Hier kom ik graag weer.

Een prima garage met een uitstekende service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die bereid zijn meteen te helpen met problemen. Hartelijk dank voor de service, en graag tot de volgende keer!

Super goed geholpen

Goede en snelle service, hier helpen ze je snel en veilig weer de weg op. En zeker niet duur. Kreeg in Borger mijn uitlaat kapot, gebeld en kon om 16.15 uur direct terecht. En met een goede en veilige oplossing weer richting Groningen gereden. Mensen met het hart op de juiste plek. En je niet op kosten jagen. Bij deze bedankt hiervoor.

Hele fijne medewerkers die met je meedenken. Hierdoor hebben we onze auto daar recent ook gekocht

Topservice!

Spijker in band,kon gelijk komen en werd gelijk gerepareerd als service. Bedankt!

Naoberschap, een term toepasselijk voor deze garage

Doordat ik een wat zachte achterband zag ben ik na een benzinepomp gereden om deze op te pompen. Daar constateerde ik een schroef in de band en de oorzaak van de zachte band was gevonden. Gelukkig stond ik voor deze garage, bij binnenkomst werd ik zeer vriendelijk gevraagd of ze mij konden helpen. Nadat ik had aangegeven wat het probleem was antwoorden de monteur rij maar even voor de deuren van de garage helpen we je. Deze hulp was fantastisch en zeer vriendelijk, toen ik vroeg wat de kosten waren wenste zij mij nog een prettige vakantie. Met een dankbaar gevoel en weer een gerepareerde achterband konden wij weer veilig op weg naar onze woonplaats Julianadorp. ECHT NAOBERSCHAP

Erg Klantvriendelijk, deskundig en uitstekende service.

We hebben onze Opel Corsa al een aantal jaren in onderhoud bij Autobedrijf Ganzevoort en kunnen alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn over de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Zeer tevreden met verkoop en aanschaf van een auto

De algemene indruk als je als klant binnenkomt is in 1 woord hartverwarmend. Je word persoonlijk benaderd en personeel is erg vriendelijk behupzaam. Zeker de moeite waard om een auto via dit bedrijf te kopen. Groet Fam. Bijlsma Stiens

Keurig.

Goede ontvangst. Besteden alle tijd aan de klant. Geen gladde verkooppraatjes maar geven een eerlijk en goed advies. Goede begeleiding bij de aankoop van een nieuwe auto en wat ook zeer belangrijk is: een goede aftersales.

klantenbinding !!!

De ontvangst is warm, men begrijpt je vraag (probleem) en je wordt gelijk door de juiste persoon geholpen. Afspraak is afspraak, geweldig.

SUPER VERKOPER

WE KWAMEN GEWOON KIJKEN MAAR HET WAS ZO VRIENDELIJK EN GEZELLIG DAT WE MET EEN AUTO WEGGINGEN

Ik rijd al vele jaren graag van Emmen naar Borger om mijn Opel daar in onderhoud te hebben. Geweldige service, meer dan vriendelijk personeel die ook nog eens vakbekwaam zijn en 100% betrouwbaar. Rijd 57 jaar Opel, zag vele garages van binnen, maar nergers- ook voor een onbenulligheidje- me zo welkom gevoeld.

• Reden bezoek Andere reden

Kort geleden gebeld met een mogelijk probleem met de auto. Ondanks dat mij werd verteld het druk te hebben, trachtte men een gaatje te vinden. Diezelfde dag kon ik aan het eind van de middag langskomen met de auto om te achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Na het probleem te hebben gevonden werd er geen afspraak gemaakt om dit te kunnen regelen, maar werd dit direct opgepakt en is mijn airco probleem daarmee verholpen. Al een aantal jaren laat ik mijn auto hier onderhouden, ook al reis ik hiervoor een stukje. Maar vanwege o.a. de vriendelijkheid, de bereidbaarheid zo snel mogelijk iets te kunnen betekenen en altijd meedenkend met de klant en zijn portomonnee, ben ik al een aantal jaar klant.

Gewoon goed zonder flauwekul!

Mercedes SLK 2012 ,nieuwe banden achterop ,voorkant uitgelijnd. Loopt fantastisch !

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Na overname door Tom Ganzefoort van wat voor jaren garage Van Lingen was altijd bij dit bedrijf gebleven en dit tot volle tevredenheid Weet vrij zeker, dat een tweede auto-onderneming als deze moeilijk te vinden zal zijn. Gevoelsmatig zeg ik voor alles een 10, maar dat klinkt ook weer enigszins ongeloofwaardig daarom zeg ik ondervinding is de beste leermeester.

Geweldige service

• Reden bezoek Andere reden

Fijne garage met uitstekende service die ik ook niet-Opel rijders kan aanbevelen.

Al jaren klant bij dit bedrijf. Altijd vriendelijk en goede monteurs. Een afspraak is snel gemaakt. De koffie is lekker

We zijn erg ingenomen met de service van dit bedrijf. Vriendelijke behandeling en snelle hulp. Van harte aanbevolen.

Zeer klantvriendelijk, alles in 1 keer goed, zonder fouten en volgens afspraak

uitstekende services en zeer klantvriendelijk

goede garage altijd vriendelijk en vakmensen

Ik ben al meer dan 20 jaar klant en dat zegt eigenlijk genoeg. Ik wordt altijd netjes te woord gestaan door deskundige mensen. Er wordt overlegd en meegedacht over het onderhoud. De prijs is goed, kwaliteit is goed. Ik blijf klant.

Alweer vele jaren klant van dit bedrijf en toch weer versteld staan van hun super service! Onverwachts langs gekomen omdat er plotseling een raar geluid in de auto te horen was, ondanks de drukte in de werkplaats werd ik toch direct geholpen en het probleem werd vakkundig opgelost

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als ik bij Autocentrum Borger kom, is het net of ik even gezellig op visite ga. Terwijl ik op mijn auto wacht staat er een lekkere kop koffie klaar en maak ik een gezellig praatje. Een afspraak is altijd snel gemaakt, als er een lamp kapot is, het wordt direkt kosteloos vervangen. Er wordt altijd meegedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden. Ik ga altijd met een tevreden gevoel weer naar huis.

Buinerstraat 1 A

9531 TH Borger