Een fijne, klantvriendelijke en eerlijke garage.

Mijn ervaring met Smits auto’s is dat een een fijne, klantvriendelijke en eerlijke garage is. Zij kennen hun klanten, wat een fijn gevoel geeft. Er word altijd gebeld als er evt extra kosten of bijzonderheden zijn. Al met al ben ik al jaren een meer dan tevreden klant!

• Deskundigheid/Vakmanschap

APK is bijna 2 keer zo duur als bij de Volvo garage waar ik ook een auto in onderhoud heb

prima service!

Goede informatieverstrekking. Bij een apk-keuring kregen we eerst te horen wat er aan reparatie nodig zou zijn incl prijsindicatie, alvorens men aan de slag ging.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima service, prijs was goed ingeschat

precies gedaan wat nodig was, nieuwe binnenspiegel waar ik om gevraagd had, apk en beurt, doordat ik erg weinig rijdt, problemen met roest op remschijven, moet echt wat vaker rondje gaan rijden, want dat is een duur grapje

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Fantastisch

Vandaag om 13.00 trad er een mankement aan de automatische parkeerrem van mijn Scenic op. Om half twee zijn de onderdelen besteld, om half vier geleverd en om half vijf had Patrick de auto weer pico bello in orde. Niets dan lof.

Fantastisch geholpen

Probleem geconstateerd onderweg. Telefonisch kunnen regelen dat de volgende dag aandacht besteed kon worden aan het mankement. Telefonische terugkoppeling en overleg over de wijze van reparatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In de vestiging Capelle aan den IJssel staan ze altijd voor je klaar. De mannen behandelen je, zoals ze zelf behandeld zouden willen worden. Zeer kundig en altijd vriendelijk. Zo mogelijk wordt naar de goedkoopste oplossing gezocht. Ik spreek na jaren uit ervaring.

Behulpzaam, vriendelijk en eerlijk

Ben afgelopen jaar een aantal keer naar Smits Zoetermeer geweest: apk, onderhoud, nalopen Caravan en nalopen nieuwe auto. De mannen zijn altijd heel behulpzaam, geven de juiste informatie en prijs kwaliteit leveren ze uitstekend werk! Dit blijft mijn garage.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima plaats om je auto te brengen.

Wordt goed gemaakt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beurt en apk volgens afspraak.

top service

bereid te zorgen dat de auto weer gereed is op een gewenste tijd

Gewoon als van ouds.

Prima service. Eerst uitvoerig informatie verstrekt voor uitvoering reparatie

Goed en eerlijk

Goed eerlijk behulpzaam

zorgeloos rijden

alle werkzaamheden wordt secuur uitgevoerd en nagekeken, zorgeloos rijden vertrouwd adres

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig geholpen met onze oude z3!! Alleen maar complimenten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwde en vriendelijke bediening en eerlijk en goed advies...

bovenverwachting

open en eerlijke benadering en advies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Door ziekte kon ik zélf niet naar de garage Auto werd netjes opgehaald en weer terug gebracht Grote beurt, APK alles geregeld Bedankt voor de goede service

Goede service & kwaliteit

Vriendelijk personeel werd snel en fijn geholpen ik zal hier zeker vaker komen

• Deskundigheid/Vakmanschap

gewoon goed zoals je als klant geholpen wenst te worden !

Zie vorige punt !!!!

Zeer tevreden.

Goeie service, denken met je mee. Ik laat mijn auto vanaf het begin daar keuren en in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goed en eerlijk voorgelicht. Denken mee aan oplossingen als de reparatie kostbaar blijkt.

prima correcte afhandeling APK

prima correcte afhandeling APK

Vriendelijke, vakkundige garagist in Krimpen ad Lek

Prima garage, afspraken zijn duidelijk en als er onverhoopt meerwerk geconstateerd wordt, krijg je telefonisch een voorstel en advies om er al of niet mee accoord te gaan. Vertrouwd adres voor het onderhoud van mijn camper.

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.