Uitstekende service zoals altijd.

Ik ben al jaren klant en hoop dat ook te blijven. Vriendelijk en bekwaam personeel en een prima onderhoud van mijn auto.

Al jaren klant.

Auto Witte b.v is al jaren lang mijn garage, die zorgt dat mijn wagen, een Suzuki Ignis met meer dan 225.000km, nog steeds probleemloos blijft rijden en dat zonder overdreven hoge rekeningen. Vooraf wordt er altijd bekeken wat er e.v.t. zou moeten gebeuren en als er onverwachts wat is, bellen ze zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Ze staan altijd voor je klaar.

Staan altijd voor me klaar.

Ben al jaren klant bij AutoWitte B.V. en dat tot volle tevredenheid. Zo zorgen ze ervoor dat mijn wagen, nu 18!! jaar, nog altijd prima in orde is, zonder overdreven reparaties. Als er al wat moet gebeuren wordt dat vooraf besproken of ze bellen als dat nodig is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Staan altijd voor me klaar.

Perfect geholpen

Prettig en vriendelijke mensen, goed en duidelijk geholpen.

Attent, zorgvuldig

Houdt een oogje op de kosten

Attent, zorgvuldig

Houdt een oogje op de kosten

Uitmuntend zoals altijd.

Persoonlijke benadering en altijd to the point informatie over wat er aan onderhoud aan mijn auto, naast bandenwissel, heeft plaatsgevonden.

Uitmuntende service

Inmiddels 5 jaar naar alle tevredenheid klant bij deze garage, altijd service met een glimlach. Maken altijd even tijd voor je als je onaangekondigd langs komt voor informatie of iets vervangen moet worden ( bijv. schade aan banden) en doen dan hun uiterste best dit zo snel mogelijk te regelen. Houden je ook goed op de hoogte van problemen bij reparaties. Al met al ben ik zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden

Factuur die we achteraf kunnen betalen is fijn

Prettig en goed geholpen.

Ik was ruim op tijd voor de APK en kleine beurt. Dat was geen enkel probleem. In overleg is het een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd omdat de kans erg groot was dat er telkens iets zou gaan mankeren. Personeel erg vriendelijk en zo ver ik het kan beoordelen kundig. Ik kom er dan ook al jaren

Toppie

Snelle service in lijn met afspraken. Duidelijke communicatie

Vlot en coulant.

Vlot en coulant.

Goed ben Goed geholpen

Altijd heel persoonlijke en goeie service

Ben al vele jaren klant en altijd zeer tevreden

Snelle en goede bandenwissel

Meteen geholpen en de bandenwissel prima uitgevoerd!

Super services

Zoals altijd super service

Zeer prettig en kundig bedrijf met een perfecte menselijke maat

Deze week langs gegaan voor de winterbanden. Eerder al de afspraak gemaakt en 30 min. eerder langsgekomen - ze hadden meteen tijd! Ook gevraagd of ze de voorruit ruitenwissers konden vervangen. Geen probleem, ze werden nog even gehaald voor ons (Bosch voor een goede prijs) We gingen na zo'n 30 minuten weer op pad met een glimlach. Wat een fijn bedrijf!

Zoals altijd snel en deskundig geholpen !

Zoals altijd snel en deskundig geholpen !

Zoals altijd fantastisch geholpen

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij deze garage en voorgangers Wordt altijd goed geholpen en zij zoeken naar oplossingen om tot een goed resultaat te komen. wordt tijdens het jaarlijks onderhoud op de hoogte gehouden van eventuele extra kosten.

top bedrijf

ik doe al jaren zaken met deze heren. Onze hele wagenpark hebben wij bij hun ondergebracht. Staan altijd direct voor ons klaar

Verrijn Stuartlaan 56 2288EP Rijswijk

Over AutoWitte B.V.

Bij Auto Witte bieden wij een heldere, persoonlijke en eerlijke service, wij zijn als BOVAG garage merk onafhankelijk en gaan transparant om met onze klanten. Wij bieden een prettige service en altijd gecombineerd met een glimlach, bij ons bent u geen nummer! U kunt uw afspraak voor APK, onderhoud of reparatie bij ons gemakkelijk inplannen op onze website of natuurlijk door ons even te bellen of mailen, tot snel