Goed ben Goed geholpen

Altijd heel persoonlijke en goeie service

Ben al vele jaren klant en altijd zeer tevreden

Snelle en goede bandenwissel

Meteen geholpen en de bandenwissel prima uitgevoerd!

Super services

Zoals altijd super service

Zeer prettig en kundig bedrijf met een perfecte menselijke maat

Deze week langs gegaan voor de winterbanden. Eerder al de afspraak gemaakt en 30 min. eerder langsgekomen - ze hadden meteen tijd! Ook gevraagd of ze de voorruit ruitenwissers konden vervangen. Geen probleem, ze werden nog even gehaald voor ons (Bosch voor een goede prijs) We gingen na zo'n 30 minuten weer op pad met een glimlach. Wat een fijn bedrijf!

Zoals altijd snel en deskundig geholpen !

Zoals altijd snel en deskundig geholpen !

Zoals altijd fantastisch geholpen

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij deze garage en voorgangers Wordt altijd goed geholpen en zij zoeken naar oplossingen om tot een goed resultaat te komen. wordt tijdens het jaarlijks onderhoud op de hoogte gehouden van eventuele extra kosten.

top bedrijf

ik doe al jaren zaken met deze heren. Onze hele wagenpark hebben wij bij hun ondergebracht. Staan altijd direct voor ons klaar

Snelle service

Goede service, communicatie en snel klaar!

Goede service, communicatie en snel klaar!

Prettige medewerkers

Prima!

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

Zeer prettig en goed

Bij grote beurt waren motorische gebreken - o.a versnellingsbak - geconstateerd. Werd hierover geinformeerd. Men dacht 4 dagen nodig te hebben om reparaties uit te voeren. Elders een auto gehuurd, daar dit bij de garage niet mogelijk was. Ik had auto nodig vanwege oppassen op kleinkinderen en bezoek van vriendin vanuit VK. Na 2 dagen werd mij gemeld al dat auto klaar was. Personeel had kennelijk ‘s-avonds doorgewerkt. Deze snelle afhandeling van de problemen was voor mij natuurlijk grandioos en werd zeer gewaardeerd. Naam en adres van het verhuurbedrijf werden bij afhalen/afrekenen van reparaties doorgegeven. Ik ben zeer tevreden over de garage; auto werd in 2006 bij dit garagebedrijf aangeschaft en onderhouden.

Klantvriendelijk en vakkundig

Al jaren zijn wij erg tevreden met Auto Witte. Er wordt vakkundig en transparant gewerkt, er is tijd voor overleg, je wordt goed geinformeerd en nooit onnodig op kosten gejaagd. En niet onbelangrijk: de kwaliteit van het werk is erg goed. Tot slot: de hybride leenauto is een feestje om in te rijden!

Bedankt voor je positieve bericht Gerben, berichten zoals deze doen wij ons best voor. Veel veilige kilometers en tot de volgende keer!

Snel, klantvriendelijk en accuraat

Vriendelijk en netjes geholpen. Telefoontje toen er extra kosten bij kwamen. Sneller klaar dan verwacht.

Wat goed om te horen, tot de volgende keer!

Prima geregeld

Duidelijke afspraken, vlotte service en klantgerichte benadering.

Thanks voor uw positieve bericht, graag tot de volgende keer!

Zeer professionele en meedenkend bedrijf

Wij komen al jaren bij De Witte en worden altijd correct, snel en fijn geholpen. Er wordt altijd meegedacht als we een vraag hebben om de kosten laag te houden.

Daar doen we ons best voor, bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf!

Snel en goede service, betrouwbaar

Dank u wel, tot de volgende keer!

Goede service, staan altijd klaar om je te helpen

Ik ben zeer tevreden met de service. ik kan zonder afspraak binnen komen en word altijd geholpen. zijn eerlijk over de reparatie of wat dan ook.

Wat fijn om te horen, tot de volgende keer!

goed en klantvriendelijk

erg snel klaar en goed

Bedankt voor uw positieve bericht, tot de volgende keer!

prima als altijd

Ik was voor mijn jaarlijkse servicebeurt plus apk bij Auto Witte. Ooit in 2001 begonnen bij Suzuki Witte en nog steeds klant. Ze zijn duidelijk, transparant, en ik heb hier niet het idee dat ze dingen verzinnen zoals bij anderen soms wel gebeurt. Tot mijn verrassing hebben ze mijn voorruit ook nog van binnen gewassen en de auto van binnen gestofzuigd. Dat komt perfect uit aangezien ik er door privéomstandigheden momenteel niet aan toe kom. Bedankt!

Wat goed om te horen, een helder en eerlijke service daar doen wij elke dag ons best voor. Tot de volgende keer!

goede onderneming

Dank u wel voor uw positieve bericht!

Altijd zeer behulpzaam en vriendelijk

Ik vind altijd een luisterend oor bij deze mannen en je kunt in goed overleg zaken afspreken. Zolang ik bij deze garage kom heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad. Er wordt vlot gewerkt en men heeft een uitstekende vakkennis. Prima garage dus.

Dank u wel heer, u bent altijd welkom. Tot de volgende keer!

Klantgericht, meedenkend en uiterst vriendelijk.

Stad en land afgebeld om mijn kapotte nok-as te kunnen herstellen. Uiteindelijk is het gelukt om hem te herstellen. Ook werd ik steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen. Ik breng mijn auto met plezier naar de garage voor een service beurt, dit met de wetenschap dat die perfect uitgevoerd wordt.

Verrijn Stuartlaan 56

2288EP Rijswijk

Over AutoWitte B.V.

Bij Auto Witte bieden wij een heldere, persoonlijke en eerlijke service, wij zijn als BOVAG garage merk onafhankelijk en gaan transparant om met onze klanten. Wij bieden een prettige service en altijd gecombineerd met een glimlach, bij ons bent u geen nummer! U kunt uw afspraak voor APK, onderhoud of reparatie bij ons gemakkelijk inplannen op onze website of natuurlijk door ons even te bellen of mailen, tot snel