeg ik kado van Nederveen. De intstructeurs heb ik ervaren als kundig, geduldig en prettig in de omgang. Men gaf mij de juiste behandeling, en wist mij aan te pakken als ik weer eens eigenwijs was. Kortom een fijne rijschool met vakkundig advies en kennis. Door onze gezamenlijke inzet, heb ik uiteindelijk toch mijn rijbewijs D kunnen behalen. Extra dank aan Gert-Jan, Arjan en Leander voor hun buitengewone inzet.

Duidelijke en goede instructeur, tot in de puntjes geregeld!

Zie boven

Fijne lessen gehad en goed begeleid naar get examen

Je krijgt goede begeleiding

Je krijgt goede begeleiding en als je iets niet goed doet krijg je goede feedback back

Met plezier geleerd

Drie verschillende docenten gehad voor rijbewijs D. Alle 3 hebben ze mij op een leuke professionele manier klaargestoomd voor mijn examen. Bedankt !!!

Zeer kundige en goede rijschool

Vanaf mijn eerste rijbewijs 22 jaar geleden, Mijn motorrijbewijs in 2012 en nu toch ook na vele jaren mijn BE. Allen gehaald bij Nederveen opleiding. Met hun jarenlange ervaring en persoonlijke aanpak is dit de opleider die bij mij past. Nederveen bedankt! En ik ga weer voor veel veilige kilometers

Super rijschool

Fijne ervaring alles word rustig uitgelezen met geduld.

Net bedrijf goeie instructeurs

Instructeur was helder, en vastbesloten mijn fouten er snel uit te krijgen.

Instructeur bleef continu op fouten hameren welke ik bleef maken. dit ging op een vriendelijke maar dringende wijze waardoor het na verloop van een paar lessen wel bleef hangen. Ontvangst op locatie was vriendelijk met koffie en een praatje. Ga zo door.

Zeer goede organisatie en instructeur

Jan en Joël zijn hele goede instructeurs met veel geduld. Organisatie en inplannen lessen door Carola verloopt heel ptettig. Gewoon een top rijschool!

Fijne rijschool met evaren rijinstructeurs

Super personeel, rustige en fijne uitleg op vragen. Fijne autos om mee te lessen.

Duidelijke uitleg en goede hulp

Alles is goed geregeld je komt snel aan de beurt en de intructeurs zijn goed opgeleid

Zeer klantvriendelijk en adequate dienstverlening

Goede en heldere theorieles gehad en ook de praktijkles Taxi training was goed!

Hele goede rijopleiding bij een super rijschool

Was voor mij wel echt doorzetten...soms erg zwaar.. Gelukkig niet opgegeven. Nu de toets besloten terrein nog!!

Super opweg geholpen

Ik had me c rijbewijs al even dus in het begin wat eigenwijs geweest maar na goed gesprek gehad te hebben en het toe gepast wat de instructeurs mijn zeiden wat te doen en dit echt zo gedaan super geholpen door deze mensen daar en kan zeggen dit bedrijf neem de tijd om het jouw echt te leren duizend maal dank nederveen

Goeie rijschool

Ze zijn snel beschikbaar en goeie uitleg

Soepel rijlessen met veel plezier

De manier waarop ik rijlessen in kon plannen was erg fijn, ik kon aangeven wanneer ik kon rijden en daar werd zo goed mogelijk naar geluisterd. Daarnaast had ik een fijne instructeur en een goede auto waarin ik mijn lessen heb afgerond.

de opleiding door nederveen is goed,eisen cbr niet.

eisen van cbr, (kunnen jullie niet aan doen) zijn allemaal op theorie gericht volgens boekje, in de dagelijkse praktijk werkt het totaal anders, en is alleen op nederland gericht, de meeste rijden echter internationaal met lzv, daar word echter geen woord over gerept, ligt aaan cbr natuuurlijk omdat het nog niet europees geregeld is.

Super rijschool

Vakkundige rij instructeurs met top materiaal en een prachtige accomodatie

Alles werd goed uitgelegd

Goede lessen met gerichte feedback.

Heb altijd goed kunnen lessen soms een wat hardere aanpak maar daar heb ik veel van geleerd.

Zeer deskundig en prettig in de omgang

Heel prettige les gehad!

Goede dagopleiding.

Prima faciliteiten, kundige en praktische instructeur. Het lesvoertuig is wel wat gedateerd maar volstaat.

Alles goed geregeld

Goede communicatie, zeer goede en vriendelijke instructeur