MIJN JAARLIJKSE BEURT WERD TELKENS, GOED EN SNEL, UITGEVOERD.

Vanaf 2009 bent bij Witte klant. Ik heb aldaar mijn nieuwe auto gekocht. Het onderhoud was altijd prima uitgevoerd. Ik zou een ieder, Witte, aanbevelen

klantvriendelijk

Altijd aandacht voor het probleem en advies voor een adequate oplossing.

Good service

Good service. Personel helpfull and kind.

Klant vriendelijke en goede service en monteurs met goede ervaring .

Netjes afgehandeld

Niets op aan te merken

Quick fix

A headlamp replacement done quickly

Prima service!

Onverwacht een bezoek na een lekke band. Ik werd gelijk geholpen. Perfect!

Prettig bezoekje

Gisteren langs geweest voor mijn auto. Zoals altijd vriendelijk geholpen, ze nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Echt een aanrader!

Prima en prettige service!

Staan altijd voor mij klaar om te helpen!

Altijd betaalbare en goed service

Wordt altijd goed, snel en professioneel geholpen. Van te voren wordt er gecommuniceerd wat de kosten zullen zijn en het werk wordt netjes uitgevoerd

Altijd goede service en advies

Snel en goed geholpen. Kom al bij Suzuki Witte (incl voorganger) sinds 2008

Uitstekend!

Uitstekende service! Eerlijk en betrouwbaar.

meer dan 50 jaar uitstekend, kan niet beter !!

Altijd vriendelijk, klant gericht, kijkt verder dan alleen wat besproken is. Kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Al jaren onze garage

Vriendelijke en deskundige mensen zorgen met passie voor onze Suzuki Swift waardoor wij comfortabel en veilig de weg op kunnen.

Vriendelijk personeel!

Ik vind het toppers daar! Staan altijd voor je klaar ook bij onverwachte problemen aan je auto. Goed advies en vakwerk!

Professionels

Top gasten , staan altijd voor je klaar

Betrouwbaar vakmanschap

Bijzonder prettige ervaring gehad met de echte vakmannen van Auto Witte. Heldere uitleg, er wordt meegedacht en men gaat pro actief te werk. Naast het feit dat ik het allemaal als vertrouwd en betrouwbaar ervaren heb ga ik na mijn recente ervaring met deze garage ook weer met het volste vertrouwen met 4 nieuwe banden en 2 nieuwe wiellagers weer de weg op! Patrick en collegae, bedankt!

Komen afspraken na!

Doen wat er is afgesproken.

op en top een koosjer bedrijf

drank en sauzeise broodjes zijn op en top

Altijd bereid te helpen en hun werk is top.

Quick service, fair price and excellent customer service

Went over for a small service which was finished quickly.

erg goed

OKE

Aandacht voor de klant en actief betrokken om probleem op te lossen

Patrick staat altijd klaar als ik hem nodig heb. Hij denkt mee in oplossingen! Hij is flexibel met z'n garagetijd Patrick je bent een topper!

Super services

Goede services, denk altijd met je mee.

Over AutoWitte B.V.

Bij Auto Witte bieden wij een heldere, persoonlijke en eerlijke service, wij zijn als BOVAG garage merk onafhankelijk en gaan transparant om met onze klanten. Wij bieden een prettige service en altijd gecombineerd met een glimlach, bij ons bent u geen nummer! U kunt uw afspraak voor APK, onderhoud of reparatie bij ons gemakkelijk inplannen op onze website of natuurlijk door ons even te bellen of mailen, tot snel