Super fijne mensen, zeer service gericht

Een garage die met je meedenkt

Zoals gewend ,goed

Goed geholpen, netjes

Ik ben goed geholpen.

De service is goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Locatie Capelle : 5 sterren!

Henk-Jan is zeer ervaren in zijn werk en bovendien ook behoorlijk service gericht. Vakmanschap staat bij HJ op 1. Voor iedereen uit de buurt van Krimpen a/d Lek is deze garage een echte aanrader.

Top garage.

Zoals altijd snel, vakkundig en heel vriendelijk geholpen. Top garage. En dat na alle ellende van de brand en nu op een andere locatie werken. En bedankt voor het wassen van mijn auto!

Goed geregeld

Snel geholpen

prima service

Vakkundig en vriendelijk personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van afspraak maken tot tevreden weer wegrijden...alles top geregeld! En wat is die Henk Jan Bos een leuke en deskundige vent. Wij komen zeker terug!

Goede service Piet Wim Hak staat altijd voor je klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk deskundig personeel, goede service

Onze auto wordt opgehaald en ook weer thuisgebracht. Ik word altijd gebeld tussendoor, zodat ik weet wat er aan de hand is met de auto en wordt het even met mij besproken, wat erg prettig is. Is er een onverwacht probleem met de auto, ik kan altijd zo bij ze tercht en maken ze even tijd voor me.

X

X

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super attent, vriendelijk en meedenkend.

Goede service, klantvriendelijk, duidelijke communicatie. Mijn vaste adres!

Prima service, klantvriendelijk.

Prima service, klantvriendelijk.

Voor me is 10/10

top

Goede service en communicatie.

niks mis mee

ik kwam en leverde mijn sleutel in. ik kwam nog een keer en krijg mijn sleutel weer terug. Het was werkelijk ongelooflijk, in 1 woord WOW!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima afhandeling na aankoop van andere auto

In hoofdlocatie een andere auto gekocht nadat mijn trouwe Citroen C5 de geest had gegeven. Na 2-3 weken ermee gereden te hebben ondervond ik toch nog wat klachten/gebreken die ik tijdens mijn proefrit niet direct had waargenomen. Afspraak gemaakt bij mijn garage in Waddinxveen en deze punten van aandacht zijn prima verholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een week na een brand nam een andere vestiging het prima over

Een week voor de afspraak voor een beurt/app brandde de vestiging van Smits in Capelle tot de grond toe af. We kregen bericht dat we in Krimpen terecht konden. Ook daar prima en vriendelijk geholpen. Nog excuses dat ze door de brand op dit moment niet konden achterhalen of de distributieriem al is vervangen. Auto weer dik in orde

Deskundig en professioneel

Aardige personeel, behulpzaam en doen hen werk prima. Ik ben blij met deze garage!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en goede service

Vanaf het maken van een afspraak tot het ophalen van mijn Auto zeer goeie communicatie en service.

reparatie prima uitgevoerd

Rob is een vakman; nieuwe schokbrekers hadden geen lip ter bevestiging van koplampen-niveau-schakelaar-armpje; met lip was de levertijd van de schokbrekers niet te voorspellen. de lip van de oude aan te lassen was niet mogelijk, dus met een klemband eraan bevestigd. zoiets spreekt me aan als technicus. Bravo Rob.

Professioneel autobedrijf.

APK en jaarbeurt laten doen. Goede communicatie en vriendelijk personeel. Prima auto garage in Bergambacht!

Gewoon goed!

fijn dat de keuring plus diversen weer in 1 dag kon gebeuren ondanks de drukte vanwege brand ander pand van Smits

Goeie service

Aardige medewerkers met duidelijke uitleg. Op de bon staan alle kosten duidelijk gespecificeerd.

heel goed

een totale vakkennis aan wezig ,mooi schoon, geen vieze garage,vriendelijk personeel,Alleen schrik je dat het autorijden erg duur is als je de rekening ontvangt,Maar ja ik kan het zelf niet,het onderhoud, aan de auto,

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.