Er wordt op een voordelige manier gewerkt aan de auto

Uitstekende service en Auto Witte doet geen onnodige dingen aan de auto, maar vervangt alleen de juiste onderdelen aan de auto die aan vervanging toe zijn. Prima service en je wordt op een heel vriendelijke manier te woord gestaan.

Goed en betrouwbaar

Geen woorden maar daden

Vakmensen met de juiste instelling

Altijd als ik hier kom tref ik een nette garage aan EN vriendelijk personeel! Ze zijn vlot en de prijzen zijn redelijk. Vooral de persoonlijke benadering waardeer ik zeer!

Goede vriendelijke service

De mensen die werken bij dit bedrijf zijn vakkundig en uiterst vriendelijk. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt naar je geluisterd. Top!

Goede en nette service en betaalbaar!

Nette prijzen en snelle service en beleefd

Vriendelijke en deskundige monteur. Legt alles goed en duidelijk uit. Ik kon ook direct terecht voor mijn APK en dat ervaarde ik als zeer prettig! Belt netjes om door te geven wat er gedaan moet worden en doet dit niet zonder toestemming.

Fijne garage

Ik kom er al jaren voorheen Suzuki witte gewoon jaarlijks Suzuki brengen voor keuring en kleine beurt top gewoon

Goed en klantvriendelijk

Goed en krachtig sterk bedrijf. Ruim voldoende kennis van diversen merken auto's. Prima service! Ook kan je hier vriendelijk in discussie gaan als iets niet bevalt. Patrick en zijn team zijn toppers!

Altijd gelijk geholpen wanneer ik hulp vraag

Ontzettend aardige, vakbekwame, goed adviserende medewerkers. Echt een TOP garage!!

Prima tent

Vriendelijk en deskundig.

Prima tent

Vriendelijk en deskundig.

Prima service.

Ben al heel lang klant bij Auto Witte b.v. en zij zorgen ervoor dat mijn Ignis, die inmiddels al bijna 18 jaar oud is, nog in prima conditie is. De onderhoudsbeurten worden netjes uitgevoerd en mocht er al iets bijzonders aan de hand zijn, bellen ze netjes vooraf zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Gelukkig komt dat maar zelden voor en dat voor een auto met meer dan 225.500 km op de teller. Nogmaals een fijne garage met een prima service en vriendelijk personeel. Tom van den Berg

Goed en vakkundig geholpen

Aardige mensen, goede service

Goed en plezierig Goede behandeling

Goed en plezierig Goede behandeling

Uitstekende service zoals altijd.

Ik ben al jaren klant en hoop dat ook te blijven. Vriendelijk en bekwaam personeel en een prima onderhoud van mijn auto.

Al jaren klant.

Auto Witte b.v is al jaren lang mijn garage, die zorgt dat mijn wagen, een Suzuki Ignis met meer dan 225.000km, nog steeds probleemloos blijft rijden en dat zonder overdreven hoge rekeningen. Vooraf wordt er altijd bekeken wat er e.v.t. zou moeten gebeuren en als er onverwachts wat is, bellen ze zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Ze staan altijd voor je klaar.

Staan altijd voor me klaar.

Ben al jaren klant bij AutoWitte B.V. en dat tot volle tevredenheid. Zo zorgen ze ervoor dat mijn wagen, nu 18!! jaar, nog altijd prima in orde is, zonder overdreven reparaties. Als er al wat moet gebeuren wordt dat vooraf besproken of ze bellen als dat nodig is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Staan altijd voor me klaar.

Perfect geholpen

Prettig en vriendelijke mensen, goed en duidelijk geholpen.

De service is altijd goed en ze doen alleen wat nodig is.

De service is altijd goed en ze doen alleen wat nodig is.

Over AutoWitte B.V.

Bij Auto Witte bieden wij een heldere, persoonlijke en eerlijke service, wij zijn als BOVAG garage merk onafhankelijk en gaan transparant om met onze klanten. Wij bieden een prettige service en altijd gecombineerd met een glimlach, bij ons bent u geen nummer! U kunt uw afspraak voor APK, onderhoud of reparatie bij ons gemakkelijk inplannen op onze website of natuurlijk door ons even te bellen of mailen, tot snel