Alles zeer goed geregeld

Alles zoals afgesproken, vriendelijke medewerkers.

Fijne garage ,

Vakmensen en hele goede communicatie

Wordt goed geholpen

Smit's autobedrijf zorgt goed voor je auto. Er wordt gedaan wat nodig is en onnodige andere zaken. Komen ze onverwachts wat tegen wordt je erover gebeld

Professioneel en transparant

Een nieuwe manager, een nieuw geluid. Duidelijke info vooraf en een nota dienovereenkomstig. Goede tips gekregen voor onderhoud komend jaar en wat ik kan verwachten aan onderhoud.

grandioos

Perfecte service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige, deskundige behandeling met prima uitleg van handelingen en kosten.

Goed snel geholpen

Ok

Top geregeld

Vriendelijk en service gericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Moest effe nieuwe banden kon gelijk geregeld worden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service voor eerlijke prijs

Kom hier graag wetende dat ik God geholpen wordt

Prima.

Meedenkend, oplossingsgericht, plezierig.

Helemaal top!

Altijd vriendelijke ontvangst en perfecte afhandeling.

Prima en snelle service.

Zie hierboven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit is voor mij de beste garage die ik ooit gehad heb.Door mijn COPD ben ik niet meer zo mobiel.Als ik mijn auto breng word ik keurig naar huis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is.De service bij het personeel in Capelle is geweldig .Ik ben meer dan tevreden.

Prettig geholpen

Snel en goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben geen vaste klant, maar werd zeker zo behandeld. Belde en 3 dagen later kon ik terecht. Geen overbodige reparaties. Maar gewoon wat nodig was met complete uitleg van factuur. Fijne service!

Prima bedrijf, zeer vriendelijk

Vriendelijk ondanks de werkdruk. Deskundigheid is goed. Bellen altijd voor overleg als er wat is. Voelt vertrouwd.

Zeer Goed

Vriendelijk goede service behulpzaam Alles is overleg als we wat moet gebeuren Je kan een leen fiets krijgen of een vervangende auto zeer tevreden

zeer goed

snel geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant zijn bij HenkJan is voor mij al jaren een feest: ik kan er altijd terecht, ook voor kleine dingetjes tussendoor, hij denkt mee en lost op, is eerlijk in z’n adviezen, afspraak is afspraak, en levert gewoon goed werk. De ideale garage om de hoek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg over wat er vervangen moet en waarom, maar ook wat kan vervangen maar nog niet meteen hoeft. Er wordt meegedacht in mogelijkheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen door een vriendelijke monteur!

Achterruitenwisser moest vervangen worden en baden op spanning gezet worden. Ogenschijnlijk een klein klusje maar vakkundig en vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben zeer Prettig geholpen en breng er de volgende keer weer mijn auto voor de apk en een beurt.

Ik ben zeer Prettig geholpen en breng er mijn auto de volgende keer weer voor een APK en een beurt

Prima garage,

Prima geholpen, laten ook zien waarom een onderdeel vervangen moet worden .auto middag van te voren gebracht werd nog even snel naar gekeken wat er aan vervanging toe was. Konden die onderdelen nog besteld worden,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerste ervaring, tot nu toe zoals het hoort!

Fijne communicatie, nette prijzen en gewoon vlot een kleine beurt en apk uitgevoerd, zoals het hoort! Ook netjes en schoon gewerkt. Fijne wachtruimte met ok Koffie

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.