• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toppers 👍🏻

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima wasstraat alleen erg jammer dat de terminals nog steeds niet zijn aangepast want een Travelcard wordt nog steeds niet geaccepteerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een abonnement en tot nu toe geen klachten. Echter, u houdt zich niet aan uw eigen openingstijden, waardoor ik op Goede Vrijdag voor niets van Schagen naar Alkmaar ben gereden voor een wasbeurt van de auto. 40 km voor niets afgelegd en dure benzine verstookt. Geen beste beurt dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aan wasbeurt van €11,00 kwam een medewerker nog even een vogelpoep vlek weghalen! Hij zag ook dat mijn nummerbord eraf was, heeft hem uit de wasstraat gevist en meteen een nieuwe nm pl houder gemonteerd, wat een service. Dan geef je graag een fooi, aan zo een toegewijde medewerker! Topklasse\r\nVr gr Cees S.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto weer superschoon. Altijd een doekje gebruikt om de naden van de deuren droog te maken. Is slechts een eenmalige utgave en altijd een schone doek in de auto.\r\nKom er al jaren en blijf terug komen.\r\nSuper vriendelijke mensen!!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 21 dec 2018 gebruik gemaakt van de wasstraat in Beverwijk, tijdens het wassen is de antennehouder van het dak afgeslagen/ getrokken. gelijk melding gemaakt. schade werd opgenomen, er zou contact met mij worden opgenomen, niet dus zelf maar gaan mailen na een week of drie,conclusie van het bedrijf eigen schuld. Was straat prima, personeel ook prima. verantwoording nemen WAARDELOOS maar wel met de slogan komen we zijn er voor u en voor uw auto, lachwekkend tot zielig. Kom er nooit meer en zal ook zeker geen reclame maken voor dit bedrijf. dus mocht u als auto bezitter schade oplopen, dan is dit bedrijf niet thuis, dat u het even weet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als het niet druk is echt de moeite waard, anders binnenkant niet schoon

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldig in een woord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zaterdag 9 maart, met een wel heel vieze auto naar Carwash, goed bleek niet goed genoeg.\r\nNogmaals door de tunnel, hogedruk spuit erbij, vriendelijke gezichten, na de het premium programma gevolgd te hebben, was mijn 8 jarige Dacia weer als nieuw!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede dienstverlening, voldoende bezetting, scherpe prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren 1x per maand. Auto wordt goed schoon en droog. Velgen ook. Zelfs tussen de spiegel en het portier. Alleen het midden van de achterbumper bij een trekhaak niet. \r\nPersoneel is beleefd.\r\nJe kan zelf na de wasstraat gratis stofzuigen of het interieur tegen betaling laten reinigen.\r\n

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wassen is uitstekend, zodra er vogelpoep wordt geconstateerd doen met met met hand extra wegsluiten met hogedrukreiniger. Auto komt er brandschoon uit, echter de droogfase is beroerd. Auto komt er zo goed als kletsnat uit.\r\n\r\nDroogrijden kan, maar ik woon 3 minuten bij de wasstraat vandaag. Dan kom je dus nat thuis, en zeker in de zon, vol vlekken.\r\n\r\nHelaas!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs schade opgelopen aan mijn linkervelg. Ik heb dit met foto\'s aangetoond, dit is veroorzaakt door de rail van de poetsstraat. Ik kreeg antwoord dat het, volgens hun technische dienst, niet mogelijk is omdat de hoogte van schade op mijn velg niet overeen komt met de hoogte van de rail. Foto\'s tonen aan dat dit dus wel op dezelfde hoogte is. Het bedrijf neemt niet zijn verantwoordelijkheid in deze en is gewoonweg niet eerlijk betreffende de afmetingen. Ik ben van mening dat dit een kwalijke zaak is en zij lak hebben aan de klant.

Beste meneer van Drunen, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u van mening bent dat wij onze verantwoordelijkheid niet nemen. Het verhaal heeft altijd twee kanten en volgens onze administratie wachten wij nog op foto's van uw bewijsvoering. Wat zou aantonen dat de hoogte van de rail overeenkomt met de hoogte van uw schade. Deze hebben wij tot op heden nog niet ontvangen. Als u deze naar onze klantenservice verzend dan nemen wij dit wederom in behandeling. Wanneer blijkt dat wij wel verantwoordelijk zijn dan nemen we die verantwoordelijkheid ook. Alleen is dat op dit moment nog niet aangetoond. Met vriendelijke groet, Indoor Carwash / Klantenservice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto wordt redelijk schoon maar niet heel droog. Voor in de wasstraat wordt de auto altijd met een soort van hogedrukreiniger afgespoten maar op 1 of andere manier wordt de rechterkant NOOIT gedaan. Ik ben al een paar keer na thuiskomst rotzooi op de rechterkant tegen gekomen, vaak vogelkak. Ik begrijp dat de doorvoer snel moet want tijd is geld, maar zorgvuldigheid is ook belangrijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn bedrijf. Goede service prijs naar waar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vaste klant, een pas gekregen met 3 gratis wasbeurten. Deze zijn blijkbaar net verlopen, er was geen enkele coulance mogelijk. Zo ga je niet met vaste klanten om. Tot nooit meer.

Over Indoor Carwash B.V.

Filter op Taal